Jump to content

Brake upgrade Golf 4/Bora/Leon/Toledo/Octavia 1


Rave
 Share

Postare recomandată

mda,poate nu m-am exprimat bine,stiu ca toate ruginesc,dar voiam s aintreb dc mai rugineste butucul,sau partea unde nu calca placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

6000 de km cu zimerman anticoroziv, udate la o spalatorie auto de ieseau aburi din ele si nu sau ovalizat.Placute ferodo premier, care uneori mai scartie, au toane !?

anterior Ate ovalizate, dar dupa o utilizare aproape de limita de uzura.

Frana e in parametri, ca mai conduce nevastamea si ma lipeste de geam, abs-ul intra rar ca sunt cauciucurile bune (folosesc V in loc de H).

Acum am 12 ooo de km cu acea combinatie si totul e ok.Imi place mai ales cand reduc viteza de la 140 la 80 cum merg si sunt ok.In ambuteiaj dupa 3 ore de mers in Bucuresti nu am simtit ca se incalzesc placutele si nu mai tin.

Ambreiajul cere schimbat si findca am turbina mai mare pe masina, (schimbata de circa 45 000km) ma gandesc si la cip tuning o data cu schimbarea volantei.

Bucse spate am schimbat de curand, urmeaza cele fata ca sunt originale.

Deci ramane la urma ce voi face cu franele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci abia acum am inteles (cred) de ce am nevoie eu pentru conversie :

Eu am sistemul 280 mm pe masina asa ca am nevoie de :

- fuzeta de 288mm ( Golf GTI 150 hp , TDI 130-150 hp )

- etrieri tot de pe 288 mm

- port-etrieri de pe Audi TT cod : 8N0615125X ( pret 100 $ \ bucata )

- discuri de 312x25 mm

- placute ??? (aici nu stiu ce trebuie, de pe care masina)

Deci mai trebuie ceva sau este bine configuratia mea ???

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de fuzeta, etrieri si placute de la orice Golf, Leon, Octavia etc ce a avut cel putin 288 pe fata (GTI, ARL, VRS, FR, Cupra etc) si port-etrieri, furtune si discuri de la orice a avut 312 pe fata (GTI 25, Cupra, VRS).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vreau sa mi achizitionez furtune metalice si nu stiu daca merita bani,daca ma poate ajuta cineva care are cu niste impresii? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
robertciprian

Si despre trecerea de la tambure la discuri pe puntea spate nu zice nimeni nimica? am rascolit o gramada de topic-uri si nu am gasit nimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu impresii si detalii despre cele scrise de mine inainte: am schimbat fuzetele cu cele cumparate de la userul bla, aka. Sebi din Baia Mare, care s-au dovedit fiind partial bune, intrucat fuzeta stanga (cea de pe partea soferului) s-a dovedit la montare a fi stramba (cu cca. 2 grade cum mi-a zis cel de la geometrie dupa ce a pus masina pe banc) si imi atingea marginea jantei pe interior, respectiv amortizorul de inox KW...

Am cumparat alta fuzeta (intrucat userul bla, aka. Sebi are o luna la dispozitie sa-mi returneze cei 350 lei cheltuiti de mine pe fuzeta stramba) si cu ea totul este ok acum.

Am curatat etrierii, sablat si vopsit electrostatic, cu vopsea teromorezistenta. Am reparat etrierii cu chitul de reparatie etrieri ATE (39 lei). S-au inlocuit conductele de frana vechi de 12 ani cu unele Goodridge.

Am in plan sa schimb rulmentii ambelor roti, sa pun suporti de etrier pentru discuri de 312 mm si sa pun discuri plus placute noi. Ce marca? Cred ca la placute merg pe DS2500 iar la disc....Ate Power Disk....Mai vedem...

Multumesc tuturor celor care m-au sfatuit si ajutat.

Modificat de alec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti da mai multe detalii despre chitul de reparatie etrieri?

daca vrei frane de 312mm pt fata, da un PM. eu ma pregatesc sa le dau jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

As vrea sa schimb franele de la 256 la 288mm pe fata (masina e incaltata cu 205/55 r16"). In afara de :

1. 2 x fuzeta de 288mm

2. 2 x etrier de 288mm

3. 2 x port-etrieri

4. 2 x disc 288mm

5. 1 set placute.......ce mi-o trece prin cap la momentul respectiv

ce ar mai trebui sa cumpar?

stie cineva daca e o idee ok sa iau fuzete, etrieri si prot-etrieri SH?

stie cineva ce costuri ar fi in ziua de azi?

pun aceste inrtebari deoarece topicul are ceva vreme si ma gandesc ca s-au mai modificat preturile si au aparut destui forumisti care sa fi facut modificarea dorita de mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,stie cineva pt a face upgrade la sistemul spate de la 232 la 256 ce mai trebuie in afara de etrieri si port-etrieri??

Trebuie schimbati cumva si rulmentii si aparatoarele noroi??

