Jump to content

Revizie Golf V


nesanatosu
 Share

Postare recomandată

In octombrie am revizia de 1 an :D . Pana atunci fac si eu batraneste asa 2000 Km. :icon_thumright: O sa radeti da' asta e ... Golf V 1.4 80 Cp MPI . Aveti idee cam ce-ar putea sa-mi schimbe dupa atatia km? Imi schimba ceva oare? :D Si ceva preturi ? :D Normal , initial or sa rada de mine apoi trec la treaba :D ... Gracias ! :wub:

Modificat de dodoskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa iti schimbe ceea ce schimba si la 15000km(ulei si filtre).

Sunt atasate pe topic niste preturi si cateva facturi scanate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut de curand revizia de 30.000

Preturile sunt ok (Midocar) insa mi-am luat tzeapa cu ceva....Va sugerez sa nu le solicitati schimbarea lamelelor....va incarca, pe langa pretul lor, cu montat-demontat pe fiecare lamela, cam 50 ron :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci compartimentul de sub torpedou si verifici filtrul. daca e curat inseamna ca l-au schimbat. daca nu.....:rolleyes:

Am desfacut si m-am uitat... se pare ca l-au schimbat.

In ultima vreme nu am mai simtit nici mirosul. Cred ca trebuia sa ii fac rodajul la filtru :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Revizie G 5 2.0TDI home made:

Filtru ulei, filtru motorina,filtru aer, filtru polen, ulei castrol edge 5w30 si o jumatate de ora de munca si o jumate de pachet Kent ;)

Total 450 Ron.

Trebuie sa fi dibaci sa poti face toate astea :D

Modificat de drilling engineer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai jumatea aia de ora ai muncit sau ai fumat ? scuze de off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Napoleon facea 3 lucruri in acelasi timp ;) , eu doar doua. Apropo, iti mai trebuie si scule adica un torx t25 o inelara de 19 , o surubelnita stea si o cheie pt capac filtru ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar "revizie"inseamna mai mult decat niste filtre!Masina are si roti,articulatii,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Eloi & gHapciu: si eu am avut problema cu mirosul neplacut. Din ce am auzit, e vorba despre bacterii ce se formeaza pe instalatia de climatronic, de la umezeala & stuff. In mod normal dispare dupa ce scade nivelul umezelii de pe instalatie. Se mai poate folosi o solutie pentru dezinfectat instalatia. Eu am ales a2a varianta. Puteti sa va uitati pe factura postata de mine mai sus, este 41RON la PBN, nu stiu exact cat a fost manopera pentru operatiune. Am gasit din intamplare spray-ul respectiv in porbagaj si este urmatorul: Wurth saBesto Spray Dezinfectant.

La Mod de utilizare scrie in felul urmator: Inchideti instalatia de aer conditionat si ventilatorul. Introduceti furtunul in teava de scurgere a condensului si pulverizati aproximativ jumatate din continut. Continutul unui tub este suficient pentru doua aplicatii. Intamplator cei de la PBN ori au folosit acelasi tub la 2 masini, or la mine l-au folosit pe tot.

Tot pe spray mai scrie: "distruge rapid si eficient ciupercile si bacteriile. Previne aparitia mirosului neplacut in interiorul autovehiculelor precum si a reactiilro alergice.";"Recomandam curatarea instalatiei de aer conditionat cel putin o data pe an.".

Intr-adevar, a disparut acel miros neplacut. Pentru 1 zi a fost urmat de un miros de sprit, cel mai probabil din cauza dezinfectantului respectiv.

@Dodoskoda: vezi in cartea de service a masinii(cea din torpedou) ca scrie ce trebuie schimbat la 15.000/1an.

@drilling engineer: Nu toti isi permit sa faca revizia singuri, din mai multe motive: garantia, da bine pe cartea masinii la vanzare o stampila de service autorizat in dreptul reviziei, lipsa de un loc unde sa te poti baga sub masina sa desfaci ce trebuie pe acolo si, de asemenea, lipsa de chef pentru a face asta.

