Jump to content

Intra motorina in ulei - motor TDI


lucian victor
 Share

Postare recomandată

Offtopic

Pierdere de timp si risc de warning din partea moderatorilor.

De unde stii ca oringurile au tinut 10 luni daca nu stii sa le testezi ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca timp de 10 luni nu mi-a mai bagat motorina in ulei. Evident exista sansa sa fi bagat dar extrem de putina astfel nivelul uleiului tot a continuat sa scada din cauza consumului normal. Singurul test a fost bagarea presiunii de aer in pompa tandem pe tur, cu returul astupat.

Modificat de gsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu aceeasi problema cu motorina in baia de ulei. In doua saptamani a crescut cu 1.5 cm peste nivelul maxim.

dupa ce am citit tot topicul, nu am inteles ce legatura are cu pompa de vacuum. Am intrebat si doi mecanici si mi-au zis ca nu are nicio legatura cu motorina din baia de ulei.

 Stiu ca pierd vacuum pe la intrarea frutunului in pompa deoarece daca il imping, nu mai scoate zgomot recipientul de vacuum care are forma de minge. 

Sa incerc intai sa schimb doar pompa de vacuum? mecanici mi-au spus sa nu mai merg cu masina pentru ca risc sa se strice motorul.

Alte simtome: limp mode pe autostrada cu "overboost pressure", regenerarea filtrului de particule a pornit mergand prin oras in trafic aglomerat

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de masina de la profil? Nu are filtru de particule.

Daca mecanicul a decis ca nu are legatura motorina cu pompa tandem (are mai multe functii)schimba mecanicul.

Cauta unul care stie ce e ala tdi Pd 2.0 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in motorina=pompa tandem

Motorina in ulei=in primul rand oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteleees. daca ulei in motorina=pompa tandem atunci nu e problema mea. Problema este motorina in ulei. Am facut programare la service Rune - Semanatoarea.

Da, este masina din semnatura. Daca nu aveam filtru de particul atunci nu avea ce sa se regenereze.. sta turata si consuma 2l pe loc pentru 5-10 min cateodata. Inainte sa stiu ca se regenereaza opream motorul si scapam de "problema". De cand am aflat ce se intampla de fapt, nu mai fac asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA e motorina in ulei atunci sunt de vina oringurile(tocmai am scris).

Are DPF cu rezervor de lichid.

Turatia crescuta in relanti e cauzata si de altceva(nu obligatoriu regenerare)

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dada, am inteles, multumesc. am spus ca nu are legatura cum ziceau si mecanicii pompa tandem cu motorina din ulei. Pompa tandem oricum trebuie sa o schimb.. un mecanic a spus ca poate lipi imbinatura pentru furtunul de vacuum, dar nu recomanda.

Altceva ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de vina numai oringurile,s-au scris zeci de pagini....cauze pot fi multiple: pompa tandem,chiulasa fisurata,chiulasa cu uzura la scaun injector!

Degeaba schimbi oringuri daca chiulasa are uzura la injector!

Se poate testa f usor este descrisa metoda plus un filmulet video!

In concluzie verifica toata chiulasa si pompa tandem!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde ar trebui sa fie fisurata chiulasa ca sa aiba DOAR simptomul asta(motorina in ulei)??

Orice mecanic cand da inj.jos verifica  uzura in chiulasa.

Pompa tandem e discutabila(etanseitatea interna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pompa tandem poate baga motorina in ulei (cazul meu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazurile sunt f.rare in care pompa sa fie de vina, ulei in motorina din cauza pompei am gasit.

Oricum cel mai ieftin e sa verifici/inlocuiesti oringuri(daca chiulasa e ok)decat sa inlocuiesti pompa tandem in prima faza.

Etanseitatea interna a pompei se poate verifica(este procedura in Elsa).

O sa aflam rezolvarea de la colegul in cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te pune nimeni sa schimbi pompa tandem fara verificare!

Dar nici orignguri dupa cum recomanzi,chiulasa poate fi fisurata(cazul meu)si au fost destule cazuri!

De cele mai multe ori(80%)este vorba de uzura chhiuloasei care nu mai etanseaza,plus ca datorita unui grad de uzura va distruge orice oring nou la montare!

ATENTIE LA MONTARE!!! SE POT EXECUTA UN NUMAR LIMITAT DE DEMONTARI/MONTARI INJECTOR PD!!!!unii aproximeaza cel mult 4-5!!!!

Apoi sa vezi reclamatii,am schimbat oringuri dar degeaba!tot intra motorina in baie!

