Jump to content

Indentificare piesa


Tracto
 Share

Postare recomandată

:P Nu este nici un motor de Golf 3 care sa indeplineasca norma euro 3 , exceptie facand 1.9 TDI-ul de 90 cai cod ALE .

De asemenea D3 este o norma fiscala nicidecum o norma de poluare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    31

  • paul_ral

    15

  • Amedeo

    15

  • ass1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Electrovalva aia este pentru aer cind motoru este rece se va auzi unde ade sita aia cum trage aer cind apa se va incalzi va inchide electrovalva.Asaceva are alea care are D3 adica care are euro3 in germania la noi nu este recunos D3

cred ca ai dreptate...m-am uitat in brief si la norma de integrare a categoriei nationale de emisii poluante este trecut D3. oricum l-a r.a.r euro2 a iesit.da m-am mirat ca e D3 pentru ca masina este fabricata in 15.07.1991 si in 06.04.1993 are prima inmatriculare de germania..in fine pe mine ma intereseaza unde sa conectez furtunu la electrovalva..poza http://img59.imageshack.us/img59/200/dscn0049g.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am asaceva o sa fac niste poze miine daca vrei la fiecare furtun

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-as fi recunoscator.astept pozele.mersi mult

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-as fi recunoscator.astept pozele.mersi mult

Tiam pus o poza

ti-as fi recunoscator.astept pozele.mersi mult

SI mai una,daca nu ai inteles spunemi

post-36492-1281123388_thumb.jpg

post-36492-1281123910_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb si eu din pura curiozitate, am dat jos aripa interioara de pe stanga fata sa pot sa fixez mai bine bara. spre surprinderea mea pe aripa se afla un fel de rezervor de plastic de la care pornestre un furtun care mai apoi ajunge la furtunul de vacuum de pe corpul injectorului. poate cineva sa imi spuna ce rol are? atasez o poza sa va dati deama despre ce e vb.

post-14075-1281192157_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca face parte din sistemul tempomat, prin vid tine pedala de acceleratie la nivelul setat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comenzile tempomat sunt pe maneta de semnalizare, nu? eu nu le am. deci n-are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo se afla si "goarna" sau sirena de la alarma din fabrica a masinii....ai cumva un led langa "cuiul" de inchidere de pe usa de la sofer? Daca da inseamna ca ai alarma....si daca ai si alarma inseamna ca asta ar fi....sper ca ai inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu acel rezervor si nu are legatura cu ce ati zis voi pana acum.

Explicatia este alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate golfistul . canistra e in partea cealalta si arata complet diferit . scuze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva sa interpreteze sticker-ul urmator :

L-am gasit sub airbag-ul de la pasager , mascat de spatiul de depozitare atunci cand m-am decis sa il schimb cu un torpedou .

Eu am inteles de acolo doar data livrarii . Air-schwarz nu am nici o idee de la ce vine .

post-10002-1281299210_thumb.jpg

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu nevoie de identificarea acestei piese/capac cauciuc sau ce naiba mai e. De cateva zile am observat ca motorul ramane turat si scadea foarte greu in ture la aceleratia in gol, probleme la pornirea dimineata. Initial am crezut este benzina foarte proasta, deh am alimentat de la tara unde e un sfert apa un sfert benzina si restul gazolina.

Apoi am alimentat din oras dar simptomele au ramas. La o verificare ochiometrica am observat garnitura de sub sistemul de admisie crapata. As dori sa stiu cum se numeste piesa, sa stiu ce sa cer de la magazin, si daca e greu de montat, as dori sa o montez singur. Masina este un seat cordoba cod motor ABS 1.8. Mai jos aveti poze cu patania

img3302qg.jpg

By viktor177 at 2010-08-14

img3301q.jpg

By viktor177 at 2010-08-14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa dintre galeria de admisie si injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal eu am mot din semnatura si vreau sa stiu ce trebuie sa desfac ptr a completa nivelul la cutia de viteza si ce este acel dop ?Mai noi am obs niste pete pe motor de unde provin? :blink: sal

post-36456-1281897301_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel dop nu are nici o utilitate,te ajuta sa pui motorul la semn(vezi volant prin el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu cumva sa pui ulei pe acolo

gaura aia foloseste la reglarea avansului dinamic sau cum ii zice ,acolo e legatura intre cutie si motor,cam pe acolo cade discul de ambreiaj

pt complet. ulei cutie tre sa cauti undeva in dreptul rotii din stanga un surub cu cap de imbus foarte mare(17) si pe acolo se pune(mi se pare ca tre sa pui 75w90 GL4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in poza toti pasi pentru verificarea nivelului respectiv completarea acestuia.

Imi cer scuze pentru calitatea proasta :)

post-38681-1281903141_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna. V-as ruga daca ma puteti ajuta si pe mine sa descopar unde ar trebui sa intre acest furtunas. Iese de undeva din spatele carburatorului si nu imi dau seama unde ar trebui sa intre. Din cate am observat eu e un furtun de vacuum. motorul este un ABD de 1.4l.

si poze....

http://img688.imageshack.us/img688/4372/photo0453b.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/1829/photo0450e.jpg

http://img844.imageshack.us/img844/8088/photo0452.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce piesa e cea incercuita si ce rol arepost-44347-1284118796_thumb.jpg? Iar in poza astapost-44347-1284118960_thumb.jpg furtunul respectiv e unul de vacum cred si e cam zdrelit si turtit in partea incercuita, are ceva sau ar trebui schimbat?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza cred ca este o sonda de apa sau de ulei.

Furtunul nu cred ca are nimic. Acolo unde l-ai incercuit probabil avea o izolatie care s-a mai deteriorat in timp.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:huh: Mersi de informatii, ma gandeam ca poate e vreo bujie care incalzeste antigelul mai repede pe timp de frig ca citisem pe o alta arie ca motorul asta ar avea acea bujie. http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry867744 postul 71. Si aia era singura care arata cat de cat a bujie. Eram curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E varza furtunul ala. Schimbati fratilor furtunele alea ca omorati masinile. Au o varsta, trag aer fals, nu mai tin presiune, samd. Costa 2 lei metrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!