Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Revin si eu cu o noua problema...se pare ca la rece schimba  ok dar cand pornesc motorul nu mai intra in nicio viteza decat fortat...de astazi m am pricopsit cu necazul asta...se pare ca si in marsarier daca o bag pocneste si bruscheaza toata masina...cutia de  viteze o exclud ca abia a fost reparata si schimba ok in toate vitezele...ambreiajul tine mai sus dar nu patineaza(lucru testat de mine si mecanic).La plecatul de pe loc nu este probleme...dupa ce merg ceva timp cu ea si se incalzeste motorul nu mai face...Sa fie oare pompa de ambreiaj ori cilindrul receptor...ori ambreiajul nu mai rupe cutia de motor :scratch: ?Maine ma duc la mecanicul meu sa vad si parerea lui dar nu strica si parerile voastre...

Revin cu noutati dupa ce am mai parcurs si alte topic-uri...se pare ca daca fac trei pedale intra normal...deci ceva nu mai tine presiunea...lichidul a fost schimbat anul trecut integral plus aerisit(franele am vazut acuma nu mai stiu daca si ambreiajul...)Totusi pedala nu si a modificat cursa sau ramane blocata(moale sau tare)deci nu este vreo diferenta...nivelul lichidului de frana este maxim deci nu a scapat si nu sunt scapari pe nicaieri...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cilindrul receptor este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am aerisit cu mecanicul si erau ceva bule de aer...acum am sa vad maine dimineata ce ganduri de vanzare are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti..!

    Am si eu o problema la Golf 4 1.8 20v, nu imi debraiaza ambreiajul, imi intra in trepte "cu japca"...

ce poate sa fie?

Ambreiajul e nou, aerisirea i-am facut-o {sau asa cred}...

Modificat de Ontz Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repeta aerisirea si completeaza cu lichid de frana daca este cazul.

P.S-Nu cumva la tine ambreiajul este pe cablu?:scratch:

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de cateva saptamani bune am tot inceput sa aud niste zgomote produse de ambreiaj, cred eu. Se manifesta doar la schimbul treptelor 1-2 si uneori 2-3 si fix in momentul de forfecare ambreiaj-acceleratie. Din ce am observat nu se manifesta in cazul in care schimb mai sus, peste 2500ture.

Sa fie primul semn de ambreiaj obosit? altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna baieti, am un golf 4 1900 tdi alh, am facut un cip tuning cam la 113 hp, si de un timp in treptele 4 si 5 de la turatie 2400 se aude ca se tureaza motorul- patineaza ambreajul si dupa aia incepe sa traga, ma gindesc ca ambreajul sa dus, a fost de 66kw si 90 hp.

Acum vreau sa cer parerea voastra, cind se duce de tot ambreajul daca trebuie sa-mi pun ambreiaj tot de 90 de cai sau daca se potriveste ambreajul de la alte golfuri cu 110 hp sau 130 hp

Modificat de Jakecek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are ambreiajul?

intra usor in viteze sau ''agata''??

pedala de ambreiaj este usor de apasat sau necesita efort?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km exact nu stiu o am de doi ani, intra usor in viteze nu agata, pedala eu zic ca merge normal nici tare nici moale

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna baieti, am un golf 4 1900 tdi alh, am facut un cip tuning cam la 113 hp, si de un timp in treptele 4 si 5 de la turatie 2400 se aude ca se tureaza motorul- patineaza ambreajul si dupa aia incepe sa traga, ma gindesc ca ambreajul sa dus, a fost de 66kw si 90 hp.

Acum vreau sa cer parerea voastra, cind se duce de tot ambreajul daca trebuie sa-mi pun ambreiaj tot de 90 de cai sau daca se potriveste ambreajul de la alte golfuri cu 110 hp sau 130 hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca nu se potriveste

motor- AGR/ALH    90CP

cutie-DQY/EGR

profil butuc-20,3x22,2

diametru volant-228mm

dinti 28

---------------------------------------------

motor AUY/AJM     115CP

cutie- DRW/EUJ

profil butuc-21,8x24,2

diametru volant 240mm

dinti 23

 

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare baieti, am si eu o intrebare, imi intra greu in treapta 1 si 2 cand e mai rece, ambreiaju imi prinde cam sus, masina are 326000km nustiu cand a fost schimbat ultima data kit ambreiaj, precizez ca am luat-o la 286000km, uneori am trepidatii mai simtitoare, dar nu mereu, presupun ca e de la volant, am gasit un kit ambreiaj care are volant buna dar discul e pe la jumate si vreau sa-mi iau un kit ambreiaj (disc ambreiaj+placa presiune), intrebarea mea este trebuie sa-mi iau si rulmentul nou neaparat sau il pot utiliza pe asta cu kit-ul din dezmembrari, si dc se va rezolva problema cu intratu in viteze odata cu schimbul de ambreiaj?

