Jump to content

Probleme ABS, bec ramas aprins


alex2004
 Share

Postare recomandată

Asa face si la mine si la multi altii. Pun contactul se stinge martorul si in timp ce dau la automat se aprinde si se stinge imediat dupa ce motorul a pornit.

Cred ca e de la faptul ca bateria e solicitata mult in timpul pornirii iar ABS-ul nu are voltajul necesar.

Asa face si la alti posesori pe care i-am intrebat dar probleme in functionare nu s-au constatat.

Drive safe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ByZ

    11

  • Tracto

    11

  • PMG

    11

  • taz21

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
adriann.istvan

Nu imi functioneaza ABS-ul.Ramane tot timpul dezactivat.

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablul senzorului respectiv. poate fi iesit din mufa sau poate fi intrerupt cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am facut diagnoza si eu ca am probleme cu ABS-ul mi-a gasit eroare la senzorul dreapta fata, scria numarul erorii si faptul ca este intermitent. Am dat roata jos am curatat senzorul, s-a stins ABS-ul, am sters eroarea dar cand merg pe strada(asfalt uscat, aderenta buna) imi intra ABS-UL de parca as fi pe zapada.

A mai patit careva asa ceva? Astept un raspuns de la cei care s-au confruntat cu asa o problema sau de la cei mai experimentati.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 3A0 907 379

Component and/or Version: ABS ITTAE 20 GI V00

Software Coding: 03604

Work Shop Code: WSC 00028

2 Faults Found:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)

35-10 - - - Intermittent

00285 - Shareware Version. To Decode all DTCs

16-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Cam asta ar fi rezultatul diagnozei, s-a mai lovit careva de eroarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Revin cu informatii, am comandat intr-un final senzor ABS, pe cel vechi n-am putut sa-l scot decat bucati dar problema e la senzorul nou, este pe producator FEBI, problema e ca nu intra in fuzeta decat primii 2mm restul pur si simplu nu vor sa intre. A mai inlocuit careva senzori ABS? Ce pot sa-i fac sa intre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa cureti cum trebuie locasul senzorului din fuzeta, din ce stiu este acolo o camasa din tabla care trebuie scoasa si aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hello, am rezolvat-o. am schimbat senzorul cu unul nou (73 RON, prod Topal sau Topan).

Salut,

Senzorul a intrat usor in fuzeta sau a trebuit sa-l bagi prin presare si sa-i mai iei din diametru? Mi-am luat si eu senzor dar nu vrea sa intre.

Sa cureti cum trebuie locasul senzorului din fuzeta, din ce stiu este acolo o camasa din tabla care trebuie scoasa si aia.

Acea camasa de tabla am scos-o, cu greu dar am scos-o, locasul senzorului pare a fi curat, cand dau cu degetul pe peretii interiori este fin. Sa incerc sa dau cu ceva abraziv pe interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Ledezeu Florin

Salutare baieti. Aceeasi eroare m-a chinuit si pe mine cateva luni(01276). La mine martorul ABS se aprindea la drumuri mai lungi, pana la un moment dat cand nu s-a mai stins deloc. Am curatat mufele cu spray de contact, am schimbat lichidul de frana cu lichid ATE, si tot nu s-a rezolvat nimic, asa ca am decis sa iau o pompa de la dezmembrari. Am cumparat pompa cu tot cu partea electronica , am schimbat-o si problema s-a rezolvat(nici nu a fost nevoie sa ii bag codul de la cea veche)...e posibil ca si la voi rezolvarea sa fie aceeasi. PS:eu am gasit pompa la 250 Ron, un pret nu prea mare zic eu. Bafta si drumuri fara martori aprinsi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-mi te rog cum ai aerisit instalatia dupa ce ai schimbat pompa,ai folosit o pompa de vacum sau le-ai aerisit normal?

Am inteles ca daca pompa de abs prinde aer trebuie o pompa de vacum pt a face areisirea altfel nu se poate,eu vreau sa imi montez abs,am montat totul in afara de pompa iar cand voi avea un pic de timp o sa montez si pompa si sa stiu ce ma asteapta.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledezeu Florin

Pai de aerisit, am facut in felul urmator: am bagat lichid de frana in pompa cat am putut(am bagat in gaurile unde vin conductele), iar in rest chiar nu am facut nimic special, am scos-o pe aia veche si am montat-o pe cealalta, dupa care am bagat lichid in vasul pompei. Pompa pe care am schimbat-o e din dezmembrari, deci sigur mai avea lichid de frana in ea, nu era noua. O sa te chinui la suruburile alea torx, eu am stricat unu ca nu am avut prelungitor destul de lung...dar daca ai facut totul pana aici presupun ca te descurci si nu o sa fie probleme. Sa ne tii la curent si spor la treaba!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna , am nevoie de putin ajutor de la dvs. am masina din semnatura am o eroare la sistemul ABS ramane aprins martorul ABS si cel de atentionare , am facut un test motor mi-au zis ca este defect senzor ABS stanga spate , intrebarea mea ar fi la dvs. sa ma informati cu un pret al acestui senzor , eu am vrut ceva de la FEBI dar am vazut o groaza de preturi de ex. de la

