Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

dupa o lunga cautare am gasit o clapeta de acceleratie l am montat si lam incercat sal adaptez dupa metodologia manuala.nu stiu ce sa fac masina merge prost se accelereaza singura dela 1500 pana la 2100. are cineva o idee ce se intampla?

mentionez ca la clapeta veche s a defectat motorasul.si am gasit una identica de pe un sharan 7m8 doar cu mici diferente,o conducta vacum si este racita pe apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este acelasi cod nu cred ca o sa mearga cum trebuie la tine. Si neaparat trebuie facuta setarea de baza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Azi am reusit sa scot clapeta,era intepenita de mizerie,a trebuit sa trag mai cu forta de ea,insa nu am remarcat garnitura de aluminiu.Pe partea fixa a ramas o garnitura ca de plastic as zice,verde.Am montat-o la loc,am facut adaptarea fara vag si de aici problemele:motorul porneste,merge undeva la 750-800 cu trepidatii de te sperie,10-15 sec apoi acul ramane la 1250 (tot cu trepidatii dar mai acceptabile) ,acceleratia nu raspunde, iar pe bord chec si epc stau aprinsi.Am mai incercat de catava ori adaptarea,dar degeaba.Daca are relevanta la inceput i-am scimbat si bateria cu una de pe alta masina(nu noua).Astept sfaturi,multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut adaptarea cu vag-com?

 

daca tot ai cablul, incearca si:

 

"Go into the engine controller, click "Clear DTCs" even if you have none and it's reset."

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio relevanta inlocuirea acumulatorului cu mersul neregulat al motorului, aprinderea martorilor MIL si EPC.

Ce eroare apare pe vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am rezolvat problema;am gasit un baiat cu vag- com care a sters erorile a activat clapeta si este bine deocamdata.Problema care ma framanta este ca secatura de la care am cumparat masina ma tot amana cu certificatul fiscal, dar asta e alta discutie.Multumesc totusi,ajuta la moral in asa momernte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti face griji, daca nu o radiaza de la primarie toate eventualele viitoare amenzi vor ajunge la el. are tot interesul sa radieze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, speram ca, executand operatiunea de curatare a EGR-ului si clapetei de acceleratie sa scap de o problema destul de sacaitoare.


problema a ramas si consta in faptul ca motorul la relanti are niste oscilatii/trepidatii/smucituri (nu sunt ritmate) si ocazional din cauza aceasta scade si turatia cam cu 100 de rotatii. si cand plec de pe loc ceva mai subturat, smuceste.


aveti idee ce poate fi? la turatii de peste 1500-2000 merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut adaptarea lor dupa curatare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am facut adaptarea la ambele, inainte de asta am sters parametrii ce i-a memorat motorul. Singurul lucru la care nu am fost atent, temperatura motorului, era rece. Sa incerc o readaptare si cu el cald? Este destul de frustranta smucitura ce o da motorul.. ( pasagerii nu o simt, dar eu bag de seama ca e acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea sa se infraneze compresorul ac? este de tipul fara ambreiaj (din spusele unui cunoscator). dar probabil simteam infranarile si in mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee unde pot curata si eu clapeta prin bucuresti si cat m-ar costa? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in aria prestari, Al Bundy/Florin/Spido si multi altii.

Daca se considera reclama...rog a se sterge(intentia mea a fost doar de recomandare).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, speram ca, executand operatiunea de curatare a EGR-ului si clapetei de acceleratie sa scap de o problema destul de sacaitoare.

problema a ramas si consta in faptul ca motorul la relanti are niste oscilatii/trepidatii/smucituri (nu sunt ritmate) si ocazional din cauza aceasta scade si turatia cam cu 100 de rotatii. si cand plec de pe loc ceva mai subturat, smuceste.

aveti idee ce poate fi? la turatii de peste 1500-2000 merge bine.

 

 

 

Are cumva legatura problema mea cu senzorul "MAP"? Pot sa-l curat cumva cu spray pentru frane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi forumisti...am si eu o mare problema si imi pare rau Admin daca am gresit thread dar nu stiu unde ar trebui sa intreb...recent am dat jos capacul de la motor si am realizat faptul ca era ulei sa asa parea a fi pe corpul clapetei de acceleratie . si in interiorul spatiului de recirculare gaze pe capacul negru la fel...ulei...nu de speriat dar era...va rog daca stiti de ce a ajuns ulei acolo si care ar fi cauzele....?

Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca masina sa nu se accelereze cand si cand din cauza clapetei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am patit-o si eu,masina nu mai statea la relanti. Curatat clapeta si gata. Este brici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristianro99

La mine la Fabia 1 motor de 1,2 din 2005, am dat jos corpul clapeta acceleratie, (sub ea nu are nicio garnitura de cauciuc), am curatat-o cu nitrodiluant, mare mizerie e sub clapeta , iar in interior motorasul e comandat doar pe 2 fire,(pe pinul 3 si 5), celelalte sunt pentru senzorul de rotatie, (nu am avut timp sa le verific),

eu doar am curatat-o preventiv , nu am avut probleme la relanti.

Nu a trebuit adaptata deloc din soft.

Modificat de cristianro99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu probleme cu clapeta la fabia motor 1.9 SDI ASY

Cu ocazia schimbarii filtrului am dat jos furtunul de pe clapeta si pornind motorul am vazut ca pozita clapetei nu se modifica.

Am verificat firele, pana la ecu, doar pe unul am reusit sa prind continuitate pana la ecu si pe celalalt fir care e de masa, cu masa caroseriei, in total ele sunt 4.

Am curatat clapeta(avea putina mazga pe interior, strat subtire) am pus vag com, nu mi-am notat atunci eroarea dar din cate imi amintesc era: 19559/P3101/012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground.

Am dat output test si atunci clapeta a inceput sa se miste, hata hata inchis-deschis si pe la jumate.

Dupa output test am constatat ca merge si i-am dat pace.

 

Modul de functionare dupa output test: motorul oprit-clapeta deschisa, dupa pornirea motorul la relanti sta inchis(e deschis cativa mm sa nu moara motorul) daca accelerezi usor nu se deschide decat dupa 2000-2500 ture, daca dai sprint atunci se deschide si la 1500 ture dar cand ajunge pe turatie mica sau relanti se inchide iar, opresti motorul se deschide.

 

In urma cu 2 sapt am pus vag-com pentru alta treaba si iar am gasit eroarea mai sus mentionata, am verificat si clapeta nu se misca, si la relantiu statea deschisa.

 

Azi voi verifica si siguranta 24 dar ma gandesc ca nu are legatura cu siguranta si cu firele din moment ce pe output test si dupa clapeta a mers o perioada.

Mentionez ca egr e oprit cu surub cat si furtunul care intra in valva n18 dar nu are vreo importanta pentru ca ECU nu stie asta.

 

1.Voi incerca sa incerc alta clapeta la dezmembrari.

2.Voi masura pini 1 si 4 din mufa clapetei.

3.Stiu ca nu se face adaptare la clapeta mea dar oare am gresit eu ceva pe output test? Ce ma sfatuiti sa fac?

Clapeta se misca relativ usor cu mana, se simte foarte tare arculetul care impinge inapoi dar nu agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce-ti pasa cum sta clapeta acolo inauntru? Motorul merge ok? atunci te sfatuiesc sa-i dai bice si s-o lasi in pace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai imi pasa ca sigur nu a fost pusa degeaba.

Am verificat siguranta 24 si e in regula, am incercat alta clapeta cu care a pornit motorul si timp de vreo 10-15 secunde se tot misca cam jumatate de cm pe la jumate ca si cum isi cauta pozitia, apoi a trecut pe inchis daca o acceleram mai incet se vedea ca se deschide mai progresiv pana spre maxim, la talpa la fel dar se deschidea repede pe maxim, lasat inapoi pe relantiu trecut pe inchis, oprit motor-clapeta deschisa.

 

Stie cineva de ceva adaptare pe vag-com sau am gresit eu la output test ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de aer se misca in functie si de cat apesi pe pedala de acceleratie , si mai e co.andata si de calculator in asa fel incat puterea motorului sa fie optima iar noxele in limite normale.Adaptarea depinde de mai multi factori, nu e asa simplu.

Da jos clapeta, curat-o foarte bine sub ea, lubrifiaza lagarele axului, dar verifica si uzura lagarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Andrei Florin

Salut,

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura. Are momente in care scade turatia la aproximativ 1200 rpm si acolo moare, nu mai face nimic pana nu repornesc motorul. initial facea asta doar cand viram stanga si acceleram mai tare, acum face acest lucru chiar si in linie dreapta, cand incerc sa accelerez face acelasi lucru, indiferent de viteza.

 

Pe tester mi-a spus cineva ca este senzorul de aceeleratie, aveti vreo idee daca se poate repara sau trebuie schimbat? (pretul la el este de vreo 2000 lei din cate am vazut)

 

Multumesc si scuze daca am postat unde nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!