Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Va salut,postez aici sa nu mai deschid alt topic,un prieten are o skoda fabia 1.2 an 2007,de ceva timp are problema la pornire dimineata,abia dupa 4,5 chei porneste,precizez ca dupa aceea in timpul zilei porneste la sfert de cheie,ce am remarcat.

-dupa ce opresc masina si scot cheia ,timp de 10 secunde se aude un bazait in clapeta si ea se misca.

-iar acul de la apa se ridica la 60 de grade

-i-am curatat ambele sonde lambda,senzorul map,corpul clapetei si reglaj facut pe vag com.

-acest model de skoda nu are egr,am ramas uimit,l-am cautat ceva timp..)))

Care se fie problema?unii spuneai ca ar fi un releu de la clapeta,unde naiba sa-l caut?

Va multumesc.

Modificat de kppus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu cand am avut probleme la pornire am schimbat benzina. Incearca si cu CO98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa mai bazaie clapeta dupa oprire. nu are releu clapeta. 

Acul se ridica dupa ce iei contactul? sau atat se ridica in timpul mersului? Daca e in timpul mersului, remediaza termostatul sau senzorul de temperatura, pentru ca si de acolo apar probleme la pornire. mai ales la rece.

Senzorul MAP si sondele lambda nu influenteaza in niciun fel pornirea. NU stiu cine te-a invatat sa cureti sondele ... Nu mai face astfel de prostii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On ‎7‎/‎3‎/‎2017 at 9:25 AM, cashonly said:

Salut, eu cand am avut probleme la pornire am schimbat benzina. Incearca si cu CO98.

Eu iarna am probleme la pornire , sau cand e temperatura scazuta , sub 5 C*. Intradevar, cu top99, 100 , ceva cu cifra octanica mai mare a remediat situatia si drept urmare , iarna trecuta am mers numai cu top 99 de la Petrom si nu am mai avut nici o problema la pornire. Imi pornea numai la a 2`a sau cel mult a 3`a cheie cu benzina 95 si cu cea de 99 , indiferent de cat a stat sau temperatura a pornit la prima cheie.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua domnilor!sunt noua pe forum și am nevoie de Dvs!!!sunt din Galați și nu am găsit niciun mecanic dispus sa ma “asculte”cu adevărat in legătura cu probl mașinii mele,Fabia 1.4 MPI..găsesc pe cineva printre Dvs sa ma ajute cu curățarea clapete de accelerației?va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru servicii avem arie separata, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, dupa ce am citit postarile (multumesc de info), am reusit sa curat clapeta de acceleratie, functionarea motorului s-a schimbat in bine, dar dupa resetarea clapetei cu VAGCOM (adatare ok) mi-a aparut urmatoarea eroare:

16490 - Senzor presiune galerie/traductor atmosferic-G71-/-F96-  semnal neplauzibil 
            P0106 - 35-00 -

Stare -Readiness-: 0010 0101
Recircularea gazelor evacuate: Corect
Încalzire senzor Oxigen: Corect
Senzor(i) Oxigen: Gresit/incomplet
Aer conditionat: Corect
Injectie aer secundar: Corect
Emisie vapori combustibil: Gresit/incomplet
Încalzire catalizator: Corect
Convertor(e) catalitic: Gresit/incomplet

Daca ati mai intalnit aceasta eroare dupa ce s-a facut curatarea clapetei, va rog sa ma ajutati cu informatii.

Multumesc anticipat de ajutor.

Modificat de mac69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trage aer fals de aceea ai eroare. Nu ai etansat bine garniturile la clapeta sau ai uitat un futun de la galerie admisie nemontat cum ar fi cel de la canistra carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat ieri si totul a fost montat cum trebuie. Cand am demontat clapeta de acceleratie am observat ca nu avea nici o garnitura de etansare pe bloc ci numai un fel de garnitura de cauciuc intr-un decupaj(am citit mai devreme ca si alti colegi au gasit la fel). Este posibil ca aceasta garnitura sa nu mai etanseze cum trebuie? Inainte sa demontez clapeta, din cand in cand, mai aparea o eroare care spunea ca amestecul este prea bogat(nu mai am exact codul de eroare). Este posibil ca acest lucru sa apara din cauza senzorului G71?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, mai verifica furtunele, cel de sevofrana creapa la supapa unisens, trebuie fazut bine si cu rabdare. Senzorul de presiune nu prea pica, cel putin eu nu stiu sa fie picate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

rezolvarea pt pornirea greoaie se pare ca a gasit-o gmarius86.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna seara. Azi am.schimbat distributia la Fabia 1.4-16v si acum am o problema cu clapeta de acceleratie. Mai exact, inainte de a umbla la motor, am spalat motorul cu turbojetul pentru a fi mai comod in timpul lucrarii. Dupa ce am terminat, la pornire, a pornit greu, avand in bord EPS si volanul, parca. Pedala de acceleratie facandu-si treaba. Am plecat intr-o proba in care am.vazut ca masina nu trage cum trebuie iar acasa am pus VCDS.

