Jump to content

Probleme far xenon!


crs
 Share

Postare recomandată

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    19

  • kelu

    18

  • Al Bundy

    16

  • sinn3r

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta am uitat sa-i scriu....scuze. :icon_redface: D1s sunt la modele mai noi, la generatia noatra sunt D2s.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si am vazut ca sunt becuri D2S Philips UltraBlue 6000k. E ok sau ar trebui sa caut altceva mai bun? Pareri? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt bune philips,ai ca alternativa osram. acum depinde de ce lumina vrei tu, caci poti alege 4300 k, 5000k sau 6000k maxim. de la 8000k in sus nu mai vezi nimic cu ele, mai ales pe umezeala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A da, era sa uit vroiam sa intreb daca nu aceasta este problema : au fost schimbate inainte erau de 4300k OEM si acum sunt de 6000k oare a facut mai rau ca le-a schimbat? Daca ar fi sa iau de care sa montez 4300k, 5000k, 6000k incat sa se vada alb si sa fir calumea?Care sunt cele mai indicate?Cu acest post am sa inchei discutia sa nu o dau in off-topic.Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fabrica masina vine cu 4300k. este decizia ta ce intensitate vei alege. eu iti recomand maxim 5000k pentru a obtine un raport ok intre aspect si vizibilitate.DAR cele mai eficiente raman cele de 4300k. daca dispui de bani sa cumperi doua becuri D2S 4300k dar philips sau osram, fa-o, nu vei regreta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand mergi la un service si regleaza farurile, este posibil sa bata prea jos in urma schimbarii farurilor sau autolevelingul sa nu lucreze. Becurile de 4300 dau o lumina spre galben, seamana mai mult spre lumina data de becurile cu incandescenta iar becurile 6000k dau o lumina mai rece, "mai ca lumina data de neoane".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea sa imi dau seama ca nu functioneaza autoleveling-ul? La pornire ar trebuie sa se ridice sau exista alta metoda? Inafara de cea cu Vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici masina, dai roata de pe partea stanga fata jos, acolo vei gasi "senzorul" pentru autoleveling. Pui contactul, aprinzi luminile si actionezi acel senzor cu mana - daca farurile reactioneaza este ok. In mod asemanator il verifici si pe cel din spate (tot pe partea stanga).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal la pornire trebuie sa isi faca secventa de reglare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin - pentru farurile de Octavia 1 Xenon OEM de pe masini cu volan pe dreapta- exista parghia din poza, din care se poate regla farul, ca sa bata cum trebuie. Pentru circulatia cu volan pe partea stanga (Europa) parghia trebuie sa fie la pozitia A.

Am atasat si pozele cu senzorii de leveling - fata si spate.

post-30007-0-82540100-1326398150_thumb.p

post-30007-0-52530300-1326398236_thumb.p

post-30007-0-52612000-1326398254_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cert este ca noaptea cand pornesc farurile nu fac nimic adica nu vad secventa de reglare sau altceva precum vad la O2 Fl. Poate am eu imaginatie prea bogata si o iau razna :))

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : daca imi este dus motorasul de la far e posibil ca farurile sa ramana blocate pe pozitia in jos si sa bata aproape, astfel incat vizibilitatea sa fie redusa foarte mult? Caci secventa nu o face nici daca misc la autoleveling.Pareri, idei, sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se poate. Nu ai nici o eroare legata de xenon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta inca nu am facut, nu am vag-com doar de maine incolo am sa pot incerca, vine cineva la mine sa vedem ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma. Se pare ca a fost dus motorasul de la farul de pe partea soferului.Desfacut far(mai greu cu interiorul farului, am vazut ca nu pot sa scot interiorul farului) curatat lupe(faza scurta si ceata - cam murdare ce sa zic, aveau un strat gri pe lupe), inlocuit motoras si pus farul innapoi dupa care si cel din dreapta soferului idem, dar fara inlocuire motoras.Rezultat : isi face secventa sus-jos in momentul punerii contactului, vizibilitate mai buna doar ca am umblat la reglajele cele doua din far si l-am cam dereglat un pic, am incercat sa le refac la un zid dar nu sunt sigur de reusita.Oricum astept nopatea sa vad rezultatele finale.Becurile am aflat ca sun HID chinezisme de aceea se cer schimbate, dupa care sper sa fie muuuuult mai bine.Multumesc colegilor de indrumari, sugestii, pareri.

