Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Is curios o persoana care are motorul de 1,6 azd si a schimbat ambreiajul, de care a avut? intreb deoarece la un moment dat cand  cumparam alte piese pt masina cel de la piese auto mi-a spus ca de fabrica masina mea e cu volant cu masa dubla ca la diesel...si va dati seama ca au inceput sa tremure picioarele cand am auzit stiind ce costuri implica asta, si acum cand si colegul suspecteaza acest lucru...stie careva sa imi ofere detalii(si da stiu ca exista si kit cu masa simpla intrucat am ajuns sa discut cu respectivul despre ambreiaj deoarece inaintea mea cineva comandase pt un golf 4 kit ambreiaj cu volant cu masa simpla in locul celei duble

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
night_watch3r

Salut.

am o problema cu masina in mers si cand dau cu spatele.

in mers daca iau piciorul de pe acceleratie mai brusc, se aude un sunet metalic ca o lovitura. la treptele 1,2,3

iar cand dau cu spatele se aude un huruit

masina la relanti nu vibreaza, pedala de ambreiaj nu vibreaza, schimbatorul nu vibreaza in mers. masina merge normal atata timp cat iau piciorul de pe acceleratie finut.

 

Golf 4, AXR, 2003, 100 CP 230.000km, volant schimbata la vechiul proprietar(in Germania), pe la 160.000

Modificat de night_watch3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

night_watch3r

am rezolvat. era de la tamponul cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua,

Sunt nou pe forum, am tot cautat despre probleme la cutia de viteza dar nu am gasit ceea ce se intampla la mine si ma luat deja transpiratiile caci cred ca trebuie sa schimb tot setul de ambreiaj, mentionez ca am un Tiguan din 2010 , 2.0 TDI,140  cutie manuala.

 Acum vreo 2 luni am tractat un focus ramas impotmolit pentru cativa metri. Am simtit ceva miros de incins dar peste vreo doua zile nu mai avea nimic, mentionez ca atunci intra in viteza ca si inainte , silentios si usor.Am mai mers de atunci vreo 500 de km fara nici o problema. Acum vreo 2 zile cand am incercat sa o scot din garaj am observat ca nu mai intra in viteza.Am pornit motorul cu maneta pe liber si daca incerci sa o bagi in viteza nu intra in nici un fel.Am incercat sa opresc motorul si sa o bag in viteza cu pedala apasata si la fel nu vrea sa intre de nici un fel.Daca o bag in viteza cu motorul oprit si fara sa apas ambreiajul intra foarte usor.M-a luat durerea de cap ca banuiesc trebuie schimbat setul de ambreiaj dar mai am o vaga speranta ca s-a mai lovit cineva de problema mea si a fost alta problema, poate cablul de ambreiaj sau altceva.Momentam am plecat din tara pentru cateva saptamani in interes de serviciu dar bineinteles cu o mare durere de cap.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Vin și eu cu o problemă.......mașina golf 4 variant, alh, acum 2 zile nu a mai vrut să intre în treapta 1 deloc și în marsarier intra dar cârâia si smuncea când reușeam să o bag, toate astea cu motorul pornit. La rece vitezele intrau toate fără nici o problemă.Am verificat lichidul de frână, era la nivel. Am venit folosind doar treptele de la 2 la 5 până acasă vreo 200 de km fără nici o problemă. Astăzi am fost și am aerisit ambreiajul la sfatul câtorva și acum reușesc să bag în treapta 1, e drept că ceva mai greu dar intră fără să cârâie. În marșarier intră tot așa greu, cu smuncitură. Precizez că tot kitul de ambreiaj a fost schimbat și am cu el 40k km.

Mai pot verifica ceva sau să dau cutia jos să văd ce se întâmplă....???? Mulțumesc pentru timpul acordat și pentru sfaturi!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema si am dat jos cutia, volant a fost problema. Am inlocuit tot si acum este ok. Eu am bora, motor alh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Să vă spun una tare....azi am zis să mai pornesc putin mașina, era trasă pe dreapta de săptămâna trecută și ce să vezi.....am băgat în viteză și am plecat fără probleme, toate vitezele merg ok!!!! cred că de la frig și-a revenit....:))!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aceeasi problema si la mine .... Azi am schimbat volant si parca miam schimbat masina .... Nici nu se compara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Am si eu o problema cu marsarierul..Eu banuiesc ca e de la ambreiaj sau volant..

Cand bag in marsarier cu motorul pornit caraie si smuceste...Celelate viteze intra bine, fara probleme

Mentionez ca atunci cand am motorul oprit intra perfect in viteza fara zgomote...

