Jump to content

Indentificare piesa


Tracto
 Share

Postare recomandată

Postez si eu aici pentru ca nu pot deschide topic nou.

Stie cineva ce supapa ( ma gandesc ca e o supapa) este marcata cu sageata in poza ?

Am observat intr-o dimineata ca dupa vreo 2 minute cu motorul pornit a inceput sa picure motorina pe acolo. Dupa ce am mers cu masina , am pornit-o din nou dar nu a mai curs. E normala treaba ?

motorgolf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tracto

    31

  • paul_ral

    15

  • Amedeo

    15

  • ass1

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e normal sa-ti prelinga sau sa picure motorina pe la pompa de injectie,ar fi bine sa inlocuiesti garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu ca nu e normal , dar e o supapa acolo si e ca o "pipa" din guma care e orientata in jos si se scoate. Am obervat ca a picurat doar atunci , cand a fost rece probabil , dupa ce am mers cu masina nu a mai picurat.

E garnitura de vina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit aceeasi chestie ca si tine cand a fost frig mi-a cedat niste garnituri si se prelingea pe pompa de injectie iar cand se incingea motorul facea un miros in masina de-ti muta nasul. Dar pompa acuma e uscata sau sunt urme de motorina pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am vazut prima data asta , pompa parea uscata, inainte sa picure. Acum nu m-am uitat daca a mai curs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut ai pompa clasica nu electronica , nu e greu de schimbat garniturile dar nici un pret estimativ pt ele nu-ti pot zice.. a mea e electronica si pt tot ce inseamna garnituri pe pompa am dat vr-o 120 ron manopera si 50 ron garnituri.Din cate am auzit pompele de golf/passat/audi butoias au pompe exact ca la mercedes, am luat codul de pe pompa si am verificat si eu pe net si intradevar sunt identice..la tine cred ca e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As nu e poza facuta de mine , e de pe net ca sa fie mai explicita , dar e motor AAZ si eu am la fel deci tot aia e , cred.

O sa vad daca persista problema si daca da o sa schimb garnitura . Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa umbli la filtru de polen trebuie sa dai un plastic jos stie cineva codu la acele cleme de tin plasticu sau cum sa cer la magazin? am pierdut din greseala una si vreau sa cumpar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt 2 tipuri de cleme care tin acel suport din plastic cele din lateral sunt diferite de cele de pe mijloc, eu am atasat o poza cu cele 2 tipuri si ai sa vezi de care ai nevoie.

http://img195.imageshack.us/i/piesae.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult zipp eu am nevoie de amandoua ca mai am si pe lateral una lipsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult zipp eu am nevoie de amandoua ca mai am si pe lateral una lipsa

eu cand am schimbat filtrul de polen am rupt clemele alea si am pus din alea de dacie, se potrivesc exact si nu sunt nici foarte scumpe.

daca vrei fac o poza si o atasez sa vezi cum vin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza Vlad ca poate ajuti pe multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De ceva vreme a inceput sa vibreze la pornirea motorului piesa din atasament. Din pacate nu am nici cea mai mica idee cum se numeste si ce rol are. Stiu doar ca vibreaza aproximativ intre 30s-4 min la relanti, daca accelerez nu se mai aude. La un moment dat tace, motorul merge la fel, nu am semnalat vreo inrautatire decand au inceput vibratiile.

Astept raspunsuri!!!

Merci anticipat

post-38516-1274906342_thumb.jpg

post-38516-1274906352_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gaz pe masina? Pare a fi o valva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu am gaz, tot ce stiu e ca masina a fost incadrata ca D3 in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Paul.

Posibil sa fi avut instalatie de GPL pe masina.

:D Nu trebuie sa pui aceiasi intrebare pe mai multe topic-uri

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Paul.

Posibil sa fi avut instalatie de GPL pe masina.

Ciao,

Foarte putin probabil catre deloc ca masina sa fi avut o instalatie GPL montata, deoarece nu sunt gauri specifice instalatiilor GPL si nu se vad alte componente din instalatie. Am avut si eu o instalatie de GPL pe vechia mea Dacie, asa ca stiu cum arata una montata.

Intermediarul de la care am cumparat masina mi-a zis ca ar avea legatura cu norma D3 din Germania, ca e pentru catalizator sau ceva asemanator.

