Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

OK, mea culpa, nu citisem randul pana la capat :icon_redface: .

Stii cumva care este concentratia de parafina din motorina, ar fi interesant de comparat cu cantitatea de parafina care ajunge in rezervor prin intermediul uleiului 2T

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, mea culpa, nu citisem randul pana la capat :icon_redface: .

Stii cumva care este concentratia de parafina din motorina, ar fi interesant de comparat cu cantitatea de parafina care ajunge in rezervor prin intermediul uleiului 2T

no problema

nu am fisa tehnica a motorinei

treaba e ca nu am detalii dc se depune pe capu hidraulic al pompei de injectie in timp sau infunda injectoarele; injectoarele se duc de obicei, se infunda de la shpan sau jegu'din motorina

procentul de 50ml la10l de motorina ajuta putin motoarele uzate sau cu pompa de inalta presiune;

treaba e ca amandoua sunt extrase din titei, sunt hidrocarburi la origine , motorina din resturile extractiei benzinei, iar uleiul e din pacura

mai stiu ca duralube are o gramada de parafina care la temperaturi inalte calcineaza segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jegu din motorina ar trebui sa se opreasca in filtrul de motorina, ca doar de aia e pus acolo, nu? Iar spanu apare in timp tocmai din cauza ungerii deficitare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de aproape 2 ani bag in motorina ulei 2T. Acum folosesc MOL cu norma JASO-FD (care arde complet). Sunt foarte multumit de rezultate (zgomot motor redus, elasticitate mai buna a motorului, masina se infige mai bine, in ralanti mi-a scazut consumul de la 0.8 la 0.7 si nu-l mai afum pe cel din spate). La ultima scanare VAG COM ( acum o luna) toate injectoarele aveau valori cuprinse intre -0.20 si +0.20, cunoscand faptul ca este ok intre -2 si +2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Beneficii mari nu vad in acest moment,ramane de vazut in timp.

Oricum -vad ca rau nu-i face :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca multi dintre voi recomanda norma de ulei Faso FC ....care este mai rar, dar faso FD care se gaseste la toate benzinariile nu este bun? sau este bun dar e mai ok pt adaugare in diesel Faso FC ? si de ce ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU adaug la fiecare alimentare in functie de cati litri alimentez cantitatea necesara ( in concentratie de 1:200 )

Deja am 10000 Km de cand merg cu adaos de ulei 2T,nu am avut probleme

De 2-3 ori pe an mai adaug si Diesel Kleen - atunci parca trage mai bine motorul :) - pe el scrie ca ridica cifra cetanica

Dintre toti cei care au postat, mi se pare ca folosesti 2T de cel mai demult ca timp si km.

Nu am citit insa si beneficiile concrete aduse masinii tale pe care consideri ca le aduce acest 2T...poti face cateva precizari te rog ?

Cineva din CJ cu motor ATD a scris clar ca dupa 1 an la PD nu au aparut decat efecte secundare negative...deci opinia ta ar fi interesanta.

Multumesc.

SAlutare,

Beneficiile se observa in timp- adica fara probleme la injectie si depuneri de funingine prin admisie si evacuare

Pe moment- cand este rece afara e mai silentios motorul-nu cu mult.

Eu voi continua sa folosesc - rau sigur nu-i face

am vazut ca multi dintre voi recomanda norma de ulei Faso FC ....care este mai rar, dar faso FD care se gaseste la toate benzinariile nu este bun? sau este bun dar e mai ok pt adaugare in diesel Faso FC ? si de ce ? Multumesc

Se recomanda JASO FC deoarece este mai ieftin JASO FD ( cel putin asa era pana acum)

Teoretic Fd arde cu mai putina cenusa decat FC......deci sunt bune ambele,era vorba numai de costuri

Modificat de schumitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Poti preciza ce tip ulei 2T folosesti si de unde achizitionezi acel Diesel Kleen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am vazut ca Faso FD este mai ieftin ca cel FC , FD gasesti la orice benzinarie am vazut si cu 18 lei 1L iar cel FC l-am gasit doar in Kaufland la pretul de 22 de lei 1L ...pe care l-am folosit pana acum.

atunci daca FD arde cu mai putina cenusa, adica mai putin fum la diesel e chiar mai ok ca si FC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul asta e foarte relativ. La fosta masina cu motor benzina aspirat i-am facut chip tunnning si parca incepuse si mie sa mi se para ca se aude mai infundat, mai siletios, etc. Dupa 1 luna tot polizor era cand o calcai la peste 4000. La fel si cand schimbam uleiul. Puneam mai scump mi se parea ca iar se schimba. O intrebam pe nevasta-mea sau prieteni cu care ma caram mai frecvent iar nu simteau nimic. Daca aveti un smartphone ar fi interesant sa instaleze cineva o aplicatie de masurat zgomotul, ca se gasesc gratis si sa masoare din acelasi loc cu si fara ulei in rezervor, cam la aceeasi temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde achizitionezi acel Diesel Kleen ?

