Jump to content

Schimbare arcuri


RazvyRULZ
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am avut o problema ieri in sensul ca am intrat cu o roata (spate parte sofer)  intr-o groapa. In urma acestei "ispravi" am observat ca mi s-a desprins o componenta  din plastic prinsa de suportul de arcuri insa nu stiu cum se numeste....

E vreo problema oare daca e desprinsa? Atasez o poza cu piesa ( nu e de pe masina mea).

 

post-29452-0-43728400-1388179293_thumb.j

Modificat de bujulache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar o aparatoare de plastic impotriva pietrelor, apei din abundenta...ce vrei tu. nu e o tragedie lipsa ei, insa eu as pune-o inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru intrebarea lui virus: eu am pe spate arcuri stock si telescoape sport FK. Distanta roata-aripa e data de lungimea arcului asa ca masina nu e coborata deloc. Telescoapele sport sunt insa mai rigide si dau o stabilitate mare in curbe, nu are tangaj mai deloc. Singura neplacere e topaiala, mai ales la bumper-ele de la trecerile de pietoni si la denivelari pronuntate. Oricum, la primavara o sa revin si pe spate la arcurile sport, pe fata am lasat reglabila pentru ca stabilitatea masinii este net superioara suspensiei stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi mi s-a rupt un arc pe spate la masina din semnatura.Am cod cu 3 buline verzi si 2 gri pe el,nu stiu ce sa fac sa caut in dezmembrari unul identic desi greu de gasit cu acelasi cod sau sa fie de diesel si combi e de ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema,am gasit in dezmembrari un arc second si l-am montat ca acuma nu am bani de arcuri noi din pacate si masina trebuie sa circule....Am gasit cu cod aproape identic de culori,sa vedem cum rezista in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat doar amortizoarele fata/spate iar pe fata am pus niste inaltatoare si masina arata bine si sta bine pe sosea dar am alta nedumerire...ce as putea pune pe spate sa o inalt un pic,e mai sport..eu cred ca daca schimb arcurile va fi prea inalta..are cineva vreo idee??va rog.toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat un arc pe fata, iar cel vechi avea 3 buline pe el dar cel nou care ma costat 120 lei nu avea nici o bulina . Se potriveste bine, masina nu sta intr-o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o dilema. Vreau sa schimb amortizoarele si nu stiu ce sa comand. Am inteles ca sunt in functie de arcuri, dar aici apare nedumerirea mea. Arcurile au o bulina verde si doua albastre. Din ce am vazut (pe net) au codul 8D0411105CT, dar se gasesc pe passat, nu pe golf 4. Oare au fost puse aiurea sau merg si la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut arcul de pe fata dreapta rupt, l-am schimbat cu unul din dezmembrari. Acum s-a rupt si pe stanga. Nu stiu daca sa iau tot unul din dezmembrari, sau doua noi, si aici nu stiu ce sa aleg intre Kayaba, Lesjofors, K+F, Spidan. Cam care ar fi ordinea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu as fi interesat de arcuri noi pe fata si de telescoape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sa iei OEM SH cel mai bine. Un prieten cu passat variant a pus lesjofors, au fost cam, nasoale. Era lasata masina pe spate, unde le schimbase. Le-au schimbat la magaizin (ca cica alea erau de Superb), si cu cele noi statea bine, dar cu masina incarcata se lasa foarte tare,mult mai tare decat cu cele de8 ani, OEM.

Tampenia a fost ca pe cele OEM le lasase la atelier, si a ajuns sa ia altele OEM SH, tare nu? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum pot localiza bulinele de culori ale arcurilor fata la golf 4 tdi variant ,motor ALH?  Am unul rupt jos cam 7 cm de la capatul spirei si inainte de al demonta vreau sa cumpar altul identic. multumesc tuturor ce ma pot sfatui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TE uiti pe arc si vezi ce culori au buline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALVATORUL MEU,AL BUNDY deranjez daca intreb mai exact unde e zona in care sunt bulinele astea ,caci eu nu le gasesc, si ce sunt ele,abtipilduri,puncte de vopsea etc ,sa stiu cam ce as cauta. MULTUMESC MULT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt puncte de vopsea in exteriorul arcului pe spira 3 sau 4 .

