Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

daca se referea la arcurile de la disc care mai pot sari mergi la alt mecanic ca la volant cu masa dubla nu mai sunt arcuri asta ori no vazut in viata lui un ambreiaj de masina dupa 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu a fost de natura aia dupa cate a dovedit ; a fost o Parghie rupta care a sundat-o si a zis ca e ok ; a spus ca daca se rupe imi ia el una noua si mi-o monteaza (asa i-a fost garantia pe lucrare)

In prezent imi pot folosi masina de la foarte bine in sus ; am fost la alt mecanic nu la carpaciu ala si ma costat tot ce a facut 150 lei + ca a mai reglat el la schimbator cate ceva ca imi agata in treapta I

Va multumesc foarte mult Pt sfaturi

Sa ne auzim cu bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema:

Dupa ce mi se incalzeste motorul, imi intra din ce in ce mai greu in viteza.

Aud de asemenea un scartait cand demarez.

De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off topic, dar sa nu mai deschid topic. Se poate monta kit ambreiaj la G4 tdi-alh, cu volant monomasa, in locul celui cu volant bimasica? Intreb pt ca am inteles ca cel cu volant clasica ar fi mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pentru a nu deschide un nou topic legat de ambreiaj, am sa scriu aici despre problema pe care o am.

Masina este un G4 motor ASZ din 2003. Totul a inceput acum vreo 2 saptamani, cand vroiam sa plec cu masina, apas pedala de ambreiaj si ...era foarte moale si tinea fff jos, dupa cateva minute si-a revenit. Prima chestie pe care am facut-o a fost sa verific nivelul de lichid de frana care era aproape de maxim..... In ziua respectiva nu a mai facut probleme, dar dupa alte 2 zile aceeasi problema tot la fel pentru o perioada scurta de timp.

Ideea este ca nu imi face tot timpul sau pe perioade lungi sau scurte de mers, alterneaza, cand nu face deloc, cand face ptr cateva minute, ba pentru cativa km.

In rest masina trage ok, atat cand apas brusc pe acceleratie cat si atunci cand merg normal.

Intrebarea este ce poate fi si cum se poate remedia?

Multumesc.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal in situatia data se verifica placa ,rulment ,circuit ,pompa ,dar daca spui ca doar cand si cand face cel mai mult inclin spre pompa da ambreiaj ,poti pune mana pe cilindru de ambreiaj si vezi daca este ulei hidraulic pe el !)e cel de sub bord in spatele pedalei )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit azi si va tin la curent.

vw-raz-van, merci ptr sfat...

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in fiecare viteza fara nici un fel de problema ? Ma gandesc sa nu fie uzata placa de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in fiecare viteza fara nici un fel de problema ? Ma gandesc sa nu fie uzata placa de presiune.

da, intra fara problema in fiecare treapta de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am mers pe ploaia aia urata care a fost , si am intrat si in balti mai mari , si azi dimineata cand am plecat , nu mai puteam sa bag a-1-a , decat cu japca , a doua era blocata , apoi a mers , a treia si a patra este jale , intra fortat , iar a 5-a , agata putin si pe urma o arunca. mansalierul nu caraie , nu are nici o problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ori ti-a crapat placa de presiune ori discul.

Probabil ca erau incinse si cand ai trecut prin apa ...

Parerea mea care este . :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc . astept si alte pareri .

precizez ca aseara am fost la spalatorie si am bagat jetul pe timonerie , si am dat jos tot jegul de acolo . merge cat de cat mai binisor. dar nu intra cum trebuie, cu se sa le ung ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am plecat din nou cu masina , merge ca noua cand este rece , dupa 20 km , incepe iar sa nu mai intre in viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune decalita,si ambreiajul uzat,asa imi facea si mie,lam schimbat si totu e ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa operatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

700 ron kit ambreiaj(sachs) +350 ron manopera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut din nou dupa mai mult timp de stat pe tusa. Am nevoie de un raspuns cat de repede posibil la o mica intrebare. Mi-a adus cineva din germania un golf pe care nu l-am cumparat inca dar urmeaza. masina este exceptionala. golf 4 2002 cu toate optiunile posibile mai putin piele motor 2.0 116 cp benzina. Are insa o mica problema intra greu in viteza cauti vitezele si daca nu esti atent o carai de mama mama. Banuiesc ca e timonaraia sau doar parghiile alea dupa cutie. cat de grav este si cat de costisitor ca pret. poate mai scot ceva din pretul de vanzare. Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai si caraie atuci placa de presiune si ambreiajul pot fi pe duca, la fel si volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand caraie inseamna ca nu decupleaza ambreajul de tot, incerca sa regelj ambreajul. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, se apropie vremea concediuluu si daca imi mai raman bani sa il fac nu as vrea sa raman cu masina pe drum...

