Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

cureti clapeta, dupa aia o montezi, pornesti motorul, il lasi sa mearga pana se incalzeste, dupa aia iei bornele jos, pui iar, pornesti, si 5 minute o lasi sa mearga singurica, fara sa apesi pedala de acceleratie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu temp la 90 de grade,e la EGR.Clapeta se adapteaza ori cu interfata ori pur si simplu:dupa montare,pui bornele inapoi,pui contactul,lasi ~30 de sec,apoi scoti cheia si gata.Nu mai trebuie sa dai bateria iar jos,etc,etc.NU PORNI DIN PRIMA CHEIE!

Cea mai sigura varianta e cu interfata.Fara interfata e la ghici,ori ai noroc ori nu ai.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Ok! Am inteles! Dar daca o readaptez fara interfata, cum imi dau sama daca nu am reusit? Ce se intampla sau nu se intampla? Se pote merge cu ea pana la un service cu interfata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu 90 de grade e si la egr, si la corpul de clapeta.......vei reusi, nu te stresa, in cazul ca e ok, ar trebui sa mearga ca o albinuta, fara fluctuatii, un relanti stabil.....daca nu reuseste.....efectul va fi invers.....dar daca vrei ca la carte.....musai interfata......eu am facut si procedura fara.....foarte multumita.....dupa readaptare, musai niste ture, dar condu-o in mai toate plajele de turatie...... :icon_thumright:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la cele spuse,

Am adaptat clapeta cu cateva zile in urma, la rece adaptarea pe vag com a fost ok dar doar pe ecran mototrul tot valsa la relanty , abia dupa ce am incalzit motorul am avut rezultatul asteptat. Cu toate ca tot mai am o fluctuatie mica dar pe care o simt doar fizic ca sa zic asa pe vag com nu apare daca ma uit la turatie motor la relnty. Mentionez ca am adaptat clapeta doar nu am curatat-o , in schimb diferentele sunt majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Msi pentru detalii, acum stiu deja toate informatiile necesare, si ma apuc in weekend. Daca nu reusesc nimic ma duc la un service dupa aia. Mentionez ca masina are 173.000 km :D si nu cred ca a fost curatata vreodata clapeta, deci astept sa vad cata mizerie este depus. Eventual fac niste poze. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta o sa-ti pui mainile in cap ce o sa gasesti acolo :)

am vrut sa fac si eu poze... dar ma murdarisem deja pe maini :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Buna tuturor! Am curatat clapeta in weekend, in sfarsit! Sunt multumit, nu mai tinde motorul sa se opreasca, deloc, si au disparut si socurile care tot erau cand luam piciorul de pe acc., si relantiul sta frumos. Nu era foarte foarte murdar clapeta, dupa 173 de mii :), pe margini era depus mai multa negreala, l-am curatat frumos. Am facut readaptare fara VAG, nici o problema nu am sesizat. Totul e ok. La mine era mai greu toata manopera, din cauza unor suruburi care abia vroiau sa se desfaca din cauza timpului, dar pe urma reuseam. Deci io zic ca nu-i chiar asa de usor usor sa lucrezi acolo ca nu prea ai loc, dar reusesti. E bine, legat de EGR, nu stiu care era, sau unde trebuia cautat, io m-am uitat si de sub masina sa gasesc ceva negru cu doua sau trei furtunase, nu am gasit, am lasat-o in pace. Vad ca mi-o ajuns doar clapeta de curatat. Msi de toate sfaturile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu la Fabia doar benzinarele cu 16 valve au EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca mi-a luat cineva 4 valve de la motor :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au luat proiectantii impreuna cu un cilindru.

