Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Salut andras.ilyes87,

vad ca la oras ai Cluj Napoca, poate treci pe la intalnirile vwforum care se tin in fiecare miercuri.

Mai vine cate un coleg care are Vag. Si eu am Vag doar ca e versiune 301...putin mai veche, dar face treaba.

Deci daca vrei...hai si se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Revin si eu legat de problema mea. :)

Dupa scanare VAG-COM, imi da constant eroare de Sonda Lambda 1, si eroare a unghiului clapetei de acceleratie. Clapeta a fost readaptata dar degeaba. In tractiune, masina are probleme cand se aprinde in bord marotul de esp sau asr(nu ma pricep foarte bine), adica nu mai trage...o pot duce la viteza maxima 110 km.

Intrebarea mea este: Sonda lambda pote fi vinovata sau motorasul clapetei a crapat?

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

THX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! unde se tin acese intalniri? Mai precis cand? Msi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intalnirile vwforum se tin in fiecare miercuri de la orele 19:00 aprox. si au loc in parcarea de deasupra supermarket-ului Auchan din Iulius Mall, cea descoperita daca e vreme buna sau cea acopeerita daca vremea e mai rea. Daca nu te descurci poti intra la rubrica Intalniri vwforum / Intalniri spontane / Intalnire saptamanala la Cluj. Acolo vei gasii mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

stie cineva pe unde este situat senzolul de acceleratie?

Clapeta de acceleratie are si ea un senzor separat de cel de mai sus?

Daca ma poate ajuta cineva fac cinste (masina intra des in "limp mode" cred si ramane blocata acceleratia la 1200 ture, n umai pot merge cu ea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala de acceleratie este defecta (motorul este comandat exclusiv prin acel potentiometru care este in pedala, neexistand alt cablu de acceleratie), pentru a permite deplasarea masinii la un service ECU comanda ridicarea turatiei de ralanti la 1200 rpm si o mentine acolo indiferent de conditiile de utilizare , deci nu iti ramane acceleratia blocata. :nono:

Scoate mufa pedalei de acceleratie, si da cu spray de contact , de obicei isi revine, daca nu cam asta te asteapta:

post-25544-0-41849800-1322497130_thumb.j

post-25544-0-23541800-1322497138_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand intra in acest "limp mode" daca apas acceleratia tutometrul variaza (putin 500 ture-1500)....

daca incerc sa plec ori merge smucit ori se opreste de tot...

ca si erori am aceast minunat unghi al clapetei dar pe asta am schimbat-o cu totul si face la fel si somda lambda pe care o schimb si pe asta .... "m-a nerveaza cu nervii" daca ma intelegi... ai masina si nu te poti folosi de ea....offff....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde gasesc si eu acest minunat spray de contact?

3 benzinarii si 2 magazine mari cu materiale de constructii si nu am gasit...WD-40 este bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Str. Radu Voda, Nr. 1, Sect. 4. Vitacom pe Str. Maica Domnului, la orice magazin piese auto, etc.

WD-40 este ca si in reclama aia la smantana: prea gras, prea acru.... :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat mufa si degeaba.

Am citit pe aici pe undeva ca ar putea fi de vina si senzorul de presiune aer, MAF daca nu ma insel.

pe unde ar fi pozitionat , l-as curata si e ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu ai MAF...defapt noi, ca si eu fabia cu acelasi motor ca al tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am uneori fluctuatii la relanti....si mi s-a mai intamplat chiar in mers sa coboare brusc aproape de 0 si apoi sa urce din nou la turatia existenta... vi s-a mai intamplat asa ceva? cu cine as putea sa iau legatura sa curat clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul presiune aer este pozitionat sus chiar langa joja de ulei, ca sa ai acces la el dai jos capacul de pe motor, asa arata senzorul:

post-25544-0-95091100-1322769808_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat mufa si degeaba.

Am citit pe aici pe undeva ca ar putea fi de vina si senzorul de presiune aer, MAF daca nu ma insel.

pe unde ar fi pozitionat , l-as curata si e ala...

vorbesti de doua lucruri diferite...

repet, MAF(debitmetru aer) nu ai, iar MAP(senzor presiune aer) ai ... cu acesta te-a ajutat carmina mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bn64and, iti multumesc!

am inteles ca sunt diferente intre ele, eu am citit prima data despre problema asta pe la TDI-uri si de acolo am ramas cu notiunea de "MAF" :P

vreau sa il curat si pe ala ptr ca nu stiu ce sa mai fac cu masina asta....usor, usor invat sa o desfac si sa o pun la loc apoi...

