Jump to content

Probleme far xenon!


crs
 Share

Postare recomandată

Am faruri bixenon din fabrica si duminica dimineata cand am plecat la peste undeva pe la Branesti, am observat ca nu mai se aprinde farul pe dreapta.

Se aprindea xenonul, palpaia putin si se stingea! Si pana azi face la fel!

Sunt din Bucuresti, si e groaznic noaptea cu un singur far! Daca ma poate ajuta cineva va rog sa-mi dea un beep, sms sau sa ma sune la 0742.917.852 / 0730.866.222

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    19

  • kelu

    18

  • Al Bundy

    16

  • sinn3r

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ! asta cam e simptomul atunci cand durata lui se apropie de final:) din cate stiu eu ! asa ca fa proba cu un bec xenon nou :D si vezi cum stai....:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bixenon la octavia tour nu exista...numai xenon pe faza scurta. Daca sunt aftermarket uita-te la balasturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred totusi ca e posibil sa fie un contact imperfect.Probabil ca au oxidat mufele.Merita incercat mai intai sa le cureti cu un spray special de contacte electrice(costa cam 15 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa incerc mai intai sa curat mufele si sper sa nu fie ars becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Problema similara la masina din semnatura: se aprinde becul dar parca in 2-3 trepte - ma refer la iluminozitate - iar dupa aprox 1 min se stinge. Pana la stingere da impresia ca palpaie dar f putin sesizabil. Se aprinde de fiecare data cand comut butonul si se stinge invariabil de fiecare data, dupa aprox aceeasi perioada de timp.

Dupa parerea mea sunt 2 cauze:

1) spalatul excesiv cu jet, odata la 2 zile (aprox), a oxidat niste mufe (care? cum? unde?)

2) balastul e pe duca pt ca anul trecut s-a dus cel de pe dreapta

Alte idei/sfaturi? Unde si ce sa verific? :))

@crs:cum ai rezolvat?

Farurile sunt cu xenon din fabrica.

Modificat de blueyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Durata lor de viata se terminase, asta aveau, am incercat si sa curat mufele dar am observat ca... Era ars becul.

@blueyed Asa stiam si eu ca farurile au xenon din fabrica dar se pare ca fusesera montate ulterior asa ca am incercat 2 tipuri de becuri. Pana la urma am pus D2S (parca, ceva de gen) chinezesti cu 160 RON, fata de OSram ce aveam, dar asta e - cand nu ai bani, nu ai din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema a fost becul. Cu ocazia asta le-am schimbat pe ambele (stanga/dreapta)

Multumiri lui Baracuda pt "piese" si lui Borisake pt montaj :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine unul di xenoane "tremura".Am observat cand am vazut refelxia in alta masina. Unul din xenoane tremura iar celalat nu. Noaptea nu se observa nimic ;) ,lumineaza normal. a mai patit careva asa? o fi becul pe duca? cam cat costa unul? se schimba greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
La mine unul di xenoane "tremura".Am observat cand am vazut refelxia in alta masina. Unul din xenoane tremura iar celalat nu. Noaptea nu se observa nimic :P ,lumineaza normal. a mai patit careva asa? o fi becul pe duca? cam cat costa unul? se schimba greu?

Daca tremura sunt doua motive:

1.slotul bulb xenon joaca in soclu si benu nu pateste nimic;

2. s-a uzat soclul becului din cauza damburilor.

Daca ai bi-xenoane aplicate un bec te ajunge minim 90 (bec IGNIS) si 160lei bec Philips. Bafta!

La mine unul di xenoane "tremura".Am observat cand am vazut refelxia in alta masina. Unul din xenoane tremura iar celalat nu. Noaptea nu se observa nimic :mop: ,lumineaza normal. a mai patit careva asa? o fi becul pe duca? cam cat costa unul? se schimba greu?

