Jump to content

VW Golf Mk III Variant


taz21

Postare recomandată

Scaunul pe care l-am luat BB-ului cand a facut 7 luni.

Potrivire perfecta cu interiorul masinii.

post-1353-0-82319800-1312995275_thumb.jp

post-1353-0-38857500-1312995303_thumb.jp

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • taz21

    165

  • GTI_85

    16

  • rudolf.s

    13

  • Tracto

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

In sfarsit am schimbat bucsele la puntea spate. Nu mai troncane la gropi si e mai rigida.

A meritat efortul. :rolleyes:

post-1353-0-88992800-1319394565_thumb.jp

Modificat de taz21
Link către comentariu

Frumoasa masina. Ar trebui sa ii dai un polish, sa luceasca mai bine. :) Mai ales aripa dreapta fata. Sau mi se pare mie din poze?

Link către comentariu

Nu ti se pare. Amandoua aripile sunt "coaja de portocala" pentru ca a crapat lacul de pe ele la o luna dupa ce le-am vosit. Asta intamplandu-se acum doi ani si jumatate.

Sper la o vopsire totala ca sa scap si de punctele de rugina, sa refac aripile, sa repar pragurile, etc.

Modificat de taz21
Link către comentariu

Ma gandesc ca nu mai mergi la acel vopsitor. :)

Daca o vopsesti, faci si ceva modificari? Fata de Vento, sigla scoasa, tavan negru etc.? :D

Modificat de rudolf.s
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Măcar să reușesc eu să o vopsesc.

De ceva timp problemele se țin lanț de mașină:

- pompa de apă schimbată acum 23k de km a început să uruie- am schimbat-o cu una nouă HEPU

- flanșa de apă de pe chiulasă pierdea apă de ceva timp- pus alta nouă

- unitatatea ABS nu mai mergea- am schimbat-o cu cea de pe cealaltă mașină si tot nu merge. Acum dă alt cod de eroare.

- bendix electromotor mort- pus electromotor de pe cealaltă

- dacă nu a mai putut sa iasă apă pe la flanșă,a început sa curgă pe la radiator - urmeaza să-l schimb pentru ca nu se potrivește de la cealaltă :grrrrrr:

Concluzie: cateodata e bine sa ai o mașina de rezervă. Și mai bine dacă e identică la motor și dotări.

Modificat de taz21
Link către comentariu

Am schimbat radiatorul.

Muncesti ceva ca sa-l dai jos. La mine a durat cam 3,5 ore cu totul. Cred ca se poate si mai putin.

post-1353-0-20523100-1320870277_thumb.jp

post-1353-0-32572900-1320870345_thumb.jp

post-1353-0-50398200-1320870438_thumb.jp

post-1353-0-26287200-1320870523_thumb.jp

post-1353-0-14165800-1320870548_thumb.jp

post-1353-0-87813500-1320870828_thumb.jp

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acum ceva timp am schimbat plafonierele de Vento de pe spate cu unele de Golf4. Am mai schimbat și semnul de pe vasul de expansiune din G11 în G12 :blah:

post-1353-0-04271700-1321642423_thumb.jp

post-1353-0-11059500-1321642571_thumb.jp

post-1353-0-46906300-1321642715_thumb.jp

Link către comentariu

Bune ''mutari'' ,merita facute la timp !Am facut si eu de cateva zile miscarea cu bucsele lamforder si tare bine ma mai simt acuma ,cand o simt sigura pe spate :)

Link către comentariu

Mabial, bucsele alea trebuia sa le schimb mai de mult. La mine troncanea cand luam cate o groapa sau o denivelare.

La inceput nu le-am schimbat pentru ca nu eram sigur de la ce troncane, pentru ca telescoapele erau relativ noi si bucsele erau destul de scumpe (300 lei). Apoi le-am luat prin vara si le-am schimbat dupa vreo 2luni.

Acum e alta viata :icon_thumleft:

Link către comentariu

Exact asa am patit si eu :) Nu stiam de la ce e troncanitul si cand m-am dus la itp,mi-au spus baietii ca le am cam terminate si am facut legatura ! La mine le-am scos cu mana,asa mancate erau !

Link către comentariu

De ceva timp problemele se țin lanț de mașină:

Cum ziceam.

La schimbarea electromotorului a trebuit să ridic puțin de motor cu cricul. De atunci au inceput să se audă zgomote și trepidații în compartimentul motor la decelerație. Am verificat tamponul frontal de la motor și am văzut că e mort. Adică mișcam motorul cu totul și traversa din față rămanea pe loc.

Bun, am depistat problema așa că am zis să-l schimb ca să scap de toate cele. După operație, hai să fac probă ca să vedem dacă s-a rezolvat problema. Când, stupoare! Motorul s-a mai inchegat cu șasiul, adică tragi de el și se mișcă și botul mașinii dar nu am scăpat de troncăniturile ce apar când i-au piciorul de pe accelerație.

Trebuie să o bag neaparat în rampă. Cred că sunt duse toate tampoanele. :icon_cry:

post-1353-0-53555200-1322409989_thumb.jp

post-1353-0-79310100-1322410026_thumb.jp

post-1353-0-19137800-1322410095_thumb.jp

post-1353-0-79488700-1322410211_thumb.jp

post-1353-0-00251700-1322410334_thumb.jp

Link către comentariu

Am rezolvat problema cu ABS-ul. Am luat alt modul cu acelasi cod de la colegul Golfistul.

Link către comentariu

Mulțumesc.

Am schimbat și celelalte tampoane dar nu am scăpat de troncăneală. :banghead:

Pană nu aflu exact ce bate nu mai bag niciun ban in ea că m-a uscat in ultima periodă.

post-1353-0-23775700-1323031075_thumb.jp

Modificat de taz21
Link către comentariu

salut baieti.nu stiu voi ce bucse la puntea spate ati luat de 300 lei pentru ca la mine au costat 74 de lei toate 4.mai mult m-a costat mana de lucru.frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!