Modificat de mac_cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am probleme asemenatoare cu ale tale la fabia mea...are exact acelasi motor ca al tau....acceleratia e cu putin efect intarziat cand o calc, si cand o las, parca mai ramane un pic accelerata si doar dupaia scade turatia...astea se intampla doar pana in 3000 de ture, dupa 3000 se tureaza normal si destul de sprinten....si in rest merge de rupe, fuge 200 la ora ... dar pana la 3000 e bleaga

nu am nicio eroare ca si tine, am bujii noi noute NGK, filtre si ulei nou, iar clapeta e curatata si adaptata ... o sa curat si eu senzorul ala intr-o zi, dar nu cred ca se va simti vreo diferenta ...

...cred ca ultima solutie ar fi sa schimb ambele sonde lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand apare problema la masina se manifesta asa:

1.daca este stationata , se aprinde in bord martorul de ASR si cel de EPC si masina intra in limp mode.

2. daca este in tractiune, la aparitia martorilor in bord masina nu mai trage adica ajunge la o turatie maxina de 4000 ture si viteza de 110km/h.

Erorile sunt aceleasi de fiecare data, o sa schimb sonda lambda 1(Asta cere masina conform unei erori).

Am ajuns sa schimb si clapeta de acceleratie cu totul , am curatat mufa de la senzorul de acceleratie si urmeaza si MAP-ul.

Am citit la un coleg pe forum care avea un Golf 4 de 1.6, 16v ca el avea busit unul dintre firele care duc la clapeta si din cauza acestuia avea aceeleasi simptome, adica masina intra in limp mode.

Problema apare de cele mai multe ori cand este cald afara (vara) sau dupa ce se incalzeste motorul.

Am sa le verific si pe ala...firele astea...

Ideea este ca problemele sunt putin diferite la masinile noastre...referitor la acceleratia masinii tale...nu cred ca este bai...asa fac toate...se simt mai bine la o turatie mai mare.

Modificat de mac_cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce zici....asta stiu si eu...dar nu e chiar asa!

...astept pareri dupa ce schimbi sonda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca merge asa si cu acea sonda care spune sa este bulita :D

poate asta este motivul ptr care nu am dus-o la targ pana acum :)

este drept, ca daca imi apare eroare de la clapeta de acceleratie se termina totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://youtu.be/Wop3HtsqiE4 dupa ce schimbi sonda cam asa ar trebui sa mearga, daca nu la targ cu ea :lol: :censur:,

cam asa merge si a mea....uite o filmare facuta de mine http://youtu.be/FbODSWrwG2I

...dar e bleaga pana la 3000, are delay cand apas pedala de acceleratie si se accelereaza cu efect intarziat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello all!

Azi am desfacut mufa de la clapeta de acceleratie (astfel incat sa vad firele)...unul dintre fire era carpit romaneste in 2 locuri si inca odata, acelasi fir, dar aproape de mufa de la ECU.

Problema era ca de la caldura si de la adezivul de pe banda izolatoare firele nu mai faceau contact cum trebuie...atunci aparea eroarea..

Acestea au fost cositorite dar nu am mers cu masina drum lung...maine plec spre bucuresti si sper sa nu mai faca...

O zi buna!

Modificat de mac_cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

am o Fabia 1.2 htp (motor BME) din 2005;de vreo 2 luni am urmatoarea problema:

nu se tureaza (nici la relanti si nici in sarcina) peste 3000 ture! parca ar avea un limitator cand ajunge la 3.000 de rotatii. Precizez ca masina are 56.000 km si i-am schimbat si bobinele si bujiile recent.

Am fost la un specialist ptr. o diagnoza VAG; au fost inregistrate mai multe erori care au fost sterse.La a doua scanare au mai ramas doar 2 erori

- senzorul de turatie

- senzorul camshaft G40

al doilea senzor l-am localizat si se schimba relativ usor, dar nu reusesc sa aflu unde se afla senzorul de turatie?!

A mai avut cineva problemele enuntate de mine mai sus?

Precizez ca masina porneste la cheie, nu tremura la relanti si are si un consum normal.Singura problema este ca nu pot depasii 3.000 de rotatii.(am fost la Busteni acum o saptamana si nu am putut depasii 90 km/h)!

Credeti ca daca schimb cei doi senzori rezolv acesta problema?!

Va multumesc anticipat,

Eugen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a avut nimeni problema mentionata de mine ?! Rog moderatorii sa mute postarea in aria corespuzatoare in cazul in care nu a fost postata corect.

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori mai sunt acum pe masina?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!