@adrian mm: alea intra in alta categorie, zic eu. si la service-urile specializate revizia inseamna schimbat filtre si ulei + ocazionalul antigel & lichid de frana. Se mai poate sa iti mai bage un "trebuie inlocuite placutele de frana, or sa mai tina maxim 500Km" cum a fost in cazul meu si a aparut martorul de placute dupa 7500Km. Ca sa nu mai zic ca la 2 luni dupa ce am inlocuit la PBN lichidul de frana, ei imi recomanda sa il inlocuiesc iar(a se vedea factura; am luat legatura cu consilierul de service si mi-a spus ca a intervenit o eroare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanTra Am facut revizia de 45000 km in decembrie si mi-a schimbat ca de obicei filtrele si uleiul. Cred ca ar fi trebuit sa schimb si placutele de frana ca par cam obosite, sper sa mai tina pana la 60000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa imi fac si eu revizia si sa schimb uleiul, filtrele, dar am o intrebare. Daca ma poate lamuri cineva cand trebuie schimbat filtrul de benzina? Nu am gasit nimic referitor la asta in cartea masinii. Masina are 73.000 km.

multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor...

am si eu un g5 1.6 benzina...si dupa ce am avut ceva probleme cu compresorul de AC trebuie sa il reincarc cu freon...cine stie prin bucuresti un loc unde pot sa-mi bag freon...mai asa de buzunare goale..

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dogslayer

in lumea civilizata se schimba la 60.000. aici reprezentantele il schimba la 30.000, asta daca nu vrei sa-l inlocuiesti la fiecare schimb de ulei. eu il schimb la 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de raspuns. poti sa imi spui te rog cam ce efecte poate avea neschimbarea acestuia (filtrului de benzina) la timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu-l schimbi se optureaza celule si prin urmare cantitatea de combustibil furnizata catre injectoare pote ajunge sa fie insuficienta. ar mai putea crea probleme si pentru pompa din rezervor, suprasolicitand-o. ca un aspirator caruia ii blochezi 'evacuarea'.

nu te incapatana si schimbal. eu am dat pe un filtru mann 100ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

eu unul il schimb la fiecare revizie - 15k km - consider suta aia de lei data o investitie nu o cheltuiala

Mai ales ca in mod normal fac 1 revizie pe an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la fel. La fiecare revizie schimb toate filtrele. Sau cel putin asa creed ca fac, nu m-ar mira sa le platesc totusi si sa nu fie schimbate. Tocmai ce am facut revizia de 40 de mii. Filtre + ulei 8.5 mil. Calitatea serviciilor EXECRABILA - Cardinal Motors Constanta. S-au stricat si astia de tot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad nu exista un service sigur ... toti sunt spagari si te usuca de bani.

Eu trebuie sa ma programez la prima revizie de 1 an( k nu am ajuns inca la 15k).

Intrebare : ce serviceuri sunt autorizate prin bucuresti inafara de gama Midocar si PB

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit ca e service bun la Valcea si chiar am luat serios in consideratie aceasta varianta, dar apare si aici un "dar": in cazul in care ai ghinion si nu ti-au montat bine sa zicem... busonul la baia de ulei si iti pierde ulei, ce vei face? Mai faci iar un drum de 3-400 de km ca sa beneficiezi de garantia reviziei? Cred ca ne complicam prea tare si ajungem sa dam mai mult pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad nicaieri scris la mine la cati km se fae revizia....am tot cautat si in caietul acela de service...nimik...acum am 5000km...sa fie prima la 15k sau 1 an cum am mai vazut la altii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face obligatoriu la 1 an sau in 15k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am facut revizia de 15k la Cardinal Motors, Ploiesti; am cerut schimbarea tuturor filtrelor, geometrie roti, verificare posibila ovalizare discuri frana, un litru ulei de rezerva, folosit ulei long life; cost total...1400 ron si ceva maruntis :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1400? M. Golf sigur ai scris corect? Pentru ca e enorm... e pentru prima oara cand vad o astfel de suma pentru prima revizie. Chiar si daca ai cerut mici chestii aditionale, tot nu se justifica... parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Am intrebat la PBV cat costa revizia de 60.000km la un 2.0TDI 140CP si ma duce vreo 850RON. Alta locatie mai ieftina, anybody? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!