Diesel Kleen se gaseste mai in toate lanturile mari de benzinarii, cas&carry, hypermarket. Sunt 2 tipuri: DIESEL KLEEN (+ Cetane Boost) flacon gri pt uz vara si DIESEL FUEL SUPPLEMENT (+ Cetane boost) flacon alb pt uz iarna (asta are si proprietati antigeluire). Si eu le folosesc de vreo 3 ani. Ambele au si acel "Slick Diesel" care cica are proprietati de ungere pt pompe, injectoare, etc.

Pot sa spun ca difernte clare am sesizat la veriunea de iarna. Mai ales cand e ger afara, ala isi face treaba din plin: pornire usoara, zgomot mai redus. La ala de vara nu pot sa zic ca am sesizat diferente la fel de notabile ca in cazul celui de iarna. Oricum, ambele fac motorul sa mearga mai lin..urca mai usor in ture.

Vara eu il folosesc doar cand dau de vreun carburant mai prost si vad fum pe coada (cu aditiv adaugat nu mai scoate fum), insa iarna il folosesc aproape constant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde pana unde se strica pompa de inalte de la motorina,sunt masini aduse din Germania cu 150-200k km care nu au aceasta problema si neamtul nu baga ulei T2 in motorina plus ca fac revizia la 30k.Asta cu uleiul este folclor la noi,nu are nimeni date concrete cu privire la aceasta problema,doar presupuneri.Sigur are efect negativ pe termen lung pentru DPF adaugarea acestui T2.Daca devine un defect in masa la aceasta pompa este defect de fabricatie,gen injectoare la 2.0tdi BKP si sigur se va remedia pe garantie.Asta numai in timp se va vedea.

Ba uite ca eu chiar de la o nemtoaica am aflat despre uleiul de 2T in motorina - fata lucreaza in domeniul auto,a alergat in curse de motociclism (deci se pricepe la mecanica :) ), daca ai rabdare sa citesti topicul asta te vei lamuri

http://www.freel2.com/forum/topic878-30.html

Plus ca cica dubleaza durata dintre regenerari la DPF - eu nu am DPF pe masina deci nu pot confirma sau infirma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginereste nu exista nici un studiu cu rezultat pozitiv la aceasta combinatie.Fiecare pune pe riscul lui,si in timp va ajunge singur la o concluzie,daca merita sau nu.Eu personal am incercat dar nu am fost multumit de rezultat si am preferat din banii de ulei 2T sa-i pun diferenta pentru o motorina superioara.

Uite aici un studiu facut de un laborator din Texas care arata ca motorina ULSD are nevoie de aditivi de lubrifiere.

http://www.natbiogroup.com/docs/education/lubricity%20additive%20study%20results.pdf

Standardul HFRR e recunoscut international.

http://www.pcs-instruments.com/hfrr/hfrr.shtml#page=page-1

Deci americanii sunt preocupati de problema, poti gasi si alte studii asemanatoare cu google, rezultatele sunt cam aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel Kleen se gaseste mai in toate lanturile mari de benzinarii, cash&carry, hypermarket. Sunt 2 tipuri: DIESEL KLEEN (+ Cetane Boost) flacon gri pt uz vara si DIESEL FUEL SUPPLEMENT (+ Cetane boost) flacon alb pt uz iarna (asta are si proprietati antigeluire). Si eu le folosesc de vreo 3 ani. Ambele au si acel "Slick Diesel" care cica are proprietati de ungere pt pompe, injectoare, etc.

Pot sa spun ca difernte clare am sesizat la veriunea de iarna. Mai ales cand e ger afara, ala isi face treaba din plin: pornire usoara, zgomot mai redus. La ala de vara nu pot sa zic ca am sesizat diferente la fel de notabile ca in cazul celui de iarna. Oricum, ambele fac motorul sa mearga mai lin..urca mai usor in ture.

