Jump to content

Schimbare arcuri


RazvyRULZ
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am schimbat recent toate arcurile si amortizoarele pe masina din semnatura cu Bilstein OEM. O singura greseala am facut la comanda ca am primit arcuri heavy-duty pe spate.

Dupa montaj, m-am trezit cu o garda la sol, de zici ca stai intr-un Touareg. Intrebarile mele sunt:

- daca Bilstein se lauda ca piesele sunt OE replacement, de ce am o garda la sol atat de mare?

- a mai folosit cineva arcuri Bilstein? Din cate stiu garda la sol e stabilita de arcuri.

- ce inseamna arcuri heavy-duty? Din ce am citit sunt cu inca 20% mai rigide comparativ cu cele normale.

 

bora_suspensie_bilstein.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Aș  vrea să schimb arcurile spate pentru că sunt lăsate și am văzut unele cu spirala mai groasă. Cineva știe ceva despre aceste arcuri? Mersi...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt golful din semnatura presupun, cele aftermarket au o grosime intre  10.5 si 11.25 mm 

pt cele originale catalogele de piese spun ca au grosime de 11.25 mm, un cod de oem poate te ajuta 1J0 511 115 G

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare!

Vreau sa schimb arcurile pe puntea spate la un Golf 4 Break. Cele pe care le am acum sunt mult prea moi (Magnum), daca iau 2 persoane pe bancheta din spate nu mai pot pune greutati in portbagaj pentru ca risc sa matur pe jos cu spatele masinii.

De la SACHS am gasit 3 variante:

1. Pentru vehicule cu carlig de remorcare (cod: 996 560)

2. Varianta heavy-duty (cod: 996 573)

3. Pentru vehicule fara carlig de remorcare (cod: 996 559)

Pe cele heavy-duty le-as evita pentru ca nu vreau sa inalt masina foarte tare de spate ci as merge pe cele cele pentru vehicule cu carlig de remorcare (996 560). Ce parere aveti? Aveti alte sugestii?

Care ar fi diferentele intre: arcurile pentru vehicule cu carlig de remorcare vs arcurile pentru vehicule fara carlig de remorcare? Am vazut ca la lungime difera foarte putin 352mm vs 350mm

Info:

Toate amortizoarele de pe masina (fata/spate) sunt SACHS varianta heavy-duty, iar pe puntea fata arcurile sunt LESJOFORS tot heavy-duty - arcuri care au ridicat botul masinii si spatele e mai lasat...

Multumesc.

Modificat de iAlec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus pe spate arcuri kyb (golf 4 break 1.9 fara remorca). am mers si cu persoane in spate si bagaje fara probleme.

vizual normal ca se lasa masina dar in limite ok.

cele "pt carlig remorcare" probabil sunt mai tari, iau in calcul varianta cand pui remora pe carlig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iAlec In urma cu aproape 2 ani, in concediu, mi s-a rupt arcul stânga spate, doar prima spira de sus, o bucata cam de forma literei "C". Am venit asa pâna acasa. De fapt acasa am vazut ce s-a intâmplat, fiindca in momentul ruperii arcului, am auzit doar zgomotul, insa vizual nu am observat nimic. Am cautat in ETKA si pentru masina mea VW Golf 4 Variant, arcul de pe spate avea codul 1J0 511 115 AF. Singurul arc aftermarket cu exact acest cod de echivalenta, gasit la magazinele on-line a fost Sachs 996 560 si când am desfacut cutia, aratau exact precum cele originale, inclusiv cele 4 buline cu vopsea, aveau exact aceleasi culori si nuante. Eu ti-as recomanda sa incerci sa vezi ce cod are arcul original de pe masina ta si sa cumperi echivalentul sau, sau daca nu poti face acest lucru, cred ca poti merge linistit pe Sachs 996 560, asa cum am facut si eu si sunt foarte multumit de tinuta de drum a masinii. La acel moment am inlocuit si amortizoarele si talerle de reazem al arcurilor pe caroserie. Nu este obligatoriu sa faci acest lucru, eu aveam un amortizor cu urme de scurgeri de ulei si arcul rupt patrunsese cumva cu capatul rupt in talerul de reazem din cauciuc de pe caroserie si-l gaurise putin, in cei aproape 2000 de km., parcursi astfel pâna acasa, cu arcul rupt. Probabil ca cineva mai putin riguros, nu ar fi schimbat cele 2 talere. In 2 cuvinte, ca rezumat, eu as spune ca poti folosi fara probleme Sachs 996 560.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

As avea nevoie de ajutor in decodarea unui arc fata, de Golf 4 variant TDI cod motor ASZ ,2001! culorile de pe arc sunt urmatoarele: 1 violet+4 roz deschis! V as ruga daca puteti sa mi spuneti un cod echivalent de la o marca (sachs,kyb). Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Laurentiu_LWR

Salutare domnilor,

La capitolul sa ne mai facem putin de treaba m-am apucat sa schimb arcurile la masina din semnatura.

 

Am inceput cu spatele si cum nu am mai facut treaba asta de mult timp am inceput cu documentarea...scheme etc.Am ajuns la niste "piese" pe care stiu sigur ca nu le-am dat importanta pana acum.

Este vorba de piesa nr 2 din plansa.I-am gasit codul,am identificat-o dar intrebarea era...are rost sa o bag in seama?teoretic ghideaza/tine arcul mai bine pe pozitie dar un joc de 2mm maxim o fi asa important?

921391235_ScreenShot2021-05-14at17_08_50.thumb.png.a22ff169ebfcdc8767b13d6db881a525.png

1778895129_ScreenShot2021-05-14at17_08_25.png.ef621b0d3d68eed4ffb5311e8ff3813f.png

Asa se prezinta cele de pe masina...

large.20210514_165705.jpg.99c43a9581f06f0355de9e7b0b53eb89.jpglarge.20210514_170325.jpg.7d01220fca7eae8063cea62f07b9dbd3.jpg

20210514_174305.thumb.jpg.b89a9b161091d01c873495bbd1d351f2.jpg

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am comandat și mi-au venit și mie arcurile Sachs heavy duty. Pe acestea nu regăsesc nici o bulina cu vopsea decât un penal abțibild. Sa fie niste făcături? Mulțumesc.

IMG_20210610_091314.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar arcurile originale au marcaje colorate,arcurile af nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.06.2021 at 18:39, GABIVVX a scris:

Doar arcurile originale au marcaje colorate,arcurile af nu au.

Pai și care sunt arcurile originale? Din ce știu eu ele au fost echipate cu Sachs de fabrica. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt alea care au puncte pe ele :)). Ce ai cumparat tu se numeste piesa OEM, ce vrei tu e piesa OE. Piesele care vin pe ele cu sigla VW (sau pe cutie) sunt piesele orignale, asa numitele OE. Cele care sunt produse de acelasi producator dar fara sigla VW sunt OEM. E o discutie ampla si foarte controvesata daca OE = OEM, cert e ca pretul nu este egal deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!