Am uitat sa-ti spun ca se schimba relativ usor. E mai nasol de schimbat la farul din stanga cum te uiti la masina caci spatiul e mai ingust. Ai grija sa nu zgarii becul si sa nu-l atingi cu degetul. Foloseste o carpa curata din bumbac. De obicei cand becul este pe duca ori se aprinde cand are chef ori nu merge de loc. Nu uita caci cu timpu' culoare luminii devine alba,asa ca mai bine ia-ti un set ca sa nu fie un bec de o culoare si viceversa. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK!merci mult pt .sfaturi. Singura sansa sa umblu p-acolo e sa dau bateria jos.Merci inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca trebuie dat farul jos pentru schimbatul becului? Cam cat ar ajunge un D2s, OEM?

Un D.I.Y pentru schimbatul becului exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este simplu de dat farul jos,trebuie sa scoti mai intai semnalizarea dupa aceea farul care este prin in 4 suruburi Trox ! la fel si capacul care protejeaza farul ! Daca s-a ars unul din becuri de preferat ar fi sa le schimbi pe amandoua pt va exista cu siguranta o diferenta de culoare si putere a becului! Cu 200 de lei cumperi 2 becuri xenon D2s de 6000k care iti vor asigura o vizibilitate buna dar nu stiu cata garantie ca vor tine cat cele originale .Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba doar sticla de la un far cu xenon?A facut cineva operatia? daca da, unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu cred ca se poate, trebuie schimbat tot farul. L-ai zgariat? - desi e ft greu de zgariat, ciobit, etc... eu am incercat cu ciocanul :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E matuit, ingalbenit, obosit, etc. Nu ar fi o problema dar e in contrast cu cel schimbat curand (urmare a unui accident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa te sfatuiesc este sa dai farul jos sa desfaci toata partea electrica dupa el (droser xenon + motoras +becuri ) si sa-l speli in interior de fapt sa-l scufunzi cu totul in apa cu jedi apoi bine clatit uscat cu feonul ,si ai sa vezi ca o mare parte din galbeneala vine din interior! P.s : Nu incerca sa polishezi farul mai rau il matuiesti chiar daca spun unii ca sunt experti in asta ! Mai mult ca sigur o sa dispara diferenta urata cu care te confrunti 80%. Asa arata la mine in cele mai urate conditi cand este lumina afara si soare amandoua sunt ,,noi,,

post-10220-1249597862_thumb.jpg

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca trebuie dat farul jos pentru schimbatul becului? Cam cat ar ajunge un D2s, OEM?

Un D.I.Y pentru schimbatul becului exista?

http://briskoda.net/technical-guides/remov...adlight/129574/

ei schimba becul pentru pozitii, dar e explicat cu poze, ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai nici un far bi-xenon (original) doar daca s a montat ulterior kit xenon

si cauza exte becul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am montat prin martie un kit de bi-xenon de 55w pe octavia mea. Acum de ceva timp am observat ca becul din dreapta nu mai ardea. Stingeam becurile le porneam...toate bune si frumoase cam 1 ora dupa care iar cel din dreapta nu merge. Dupa 1 saptamana constat ca tine aprins din ce in ce mai putin...ok, ingarantie aduc alt bec merge bine dar nu tine faza lunga deloc, parca e un blit de aparat foto (doar blituieste cand dau sa aprind si atata). Comand alt bec aceeasi problema nu merge faza lunga, pun pe direct adica sa nu aprinda din releu tot asa. Apoi constat ca imi e arsa o siguranta, o inlocuiesc dar degeaba, iar culmea culmilor ca nu ramane becul din bord de faza lunga aprins cu toate ca farul stanga merge brici. Scot mufa din becul dreapta leg normal nu mai pun pe direct si observ ca dau faza lunga in bord becul albastru se aprinde si se stinge la loc, dar xenonul tot nu merge pe faza lunga. Ce se poate face? Unde sa fie problema? Apropos nu pot sa dau nici flash, dar culmea daca tin faza lunga pe flash sta aprins becul albastru din bord dar xenonul dreapta nu.Sincer mi se pare ca totul este SF.

