Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Stie cineva cum se schimba cilindrul de la ambreiaj?

Al meu a inceput sa scape lichid din el si pedala ramane ba la podea ba la jumatate de cursa, si in plus face si un sunet ciudat de parca sar rupe atat la apasare cat si la revenire.

Iar in plus cum se face aerisirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru aerisire trebuie sa te bagi sub masina si o sa vezi pe cilindru o supapa se deschide cu o cheie de 10 daca imi amintesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mare bataie de cap imi da conducta.

Ma intereseaza cum se declipseaza de pe cilindru de ambreiaj? :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, o problema si eu cu ambreajul, pe autostrada la 120km/h cand o calc are tendinta sa se tureze putin apoi scade si dupa trage masina...sa zic de la 2200 la 2300 se tureaza...doar treapta 5-6, celalalte sunt ok, nu dau semn sa patineze, masina are soft si cu treapta 2 cand o calc intra esp.ul...deci acolo nu patineaza! Ce poate fi sau cum imi pot da seama fara sa desfac? Placa ambreiaj? Rulment, placa presiune? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar patina ambreiajul, cu siguranta ar patina si in treptele mici! Incearca cu a 3-a la 2200 constant apoi blana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca patineaza in5/6 deja are uzura.Cind va ajunge sa patineze la 2/3tr deja e'praff .Schimba discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat, nu patineaza! Acum cand am venit de la serviciu am incercat din nou cu motorul mai rece...la 130 cu treapta 6 tot da impresia ca patineaza...dar nu face la fel mereu...se tureaza in gol mai mult sau mai putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne lamurim-daca mergi constant cu 130/140kmh raportat la turometru, scade viteza?! turatia fiind constanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca merg cu 120 km/h constant si accelerez, prima oara se tureaza in gol in jur de 200 ture apoi creste viteza! Dar asta doar pe la 2200-2400 ture, in rest este ok, si doar cu softul de 180 cp! Azi am pus unul de 150 si nu face asa! Ma gandesc ca deschide turbina prea devreme si brusc fortand ambreajul! As incerca sa mai lungesc putin tija actuatorului, face si mai multa presiune decat cea ceruta!

Inca ceva, daca accelerez de la 1800 ture totul merge ok...

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat deocamdata lungind tija actuatorului de pe turbo, era probabil prea agresiva pe ture mici! ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua detin un bora 1,9 tdi 115 cp . La relantiu trepiteaza cam tare mi sa spus ça volant ii dusa. La ce prêt ii volant si tôt ambreaju care sti multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

care ar fi problema la un azd ca imi patineaza ambreiajul doar in treptele 2-3 si in 4 - 5 nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema comuna, zic eu. La rece, adica dupa prima pornire din zi, la plecarea de pe loc masina smuceste, cuplarea parca se face in suturi. In rest cand se incalzeste merge normal. Precezez ca volantul nu bate deloc, iar ambreiajul nu patineaza. As vrea sa stiu cine este vinovat, ambreiaj sau volant?! Sau ambele?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am si eu o problema cu masina din semnatura. Masina porneste normal, la sfert, insa la relanti cu motorul rece se aude un sunet, mai mult asa ca un aer, care se aude in reprize, nu se aude sunet metalic sau altele, iar daca apas ambreiajul se aude mult mai tare. Mentionez ca turatia motorului este fixa, acul nu variaza deloc, iar tot chitul de ambreiaj a fost schimbat anul trecut cu LUK, iar la schimbarea vitezelor nu este nici o problema. Are cineva vreo idee din ce cauza ar putea sa fie aceste sunete!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am un golf 1.6 16v și îmi patinează ambreiajul astfel încât trebuie să îl schimb.

Îmi poate recomanda cineva un kit de ambreiaj la un preț decent?

În același timp îmi puteți recomanda un service din București sau Pitești în care pot sa fac aceasta operațiune și sa nu ma jecmaneasca la bani? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un Golf 4 1.9 tdi ALH, nu imi da voie sa bag in nicio treapta de viteza cu motorul pornit, iar daca bag in treapta 1 cu motorul oprit, apoi pornesc motorul si calc acceleratia dupa 2500 de rpm pleaca de pe loc avand in vedere ca pedala de ambreiaj e la podea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune este moarta, nu mai debreiaza, trebuie kit nou, placa, disc, rulment, volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare , mi a ramas pedala de ambreiaj in jos am reusit s o ridic in sus si s o scot din viteza , acum e tare nu o pot apasa si nu mai pot sa o bag in viteza. Ce s a stricat mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul de pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul receptor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nevoie de oringurile de pe t-ul de plastic care intra in cilindru receptor, acea piesa de plastic cu aerisitor dintre conducta si cilindru receptor de la cutie, are probabil 2 oringuri

pot gasi doar oringurile?

fiind vorba de lichid de frana, probabil nu orice oring este bun, de aceea as prefera un cod , chiar de pe original

gasesc dimineata umed sub masina, ultima data cand am aerisit facea deja probleme

golf 4 1.9 arl 150

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de ambreiaj folositi ? O recomandare pt. 1.6 16v AZD ?

Si din ce e format kit-ul de ambreiaj? Disc + placa ajung ? Sau se mai schimba si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.03.2016 at 8:44 PM, Stanutz09 said:

Am o problema la un Golf 4 1.9 tdi ALH, nu imi da voie sa bag in nicio treapta de viteza cu motorul pornit, iar daca bag in treapta 1 cu motorul oprit, apoi pornesc motorul si calc acceleratia dupa 2500 de rpm pleaca de pe loc avand in vedere ca pedala de ambreiaj e la podea

Ai furca de ambreiaj rupta / indoita. Se desface cutia de viteze si se inlocuieste ce este stricat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca ma poate lamuri si pe mine cineva

Pe a mea Bora ATD 4 Motion cu ambreiaj de 240 mm se poate monta ambreiaj+volant de pe ASZ/ARL (tot de 240 mm)?

Si un sfat: daca trebuie sa inlocuiesc cilindrul receptor, ar trebui sa inlocuiesc si ambreiajul, volant?

Masina are 240.000 km(cel putin), pedala tare, nu patineaza..

Modificat de max308
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!