Jump to content

Schimbare arcuri


RazvyRULZ
 Share

Postare recomandată

Ma intereseaza stabilitatea sau riscul sa faca balans.

Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie si stabilitatea afectata, tinand cont ca arcurile sunt putin mai moi, dar nu e mare diferenta. Daca nu te intereseaza ca o sa coboare fata un pic mai mult ca spatele, le poti pune.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se poate schimba un arc pe fata fara presa? Vreau sa-l schimb eu dar nu am presa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb un arc pe fata. Mi-au lipsit cateva chei dar pana la urma am reusit :) Fara presa nu reuseam .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea si eu sa-mi schimb arcurile. Stie cineva care este diferenta intre arcurile normale OEM si cele sport OEM (ma refer atat la Bora cat si la Golf 4) ? :sly:

In afara de faptul ca sunt mai rigide (din cate am citit), sunt si mai scurte ? Daca sunt mai scurte, cu cat ar cobora masina ?

REPET: ma refer strict la arcurile OEM. Multumesc. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa ridic spatele la masina mea! ce sfaturi iti dati sa o pot ridica..... multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Daca nu sunt rupte, e nevoie sa schimb arcurile odata cu amortizoarele? Au fost folosite vreo 30k de km cu amortizoare uzate, se apasa foarte usor masina si  se balanseaza. 

Nu ma intereseaza daca scade durata de viata a amortizoarelor.

Modificat de alexgtx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu niciodata nu am facut asta si nici nu o voi face. E normal sa se apese foarte usor masina cand nu mai ai amortizoare si nu are rost sa le schimbi. Schimba doar amortizoarele.

as vrea sa ridic spatele la masina mea! ce sfaturi iti dati sa o pot ridica..... multumes

Iti pui inaltatoare. S-a mai discutat pe forum despre asta si sigur gasesti.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tehnologic vorbind, arcurile sau amortizoarele se schimba in pereche pe axa, adica amortizoare 2buc fata sau spate, arcurile la fel...chiar daca masina pare sa stea la fel cu alt arc dinamica autoturismului se poate schimba, un arc poate fi mai moale (la comprimare) decat celalalt si poate duce la accidente in anumite circumstante.

la golf 4 de exemplu se pot pune inaltatoare pe fata dar preferabil sa fie doar de 1 cm, la 2 cm deja se pierde din stabilitate la viteze mai mari. cele de 2cm sunt pt octavia 1 care are pachet de drumuri grele unde mai vine si un scut metalic OE care cu toate accesoriile are vreo 25-30kg.

stiu ca golful e jos de fata, eu am pus si inaltatoare de 1cm apoi si de 2cm si am revenit la cele de 1cm, desi am pus si scutul metalis OE. nu era ok la drumurile noastre si la viteze mari.

la fel cu arcuri de diesel pe benzinare, arcurile sunt de fabrica un pic progresive si sunt calculate sa functioneze la o anumita greutate de apasare. desi in prima faza sta "mai sus" si pare ok, la curbe luate cu viteza mai mare si denivelari in acele curbe (ca noi in Ro avem si din astea) tendinta este sa arunce autoturismul in exteriorul curbei. cam la fel si pe spate cu arcurile de variant pe hatchback sau sedan(bora).

eu intaleg si pe cei care au un arc rupt si nu au bani sa schimbe cu 2buc noi, dar ar fi bine sa ia sh cu aceasi cod de culoare. si la amortizoare la fel. daca ITP la noi s-ar face pe bune cel putin 30% dintre masini ar fi trase pe dreapta din cauza suspensii/directie/gaze neconforme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma poate ajuta cineva cu o informatie, la G4 ALH Hatchback, ce arcuri față (buline) aveti ? cei cu stock bineinteles :D

 

Am gasit doar asta scris pe ele http://i.imgur.com/PNOPOGm.jpg

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu acolo nu sunt arcuri originale. :icon_thumleft:

Am un prieten care are un Golf 4 ALH Hatchback. Pe fata are arcuri cu 1 bulina verde si 2 roz si pe spate are cu 2 buline argintii si 2 verzi. Sper sa te ajute cat de cat. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, asa mi-a zis si Gabi dupa numarul de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt derutat, mie imi pare roz ala, si conform tabelului  nu exista 2 ROZ 1 Galben, doar 2 MOV 1 Galben

post-140474-0-93639400-1435934333_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu in poza e mov, nu e roz. :icon_thumleft:

Uite cum arata alea roz si ce-ti trebuie tie pentru fata:

 

post-50992-0-19758700-1435939490_thumb.j  post-50992-0-80694900-1435939496_thumb.j

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ma intreb cum deosebesti roz de alb ?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, cauti si tu arcuri pe care sa se vada cat mai bine culorile. :icon_thumleft:

In pozele de mai sus (mai ales a doua) eu zic se vede destul de clar ca bulinele sunt roz si nu albe. Trebuie un pic de rabdare si de atentie pana gaseti ce-ti trebuie. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu e 1 roz 1 verde ?

in tabel este doar 1alb 1 verde

post-140474-0-24508400-1436119917_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa pare: 1 roz si 1 verde. De pe ce masina a fost dat jos ? :sly: 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie pe eticheta Golf 4 SDI

 

golf 4 an fabric 1999, motor 1.9 sdi, culoare albastru, hatchback,

 

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am gasit pana la urma arcuri, sunt foarte murdare, are rost sa le spal/sterg  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

cred ca mi s-a rupt tamponul de cauciuc de sus de la arcul spate dreapta, daca se rupe , face obligatoriu zgomot? golf mk4 2001 variant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. 

Am reusit sa schimb kitul de distributie si am rugat mecanicul sa imi faca si o verificare generala a masinii sa vedem ce si cum mai trebuie schimbat...A veit cu o listaa lunga cat o zi de post....Acum au mai ramas de schimbat:

- Amortizoare spate + Arcuri Spate

- Cabluri frana de mana

- Rulment dreapta fata

Vreau sa iau arcurile noi, de fapt toate piesele noi, dar nu vreau sa iau cine stie ce trompete. Mecanicul a zis ca daca vreau, imi aduce el gen piesele, dar as vrea sa aud niste pareri inainte...Ce tip recomandati, si de ce? As vrea daca se poate piese originale (OE), chiar daca sunt mai scumpe...Eventual un cod pentru fiecare in parte. 

Multumesc frumos. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un arc rupt pe dreapta spate, am cumparat arc nou kyb 95lei, l-am montat masina nu sta mai ridicata pe partea cu arcul nou, se simte mai tare la hopuri, sunt multumit, urmeaza la o urmatoare strangere de fonduri sa schimb si arcul de pe stanga spate, sa le am identice pe puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!