Lasand gluma, andras are 1.4 MPI 50kw. M-am referit la motorizarile 1.4 cand am scris 16v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal all,vreau sa zic ca acum vreo 2 zile m-am trezit cu check-ul aprins la polo meu 6n2 auc 2001 999cmc ,i-am facut o testare cu vagcom si asta este eroare rezultata: 16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow PO441. Eroarea am sters-o,s-a stins si check-ul.stiti de le ce ar putea fii? sa o las asa sperand ca nu se mai aprinde? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa zic ca m-am apucat azi sa curat clapeta de acceleratie si in timp ce o desfaceam am observat un furtunas (care iesea din clapeta) care era taiat pe de-a lungu (ulei zic ca era in el) si pe langa clapeta f mult ulei.maine o sa caut furtunul sa-l pun sa pun si clapeta si vedem e zice.vreau sa zic ca si eu am problema cu turometru creste-scade creste-scade.o sa revin cu detalii imediat ce iau furtunasul si montez clapeta la loc.bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s0arta

Pt. eroarea data de tine din penultimul tau post, un link ce poate te ajuta inclusiv posibilele simptome, cauze si solutii: aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ma gandeam eu ... nu cumva eroarea sa fi aparut din cauza futrunului ala taiat ? pt. ca pierdeam benzina pe drum :) (incorect flow ar insemna ca nu circula bine (benzina)) de asta zic eu sa se fi aprins.maine de-abia imi vine furtunasul ala:( .bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat furtunasul ala,curatat clapeta dar imi sta la 900-950 ture la relanti.e normal ? adaptarea cu vag nu am reusit sa o fac ca cica tre' sa ma inregistrez sa pot folosi optiunea ,e vb de vag 409.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal ai rezolvat ceva,aceiasi problema o am si eu si nu mai pot sa o scot la cap,am incercat sa adaptez clapeta cu vag com si nimik.astept un semn!stima!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat furtunasul ala,curatat clapeta dar imi sta la 900-950 ture la relanti.e normal ? adaptarea cu vag nu am reusit sa o fac ca cica tre' sa ma inregistrez sa pot folosi optiunea ,e vb de vag 409.1

cauta pe net versiunea 311.2 cu crack si poti face ce doresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e cineva pe aici?

am curatat clapeta si acum nu mai accelereaza

imi poate spune cineva unde am gresit?

si, mai ales, care e rezolvarea?

3 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-00 - -

17912 - Intake Air System: Leak Detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

mai nou

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 034 BL

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3699

Software Coding: 00061

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBMC46Y823331035 SKZ7Z0A1027121

3 Faults Found:

17989 - Throttle Actuator (J338): Basic Setting Not Performed

P1581 - 35-00 - -

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-00 - -

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat pana la urma cu marele ajutor al lui bn64and

jos palaria! :salut: :beer:

Multumesc mult pentru ajutorul dat, imi cer scuze daca te-am deranjat/stresat si nu stiu cum ma descurcam fara ajutorul lui :icon_thumright: .

Deja imi parea rau ca m-am apucat de curatat clapeta.

Urmeaza EGR-ul dar ... mai la primavara sau daca o sa prind o zi mai calduta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio problema! ... O fac pentru oricine, oricand cu placere ! :)

De EGR si eu trebuie sa ma apuc, cat de curand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am si eu ceva probleme cu minunata clapeta de accelaretie desi a fost curatata si readaptata (nu a fost murdara).

Problema este urmatoarea: acceleratia raspunde greu,iar cand masina se opreste din mers(trag pe dreapta) ramene blocata, la modul ca daca tin apasata acceleratia, turatia motorului fluctueaza constant intre 500 si 1500 ture, practic nu mai poate fi miscata din loc. In cazul in care nu apas acceleratia, acul turometrului ramane blocat la 1100 ture.

Acest comportament apare cand se aprinde in bord becul de la ASR sau ESP.

Daca ma poti ajuta cu o parere, mi-ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Experienta mea cu clapeta este ca l-am curatat, am facut readaptarea respectiva fara VAG, aia cu liat bateria......, nu l-am mai pus pe tester de atunci, cateva luni, insa n-am avut nici o problema de atunci cu ea, ma rog in afara de alte probleme stas Fabia :). Poate si mie mi-ar da aceste erori daca l-as pune pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar o scanare cu un VAG-COM te poate ajuta mai mult, asa ... din vorbe... partea ce-a mai naspa e sa se fi dus clapeta, motorasul ala din ea sau cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi io tocmai asta zic ca is sigur ca nu are clapeta nimic, caci merge totul bine, fara readaptare cu Vag. Numa in curios ce mi-ar scrie calculatorul, da oricum o sa-l leg la Vag candva undeva :)

Adica, nu pentru mine era reply-ul,ma gandesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!