Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

M-am mai linistit... :icon_thumleft:

Azi am testat un B5.5 AVF stock 2003 la 170.000 de km, adus de 1 an in tara. Motorul merge foarte ok, parerea mea. Dar diferenta o realizezi abia dupa ce conduci ambele masini. Proprietarului nu i-a venit sa creada in ce hal poate sa traga B5-ul meu. Si nici mie... ce diferenta e. :(

Lasand la o parte viteza de reactie a ASZ-ului meu (practic instantanee), cuplul si puterea sunt net superioare AVF-ului stock.

Am ramas cu un zambet larg pe fata. :D

Link către comentariu

S-ar putea ca diferenta sa fi fost facuta si de etajarea cutiei. Daca imi aduc bine aminte la ASZ treapta a doua e mai sprintena fata de cea de-a treia in vreme ce la AVF, situatia sta invers - trII lent si trIII de fuga. Cele doua motoare au aceiasi Nm dar la turbo exista ceva diferente; nu am date concrete la indemana dar parca la ASZ turbina intra in actiune cu o presiune mica ce ulterior creste pe masura ce urca in turatii. La AVF presiunea e mai mare la inceput si apoi usor invers proportionala cu turatia.

Colegul dbk poate sa confirme/infirme. :icon_thumleft:

Modificat de robert03
Link către comentariu

Asa o fi, nu contest.

Dar in cazul de fata comparatia e efectiv intre motoare. Eu merg practic cu soft de ATJ modificat (Passat cu 6 viteze), iar celalalt era cu soft de AVF stock (tot Passat cu 6 viteze). Din ASZ a ramas doar motorul fizic. Probabil cu softul stock si la mine, nu vedeam mari diferente intre cele 2.

Iar pe loc... nu mai conteaza etajarea cutiei. In mers... nu cred sa fie diferente intre etajarea cutiei de AVF si cea de ATJ (6 rapoarte ambele).

Oricum, voiam sa evidentiez o diferenta greu de trecut neobservata.

Cand te obisnuiesti cu o masina pe care o conduci zilnic, vezi rapid diferentele in comparatie cu alta care iti "ajunge pe mana". :(

Link către comentariu

Deci acelasi soft care in trecut transforma 115 cai in 165, acum transforma 130 cai in ~186 :)) (facand un calcul liniar). Corect?

Asta da treaba!

Link către comentariu

:)) 186 sau nu, dar tot pe-aproape e. Maine sper sa ma intalnesc cu Luci (Redfighter) si imi voi face o idee despre diferente. Chiar sunt curios, stiind ca si el are un soft destul de nebun, VNT17, FMIC si filtru sport.

Cert e ca acum masinii ii e chiar totuna daca "duce" 4 persoane sau doar soferul, cu clima sau fara clima. Are absolut acelasi sprint cu sau fara acele 200-300 de kg. S-au mirat azi si colegii cand le-am "prezentat" noul motor pe sosea.

Cum spuneam cand m-am apucat de treaba, dupa o noua turbina, FMIC si un soft pe masura, sper sa trec de 200 de CP.

Atunci voi face si un Dyno sa stiu exact ce am sub capota. :D

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • Administrator
... sper sa trec de 200 de CP.

Asa si... ?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Asa si... ?

Si... sa stii daca te intreaba cineva. wink.gif

Sabin, nu eu merg ci vine Luci la Marghita.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Cosmine am o singura replica sa iti spun:

"Ma baiete... ii bai cu tine!" Felicitari pentru ce ai reusit sa faci.

Link către comentariu

:P sunt cel mai curios om de pe planeta. Daca passatul tau trage mai bine, ii dau foc si vin pe jos de la marghita :D Dupa care imi cumpar w8 si il fac turbo,numai sa te fac :) :P

Oricum, promitem sa fim cuminti si sa facem testele pe un drum ne-public :P

Link către comentariu
Cum spuneam cand m-am apucat de treaba, dupa o noua turbina, FMIC si un soft pe masura, sper sa trec de 200 de CP.

Si dupa aia vei constata ca o sa pui greu pe asfalt acei 200Cp pe o masina doar cu tractiune fata. Si te vei gandi la alternative, una cu tractiune spate sau integral. Pana la 200Cp mai merge si FWD dar la puteri mai mari ai sa vezi ca nu prea ai ce face cu ei decat daca mergi doar in linie dreapta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Foarte adevarat ce spui. Stiam asta de cand am inceput cu prima modificare. Dar uite-asa evolueaza dorintele unui om, nu? Azi 100 CP, dupa un an 200+ si tractiune integrala. :icon_thumright:

Pe de alta parte, asta e si scopul maririi puterii in cazul meu. O voi folosi EXCLUSIV in linie dreapta (in principal depasiri). Plecarile de pe loc le fac cat se poate de normal. Nu e bine nici pentru ambreiaj, nici pentru transmisie.

Momentan mi s-a spart membrana EGR si stau pe ganduri daca sa iau EGR pentru galeria mea, sau sa iau galerie de AVF si EGR de AVF, urmand si tubulatura aferenta.