Modificat de cosad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt lamurit acum. Toata stima si respectul meu.A trebuit sa le spal bine si dupa aceea le-am gasit. E cam greu de gasit unul la aceleasi culori si atunci.....??????? ,vor trebui doua

Modificat de Nelu 70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca vei gasi unul la fel recomand sa le schimbi pe amandoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Vin si eu cu niste nelamuriri: Am schimbat acum 2 ani (15000km) amortizoare, flasse, bucse brate fata, in service, unde aveam de remediat si ceva tinichigerie si masina a stat acolo ceva timp,deci nu pot jura ca s-a schimbat intr-adevar tot ce am cerut, intrucat nu am stat langa masina. Cand a fost gata, am fost impresionat de marirea garzii la sol,datoarata strict amortizoarelor si flanselor, caci am pastrat arcurile, aveam cam 30-40 mm in plus. Ulterior am inlocuit din nou bucsele mari cu unele de Audi TT, pline, am schimbat bieletele de directie si bucsele barei stabilizatoare. Am castigat stabilitate pe curbe, dar am piedut comfort. Problema e, ca pe spate la cea mai mica incarcare se lasa, iar cu sau fara incarcare e  foarte rigida.

Oare trebuie sa schimb si arcurile pe motiv de uzura? Sunt inca intregi, dar in 10 ani cred ca s-au inmuiat. Amortizoarele sunt Kayaba Excel-G si sunt facute, 2 in Polonia, si 2 in Slovenia, parca. E posibil ca cele din spate sa fie mult mai tari decat cele din fata fiind facute in alta fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Colegii, arcurile spate de pe Variant sunt aceleasi cu cele de pe Hatchback? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema, am un golf 4 ALH de 90 cp.

In urma cu 2 saptamani am schimbat telescoapele pe fata cu unele monroe pe gaz, diferenta foarte mare fata de vechile telescoape care erau uzate, insa masina parca nu s-a ridicat destul pe fata, pe spate diferenta dintre roata si cauciuc este cam de 10 cm, iar pe fata cu telescoape noi am doar 7-8 cm.

Eu am schimbat doar telescoapele, flansele au fost schimbate acum 5 luni iar rulmenii sunt buni.

Am vazut ca pe arcuri scria sachs cand am fost la service, oare e nevoie sa schimb si arcurile pe fata? sau sa pun inaltatoare pe fata de 2 cm sa se mai ridice putin de fata?

Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telescoapele nu au legatura cu cat de sus sta masina, indiferent ca sunt noi sau uzate.

Cat de sus sta masina depinde de arcuri.

E posibil sa nu fie uzate nici arcurile si asa sa stea normal, cum sta acum la tine.

E posibil sa iei arcuri noi si sa stea la fel.

Daca esti sigur ca vrei sa fie mai inalta, poti pune inaltatoare de 1 sau 2 cm, daca pui, iti recomand de 2 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat telescoapele si masina s'a inaltat,ai arcurile moi.Asta ar fi o situatie.Daca sunt arcuri sachs fara buline colorate pe una din spire,sunt arcuri aftermarket,deci iar e posibil sa fie obosite.Eu am avut arcuri kayaba noi si erau trompete.Am luat din dezmembrari arcuri oroginale dupa codul de culoare destinat masinii in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am arcurile sachs originale cu bulinele alea pe ele. Daca pun aftermarket ce sanse sunt ca masina sa se ridice mai sus??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Vreau sa-mi micsorez garda la sol si am gasit un set de arcuri Eibach Pro Kit (SH), dar sunt pentru benzina. Eu avand diesel ma intreb ce probleme ar putea aparea.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va lasa mai mult pe fata, pentru ca este motorul mai greu. Asta daca sunt pt 1.4 si 1.6, daca sunt pt 1.8 merg si pe diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!