Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

am fost azi la inca un sevice si...ideea ar fi ca de fapt toata lumea are dreptate:

cei care zic ca ar trebui sa existe egr au dreptate (mi-a aratat omul cum arata schema motorului din fabrica)

pe de alta parte am pus un pic cap la cap unele lucruri si ...cand am luat masina a trebuit sa merg la RAR sa dau declaratie ca nu am schimbat motorul fiindca pe el nu aparea seria, deci teoria mecanicului spune ca e posibil ca acel motor sa fi fost inlocuit si cel care e acum pe masina sa fi fost facut fara egr. aproape plauzibil....

oricum din discutia cu ei ar rezulta ca de fapt daca de 5 ani merg fara egr atunci nu el e problema. am fost sa imi verifice cineva catalizatorul care spune ca e ok, deci am mai eliminat o cauza.oricum nimeni nu stie sa imi explice de ce la primul drum care il fac cu masina nu tremura iar la urmatoarele din aceeasi zi e posibil sa apara acel "tremurat" ca o pierdere de putere a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ca sa nu deschid un topic in plus legat de clapeta de acceleratie, postez si eu aici o problema intampinata recent. Deci am un motor de 1.4 16 v AUA la care i-am curatat clapeta, iar cand am vrut sa conectez mufa electrica la locul ei aceasta nu mai intra decat pana la jumatatea cursei din cauza acelei garnituri de silicon pe care o agata. Am dat inainte cu ceva spray de contacte si cred ca din cauza asta a reactionat in freun fel si si-a marit volumul ca altfel nu-mi explic. Am dat pe garnitura cu wd40 dar tot "o ia inainte" si nu pot conecta. Mufele mama/tata sunt ok tehnic si estetic.

Fara garnitura se conecteaza dar nu vreau sa o las asa ca intra umezeala acolo.

Ce pot face in aceasta situatie, sa subtiez garnitura cu un cutter sau ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Mergi la dezmembrari si ia de pe instalatia electrica de la masini o mufa asemanatoare cu a ta de la care scoti acea garnitura si o folosesti.

daca erai din Buc iti dadeam vreo 2 (garnituri) sa ai si de rezerva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac, sper sa gasesc.Multumesc pt. raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se desumfla garnitura de la sine cand se usuca sprayul de pe ea, am patit si eu asa, dar merge daca fortezi tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut all,

 

Intr-un final am rezolvat problema cu pornirea la rece prin schimbarea bateriei, dupa ce am ajuns cu ea la reprezentanta. Acum porneste ok.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

Am o problema la masina din semnatura. Masina merge bine, relantiul e bun doar ceva trepidatii dar insesizabile. Problema e ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie turometrul coboara la 1000 apoi brusc urca la 2000 si coboara lent la 800 unde si ramane pana cand o accelerez din nou. Un mecanic care mi-a pus un tester pe ea mi-a dat de inteles ca e calculatorul masinii de vina. Tot el mi-a curatat clapeta si mi-a schimbat bujiile inainte sa-mi zica de calculator. Va rog frumos sa-mi dati o parere pana nu ma pune mecanicul sa-i cumpar cine stie ce calculator.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce a curatat clapeta a si adaptat-o? Nu pot sa-ti zic sigur ca de la asta ai oscilatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa mearga bine chiar si neadaptata, suspectez probleme de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilaţiile le avean înainte să o duc la reparat. Au verificat bobinele, au schimbat bujiile, au curăţat clapeta, au şters erorile cu un vcsd 12.12 şi au zis că e gata. Problema nu dispăruse şi m-au rechemat să o verifice cu un tester mai performant. Nefiind lângă ei nu ştiu ce tester au adus dar au zis că azi pun un alt calculator, să încerce şi varianta asta. Pe mine mă supără faptul că merg cam pe bâjbâite. 