Am incercat de mai multe ori sa adaptez clapeta prin scoaterea bornei dar fara succes, in VCDS nu am acces la Setari de baza in 60. Motorul functioneaza doar in relantiu, degeaba actionez pedala ca nu se accelereaza, ba mai mult, da sa se opreasca.

Masina era functionala inainte de a schimba distributia si nu am.umblat la clapeta, am desfacut doar capacul cu axe pentru a reface etansarea cu silicon deoarece pierdeam ulei in locasul bujiilor. Mai rar, in relantiu, aveam oscilatii ale turatiei, opream si reporneam, apoi dispareau.

Mi-ar prinde bine orice sfat. Multumesc.

IMG_20190803_215104.jpg

Modificat de Negresa
Discutii despre clone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac adaptarea, am reusit sa sting toate erorile din bord, implicit din ECU, dar dupa cateva sute de metri apare iar eroare, dar persista ce-a cu senzor unghi 1

IMG_20190804_223403.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu alta clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usuca firele din mansonul dintre motor si lonjeron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, F l o r i n a scris:

 

Clapeta inca nu gasesc dupa cod, cat despre umezeala, sunt mari sanse sa fie un scurt din cauza apei.

Multumesc.

Am facut masuratori conform cu imaginea si am mici diferente fata de ce este in poza.

Adica in loc de 1440 ohm am 1300, etc.

IMG_20190805_144507.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare

Azi mi-am curățat și eu clapeta de accelerație. Țin să precizez ca era foarte murdară. Plină de "smoală ". Mașina  are undeva la 210k km si probabil nu a fost curățată niciodată. Am urmat toti pașii ei pt calibrare(fără soft). Totul perfect. Pedala reacționează asa cum trebuie...nu ma asteptam la așa  raspuns din partea ei.

Acum problema este alta...după montaj mi-a dat o eroare in pending P0106 Manifold absolute pressure/Barometric pressure sensor circuit range/Performance( am incercat sa sterg eroarea dar tot imi apare cu fiecare scanare)  iar pe bank 1 senzor 2 nu imi da valoare pt short term fuel trim. 

PS Nu am avut și  nici nu am vre-un martor aprins! Am incercat sa încarc niste poze dar nu imi da voie...cică sunt prea mari....

Orice informatie este de mare ajutor!

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul dintre senzorul de presiune si ecu sau inlocuieste-l direct cu in kit de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
danielchirita82

Hallo alle zusammen!

La o coaja de cazan, model Fabia 1 cu motor 1.4 cu 16V (Se mai gaseste pe Golf, Polo, Ibitza, A2, Cordoba, etc) tot imi apareau eroarile:

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too low

Am schimbat clapeta de acceleratie si degeaba, tot imi apareau aleatoriu, in special cu motorul cald, asa ca m-am decis sa lipesc fire direct de la ECU la Clapeta, si acum merge perfect. In caz ca aveti aceiasi problema si v-as inspira cu tigania de improvizatie, am atasat poze cu operatiile....

Conector Clapeta spre ECU.jpg

Conector Tensiuni ECU.jpg

Grafic Valori Claptea.jpg

Grup 061 si 062.jpg

Legatura ECU Clapeta.jpg

Placa baza ECU.jpg

verificare fire.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cred ca era suficient sa refaci cablajul, pini noi, etc. Nu asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Leonard_Ploiesti

Salutare,

Mi-a aparut o problema la motorul Fabia Combi Elite HTP 1.2-64 CP dupa ce am decis sa fac o cosmetizare la compartimentul motor.
Simptome numai cand motorul este cald (cca 90 de grade) : intrerupe (da in nas popular vorbind) in mers la turatii de cca 2000rpm. La relanti cand pornesc AC-ul de asemenea intrerupe.
La pornirea la rece nu am probleme, consumul nu a crescut iar mersul cu o bobina pe duca il stiu ca am avut. Nimic aprins in bord.
La diagnoza ce mi-a zis tipul este ca valoare citita de senzorul MAP la revenirea dupa aceleratie la relanti este mai mica decat normal.
Am curatat toate conexiunile electrice cu spary de contacte.

S-a mai intalnit cineva cu o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leonard_Ploiesti

 

Rezolvat..bobina 2 la peste 90 grade nu mai lucra in parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!