Jump to content

2009 Golf GTD


PleauPleau
 Share

Postare recomandată

Am observat ca pretul pe configuratorul vw ptr gtd, 2 usi, manuala e 18.500 euro fara tva (22.000 de mii cu totul). Acuma mie mi se pare cam putin, sa fie o greseala sau... vad ca si gti incepe de la acelasi pret :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dadu

    4

  • WNS

    4

  • Bogdan_DD

    4

  • spb

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate e putin off topic...dar am inteles ca din 2010 va aparea si scirocco cu acelasi motor... Pe mine ma intereseaza un diesel pentru ca benzina consuma mai mult. Si as avea o intrebare...ce ati alege in golf gtd si scirocco ambele aceleasi motoare?

Scrierea cu

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine deschide un versus pe topicul dedicat..probabil ca nu ai inca voie. Ma rog, ideea esentiala e ca daca esti doar tu, sau tu si cu inca o persoana, ar merge scirocco. Altfel, e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intr-adevar poate ar fi momentul pentru un versus.

Voi pune aici parerea mea(posesor de MKV GT TDI 170 cp), moderatorii sa mute daca ei considera ca e mai bine asa.

Aceeasi problema cu preturile au fost daca mai tineti minte si la MK5. Cu banii dati pe GT TDI 170 puteam linistit sa-mi cumpar un GTI.

Vreau sa va aduc cateva argumente si in egala masura si contraargumente.

Argumente pentru GTD:

1. Daca ar face cineva un raport consum/feeling de sportivitate, GTD-ul ar castiga detasat. Un GTD probabil ca nu veti putea sa-l duceti la consum mediu (la 5000 km) de peste 8l/100. Cum e cu gti-ul?

Calcul facut la 100.000 km

GTD: consum (maxim) 8% =8000 lt x 3,95 = 31.600 ron

GTI: consum (mediu) 9% = 9000 lt x 4.46 = 40.140 ron

Diferenta = 8540 ron ~ 2000 eur.

Cei care fac 70-80k km pe an, vor simti cu siguranta aceasta diferenta, in conditiile in care diferentele intre consumul minim la gtd si gti sunt sigur ca sare de 2,5l%

2. Cuplul este fantastic. Cine stie sa aprecieze nu sta pe ganduri, chiar cu putere mai mica.

3. Din filmuletele gasite pe net, sunetul este cel putin destul de frumos, in special la turatii mai mari.

4. Avand o cutie dsg pe acest motor, credeti-ma, nu va va fi rusine la liniute organizate, nici chiar cu gti-ul langa (nu contest castigatorul)

5. GTD-ul este o masina sportiva, foarte apropiata de gti (punctul meu de vedere) dar care se simte in largul ei in special la drumuri lungi.

6. In depasiri cu siguranta va va ajuta cel putin la fel de bine ca un GTI (reprizele sunt insesizabil diferite)

Contraargumente:

1. Pretul este mare, in conditiile in care e folosit la mai putin de 50.000 km/an

2. Sunet de tractor pentru unii (chiar daca este CR)

3. NU faceti fata la liniutele organizate, daca sunteti chiar pretentiosi

4. O cutie manuala, pentru cei care nu stiu sa schimbe suficient de bine va poate pune chiar probleme la un mers alert

5. Nu stiu cum este noul motor, dar al meu NU se simte bine in oras.

6. GTI are un istoric, actualul GTD este o incercare de a aduce amintiri placute

7. Fiabilitatea motorului (a componentelor) nu cred ca a fost testata suficient. Cel putin la tipul meu de motor, un singur producator de injectoare nu este suficient pentru imbunatatiri.

Mai adaugati si voi, daca va vin in minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai 170 CP PD nu CR.

Trebuie sa ai gusturi foarte fine ca sa fie valabil ceea ce spui tu.De ce nu faci un versus 170 CP PD cu 170 CP CR? si gata scapi de toate comparatiile, dar o masina se rezerva numai la motor oare?

Modificat de Antoniadis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, stiam ca am pd :D

Aici da, pararea mea e ca gusturile conteaza. Eu am stat cam 6 luni sa ma hotarasc la masina si au fost vreo 5 variante posibile. Am fost subiectiv cand am ales masina, dar datorita forum-ului, in egala masura obiectiv. Iar gusturile fine se formeaza cu "lucruri" fine.

GTD este fratele mai "mic" al GTI-ului si cu gti-ul se compara la pro/contra. Ca sunt diferente intre pd si cr stiu, sunt constient si cu prima ocazie voi incerca GTD-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de mult cautam o asemenea prezentare pentru dieselul de 170 cp pe care tot regret ca nu l-am ales. eu m-am consolat ca suspensia era mai joasa(drumuri romanesti), avea filtru de particule si strugurii erau mai necopti.acum clar comparatia este buna intre gtd si gti deoarece preturile sunt extrem de comparabile, totul depinde da cati km faci si cine plateste carburantul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cine vrea masina sportiva ar trebui sa mearga pe benzina, adica pe GTI. Diesel si sport e un compromis pentru cei care sint dispusi sa renunte la unele din atributele sportivitatii pentru un consum mai mic. Eu nu sunt genul ala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca e postat de ceva timp un versus intre GTI SI GTD in aria Discutii Generale/versus. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut. Am tot cautat pe aici si asta e singurul topic unde mi s-a parut potrivita postarea asta.

De curand am devenit posesor de Mk6 GTD. A fost o decizie de moment, m-am indragostit de masina pe loc si nu am stat sa ma gandesc, am luat-o direct. Imi place cum merge, nu as avea ce sa ii reprosez. Probabil ar fi niste chestii pe care mi-as fi dorit sa le aiba in plus (gen suspensia aia reglabila cu 2 setari, RNS510 in loc de RNS310), dar nu am de ce sa ma plang. La aspect n-am ce-i reprosa, e spotless, nu are nici macar zgarieturi la manerele de la usi. 

As avea o intrebare simpla, dar complexa in acelasi timp: ce probleme ridica motorul de pe masina asta in timp? Luand in calcul un service regulat, bineinteles, la ce ar trebui sa ma astept, la modul general? Lasand la o parte chestiile izolate gen "Frate, eu am patit asa, deci e clar ca o sa pateasca toata lumea"...

O alta intrebare care ma sacaie putin este: as avea vreo posibilitate sa ii instalez o intrare USB? Daca da, cam ce implica asta, de ce materiale as avea nevoie etc? Nu e ceva neaparat, pentru ce-mi trebuie mie deocamdata ma descurc si cu slot-ul SD, dar de stiut asa, pe viitor...

Cat despre eventualele comentarii gen "Mai bine luai GTI de banii aia", pastrati-le pentru voi. ;) 

Multam fain fiecaruia care ar putea oferi ceva informatii si care o va face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!