Oare toate astea ofera o crestere de putere sau e totuna, admisia din chiulasa fiind oricum la fel la toate motoarele 1.9TDI?

Link către comentariu

Asteptam cu interes rezultatele testelor Driver.gif

Il las pe Luci sa spuna... :D

Link către comentariu

Cred ca ala a fost motivul pentru care nu i-a dat foc... :)

Luci unde esti, zi si tu ceva :biggrin:

Link către comentariu

Felicitari lui Cosmin in primul rand pentru ca este un om jos palaria si mai apoi pentru ca are o masina de nota 10! Foarte multe gadgeturi,accesorii,chestii, am ramas foarte placut impresionat! Impresionantt!!!!

Am reusit sa facem intr-adevar un test in mers din treapta a 2-a, si intr-adevar masina lui Cosmin, s-a deplasat putin (1 metru) de la 100 km/h in sus, am franat ulterior pentru ca se terminase drumul de teste.

Nu ma declar nemultumit sau ofticat, consider motoarele egale sau aproape egale, deoarece:

- A mea e variant a lui e sedan (+50 kg)

- Eu am avut un pasager ~70 kg , Cosmin a fost singur

- insa cel mai important aspect ar fi ca mister Cosmin are Soft+powerbox, eu doar soft.

Consider ca meritam amandoi felicitari , deoarece daca facem referire la ceea ce au fost ambele masini stoc ... :icon_thumright:

Link către comentariu

- A mea e variant a lui e sedan (+50 kg)

- Eu am avut un pasager ~70 kg , Cosmin a fost singur

- insa cel mai important aspect ar fi ca mister Cosmin are Soft+powerbox, eu doar soft.

Daca o luam asa, eu aveam rezervorul ras, tu nu, am multe accesorii care tu nu le aveai si care trag la cantar, iar powerbox-ul... poate face doar diferenta care exista acum intre ele... :lol:

Softul meu inca nu e actualizat pentru actualul motor, amestecul nu e optim. Injectia e mai bogata, dar turbina nu baga destul pentru asta. Si ar mai fi...

Dar nu e important. Ambele masini merita laude.

Masina ta mi-a parut FOARTE inchegata, sta foarte bine pe drum, motorul foarte silentios, frane IMPECABILE, directie foarte buna.

Aaaa... am uitat sa le spunem colegilor ca am facut si schimb de masini la intoarcere. :)

Link către comentariu

:) Si ca la intoarcere la arad am venit de fapt cu masina ta :) La tine am sesizat ca toate palsticele stau lipite , nu ai niciun greierash sau alte cele :lol:

Oricum, asteptam revansa de anul viitor , cand vom fi amandoi la stage-ul final ;)

Link către comentariu

Voi ati luat-o razna :icon_cool:

Buey Luci.... sa vezi ce batuta-ti trag.... de ce nu ai dat telefon sa vin sa vaz si io masina lui Cosmin?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Salut, Cosmin si felicitari pentru toate modificarile pe care le-ai reusit la passatul tau. Powerbox-ul pe care il ai, e tipul care se monteaza pe senzorul de temperatura motorina de pe retur? Te intreb deoarece am si eu unul si stau in dubii sa il montez sau nu, pe langa softul pe care il am de vreo 20-25 de cai.

Link către comentariu

Da, asa e.

Intre timp au mai intervenit urmatoarele schimbari:

- am inlocuit galeria de admisie si EGR-ul cu unele de AVF.

- am inlocuit capacul de pe motor cu unul nou tot de AVF.

- am montat bixenon Philips pe proiectoare/faza lunga.

- am inlocuit stergatoarele (cu tot cu brate) Aerotwin retrofit cu Aerotwin OEM.

Urmeaza inlocuirea turbinei (probabil sambata) cu un VNT17 sau VNT20 (inca nu m-am hotarat).

Ma tenteaza VNT20, dar ca sa folosesc din plin puterea oferita de ea, trebuie sa inlocuiesc toata tubulatura de admisie. FMIC-ul oricum va urma. Insa consider ca nu voi avea nevoie de chiar atata putere. Nu fac curse, nici liniute, nici nu vreau sa scot sufletul din motor. La cat e de nervos, ma multumeste si acum pe deplin. Insa se simte nevoia unei turbine mai potente, injectoarele fiind prea mari pentru VNT15.

Scuzati praful de pe motor :icon_redface: :

post-8441-0-40077900-1288886490_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Poti spune cat au fost stergatoarele, brate + lamele? Am zis ca pun si eu cand dau semne de oboseala actualele (exact cum ai avut) dar totusi parca le-as schimba la primavara sa nu le distrug cu inghet-dezghet :D

Link către comentariu

Eu n-am dat bani pe ele. :)

Vazusem la cineva cu 150 de lei cu brate cu tot.

Link către comentariu

Mama, ce bine ii sta cu capacul de B5,5. Parca am mai vazut la cineva, un B5 tot cu capac de B5.5, dar nu mai stiu la cine...parca la baiatul asta :blah:

Am avut eu un set de stergatoare cu tot cu brate Aero OEM si le-am dat cu 150 lei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!