Jump to content

Indentificare piesa


Tracto
 Share

Postare recomandată

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    31

  • paul_ral

    15

  • Amedeo

    15

  • ass1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi tuturor de promtitudine, o sa schimb furtunele cu prima ocazie cand am un pic de timp si mai am niste curiozitati. Pentru ce sunt mufele astea post-44347-1284369106_thumb.jpg situate in spatele tabloului de sigurante neutilizate. Ce este gaura asta post-44347-1284369194_thumb.jpg, e astupata de dopuletul din imagine negru. In poza asta post-44347-1284369473_thumb.jpg sa ma corectati daca am gresit si restul sa-mi spuneti pentru ce sunt. Asta e o poza de ansamblu post-44347-1284369647_thumb.jpg. Am mai gasit o mufa care nu stiu ce face post-44347-1284369786_thumb.jpg e cu 2 fire iar capacul e partea mama a mufei. Scuzati de calitatea pozelor, telefon infect daca va ajuta va pot spune si ce csrie pe fiecare mufa in parte. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza 2 se afla busonul de aerisire al cutiei de viteza. Ar trebui sa aiba un dop. In celelalte poze, greu de spus. Pe G3 instalatia electrică este plug&play, cu mufe lasate liber pentru viitoarele optionale ce se pot instala pe masina. Ma gandesc ca pentru cativa metri de cablu VW nu s-a mai ostenit să diferențieze principalele circuite ale instalației electrice.

In cazul meu, desi nu am AC pe mașină, am identificat mufa care vine in bord, in spatele blocului de relee si care merge la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatie Paul. Am multe mufe libere in spate libere inafara de cele intrebate mai sus, mai sunt unele albe cu un fir unele albastre cu un fir si de alte culori bagate in niste suporti de plastic fara alte contacte. AC, ABS, geamuri electrice, tempomat(mai trebuie activat), inchidere centralizata, faruri ceata cam asta am pe masina. Am mai strans aria la optionale :D, idei pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta verde daca nu ma insel este de la geamurile electrice

Modificat de pac2bang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot spune pentru ce sunt unele relee pe care le mai stiu si eu:

72-stergator spate

99-stergatore fata

36-buzzer pentru lumini aprinse

53-claxon

21-semnalizare

109;103;18 nu stiu pentru ce sunt,dar sunt tare curios sa aflu :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de informare, mai ramane sa vad mufele din interior pt. ce sunt. 109-releu pt. modulul de comanda al motorului; 18-releul de descarcare pt. contacvl x(nu ma intreba ce face ca habar nu am. Pt. 103 in cartea mea nu am gasit nu ai ceva pus ulterior pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu stiu ca nu are montat nimic inafara de optiunile de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18-releul de descarcare pt. contacvl x(nu ma intreba ce face ca habar nu am.

e releul care atunci cand ai consumatori (faruri, aeroterma,..) cu motorul oprit, le taie curentul cand dai la cheie.

Incearca sa aprinzi faza scurta inainte sa pui contactul si o sa vezi cand invarte electromotorul ca farurile se sting.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit pentru ce este aceasta mufa cea rosie cu 4 pini post-44347-1284791831_thumb.jpg Este mufa pentru reglarea farurilor electrice. Conform schemei sunt cele 4 fire incercuite in schema asta.post-44347-1284792167_thumb.jpg Nu sunt sigur, am dedus asta pentru ca corespund culorile firelor din mufa la fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa pentru reglarea farurilor electrice nu arata asa. doar daca se conecteaza inca un cablu de la mufa asta, pana in potentiometru. mufa de la reglare are 4 fire in linie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia rosie din poza de mai de sus e mufa din spatele blocului de relee. Deacolo mai pleaca un cablu cu 4 fire care va intra in reglajul din bord. "T" din schema electrica pusa de mine si incercuita cu rosu este mufa care apare in poza iar din mufa asta pana in "E102" (reglajul electric din bord sau cum lai numit tu potentiometru) mai trebuie un cablu probabil cum spui tu se termina intr-o mufa cu 4 fire dispuse in linie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog,ma puteti ajuta sa indentific urmatorii senzori-piese din poza?Nr.1?,La nr 2 nu se vede(e un senzor bagat in furtunul acela gros).La nr 3 (a tria mufa de jos),firul merge pana in spatele filtrului de ulei,intra o mufa in blocul motor?!Acel cablu cu trei fire s-a topit si firele faceau scurt intre ele fapt si motorul nu porneste!Am incercat sa izolez acele fire dar trebuie schimbat cu totul!Problema - nu iese aceea mufa din blocul motor(spatiul foarte stramt)!

post-21874-1284918484_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sub capacul din poza incercuit cu rosu garnitura e din plastic sau din pluta ? vreau sa o comand ca mi se tot prelinge ulei si mia spus cel de la piese auto ca e de doua feluri (pluta si cauciuc). care e diferenta dintre ele ? masina e 1.8 aam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt interesat de schimbul garniturii. se poate schimba usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa-ti spun sigur ovidiu.. o persoana mia zis ca se schimba unsor. prima data sa vedem ce garnitura se foloseste, asteptam specialisti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub capacul din poza incercuit cu rosu garnitura e din plastic sau din pluta ? vreau sa o comand ca mi se tot prelinge ulei si mia spus cel de la piese auto ca e de doua feluri (pluta si cauciuc). care e diferenta dintre ele ? masina e 1.8 aam

Eu am pus la un motor 1.8ABS, care este asemanator cu al tau garnitura de cauciuc. Cea pe care am scimbat-o era din pluta. Merge fara probleme de circa patru ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat cu una de cauciuc - nici nu am vazut varianta de pluta acolo de unde am comandat-o. Se schimba usor. La mine erau doar 3 piulite pe centrul capacului; am vazut in poza ta ca sunt piulite de jur-imprejur; mai ai de desfacut si furtunul acela care pleaca din capac spre admisie. Dai jos capacul, il cureti si ai grija sa nu strangi piulitele prea tare (sa nu strici filetul la prezoane) - ideal ar fi sa strangi la cuplul indicat in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva ce reprezinta piesa de mai jos si unde vine montata?

post-24154-0-33507000-1296068204_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An gasit ceva coduri pe,am facut o poza in care se vad cele doua coduri,piesa am gasit-o in compartimentul rotii de rezerva cand am cumparat masina si nu imi dau seama unde ar veni montata sau poate nu e de la golf 3.

post-24154-0-54278500-1296116851_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca vorbesc aiurea, dar nu ar putea sa fie plutitorul din rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba cu rezervorul,plututorul arata altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa este de la un Golf 1 Cabrio si este jumatate dintr-un rezervor de vacum.

Piesa nr 2 din poza.

post-10002-0-85516600-1296124946_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!Ma gandeam ca este de la masina mea dar nu-i gaseam locul,daca are cineva nevoie de ia i-o donez cu placere.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!