Vara eu il folosesc doar cand dau de vreun carburant mai prost si vad fum pe coada (cu aditiv adaugat nu mai scoate fum), insa iarna il folosesc aproape constant

Multumesc de feed-back, relevant punctul tau de vedere.

Cred ca voi incerca in iarna asta si eu DIESEL FUEL SUPPLEMENT (+ Cetane boost) de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi in primul rand multumesc tuturor celor care au adus informatii importante cu privire la adaugarea uleiului 2T in motorina.

Ieri am inceput tratamentul (40ml la 10l motorina) cu ulei 2T MOL dynamic sprint, achiztionat de la benzinaria Mol (bidon verde 1l=20RON).

Efecte doar pozitive!!!

- zgomot muuuult redus, soft

- raspuns prompt acceleratie

- consum redus cam cu 0,5l/100km

- vin dupa un drum mai lung, nu da fum mai deloc si nu prezinta semne ulei evacuare, parca trage si putin mai bine dar asta cred ca tine de placebo.

Revin dupa mai multi km. Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios cati colegi de pe forum cu motor CR folosesc ulei 2T. Eu, sincer, nu sunt convins.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sesizat cineva vreo diferenta intre uleiul 2t de la Kaufland si alta marca(mai premium)?Mie mi se pare mai silentios motorul daca pun ulei 2t de la Pennasol! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am adaugat si eu acum cateva zile ulei 2 t in motor.primele impresii ar fi ca matorul este un pic mai silentios si cu o pornire parca mai bune,dar astept sa fac ceva km sa-mi pot da seama mai bine.aveti vreo parere despre uleiul prista 2t cu norma jaso-fc,daca este bun sau nu?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efectele uleiului sunt mai bune/evidente decat motorina aditivata de la peco?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi !

M-ati facut si pe mine curios cu ideea asta de ulei 2T intr-un Diesel. As vrea sa incerc, asa ca va rog sa imi spuneti, care dintre voi este in masura, cum sa fac si eu "miscarea" asta la masina mea? Am un TDi AJM PD de 116 CP pe la vreo 230.000 de kilometri, + - reali. Ce tip de ulei sa bag, in ce cantitate, la cati litri de Diesel, ce fel de JASO FC/FD ? Despre costuri nu vorbesc, prefer lunar inca vreo 30-50 lei, decat odata si "bine" o pompa de inalte si alte mninuni p-acolo. Astept pareri. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai pompa de inalta, motorul fiind PD. Ai injectoare pompa - duza.

Adaugi 100ml ulei in 25l de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca are pompa de inalta. E pompa in tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am parcurs acest topic azi am luat de la MOL 1L ulei 2T MOL Dynamic norma JASO-FD, am alimentat 35 L motorina si am pus 150 ml de ulei.

O sa merg o perioada cu acest tratament si cand pot sa trag concluzii revin.

Deocamdata merg pe increderea in cei ce aplica acest tratament de mai mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Eu zic ca are pompa de inalta. E pompa in tandem.

Pompa de inalta presiune se intalneste in general pe motoarele common-rail si dezvolta presiuni de 1800-2200bar in rampa comuna. Poate si mai mult, depinde de model.

Pompa tandem (adica partea de pompa de motorina din pompa tandem) nu ridica presiunea carburantului la mai mult de 6-7bar. Ridicarea presiunii pana la valoarea de injectie de 1600-1800 de bar are loc in pompele injector (de-aia le si zice pompe-injector).

Asta ca sa lamurim confuzia aparuta.

Ontopic: nu este necesara o astfel de operatiune la motoarele PD. Treaba asta a aparut din grupul Renault de cand au fost probleme la motoarele DCi cu spanul aparut la pompa de inalte de pe motoarele echipate cu sistem Delphi. E o solutie oarecum buna avand in vedere ca din motorinele din ziua de azi lipseste din ce in ce mai mult parafina necesara ungerii echipamentului de injectie. Ei bine, PD-urile functioneaza foarte bine si cu mai putina parafina. Sunt echipamente de injectie de generatii mai vechi, tolerantele la executia elementelor componente sunt mai mari fiindca atunci nu erau necesare presiuni de injectie asa de mari cu sunt acum.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că unii sunt pro, alții contra adăugării uleiului 2T în motoarele PD, mai ales cele cu PDF:

Ar trebui să-mi bat capul cu adăugare de astfel de ulei la mașina mea sau este de ajuns să bag motorină extra și atât?

Mulțam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!