Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Ar trebui pus vcds-ul pe ea sa vezi ce s-a intamplat, normal nu ar avea voie sa faca figuri daca doar ai curatat corpul de clapeta, sunt de acord ca trebuie facuta adaptarea clapetei dupa curatare, dar eu personal am incercat si fara vcds si nu am avut probleme. Daca nu ai vcds fa din nou o inspectie vizuala in zona corpului de clapeta, poate observi ceva .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cablu dar nu mai gasesc kitul de vcds...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta zice vcds dupa curatare : Un traducator avem pe aici? Unde gasesc cum calibrez cu vcds ? Desi m-as mira sa fie de acolo buba...

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 997 034

Component and/or Version: MARELLI 4MV 5948

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: TMBMC26Y423579xxx SKZ7Z0B1481xxx

3 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-00 - -

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de mousek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile.

Du-te la Basic Settings si cu motorul oprit contactul pus introduci adresa 060. Apoi iesi din soft scoti cheia din contact si astepti cam 1 minut. Doar asa se si memoreaza setarile.

Dupa care te conectezi din nou tot la Basic Settings si du-te pe canalul 074 - adaptare EGR. Dupa adaptare la fel scoti cheia din contact cam pentru 1 minut.

Apoi te duci sa te plimbi cu masina si vezi ulterior ce erori mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Jago..prima parte reusisem cand deja ai raspuns...intr-adevar si-a revenit. Sunt cu laptopul in masina deci sunt live :))

Se pare ca e bun un VAG COM la skodita omului.

Modificat de mousek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor forumistilor,

Am si eu o problema legata de clapeta de acceleratie ... La mine povestea e cam asa.. Inainte sa dau jos si sa curat clapeta de acceleratie imi mai murea uneori motorul la relantiu sau imi scadeau brusc turatiile de la 800 - 900 la 400 - 600 si bineinteles si consumul instantaneu de la 0.8l/h - 0.9l/h la 0.4l/h - 0.6l/h. Am zis ca o fi clapeta de vina ca de cand am luat-o (mai bine de 4 ani) nu i-am facut operatia asta niciodata si ma gandeam ca e necesar...

Asa ca m-am apucat si am desfacut clapeta, am curatat-o (am dat-o jos si nu era chiar asa murdara, mai mult afumata as putea spune), am montat-o la loc (am pus toate mufele la locul lor) si am incercat sa-i fac o adaptare fara VAG... Bineinteles cand am pornit-o, trepida mai tare decat inainte, am lasat-o vreo 5 minute fara sa-i apas acceleratia, nu mi s-a aprins niciun bec in bord ... incet incetisor si-a mai revenit (dar parca tot trepideaza mai tare ca inainte sa-i fac eu operatia de curatare a clapetei) si vazand ca treaba e aparent buna am luat-o la o tura de oras.

Am fost am baut un suc, cand ma sui iar in masina si ii dau cheie martorul check engine aprins, trepidatii cat cuprinde, consumul instantaneu marit (undeva pe la 1,1 - 1,2l/h la relantiu). Acum intrebarea e ... sa o las sa-si revina ea pe parcurs sau mai bine o adaptare VAG pe la vreun service auto?

Skoda Fabia, motor 1.4 MPI, tip AZF, 2002, 44kW

ps: ma puteti indruma spre topicul unde se descrie operatiunea de curatare a EGR-ului pentru Skoda Fabia, 1.4 benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as fi de parere sa pui vcds-ul pe ea, nu neaparat ptr. adaptarea clapetei, s-ar putea sa fie problema de la cu totul altceva, asa vei merge la sigur. Pentru egr povestea e scurta: tija din el trebuie sa mearga foarte usor, dai cu spray si cu ceva subtire apesi ciupercuta aia din capul tijei, pana vezi ca tija culiseaza sus-jos fara sa ,,agate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, la adaptarea fara vagcom, pe langa faptul ca nu trebuie sa apesi acceleratia o vreme, nu trebuie sa pornesti motorul ci doar pe prima treapa... poate nu s-a adaptat. Cel mai simplu e pe laptop dar mai citeste odata adaptarea fara laptop, poate ai sarit ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie pornita ,,olecuta waai Crish" c altfiel nu si adaptieaza wai :lol:.... am zis pe limba lui Stefanuca sa ma intelegi :lol:

Cu succes fara eroare (am verificat): dupa curatare-montare, se pune borna bateriei, contact, astepti sa-si termine bazaitul, pornesti, si astepti pana temp. motorului ajunge la 90 grade. Opresti motorul, iei borna ptr. cateva secunde, pui inapoi, contact, astepti sa-si termine bazaitul, pornesti motorul fara sa apesi acceleratia 5 minute, si gata.(varianta romaneasca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi ... o sa incerc din nou fara VAG si o sa revin cu informatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream ca poate nu a asteptat sa se termine bazaitul ci a pornit motorul normal si astfel nu cred ca se mai adapteaza chiar daca nu apesi acceleratia dar....

Nooo, servus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AzoiteiAndrei

am si eu aceiasi problema cu relantuil(adica imi trepideaza la rece si uneori se si opreste) si am fost la un service unde mi.a curatat clapeta...a dat.o bine cu spray si atat ca ala a zis ca nu ai voie sa o atingi ca se zgarie foarte usor si devine inutilizabile(poate la unele modele) a pus.o inapoi iar a doua zi la fel :icon_confused: ce as putea sa fac :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A demontat-o de pe masina? Sau doar un spray in partea de sus, si gata ca se zgaraie cozonacul?