Vacumul de unde vine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa nu te avanti sa schimbi calculatorul

 

cand zic vacum ma refer la orice furtun sau piesa pe unde circula aer/gaze unde o supapa nu inchide bine sau poate trage aer fals pe undeva: servo-frana, circuitul de recuperare a vaporilor de benzina EVAP, circuit EGR inclusiv el, circuitul de recuparare a vaporilor de ulei din carter - se verifica membrana epuratorului de ulei sa nu fie sparta, si se poate verifica orice lipsa de etansare a gazelor ce patrund in galeria de admisie (garnitura clapeta etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru ajutor. Azi am fost sunat de la service si mi-au spus ca ca au rezolvat problema tot din tester. Am ajuns prea tarziu la ei si am ridicat masina de la paznic asa ca nu va pot spune ce a avut si ce iau facut. Acum toarce frumos. Sper sa o tina asa si in continuare. Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am curatat clapeta de acceleratie si senzorul de turatie arbore cotit si tot mi s-a oprit motorul in mers, dar apoi a pornit din nou....mi s-a aprins martorul cu motorul si dupa cateva porniri s-a stins si acesta....acum merge dar tot mai are trepidatii motorul....ce ma sfatuiti s afac ? sa schimb senzorul?

 

Am schimbat bujiile, filtrul de benzina si EGR-ul(imi daduse ca e defect) si astazi mi s-a intamplat din nou sa scada turatia la 0 in mers dar motorul inca mergea(desi apasam acceleratia, turatia a ramas 0 si nu s emai accelera) Ce sa mai verific? am tras pe dreapta, am oprit motorul si apoi la prima cheie a pornit din nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare sa vedem ce eroare are stocata

 

da, senzorul de arbore cotit poate sa faca astfel de manifestari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunoasteti pe cineva care sa ma ajute cu o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Bucuresti ai o droaie de colegi, vezi pe la prestari servicii sau discuta cu F l o r i n , Al Bundy .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana la urma, adaptarea clapetei se face cu motorul la 90° sau se poate face si la rece fara repercusiuni ?


Sent from my GT-I9105P

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coolant temperature must be between 5 and 95C.

Without repercussions.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect. Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa curat clapeta si EGR, si am dat si cu spray de contacte la mufe.

 

Toata operatiunea am facut-o cu borna + scoasa.

 

La adaptare, am pus borna la loc si am intrat in masina cu VCDS-ul sa fac adaptarea. Citisem pe forum ca la multi adaptarea se facea chiar in momentul punerii bornei +  si a contactului...adica se auzea un sunet cateva secunde. La mine n-a facut niciun sunet.

 

Am intrat in VCDS pe canalul respectiv iar acolo totul parea ok, adica imi arata "ADP. OK." . Oricum am adaptat atat clapeta cat si EGR-ul conform procedurii.

 

NOTA: Clapeta de acceleratie am curatat-o atat in partea superioara cat si inferioara, miscand clapeta si in pozitie verticala pentru a curata mai bine zona...deci s-a umblat la clapeta.

 

Valorile sunt acestea:

 

Pt. clapeta acc

post-90737-0-01117000-1398419393_thumb.j

Pt. EGR

post-90737-0-08730900-1398419398_thumb.j

 

Multumesc pentru tutoriale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am pus masina pe tester pentru ca mi s.a aprina becul check engine si mi.a dat urmatoarele erori

01317-Control module in instrument cluster

01271-Positioning motor for temperature flap

01596-Motor for outside/recilculated air flap. Pareri. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e eroare de pe ceasuri ?

Nu puteai posta erorile exact asa cum apar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu am scris ce trebuie ? Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciuna din erorile respective nu aprinde martorul Check engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. am pe clapeta un strat "frumos" de funingine si din cate am reusit sa vad, la fel e si pe peretii admisiei.

In perioada urmatoare cand voi avea putin timp le voi da jos pe amandoua in incercarea de a le curata.

Adaptarea clapetei mele la SDI se face la fel ca si in cazul benzinarelor? ori metoda cu borna ori cu vag-com?

 

Mentionez ca la SDI clapeta are rol de clapeta ca si in cazul benzinarelor nu doar cut-off ca la TDI.

 

 

Nu prea suna romaneste ...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!