P.S. pedala este tare; uleiul in cutie nu a fost schimbat, am fost la mecanic si mi s-a spus ca e curat si doar a mai completat un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil o sa trebuiasca sa iti iei.Cand se da jos atunci se vede.Daca este kitul original si nu a fost schimbat niciodata ,recomand sa iti iei rulment nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

De trei zile ma confrunt cu treaba asta:

 

Acel huruit se aude doar la pornire dupa ce merg cativa metrii, in prima faza crezand ca doar la schimbarea in treapta a doua de viteza, dar zgomotul apare si cand accelerez cum se intampla in video. Mi-a mai facut anul trecut de vreo doua ori dar am crezut ca din cauza ca n-am calcat bine ambreiajul. De 3 zile face mereu, doar la pornire dupa ce merg cativa metrii. Ce ar putea fi?

Dupa acel huruit se mai aude si cum ar freca fier pe fier, daca ascultati cu atentie, pana la filmare nu a mai facut asa, dar nici apoi ...

Modificat de DClaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/6/2016 at 6:48 PM, sdR+ said:

Revin si eu cu o noua problema...se pare ca la rece schimba  ok dar cand pornesc motorul nu mai intra in nicio viteza decat fortat...de astazi m am pricopsit cu necazul asta...se pare ca si in marsarier daca o bag pocneste si bruscheaza toata masina...cutia de  viteze o exclud ca abia a fost reparata si schimba ok in toate vitezele...ambreiajul tine mai sus dar nu patineaza(lucru testat de mine si mecanic).La plecatul de pe loc nu este probleme...dupa ce merg ceva timp cu ea si se incalzeste motorul nu mai face...Sa fie oare pompa de ambreiaj ori cilindrul receptor...ori ambreiajul nu mai rupe cutia de motor :scratch: ?Maine ma duc la mecanicul meu sa vad si parerea lui dar nu strica si parerile voastre...

Revin cu noutati dupa ce am mai parcurs si alte topic-uri...se pare ca daca fac trei pedale intra normal...deci ceva nu mai tine presiunea...lichidul a fost schimbat anul trecut integral plus aerisit(franele am vazut acuma nu mai stiu daca si ambreiajul...)Totusi pedala nu si a modificat cursa sau ramane blocata(moale sau tare)deci nu este vreo diferenta...nivelul lichidului de frana este maxim deci nu a scapat si nu sunt scapari pe nicaieri...

Am gasit vinovatul si anume terenul denivelat...astazi am pus masina in acelasi loc si aceiasi problema iar apoi pe drum drept se comporta normal deci terenul denivelat influenteaza foarte mult pozitia motorului respectiv cutie si tampoane care la randul lor intind ori strang timoneria facand foarte grea intrarea in viteza...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca constructorul nu a gândit mașină și pt teren denivelat.posibil ai tampoane uzate și din cauza ăsta nu ai poziție asemănătoare și pe teren denivelat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un tampon uzat te asigur...cel antibalans l am schimbat pentru ca suruburile erau coxate si a trebuit taiat cand am reparat cutia(desi imi venea sa plang pentru ca inca era bun)dinspre motor respectiv cutie sunt tepene de nu se poate(chiar si dupa ce ajung acasa uneori mai trag de ele desi se face cald in compartimentul motor si tot rigide sunt).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cand schimb vitezele in 1-2-3 si rareori in 4, imediat dupa ce ridic piciorul de pe ambreiaj si accelerez se aude un scartait usor, Tin sa mentionez ca se aude foarte putin, intr-o fractiune de secunda si doar daca stau cu geamul deschis. Ce poate fi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andreidumitru

Salutare, am si eu o problema cu ambreiajul/cutia de viteze. Daca incerc sa misc masina in timp ce aceasta este oprita si cuplata viteza 1 se aude un zgomot metalic foarte urat. Este normal acel zgomot? De la ce poate sa fie? Pun mai jos o inregistrare cu zgomotul respectiv. Multumesc!

zgomot metalic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stiu ca viata ambreiajului depinde foarte mult de stilul de condus al fiecaruia si daca nr de km s-au efectuat in oras sau in afara . Indraznesc sa intreb pe cei care deja au schimbat ambreiajul la benzinare , cam care este durata de viata la aceste tipuri de motorizari ( benzinare ) , durata de viata in nr de km .

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult de stilul de condus, eu nu am avut probleme cu anbreajul puna cind nu am bagat 25 cai, stilul de condus sa schimbat si sa dus si ambreajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: de ceva timp pedala de ambreiaj e cam tare, in sensul ca daca stau sa traversez orasul la ora de varf cu semafoare, aglomeratie prin oras ,etc, ma cam doare piciorul. vreo parere???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe duse ambreajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!