Cu becul care aproape nu mai tine faza scurta merge bine faza lunga chiar si in bord indica ok, iar cu alte 2 noi noute nu merge faza lunga si nici becul in bord dar merge doar becul in bord cand tin pe flash si cu motorul pornit si cu el oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la un meserias care a mai lucrat cu asa ceva si le cunoaste bine. E o greseala de mufare.

SFAT: Schimba siguranta de la blocul de lumini cu una de amperaj mai mare. (pe mine asa m-a sfatuit cel care mi-a montat instalatia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la am fost la un meserias electrician care se ocupa cu xenoane tot el le-a si montat prima data. Singurul lucrru cred e sa schimb releul si nu cred ca ar fi o chestie cu mufarea. Daca pe scurta imi baga scurta inseamna ca e ok iar daca iau un bec de control si il pun pe firele de lunga si dau faza lunga merge iar cand pun xenonul nu mai vrea. Ar vrea sa porneasca dar nu reuseste sa stea sus, se vede cum vrea sa se aprinda si doar atata, parca este un blit de aparat foto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din tot ce ai scris tu, n-am inteles mare lucru. Am inteles totusi ca nu-ti merge faza lunga. Nu?

Tu ai bixenon, adica bec H4.

Ceea ce inseamna ca ai doar un obturator care comuta de pe scurta pe lunga. Acel obturator nu-si face treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am bec H4 adica bi-xenon, si am incercat sa pun faza lunga direct pe releu adica sa dechida din releu si nu din obturator asa ceva am inteles de la electician, sau ca a facut ceva de genul asta....in fine problema este....

1. Becul care nu mai merge (e stricat) pe fa scurta merge pe faza lunga

2. Am luat bec nou si nu merge numai faza scurta

3. Am luat un al 2-lea bec nou si tot asa nu merge pe faza lunga

4. Cand incerc sa dau faza lunga face un flash si se stinge ramanand doar faza scurta, cel de pe stanga se aprinde pe faza lunga

5. Mentionez ca becul de pe partea stanga nu are problema, toate aste se intampla doar pe partea dreapta

6. Becul din bord de faza lunga (cel albastru) nu se aprinde cand comut pe faza lunga cu becurile noi doar cu cel vechi

Acum de ce cu vechiul bec merge pe faza lunga iar cu astea 2 noi nu? cele noi sunt modele diferite unul fata de celalalt dar si fata de ce aveam eu prima data pe masina. Daca tot sunt xenoane din CHINA se poate sa nu fie compatibile anumite becuri cu anumite balasturi sau relee? Faza e ca nu am unde sa incerc pe o alta masina aceste becuri noi sa vad daca e la fel.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... hai s-o luam pe indelete.

Nu te supara ca-ti spun, dar ai scris 100 de cuvinte fara sens, cand puteai scrie cateva, si sa inteleaga omul ce si cum. Te-ai bagat in ceata si pe tine si pe noi.

Deci:

La bixenon, becul arde tot timpul, exista doar un obturator care iti lasa lumina sa iasa partial sau total: bixenonhalogeen8359ca99.th.gif

Uite schema de functionare pentru bixenon. bixenonsetup.th.jpg

Verifici daca ai tensiune in mufa 1 (cu faza lunga pornita). Acolo e comanda pentru electromagnetul din bulb. Daca nu ai tensiune, ai o problema pe instalatie.

Daca in punctul 1 ai tensiune, mergi mai departe si verifici daca ai tensiune in unul din conectorii mufei 2 (tot cu faza lunga pornita).

Daca totul e ok, in mufa 1 trebuie sa ai 12V DOAR cand e aprinsa faza lunga, iar in mufa 2 trebuie sa ai 12V atat pe faza scurta cat si pe faza lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!