Jump to content

Probleme far xenon!


crs
 Share

Postare recomandată

Nu se desfac la 55 de grade si nu ai nevoie de cuptor electric. Nu mi-am asumat niciun risc....ci am rezolvat treaba si nu sunt singurul care a procedat asa. Sunt foarte multi colegi care au facut inainte si dupa mine.... Calin78 - de la el am invatat procedura, CosminTDI - le-a desfacut si el....etc. Ca exista riscuri...da, daca nu faci cum trebuie si il lasi la copt pana se topeste, e altceva....

Se baga la un cuptor cu termostat (eu am cuptor pe gaz si cu termostat) 2 minute la 200 de grade .- cuptorul incalzit bine inainte - farul pus pe o bucata de lemn. Scos si desfacut - atentie sa nu va ardeti la maini !

Acum, fiecare face cum vrea ......

NB ca ma bag la somn......

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    19

  • kelu

    18

  • Al Bundy

    16

  • sinn3r

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

esti convins 100% ca nu risca sa se crape plasticul geamului sau sa exfolieze oglinda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu poti sa fii convins 100% pe ceva care nu faci cu mana ta ?

am facut-o si nu doar la mine...... fiecare face cum crede de cuvinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nefiind convins 100% i-am sugerat lui skorpyon_83 solutia fara riscuri pentru el si farurile lui

daca nu esti 100% pe mana altuia de ce oferi astfel de solutii????

p.s. din nou iti editezi posturile....... tipic

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kelu, eu nu ma spal cu hainele pe mine...... le dau jos, si le spal separat. Daca tu alegi prima varianta, e treaba ta. Nu pot sa garantez daca nu sunt langa el, sa vad ce face... o sa-i dau lamurilel la telefon.

Imi permit sa sintetizez - farurile se pot curata astfel:

1. Se poate spala farul cu apa distilata...asa, turnat in interiorul lui - usor, ieftin...

2. Se poate desface farul si curata in interior, sticla, etc. - mai greu, mai costisitor (trebuie cumparat si silicon de lipit sticla), dar o curatare adevarata - dupa cum se vede ca au iesit si farurile mele.

Fiecare isi alege solutia, nu toti au dexteritatea sa desfaca un far, deci e normal sa-si aleaga solutia care i se potriveste.

Oricum, colegul skorpyon zicea - Problema este ca nu stiu sa dau afara protiunea cromata din far, e prinsa cu cele doua suruburi de reglare ce nu ies nici cum.Eu asta intrebam daca stiti cu se scot alea afara ca am tot invartit de rotite dar nu isi dau drumul.

Multumesc !

P.S. - :lol: mai trimite cateva PM uri...tipice.

P.S. - vezi ca am editat iar.... a, adugat ce a spus Skorpyon.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deoarece mi s au ars becurile philips extreme power h4 dupa nici 2 ani!! m am hotarat sa montez un kit bixenon h4 gasit pe la 200ron de pe xenon-store, vreau sa stiu daca este necesar sa decupez capacul de vizitare far deoarece n ar incape becul xenon ,are loc sa si lucreze farul sus- jos?Si ca recomandare care vad mai bine pe asfalt ud 4300k sau 6000k?MS!Ma vor tine vreo 2 ani? ca nici 120 de ron pe extreme power nu mai dau!

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie decupat capacul farului pentru montajul xenonului. Ca recomandare, ar fi bine sa alegi 4300k daca vrei sa vezi bine pe asfalt umed. Daca te tin doi ani, depinde de cat de norocos si nimeresti un kit bun, ca alt criteriu in a alege nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe tipuri de becuri ca lungime? pt. ca sunt care au montat fara sa gaureasca capacul si functioneaza si reglajul farului ,nu loveste in capac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie mai mai multe tipuri de becuri ca lungime. Nu ar mai focaliza lumina corect daca ar fi mai scurte sau mai lungi. Iar la 200 de lei kitul xenon, cu siguranta nu tin doi ani. De ce nu incerci becuri Philips Xtreme Vision? au cu 100% mai multa luminca decat un bec normal, deci mai puternice decat Xtreme Power. Eu mi-am montat pe masina Xtreme Vision si sunt foarte multumit. nu imi trebuie xenon. Setul Xtreme Vision e 95 lei.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Xtreme power scrie 70% mai multa lumina dar real vreo 10% deci nici Xtreme Vision nu cred ca s mai acatarii, scumpe si Philipsul se arde repede .Iar eu de lungimea din spatele soclului vorbeam nu ce intra in far Cei ce n au decupat capacul pot sa zica... Asa mai bine osram night breaker plus ca smai ieftine ...

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce interval de timp te referi cand zici "repede"? eu am avut Xtreme power si mi s-a ars un bec la un an, de fapt s-a scuturat ca am intrat violent intr-o groapa si m-a cam zguduit si pe mine. Cat despre lungimea din spate a becului, parca erau niste modele cu bobina mai mica. Nu recomand xenon daca nu ai far cu lupa. S-au apucat astia de ridicat certificate pt cei care sunt gasiti cu xenon pe far cu oglinda. Masinile echipate din fabrica cu xenon au doar pe lupa.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu m au tinut nici 2 ani si nu prea am circulat cu ele aprinse , de osram ce ziceti ca smai ieftine si am auzit ca tin mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se poate dezlipi dezlipi farul la passat 2004? este aburit prin interior, s-a aburit tot farul de cand a venit iarna, parca s-a ars becul si a ramas un fum in el asa este, vreau sa il dezlipesc sa il curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia citeste posturile de pe pagina anterioara,poate te ajuta................. sau mai mult ca sigur.... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei ce au montat bixenon pe octavia1 a ti decupat capacul farului in dreptul bobinei becului sau doar pt fire catre balast si unde ati montat balasturile?Exista si becuri cu bobina mai scurta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a va intreb si eu ceva ce nu-mi explic:am o octavia 1 elegance 2003 ,aia cu xenon din fabrica si in urma cu doua seri am observat ca s-au aprins farurile dar unul (cel de pe partea soferului) nu se mai ridica.asta a durat cam 2 ore dupa care a revenit in normal.idei sau sfaturi ceva?o fi de la gerurile astea care au fost si o fi avut ceva condens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi face la fel, se pare ca balastul se duce incet incet.La mine a fost aceeasi simptoma dupa care a inceput din ce in ce mai des, aproape in fiecare dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei ce au montat bixenon pe octavia1 a ti decupat capacul farului in dreptul bobinei becului sau doar pt fire catre balast si unde ati montat balasturile?Exista si becuri cu bobina mai scurta?

Nu a montat nimeni xenon AM?

Am avut eu inainte de astea OEM...

Aveam decupat capacul doar pentru fire...in rest incapea tot....ai grija dupa ce decupezi capacul sa il izolezi cu silicon sau ceva sa nu iti abureasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat de multumit ai fost?cat de deranjant e pt altii?Am gasit ceva lupe bixenon dar nu stiu daca merita mai ales ca trebuie sa dezlipesc geamul farului ,a mai facut cineva aceasta operatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult mai ok e cu lupe..altfel e dispersata lumina si nu deranjeaza ..in plus arata mult mai bine farul cu lupa..

Nu are nimic ca e desfacut farul si facut inapoi, daca este facut de cineva care stie ce face...am cativa prieteni cu lupe AM in far si sunt foarte multumiti

O sa postez o poza cu o octavia cu lupe bixenon in far mai tarziu, ca sa iti faci o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..din cate stiu se foloseste aer cald la imbinarile sticlei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!