67 de ron pana la 170 ron TOT DE FEBI sant in ceata totala cum poate fi asa diferenta de pret sa fie chinezarii cele de 67 ron , care e pretul real la cel fab. de FEBI ? va rog sa ma indrumati de unde pot cumpara ceva bun si accesibil la pret ,sant din zona Brasov va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la un magazin mai serios de piese auto si cere, au oferte la diferite preturi de multe ori mai ieftin decat pe internet. Eu spre exemplu am cumparat pentru fata cu 45 lei de un producator german, nu e prea cunoscut si nu mai retin numele dar merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de ieri mi se aprinde si mie senzorul de la ABS si se stinge doar cand vrea el.ce legatura este intre acel senzor de ABS si aerul conditionat?pentru ca atunci cand se aprinde martorul in bord mi se opreste si aerul(nici ventilatia nu merge)am verificat sigurantele, totul este in regula. ce poate fi? masina este un golf III

Modificat de x_tziby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intr-adevar exista o legatura intre cele doua trebuie verificata amanuntit instalatia electrica.

Pana atunci poti face o diagnoza si afli exact ce se intampla cu ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rotile din spate nu am discuri de frana, sunt si aici senzori pentru abs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de ABS se alfla pe fiecare roata (pentru ca viteza trebuie verificata pe toate rotiile) , da sunt si acolo ! :)

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti!

Am si eu o problema cu abs-ul la un golf 3 din 94. Nu imi merge niciodata cand ii rece afara de exemplu dimineata, dar dupa 15 20 min de mers daca opresc motorul si pornesc din nou mergem si nu am treaba cul el toata ziua pana a doua zi dimineata. Ciudat este ca daca este cald afara de exemplu

in timpul zilei merge fara nici o problema, face probleme numai cand esre rece afara. In momentul cand merge la punerea contactului se aude un tacanit in zona pompei de abs iar cand nu merge nu se mai aude. Este cumva vreun releu pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am si eu o problema cu ABS-ul. Doua saptamini fuctioneaza perfect, o zi nu. Si asa ciclul se repeta. Dupa VAG-com apare:

Address 03: ABS Brakes Labels: 3A0-907-379.lbl

Part No: 3A0 907 379

Component: ABS ITTAE 20 GI V00

Coding: 04505

Shop #: WSC 00000

VCID: E7D6CBAAAF05

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Nu stiu ce sa-i mai fac. M-am uitat la cabluri, sunt ok, mufele, sunt ok. Sa schimb unitatea de ABS?

Aceeasi eroare o am si eu, inca nu am rezolvat problema, urmeaza sa curat din nou mufele de la pompa hidraulica, cea mare de la calculator si inca una cu 2 pini, sunt situate una langa alta sub vasul de expansiune. De asemenea trebuie verificate releele 79 si 179 (pag 3, postul 52). Daca rezolvi ceva da de stire, eu nu voi avea timp prea curand sa ma ocup de problema asta.

Ati rezolvat cumva problema ca am si eu aceiasi eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, eu unul nu am rezolvat problema, in schimb am reusit sa dau jos capacul acela de la pompa de ABS dupa cum am vazut intr-un topic din aria Golf 4 care avea aceeasi problema si mare branza nu am stiu ce sa ii fac, intrucat nu am putut sa scot ce era in acel capac. Pe tester apare eroarea in continuare ca defect permanent. Poate se mai incumeta cineva sa desfaca si are mai mult succes decat mine.

http://vwforum.vwfor...aulic-pump-v64/

Imi cer scuze pentru intarziere, am avut o saptamana foarte ocupata.

post-24499-0-87112200-1319885183_thumb.j

post-24499-0-57067400-1319885191_thumb.j

post-24499-0-15709900-1319885200_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa si am acum am alta eroare:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

Cum naiba recodez acum modulul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai il pui pe cel vechi si vezi ce coding avea. Daca ai o diagnoza mai veche nu e nevoie. Si cu acelasi cod il codezi pe cel bun. Asta daca modulul are acelasi cod de produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat codul si nu merge.

Cel original avea codul 03604 iar cel pe care l-am pus avea 03704.

Component ABS ITTAE 20 GI V00 la amandoua.

La VAG number 3A0 907 379 iar cel nou 3A0 907 379 D.

Ce inseamna acel D?

Soft am VAG Com 3.12 2

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

{Bremsenelektronik}

Steuergerät Codierung

STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen

STG Codierung -> Funktion 07

ITT Mark 20 GI ehem. Teves 20 GI

03604 - Golf/Jetta/Vento (ab 02/95)

03704 - Golf/Jetta/Vento (ab 07/96)

codarile vad ca sunt cele corecte. De pe ce masina a fost luat noul modul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!