Jump to content

Consum Sharan


speedo
 Share

Postare recomandată

@nicu_nick,cand te hotarasti sa cumperi un sharan,mai ales din tara,trebuie sa te gandesti ca a fost o perioada cand se faceau curse la greu cu ele,nimeni nu sa dus pana la farmacie sa si ia pastile cu un sharan,in fine,pornirea greoaie poate sa fie din oringurile injectoarelor,din supapa de sens de pe filtru motorina,etc.Probleme cu softul nu au fost semnalate la sharan,golful 5 105 cp are problema asta,eu din cate stiu cand dai avans creste consumul instant si tind sa cred ca tu nu ai injectoarele originale pe motor de ai un asa consum pe BC mai ales ca vad ca ai un motor ASZ care la anul ala nu prea sa pus pe sharan,fa i o scanare totusi si vezi valoarea reala a injectoarelor,cat de mult s au indepartat de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ,,andrusel,, am si eu vagcom dar credema ca daca pun avansul la semn nu mai porneste bine la cald, nici nu mai trage bine (isi da in nas cand accelerez brusc) si plus de asta ii creste si consumul de la 0,9-1L la relantiu in momentul de fata la 1,7-1,8L fara clima. Am intrat pe forum la topicul pornire greoaie la cald unde ziceau ca ar fi din cauza softului si ca singura solutie ar fi schimbarea softului sau apdate focut din vag la soft, dar nu stiu exact de unde din vag ptr. ca nu au vrut sa zica nici unul din care stiu

razvi_gyl: am facut scanare cu vagul si injectoarele sant pe la 0,50, doar unul singur este la 1,50. La motor nu imi da eorri inafara de sonda de pe radiator ce porneste termocuplele. Referitor la chestia ca nimeni nu merge pana la farmacie cu sharanul nu am stiut pana dupa ce lam cumparat dar acum nu mai am ce sa fac. Si in legatura cu motorul dupa aceea am aflat de pe auto data ca in 2001 nu sau echipat sharanurile cu ASZ 131cp.

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: eu merg la farmacie cu sharanul! :D Si la piata, si la munca... si peste tot!

Cat despre consum, acesta a crescut destul in ultima vreme: pe ultimele 2 plinuri am un consum mixt de ~9.8 :D dar ce sa facem... dam inainte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna Nicule uite ca venii si io din vacanta scuze de intarziere ptr raspuns. Uite ca si eu am avut acum vreo 4 luni fenomenul asta cu pornirea greoaie la cald, si nu am resoftat etc etc am schimbat pur si simplu carbunii de la demaror ptr ca jogodia ( bijuteria) asta de motor daca nu atinge un anumit nr de ture la pornire pe demaror nu injecteaza de ce e asa, asa a facut neamtul. In vacanta am mai mesterit la el am curatat si schimbat garnituri pe admisie , evacuare , un Kit de curatat turbo Innotec, curatat galeria de admisie, torque value la 0,0 absolut. inainte de a face astea aveam in relanti 0.4 fara si 0.8 cu consumatori , dupa bijutereala am verificat din nou si nu stiu ce sa mai aprind si tot nu trece de 0.6 . Momentan motorasul merge brici, a si inca ceva la drum lung 2200 km autostrada +/- 140 a iesit cam 5.3 % da eu nus bun la mathe.

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cand am cumparat masina am facut plinul si am parcurs 200km si am facut plinul.mia iesit6,1%: Dupaia am mers la mecanic si am facut niste servisuri iar dup-aia am plecat din Suceava-Germania si mia iasit consumul 8,6-9%.Ce se poate fi intamplat?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este enorma...insa daca cele 200 km le-ai facut in conditii mai putin vitrege (greutate, viteza mare, circulatie cu viteza mare - vorbesc de D, etc) atunci nu ma mir. Totusi e bine de stiut ce a lucrat mecanicul la masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scimbu la ulei ,si mia schimbat garnitura la galerie ca suiera cam tare.Iar dupaia mia pus testerul pe masina si nu stiu ce a mai facut :icon_cheesygrin:

Cele 200km leam facut de la maramures-suceava din care am avut si un munte in care am mers intre 30-70 km la ora iar in drum spre germania numai autobanda si am mers intre 100-140km la ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru RO este OK, insa pentru D este mult...foarte mult. Din experienta (e drept ca un 1.9 cu 96 KW) am scos sub 7 media si nu am stat...dar 2.0 cu 103 Kw tot pe acolo trebuie sa se invarta. Vezi poate ai uitat sa pus o chitanta de motorina la socoteala ca altfel nu stiu ce are masina. Din Vag-com nu cred ca a stricat cate ceva doar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandesc sa nu-i fi dat debit la pompa pt ca zicea mecanicul ca i se parea ca nu prea trage

