Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

Am facut revizia 15000km la Scorpion Focsani si a costat 531ron. Au fost schimbate: filtru polen, ulei, filtru benzina, filtru ulei plus verificat si suflat filtru de aer. Cam scump filtru de benzina.

Modificat de firestorm1312
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa mergi la automet sa le cumperi de acolo si sa faci revizia la scorpion focsani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am 13800 km. pe 1 octombrie se face primul an de cand am achizitionat-o. Intrebarea mea e urmatoarea: Avand in vedere ca de pe 20 septembrie voi pleca intr-un concediu mai lung si voi depasi cei 15000 km sau 1 an de la data ridicarii masinii, ce ma sfatuiti sa fac? Eu as vrea sa ma duc pe 14 septembrie sa vad daca ma primesc pentru prima revizie avand in vedere ceea ce v-am spus mai sus. Oare exista posibilitatea sa-mi zica ca nu se poate, avand in vedere ca mai am ceva kilometri pana la limita maxima a primei revizii sau pana pe 1 octombrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa revizia inainte de plecare! Daca nu faci revizia la timp (an SAU km) pierzi garantia. Sa stii ca pentru cateva sute de km in plus nu iti dau garantia.

Si eu am fost in aceeasi situatia dar la a doua revizie. Eu as fii depasitit km cu <100 si totusi am decis sa fac revizia inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii linistit ca te primesc la revizie oricand mergi. Doar sa ai bani, in fond, daca este masina ta poti merge ori de cate ori vrei, ca platesti oricum si uleiul si filtrele si manopera, nu-ti fac nimic gratis, chiar de esti in garantie... Pentru ei e chiar un castig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si cu un update la prima revizie pe care am facut-o ieri. Total 554 lei. Ulei, filtru de ulei...am optat si pentru filtru de aer si de polen. Partea interesanta acum vine. Cand sa platesc total factura 708 lei. Ma uit sa vad de ce. pe langa ce v-am enumerat gasesc si filtru de benzina!!! Il intreb pe tipul de acolo ce cauta filtru de benzina schimbat. Eu vineri cand am fost sa ma programez "dansul" mi-a zis ca obligatorii sunt uleiul si filtrul de ulei si numai daca vreau filtrul de aer si filtrul de polen. Luni cand ma duc la el ii spun ca ramane tot ce am stabilit vineri, ca la sfarsit de revizie sa vad cu stupoare ca apare si filtru de benzina. Ma duc la masina, in portbagaj gasesc un bidon pe jumatate de castrol 5w 30, (sper sa fie uleiul care trebuie), filtrul de aer si filtrul de polen. Ma intorc inapoi si le spun ca vrea sa vad si eu filtrul de motorina si cel de benzina pe care le-a schimbat...imi arata mecanicii intr-o cutie mai multe filtre de benzina si ulei...bineinteles ca nu aveam de unde sa-mi dau seama care e ce si cum, asa ca am urcat masina pe o rampa si mi-a aratat filtrele noi. Asa se intampla la Auto Scorpion Galati....Norocul meu a fost ca am avut o cunostinta buna acolo, care dupa 1 telefon dat, tipul de la revizie mi-a scazut filtrul de benzina de pe factura, spunandu-mi ca isi cere scuze pentru neintelegerea creeata si ca o rezolva ei.....cum??..nu ma intrebati pe mine. Macar m-am scos cu un filtru de benzina nou gratis. Oricum...e jale....si pacat de masinile noastre ca se ingrijesc numai cei care nu trebuie. V-am salutat ca urmeaza sa plec intr-un concediu mai prelungit. Numai bine la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zeny ... la cati km ai efectuat prima revizie? cred ca era mai ok filtru de combustibil cu care venise masina ... eu inca il am pe cel original si am un MAN nou nout acasa, mecanicul mi-a recomandat sa nu-l schimb inca pt. ca e de 2 ori mai rezistent decat cele aftermarket .

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva la cat trebuie schimbata distributia pentru un g5 cu 98 mii km la bord?

ultima revizie a fost facuta la 85 k km si au fost schimbate consumabilele.

Aud diverse pareri de la diferiti oameni,ba ca trebuia schimbata la 90 k km,ba ca ma tine lejer pana la 120 k km.

Este vorba despre un g5 1.9 tdi 105 ponei,adus acum un an in tara la 80 k km,din germania.

Stiu ca acolo reviziile se fac din 30 in 30 mii km si de aceea intreb,daca la revizia de 100 k km ce urmeaza sa o fac este necesara schimbarea distributiei sau nu.

merci anticipat

beck

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 90 000km trebuie verificata, daca este necesar se schimba, daca nu, nu. Se schimba cel tarziu la 120 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns,cred ca o voi schimba totusi la revizia de 100k ca sa nu am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am folosit search referitor la distributie dar n-am gasit nici un topic care se refera la acest aspect al masinii, cand,cum, unde? poate vreun moderator sa deschida un topic ca nu ne suparam :) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zeny ... la cati km ai efectuat prima revizie? cred ca era mai ok filtru de combustibil cu care venise masina ... eu inca il am pe cel original si am un MAN nou nout acasa, mecanicul mi-a recomandat sa nu-l schimb inca pt. ca e de 2 ori mai rezistent decat cele aftermarket .