Care credeti ca e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...! o mare problema am si eu...am un golf 4 alh din 2001, si ieri dimineata am iesit in oras, toate bune si frumoase, opresc la magazin, opresc motorul, si cand revin la masina n-am mai reusit sa plec de pe loc pentru ca nu mai intra deloc in viteze cu motorul pornit!...la rece intra perfect si cu ambreiaj apasat si fara ambreiaj..pedala se apasa la fel, nu are niciun simptom ciudat!...ce sa fi cedat? oare este nevoie de inlocuire kit complet+volant? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai debreiază, acum că o fi kitul sau partea de acţionare trebuie văzut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Am si eu un Golf 4 1.4 16v. Si am o problema la ambreiaj sau cutie, nu stiu sigur. 

Masina se manifesta astfel.. Cand este motorul pornit, pe liber, se aude o bataie urata, calc ambreiajul si nu se mai aude absolut nimic. Acelasi sunet se aude si in viteze cand merg cu ea, si se accentueaza sunetul dupa turatia motorului. Am fost la mai multi mecanici, si au fost numai pareri diferite, mentionez ca in cutie avea ulei, l-am schimbat dar tot asa face. Ambreiajul la fel, nu patineaza, nu nimic.

 

Ma puteti ajuta cu un sfat?

Va multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi o problema cu rulmentii de la ''trenul fix'' din cutie asta in cazul nefericit sau volantul in cel mai fericit caz,oricum trebuie sa demontezi sa vezi despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba cred ca da. Oricum trebuie desfăcut si văzut exact despre ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o sa incerc intai cu rulmentul, pentru ca din ce am vazut, nu trebuie data cutia jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

La un vw bora 1.9 diesel AJM ce ambreiaj si volant sa comand avand in vedere ca am gasit sakcs la 1840 si luk la 1760.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Cel mai sigur vezi ce ai pe masina...

Eu am facut prostia sa iau LUK si pe masina am gasit Sachs...

Luk este foarte tare...am un prieten operat la piciorul stang si nu poate conduce masina mea...in conditiile in care merge fara probleme cu alte masini...tot diesel...

Plus ca nu are nici 30k km si rontzaie la relanti si de la inceput a fost asa...

Am avut garantie 2 ani dar am tot sperat ca se mai inmoaie pana a trecut timpu si am pierdut garantia...

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine este vremea de schimbat sau umblat la ambreiaj, la mine troncane volant dar pe la 80-100 km/h daca apas acceleratia pana la "fund" :) pe turometru se vede cum se accelereaza, se aude cum se acceleraaza dar masina ..... mai putin, acum, tre sa schimb tot ambreiajul sau volant si disc, hmm cred ca tot parerea mea, :) cat costa un ambreiaj masa dubla:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru bora mea ma costat 1840 lei volant cu ambreiaj sakcs maine o iau de la service.

Sunt tare curios cum o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptam cu impresii aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima impresie

M_am reandragostit de masina.Pedala de ambreiaj foarte moale,a disparut zgomotul din habitaclu(am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare si cele de bascula),au disparut complet trepidatiile(cand mergeam in treapta doua la relanti trebuia sa o tin din ambreiaj)deci o cu totul alta masina.

Partea proasta este ca la mine decat volantul era dus si acum am ramas cu un disc si placa foarte bune sa nu mai zic ca am cumparat si semeringul de la vilbrochen si mecanicul nu la schimbat pt ca era fb al meu

Deci in concluzie e bine intai sa demontati si sa inlocuiti ce e necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Va salut baieti! Sunt nou pe forum si as avea nevoie de  un sfat,o solutie, poate cineva a mai patit ce am patit eu...
Am o VW Bora din 2001, 220.000km motor AJM, 116cp 6+1
si am o problema cu ea la care nu am gasit rezolvare la 5 mecanici din judet.
A inceput cu o vibratie ciudata la motor...destul de puternica..dupa care mi a patinat discul pe cateva serpentine..am fost la mecanic, mi au zis ca e volant. 
am schimbat volant cu masa dubla cu kit de ambreiaj cu tot LUK. Dupa ce am schimbat, am observat ca pedala de la ambreiaj se apasa fff usor, diferenta enorm de mare ca inainte apasam greu si o simteam ca la frana de tare, e normal?
Si al 2-lea simptom e ca masina trage bine cand merg cu ea constant cu pedala accelerata. Dar daca incerc sa o tin constant  la o viteza ( 60 de ex) in a 3-a si incerc sa o accelerez putin, sa apas usor pe pedala, masina se tureaza dar nu trage, ca si cum ar patina discul, se aude un zgomot ciudat in motor si imi scoate fum negru si tare, si un miros ciudat de combustibil ars, si daca las de acceleratie si apas mai tare pedala, sa traga constant, nu are treaba, dar cand incerc sa o accelerez usor imi face chestia asta...turometrul merge, dar nu trage (ca si cum ar patina), se aude un zgomot tare la motor,  si scoate fum ( mentionez ca imi facea si inainte sa puna volant, si mi -au zis ca e de la volant)
Unii spun ca e de la supapa EGR ,dar de ce patineaza?
Alti de la debimetru 
Altul a zis ca e ceva cu senzorul de la pedala de acceleratie, acum nu stiu ce sa fac, poate ati avut simptome similare.
Va multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!