,,ce as putea sa fac" : sa o dai tu jos de pe masina, sa o cureti asa ca la carte, fara frica ca nu i se intampla nimic...trebuie avut doar grija cand culisezi clapeta ptr. curatare sa n-o lasi asa ca din ,,fundul gradinii" sa revina la loc, montare .....o adaptare....daca nu simti vreo imbunatatire, vcds-ul pe ea.

Uite cam asa ceva ar trebui sa iasa dupa curatare:

post-25544-0-53022000-1341256477_thumb.j

post-25544-0-48538600-1341256484_thumb.j

post-25544-0-38934100-1341256494_thumb.j

post-25544-0-43994300-1341256507_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

pun si eu poze cu opratiunea

mentionez ca are o garnitura folie cam din aluminiu care nu se putea demonta de pe galerie decat prin deteriorare, deci la urmatoarea curatare am sa caut una noua

am folosit wd40, benzina si motorina pe rand, nu am avut diluant si m-am chinuit mult cu o periuta de dinti

post-75511-0-98945900-1354055076_thumb.j

post-75511-0-48002900-1354055102_thumb.j

post-75511-0-15511400-1354055112_thumb.j

post-75511-0-54426900-1354055119_thumb.j

post-75511-0-74286600-1354055127_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! De curand ma confrunt si eu cu o problema. La punerea contactului nu se mai aude clapeta de acceleratie,implicit,nu sta la relanti cu motorul rece. Soc'ul automat nu'si mai face treaba,trebuie sa o tin eu din acceleratie circa 30 sec, dupa care,motorul sta la relanti undeva la 550 rpm,turatia urcand la normal odata cu incalzirea motorului.Precizez ca n'am probleme cu fluctuatiile de turatie la relanti,atunci cand motorul este cald si nici probleme cu pornirea,la cald porneste fara ''ajutor'' din acceleratie. Eroarea pe vcds e urmatoarea: ''throttle acuttator'' (V60) - Output Open! Care ar fi problema?Clapeta sa fie moarta?Multumesc!

Salutare! De curand ma confrunt si eu cu o problema. La punerea contactului nu se mai aude clapeta de acceleratie,implicit,nu sta la relanti cu motorul rece. Soc'ul automat nu'si mai face treaba,trebuie sa o tin eu din acceleratie circa 30 sec, dupa care,motorul sta la relanti undeva la 550 rpm,turatia urcand la normal odata cu incalzirea motorului.Precizez ca n'am probleme cu fluctuatiile de turatie la relanti,atunci cand motorul este cald si nici probleme cu pornirea,la cald porneste fara ''ajutor'' din acceleratie. Eroarea pe vcds e urmatoarea: ''throttle acuttator'' (V60) - Output Open! Care ar fi problema?Clapeta sa fie moarta?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O adaptare cu vcds-ul, dupa ce cureti corpul clapetei.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact, Engine - si la optiunea adaption? Dispun de vcds dar mi'am cam prins urechile. Sau se face doar in basic settings? PS: clapeta e model mai vechi,actionata prin cablu. Golful e din 98!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

Cand schimb vitezele (iau piciorul complet de pe acceleratie si apas ambreiajul), creste turatia la 3500-4000 pentru 2-3 secunde, apoi coboara incet. Ca si cum dupa ce apas ambreiajul, as tine in continuare piciorul pe acceleratie. Dupa ce bag in treapta superioara de viteza, turatia revine la normal. Altfel in timpul mersului se comporta normal si la relanti iarasi e totul normal.

Model skoda fabia 1.2 HTP din 2006.

Am schimbat filtrul de aer, filtru de ulei, uleiul, bujiile, toate bobinele de inductie cu altele noi.

Credeti ca ar fi de la clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switch-ul de la pedala de ambreiaj nu mai functioneaza si ecu nu taie benzina ca de obicei cand stia ca schimbi treapta (apasai ambreiaju)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citind pe aceasta bucata de forum, am avut macarimi in degete...si am demontat si eu smecheria de clapeta..... curata, fata de toate pozele vazute... la 150.000... skabia ( vorba unui coleg forumist ) e la mine de la 87.000..... si nu stiu de a mai fost atinsa pe acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut carmina am o rugaminte la tn am vazut k te pricepi masini da mi un sfat te rog

am fost pe la diferiti mecanici dar nu i au dat de cap ....imi da eroarea asta :

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-00 - -
17912 - Intake Air System: Leak Detected
P1504 - 35-10 - - - Intermittent

 

si imi ramane aprin epc+chek si imi taie acceleratia dupa un timp ,de obocei cand se incalzeste motorul

mentionez k am schimbat urmatoarele:

senzor map

bujii

filtri aer,

curatare adaptare clapeta

si am curatat si egr

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu, te rog sa citesti aici:

http://vwforum.ro/topic/98090-probleme-senzor-presiune-map/

Ia legatura cu userul respectiv...noi ne-am dat cu parerea, si se pare ca problema s-ar fi rezolvat...cel putin asa banuiesc.

Vezi ce spune omul...e rezolvata sau ba? Trebuia sa revina dupa probe, dar n-a mai facut-o.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema ..aseara am schimbat egr cu unul identic si masina face la fel ..nu stiu ce sa mai schimb

mentionez :

cand raman fara aceleratie masina se tureaza singura si nu se mai opreste pana nu opresc motorul

Modificat de sergiu2329
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!