14.000 KM ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

davides

Distributie 1.6FSI - sa vezi si sa nu crezi... chiar motorul tau...

Schimbare distributie: cand, cum, de ce?

Schimbare curea distributie

Curea distributie

Schimbare distributie - sfaturi piese si inca vreo 8 pagini tot asa...

asta ca sa vezi cum...

Daca vrei sa afli cand, consulta manualul masinii tale...

Foloseste Search-ul sau invata sa-l folosesti cum trebuie si renunta la postarile "interesante"

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie facut la un G5 1.9 TDI a 35500 km !!

Filtru aer

Filtru ulei

Filtru motorina

Filtru de polen

Ulei 3 L Castrol SLX

Lichid de frana

Test frane fata + spate

Revizie facuta la Scorpion Focsani / Am stat cam 1h si 15 min sa o faca ...

Total 684 Ron + 16 ron bacsis la mecanic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau ti-au pus cam putin ulei...mie la 1.4 mi-au pus 3.5l..stiam ca la voi cei posesori de 1.9 intra lejer 4 litri.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie 90.000 km

Filtre + Ulei Castrol EDGE Turbo Disel = 325 lei (piese cumparate de mine);

Manopera + completat cu freon in instalatia de ac + schimbat antena cu una Shark OEM = 264 lei - IATSA Campina service DN1;

10 lei "spaga";

O cafea 1 leu;

total = 600 lei.

:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce fel de lichid de frana trebuie pus...stiu k se completeaza din 2 in 2 ani...si e km timpul la mine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@81uac

revizia nu a costat deloc mult...trebuie s-o fac si eu pe cea de 100k km si ma asteptam la mai mult

tot raul spre bine

merci de info..chiar ma pregateam de ce e mai rau

cheers

b.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce fel de lichid de frana trebuie pus...stiu k se completeaza din 2 in 2 ani...si e km timpul la mine..

Lichidul de frana se schimba la 2 ani, nu se completeaza. Iti trebuie lichid de frana DOT 4, dar poti pune si DOT 5 daca ai chef si bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri revizia de 30.000km la Midocar Vitan la masina din semnatura.

Cost total 1.017ron

Inspectie, schimb ulei, filtre ulei, filtru benzina, filtru aer, filtru polen.

Nu am acum factura dar stiu ca doar uleiul a fost 305ron 4l in conditiile in care prima revizie m-a costat 350ron total si asta incluzand schimb filtre aer, polen, ulei.

S-au scumpit asa de mult reviziile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Stie cineva daca pot gasi pe undeva seria de la filtru de motorina cu care a venit masina din fabrica?

Am facut revizia la 15 000, si m-am luat dupa meseriasul de la service care mi-a spus ca nu e musai sa-l schimb acuma, ca merge fara probleme pina la 30 000. Dar dupa 2 luni, mi-a topait masina vreo 3 minute si la relanti, si in sarcina, si ca si cum s-ar fi inecat cu impuritati ceva. Pur si simplu parca eram in filmele acelea cu negri, asa topaia masina in fata, de la motor. Un tremurat, trepidat puternic. Apoi s-a linistit sinura, fara ca sa se aprinda un bec in bord sau sa dea vreo eroare.

Am hotarat pe loc sa-i schimb filtrul de motorina, singurul ramas neschimbat. Am facut programare, dar le-am semnalat si un zgomot ciudat care il facea masina numai in treapta 1, la viteza foarte mica pe viraje. Au stat toata ziua sa vada de la ce e acel zgomot, si pina la urma au zis ei ca e de la cutia de viteze, au inlocuit uleiul din cutia de viteze si acum nu mai face acel zgomot (un uruit, care se simtea in tot bordul, pina si in volan)

Dar masina tot mai tremura asa o idee la relanti, si tare mi-e frica sa nu cumva sa fi uitat baetii sa-mi schimbe filtrul de motorina pentru care m-am dus la service. Mi l-au facturat, in caietul de service nu l-au trecut, si masina face la fel cum facea si inainte.

Cum pot sa aflu o serie de la acel filtru de motorina, poate mai degraba la cel cu care a venit masina din fabrica? Ca sa vad daca l-au schimbat sau nu?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa afli! Nu cred ca exista nicaieri vreo informatie de acest gen. Nici nu sunt convins ca filtrul de motorina are vreun serial number ca sa se poata identifica in mod unic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Zeny : Mai aveam eu o sticla in portbagaj si eram aproape plina si nu am mai dat ink 50-70 Ron pe o sticla la reprezentanta !!! Plus ca nu prea mai aveam bani :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am si eu o rugaminte daca poate sa ma ajute cineva. Am un golf V 1.4 FSI 2005, l-am cumparat second hand acum mi-a aparut pe bord cand pun contactul o cheie desenata si dupa ea 7500 probabil kilometri, si nu stiu daca e vorba de schimb de ulei si nu a fost resetat corect computerul de bord, si mai mult decat atat dupa ce pornesc mutorul imi scrie tot acolo 20 si un cerculet cu tri linii in el ca unceas, foarte mic. Acest numar 20 tot scade si acu arata 17 si cercutelul. Oare ce poate fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!