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The standard 232mm Solids can be upgraded for the 256mm Vented setup, the bigger carrier/caliper just bolts straight on. If the calipers/carriers have come off a Quattro/4 Motion then you will need some 6mm spacers.

You will need to modify your standard splash guards as they curl in over the top of the std disc, and would catch on the new, larger disc. or alternatively you can fit 256mm splash guards, but the bearing has to come off, this can be tricky to do without spliting the bearings, a hydraulic puller and hammer chisel to free the race from the stub axle is what i used.

Acest forum este in limba romana. Sau traduci sau inserezi link-ul spre pagina in alta limba.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit intr-un final de pe un Golf V5 (care nu e 4motion) .... Am nevoie neaparat de aparatoarele de praf \ noroi ??? Au un rol mecanic sau doar acela de a retine, aduna mizeria ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o conversie de la 256 la 312 pentru spate la skoda vRS de ce as avea nevoie? Sau mai bine zis se poate face un asemenea upgrade? Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit intr-un final de pe un Golf V5 (care nu e 4motion) .... Am nevoie neaparat de aparatoarele de praf \ noroi ??? Au un rol mecanic sau doar acela de a retine, aduna mizeria ??

Eu as pastra aparatoarele alea, chiar daca trebuie sa le tai ca sa-ti incapa discurile de 256.

ca si in link-ul asta pus mai demult de bogdan (este o poza cu aparatoarea taiata): http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-forum-8l-chassis/96917-definitive-brake-thread-8l-a3-s3-owners-other-golf4-platform-cars.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma tenteaza sa fac un upgrade sistemului de franare, mai ales ca am auzit/citit de importanta furtunelor de otel inoxidabil. Totusi as vrea sa raman cat se poate pe varianta oem, adica aceleasi dimensiuni insa alti producatori (nu cred ca e necesara o interventie majora, dat fiind faptul ca masina nu are decat 105cp). Discuri, placute, eventual si etrierii daca considerati ca ar fi necesara schimbarea lor si evident lichidul de frana.

Astept pareri, sa imi fac o idee cam cat m-ar costa. Multumesc anticipat !

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ce ai tu pe masina eu zic ca ajunge o placuta buna (Ferodo DS2500 - pret aprox - 450 Ron) , niste furtune bune (Goodridge , Hel - pret aprox 350) si schimbarea lichidului cu unul cu pct de fierbere mai mare ( Motul RBF 600 sau 660) .

Cu cele mentionate mai sus sigur vei avea o frana mai mult decat decenta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun dar discurile ? Am tot citit pe forum, sunt multi care aleg ATE, atat placute cat si discuri, sau e prea mult pt masina mea ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuri normale OEM sunt foarte bune in configuratia mai sus mentionata , eu cel putin nu as pune altceva deoarece nu merita investitia , in special ca ai un 1,6 care nu prea se preteaza la modificari la motor ! Oricum clar frana este un lucru foarte important la o masina , este un element de siguranta vital !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Eu am tot schimbat frane pe fosta masina si pot sa iti zic asa. ATE din experienta personala sunt praf, am ovalizat 2 seturi, primele schimbate pe garantie. Eu am fost foarte multumit de Zimmerman in combinatie cu placute Ferodo Premier. Discurile ventilate nu merita decat daca franezi in blana si le folosesti abuziv, altfel nu se justifica pretul, decat daca iti place aspectul.

Placutele in general le poti lua sport, pentru ca ele cedeaza primele.

Furtune daca iti pui, franarea va deveni violenta....cand franezi ai senzatia ca ai aruncat ancora in spate.

Depinde de ce anume vrei de la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca depinde de cum apesi pedala, la o apasare usoara nu cred ca te zmuceste, poate la o apasare in blana ??? Pe cat posibil merg in frana de motor cand e sa incetinesc, cred ca din mai anul trecut, n-am apasat de 3 ori pedala pana in blana :) desi prin oras conduc 90% agresiv (schimbat in 3000rpm si peste), dar prudent, nu mi se intampla sa calc frana pana in blana.

Probabil am sa merg pe placute Ferodo si discurile OEM, la cum folosesc eu masina cred ca e suficient....cat despre furtune, mai astept pareri.

Va multumesc pentru informatii.

P.S: am uitat sa mentionez faptul ca am ajuns sa folosesc masina zilnic prin oras, se intampla sa fac 500km pe saptamana prin oras doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, se pot monta DS 2500 pe discuri stock?, dau randament in conditiile in care nu particip la VTM:)), furtunase metalice unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am gasit un kit de 288mm (am 256) la un pret f bun, doar ca are port etrierii, etrierii, discuri si placute..

mai am nevoie de ceva? portfuzete?

apoi pot pune sistemul de pe fata de 256 pe spate? e complicat?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare ,

am achizitionat un sistem de frana Brembo Junior GT ( Cupra R ) si as vrea sa stiu daca intra sub jante Santa Monica de 17" cu distantier de 10 mm ??

A mai folosit cineva aceasta combinatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!