Am facut consumul de la plin la plin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plinul l-ai facut pana in gat(sa vezi motorina) la aia 200 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fani_aly,exclude varianta cu debitul la pompa,vad ca ai un 2,0 tdi de 140 cp care este un pd si nu are pompa de injectie,la 2.0 crdi(tdi)136 cp,pompa de inalta presiune nu prea are reglaje de genul din cat cunosc eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la mine consumul de la 7.2-7.4 a urcat brusc la 10% odata cu frigul de azi

nasol as spune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru tengola , dac esti amabil , ce valoare are syncro angle la motorul tau ? ai un consum instant de invidiat . Am schimbat distributia la un Galaxy 2004 ASZ , a crescut consumul . instantul e 0,7 , inainte aveam 0,5 , din pacate nu am masurat inainte de schimbare unghiul syncro , bineinteles a crescut si consumul general al masini , inainte scoteam si eu 5,5 pe bc , acum sub 6,3 nu mai scade oricum as merge , actualmente am - 0,5 la syncro angle , mai observ si la afisarea consumului la primi metrii de la plecare de pe loc , inainte de schimb distributie aveam 12,5 l care scadea in funcie de km , acum porneste de la 15,5 l .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l pui la 0 (sau chiar si +0,5).Consumul de motorina mai este influentat si de temperatura de afara,mult mai greu ajungi la temperatura optima a motorului acum in sezonul rece ( 80-90 grade),de aici vine si consumul usor marit.Oricum si asa ai un consum mic,dar probabil nici "marimea la picior nu ti-e mare".

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12.5 l/100km la pornire? A mea de cand o am are 15-15.5 , 0.7 l/h la ralanti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

BUNA COLEGI.. DEABIA AM INTRAT IN FORUM SI AS VREA NISTE INFORMATII DESPRE SHARAN. VREAU SA ACHIZITIONEZ UN SHARAN 1.9 TDI DE 116 CP SI CUTIE AUTOMATA LA 285000 KM DIN GERMANIA. MAR INTERESA UN CONSUM LA ACEST TIP SI AMBREIAJUL CAM CAT TE DICE ORIGINALUL?

Radule te rog pe viitor sa fi atent la scrisul cu caps lock.Multumesc si bine ai venit pe forum

Modificat de flotouran95
caps lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, in oras imi consuma minim 12 litri mers frumos iar in afara mers frumos minim 6 (nu trec de 115km/h constant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara poate nu ma credeti dar am un sharan din 1996 1,9tdi 90 cp si cel mai putin consum mi a aratat 3,5 ieri in drum spre campina cu viteza de 70 si vreo 1800 2000 ture iar in rest peste 5 nu sare este extraordinara masina dar ieri cand am vazut pe bc 3,5 am ramas tampit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la pompa ai verificat?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui e consumul pe un parcurs sau instant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumul Sinaia-Bucuresti e in coborare,si cu motorizarea care o ai tu presupun ca se poate (eu scot 5 % cand vreau) sa scoti consumul asta mergand mai mult in frana de motor si asta doar pana pe la intrare in Bucuresti,dar la drumul retur mi-e greu sa cred asa consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul a fost ipe un parcurs si a fost la coborare iar cand m-am intors de la campina am urcat cu 4,5 stiu ca acel consum de 3,5 a fost la coborare stiu ca aveam numai 70 dar totusi vreau sa scot in evidenta ce masini bune sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

BC-ul la Mark I (96-00) minte la consum. Eu m-am obisnuit sa pun 2 l peste ce arata el la carat cu platforma.

Daca sunt gol pun 1 l peste ce arata BC. Am incercat sa-l "calibrez" cu vag-com, da' nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Eu de cand l-am luat am facut consumul din plin in plin la toate plinurile (nu are calculator de bord, sa iti afiseze cat consuma instant) cu excepti cand a trebuit sa ail duc la reparatii si s-a resetat contorul ca au scos bornele de la baterie. Dar in rest, 5.9 cel mai mic, si cel mai mare 7.2. E adevaarat ca stau in afara bucurestirului si nu am facut gen, un plin sa merg numai in bucuresti. Dar merg mult si in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!