In schimb vestea buna este ca se poate reconditiona scaunul din chiulasa! Cam 400 de lei de chiulasa!

Atentie chiulasa si scaunul de la injector se verifica numai cu presiune ,cam 5 bar,sa vezi surprize atunci,este filmul pe youtube!

Deci nu ajunge sa verifici chiulasa doar vizual,fara presiune pe instalatie e frectie la picior de lemn!

Montezi oringuri noi(dupa verificare vizuala)apoi faci proba cu presiune,daca e totul ok si nu scapa pe la injectoare,sigur nu va mai baga motorina in baie!(conditia este sa fie verificata si pompa, care chiar baga motorina in baie,nu cum zic celebrii mecanici urechisti)!

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost facuta verificare la service.. rezolvarea costa 5.000 lei - chiulasa are santuri de la injectoare sau ceva de genul

:(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are uzura la scaunul de etansare a injectoarelor,exact ce povesteam cu uzura chiuloasei.

Degeaba schimbi oringuri,nu o sa mai etanseze,problema asta cam la 80% din cei cu motorina in baie.

Ai doua posibilitati:reconditionezi chiulasa,cam 400 de lei plus oringuri noi si reglaj injectoare.

Iar cealalta este o chiulasa second plus oringuri noi.

In nici un caz nu te costa 5000 de lei,un motor second este cam 800 euro.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibilitatea 1 - reconditionare. Cine o face, ce garantie ofera si oare.. cat tine?

cam asa arata acum toate scaunele.

 

IMG_3482.JPG

Japanparts sau AMC?

amc de la autokarma e 2834, japanparts de la bardiauto e 2686 sau KOLBENSCHMIDT 3176

imi recomandati ceva va rog?

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as risca cu o chiulasa noua aftermarket,sincer recomand un second sunt destui care ofera garantie si la second.

La banii pe care-i dai pe una noua,mai pui inca putin si iei un motor second,astfel iesi mult mai bine.

Despre reconditionare nu e nevoie de garantie,daca ai sa ajungi la un astfel de atelier o sa vezi ca e plin de chiulase,deci metoda chiar e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a spus mecanicul ca nu gasesc o chiulasa buna pentru ca e problema stiuta la toate motoarele de acest gen.. pe la 200.000 de km se intampla uzura.

si da.. am cautat SH, dar pt motorul pe care il am nu prea sunt rezultate. AMC pare ok.. sunt specializati pe chiulase comform site-ului:

http://www.euro07.ro/products/products.php?brand_id=32

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asigur ca nu apare uzura la 200000 km....poate dupa 400000km.

E o loterie si cu second,dar o poti verifica vizual si apoi o duci inapoi daca nu etanseaza.

Poti merge pe aftetmarket,eu sincer mai bn cumpar motor cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata cu schimbarea chiuloasei o sa se rezolve si problema cu turatia aiurea pentru ~5 min? colegul @romytaxy nu a dat mai multe detalii mai sus. Sau macar cateva keyword-uri dupa care sa caut pe forum

consuma 2.2 l\h pe loc in loc de 0.7 l\h si daca o accelerez ajunge si pe la 55.. sta mult mai turata si  in plus, se aude ca un feon.. nu am in minte alta comparatie, A.. si scoate si mult fum.. chiar si de la motor, ultima data se vedea, stand la semafor iesind pe langa capota.

Eu am crezut ca se curata filtrul de particule sau sta turbina tot timpul pornita..

Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema motorinei in ulei,in cazul tau ,poate fi din cauza DPF-ului infundat si a regenerilor foarte dese .Verifica stare DPF.

Am vazut uzura mult mai mare in locasul injectorului fara probleme de functionalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarile nu sunt foarte dese.. cam o data la 2 luni sa zic. Cum sa verific starea DPF-ului?

multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorită necazului pe care l.am cu vilbrochen rupt, am ajuns si cu chiulasa la rectificat, să o ia la "fatza 0,8 mm"+ înlocuit ghiduri (Freccia G11527) și supape noi. Domnu Popescu, mi.a recomandat bucsarea locasurilor pt injectoare, ca măsură de precauție, am ceva uzură dar nu se amesteca motorina cu uleiul. Deocamdată nu.i panică dar mi.a atras aici atenția colegul brașovean cu prețul... Ce anume este inclus in acei 400 lei, dacă nu.i cu supărare...aici mi s.a cerut dublu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai reconditionarea propriu-zisa,asta depinde la ce atelier o faci...cam atat a costat la un prieten caruia i-am recomandat operatia,sa nu schimbe chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!