Am sa atasez si niste poze din timpul lucrarii in decursul zilei de astazi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt chinezesti, trece-le pe lista de cumparaturi obligatorii ca te lasa cand ti-e lumea mai draga, plus ca sunt mai slabe comparativ cu becuri de calitate gen osram, philips

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pozele promise :

http://imageshack.us/photo/my-images/842/img1016py.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/857/img1017qi.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/84/img1023d.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/859/img1026rz.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/220/img1021ln.jpg/

Ma intreb cum se pot desface de tot adica sa scot ceea ce este inauntru si sa pot curata geamul de plastic pe interior. Am vazut ca au doua surube de reglaj si sunt prinse mai complicat acolo si nu am incercat tare mult sa trag de ele de frica sa nu le rup, dar altfel nu prea am cum sa le scot (se pot vedea si in poze acele suruburi).Daca cumva cunoasteti vreo alta metoda as ramane recunoscator (inafara de metoda de a scoate cu totul geamul de plastic, ca aia e o munca de Sisif nu de mine :)) ) Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajutat un prieten sa faca o astfel de operatiune la un passat b5.5. am scos cablajul din far si absolut tot ce avea legatura cu partea electrica, am folosit strict apa distilata si le-am spalat cu simt de raspundere. apoi le-am suflat cu aer, le-am lasat la soare pe pervaz o ora, am montat totul si au iesit impecabile. e ff important sa folosesti apa destilata la operatiune pentru a nu-ti ramane pete. poate altcineva iti mai poate oferi vreo varianta.eu pe asta am folosit-o si a dat roade, fara batai de cap gen decapsat geam si alte cele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ;e poti scoate decat daca dai (foarte complicat si riscant) geamurile jos.

Eu am scos tot ce se putea scoate din ele, am bagat apa calda cu detergent de vase, le-am zgaltait bine, am repetat operatia de cateva ori, le-am limpezit f. bine de multe ori, le-am scurs bine, am bagat cam 1/2 L de alcool tehnic in fiecare din ele, le-am zgaltait bine, am scurs alcoolul si le-am lasat la uscat (cam 4-5 ore la soare - era prin Iulie sau August :) ) si apoi am pus totul la loc.

Faza cu alcoolul este pt a nu ramane stropi de apa pe oglinzi (stropii ramasi lasa urme cand se usuca) si pt. a se usca mult mai repede. Succes garantat in functie de cat de tare le zgaltaii apa cu detergent din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu stiu sa dau afara protiunea cromata din far, e prinsa cu cele doua suruburi de reglare ce nu ies nici cum.Eu asta intrebam daca stiti cu se scot alea afara ca am tot invartit de rotite dar nu isi dau drumul.

In prima poza se vad locurile unde sunt acele surube de reglare, sunt acele capacele albe ce se desfac din 2 surube dar apoi ramane acel surub lung care regleaza farul si este prins in interior ca un fel de rotula ce se misca sus-jos.Am incercat cu surubelnita dar mi-a fost frica sa nu rup urechile de prindere.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca o sa mearga, fara sa dai jos sticla....la mine, la B5, asa am facut - altfel nu merge.

Durere de murdare lupele......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le agiti bine si le clatesti cu simt de raspundere garantat se curata.mai ales ca nu vorbim de o masina in varsta de 20 ani.daca la un passat din 2001 au iesit boboc nu vad de ce nu ar iesi la fel si la octavia1. sa dezlipesti geamul este munca nu gluma. nu este imposibil dare de munca

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e munca....cam 2 minute la cuptor si alte 60 secunde ca sa-i scoti geamul.....

Din pacate, lucrurile de calitate nu sunt si cele mai usor de facut....

Merge si clatit, dar nu o sa fie niciodata, ca unul sters frumos.... Aici e un album cu reconditionarea care am facut-o la farurile OEM cu xenon, inainte sa le montez pe masina....vreo 4 pagini de poze....

http://s1033.photobu...atb5_ro/Faruri/

P,S - atentie la oglinda - ca e foarte sensibila si se exfoliaza imediat....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florine treaba cu incalzitul in cuptor e relativa. ca sa ai certitudinea ca treaba iese ca la carte trebuie cuptor electric incalzit fix la 55 grade. daca tu ti-ai asumat un risc cu farurile tale asta nu inseamna ca toata lumea va face la fel. sunt multe variante "neortodoxe" pentru anumite lucruri care dau rezultate dar sansele sa iasa totul ok nu sunt 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!