De vreo ceva vreme cand dau drumul la ambreiaj aud un clanc micut. Pe loc cu motorul la relanti sau si in mers in a I-a si a II-a parca se cam aude acest clanc. Daca dau drumul f usor la ambreiaj nu se aude. Plus ca parca ieri (cel putin asa am constatat eu) atunci cand apas ambreiajul se face un pic mai liniste si deci prin diferenta, cand am ambreiajul ridicat se aude un zgmot de fond asa ca un zornait usor.

Iar cutia de viteze e un pic cam rugoasa asa uneori. Ma gandeam sa ii verific nivelul uleiului cv.

In rest nu am vibratii la relaniti deranjante sau sa imi patineze ambreiajul. Trage bine.

E vreo problema cu rulmentul oare?

Daca merg la mecanic si imi da jos pe la ambreiaj si vede ca ar fi sa zicem placa depresiune, sau rulmentul... pot fi schimbate pe bucati? Sau implicit trebuie tot chitul? Sper sa nu fie nevoie de volant, mai ales ca nu cred sa dea semnele pe care le-am citit pe forum.

Multumesc si astept pareri si sfaturi de la voi ca vreau sa merg zielele astea la mecanic si sa stiu la ce sa am grija, mai ales ca nu vreau sa cheltuiesc mult.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu ceva probleme cu ambreiajul, poate ma ajutati, in momentul in care pedala de ambreiaj este libera iar treapta este deja selectata si ridic piciorul de pe acceleratie in mers si apas iar pe acceleratie se produce o svacnitura ca si cum ar fi un joc .

credeti ca este vre-un tampon al cutiei de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditu: Si la mine se aude un "clanc" cand ridic piciorul brusc de pe ambreiaj, motorul fiind la relanti, masina scoasa din viteza. Daca ridic f incet nu se aude.

A inceput sa faca asa de vreo 2 luni iar acum face zgomotul si in tr.5-6 cand ridic piciorul de pe acceleratie (cred).

Alte zgomote de fond eu nu am.

Am fost la 2 mecanici unul a zis ca poate fi un suport , celalalt crede ca e un joc la vreun pinion. Voi merge la al treilea mecanic.

@B41SKG:"zvacnitura" se simte la tine in zona motorului , sau e la nivelul caroseriei? Se si aude ceva sau doar se simte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a zis aseara mecanicul ca da, se mai aude dar ca sa stau inistit ca nu e nimic grav, se aude cand cupleaza , desi inainte nu se auzea. O mai las asa... ce sa ii fac. Nu cred sa fie ceva grav. Sunetul ala de fon usor care abia se aude a zis ca e normal sa se auda la 140.000 km dar tot asa sa nu imi fac probleme ca nu o sa am probleme. Cand o face mai rau atunci sa imi fac griji.

Poate fi de la rulmentul de la ambreiaj sau de la placa de presiune care probabil au facut ceva joc...Si de aia se aude si cand cupleaza si sunetul ala usor de fond pe care f greu il distingi.

Adevarule ca si eu sunt perfectionist :lol:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

salutare am un zgomot pe la motor, pana azi nu am stiut ce i. am fost la un service, m a pus un mecanic de acolo sa apas ambreiajul incet, zgomotul s a accentuat, l am apasat putin mai tare zgomotul s a accentuat si mai tare, cand am apasat pedala de ambreiaj de tot nu se mai auzea zgomotul respectiv. in concluzie AMBREIAJUL. ce poate fi: placa de presiune? rulmentul ? volant? Mentionez ca am si vibratii in pedala de ambreiaj, dar nu imi patineaza ambreaiaju asta e mai ciudat, deci masina are vlaga totala, se infinge bine. Se pot cumpara separat daca e doar una cu probleme? Multumesc

Modificat de gabismail2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!