Ideea e ca vibreaza cand pornesc motorul cand sta la relanti, dar daca acelerez se opreste din vibrat si imediat ce iau piciorul de pe aceleratie incepe iar, timp de maxim 4 min o tine asa.

Merci de ajutorul acordat la identificare.

Modificat de Mich@el
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De ceva vreme a inceput sa vibreze la pornirea motorului piesa din atasament. Din pacate nu am nici cea mai mica idee cum se numeste si ce rol are. Stiu doar ca vibreaza aproximativ intre 30s-4 min la relanti, daca accelerez nu se mai aude. La un moment dat tace, motorul merge la fel, nu am semnalat vreo inrautatire decand au inceput vibratiile.

Astept raspunsuri!!!

Merci anticipat

ai vreo modificare pe la sistemul de vacumuri ,ce sant conductele alea ,si unde se duc ca dupa cum se vade in poza ar fi o valva de gaz

te intreb daca ai modificari la sistemul de vacumuri pt ca am un prieten care are montat un EGR pe masina asa a cumparat masina din germania si are cateva conducte pe acolo pe la motor in plus fata de ce are a mea

mentionez ca are motor de 1,6 cod ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit covorasul de la sofer plin cu apa . Am desfacut mocheta si surpriza.Suba mocheta e un fel de vata de sticla(probabil) si era toata plina de apa.Sub ea un fel de material canelat.Sub el un fel de supapa care mustea de apa.Cred ca pe acolo vine apa cand merg pe ploaie prin balti.Daca stie cineva ceva in plus sau cum sa remediez situatia ii multumesc pentru ajutor.( Daca are cineva idee daca materialul de sub masina este tabla sau altceva caci daca razuiesti un pic vopseaua apare o culoare neagra.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai trapa vezi ca ai infundat sau tia iesit furtunul de drenaj al apei.

Supapa de care zici daca nu e sparta nu prea are cum sa intre atata apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur nu pe la acea supapa intra apa in masina (exceptand cazul cand aceasta este sparta sau lipseste). Nu e normal ca atunci cand treci printr-o balta sa ti se mute jumate din ea in masina. Verifica asa cum a spus si b-66-six furtunasele de la trapa daca cumva ai pe masina si daca nu verifica scurgerile din aripi. Acestea sunt pozitionate in colturile de jos ale parbrizului, intre usa si aripa. In general se infunda cu tot felul de frunze si alte chestii care intra printre capota si parbriz si de cele mai multe ori ele sunt vinovate de apa din masina.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca am postat bine.

Azi a venit pompa de benzina, si vreau sa stiu inainte sa dau banii daca e ce ce imi trebuie. In pozele de mai jos este pompa din fata, de langa motor sau cea din spate de la rezervor ?

EDIT: Nu mai inteleg nimic, ma ametesc mecani astia, sunt 2 pompa de benzina sau 1 ?

EDIT2: Gata ma lamurit colegu Tracto, exista doar o pompa, cea de la rezervor si pompa pe care am luat'o e buna.

Multumesc oricum

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pompa de benzina din rezervor. Alta nici nu mai este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pompa din rezervor , si tu ti-ai cumparat-o cu tot cu carcasa, puteai sa ti-o cumperi si fara carcasa .....oricum e mai simplu sa o schimbi cu totul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur nu pe la acea supapa intra apa in masina (exceptand cazul cand aceasta este sparta sau lipseste). Nu e normal ca atunci cand treci printr-o balta sa ti se mute jumate din ea in masina. Verifica asa cum a spus si b-66-six furtunasele de la trapa daca cumva ai pe masina si daca nu verifica scurgerile din aripi. Acestea sunt pozitionate in colturile de jos ale parbrizului, intre usa si aripa. In general se infunda cu tot felul de frunze si alte chestii care intra printre capota si parbriz si de cele mai multe ori ele sunt vinovate de apa din masina.

Succes.

La trapa am verificat si sunt ok.Exista capete de furtunase chiar intre caroserie si portiera la nivelul bordului.Presupun ca sunt acele scurgeri de la trapa.Daca apas pe ele iese numai namol.Cum fac sa le curat?Referitor la cele de la aripi trebuie desfacuta aripa pentru a ajunge la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!