Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Un lucru e clar daca o accelerezi si masina sta pe loc si turele urca Patineaza ambreajul!

In legatura cu fumul negru la diesel din cate stiu eu sunt injectoarele care se duc mai ales la km pe care ii ai tu 220 de mii...

acum solutia!

Sigur ti-a pus ambreiaj si volant noua? sa nu cumva sa te fi inselat mecanicul...

Pedala moale o da rulmentul de presiune si concluzia mea e ca mecanicul ti-a schimbat doar rulmentul si restul tzeapa nu a pus nici volant nici ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edit !: M am dus sa verific injectoarele, la 2 mecanici, au zis ca sunt in parametri perfecti, cu valorile, si nu au nimic nici unul din ele, si ai dreptate, am fost ma atent sa ma uit la turometru...si cand se tureaza motorul si parca patineaza defapt nu se misca deloc nici turometrul, masina se tureaza singura, nu mai trage, scoate fum dar nu se misca nici turometrul, trebuie sa las de pedala si sa o accelerez mai brusc , sa apas pedala pana aproape de fund, dar daca o tin putin accelerata imi face uneori chestia asta.. Si am fost langa mecanic cand mi a schimbat piesele.

Modificat de daverthebrave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu urca nici turometrul si masina se acelereaza mecanic asta e ciudat...

 

Un scan cu Vag-Com si log-ul de erori postat aici ar ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Morfeus pedala moale o da placa de presiune nu rulmentul, iar fum negru tind sa cred ca e debitmetrul de aer. Totusi o diagnoza e indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ambreiaj nou are o ''pedala moale'' , nimic anormal .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca atunci cand am schimbat si eu ambreajul la masina din semnatura pedala a devenit moale :) dar credeam ca e din rulmentul de presiune chestia asta cu pedala...sorry nu sunt eu mare mecanic :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua

cand apas pedala de ambreiaj la jumatatea cursei se aude un harait, apoi cu pedala apasata la maxim, nu se mai aude. Cunoasteti acest simptom? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul de presiune mai ales daca atunci cand pedala e calcata la maximum nu se mai aude

 

si fara sa apesi pedala se aude ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Problema mea a inceput cu 3zile in urma.Prima zi nu puteam schimba vitezele.A doua zi puteam schimba vitezele dar cand las ambreiajul jos in viteza    vibreaza volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat asta seara de la sine dar tot nu inteleg ce s-a intamplat.O fi de la ploaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,


 


Masina este un Golf IV, 1.6 16v, 2001, cod motor AUS.


 


Am achizitionat masina in 2009 si undeva in 2010 am schimbat ambreiajul. Toate bune si frumoase, ambreiajul se comporta excelent. Prin 2012 a inceput distractia; ambreiajul tinea foarte sus (trebuia sa ridic piciorul mai mult de 3 sferturi pentru a pleca). Am schimbat ambreiajul, a mers bine cam o luna dupa care au inceput probleme plus un scartait pe care nimeni nu a putut sa-l rezolve. Din 2012 pana in ziua de azi, am schimbat 3 ambreiaje, respectiv LuK, Sachs si iar Sachs. 


La ultimul schimb, am inlocuit inclusiv rulmentul de presiune si tija. Acel scartait care aparea numai dupa ce mergeam 10 min cu masina, se auzea si se simtea ca venind de la cilindrul receptor. Masina a mers exceptional 2 saptamani si simptomele au re-aparut.


In 90 % din cazuri, dimineata cand plec cu masina merge bine dupa care, parca o ia razna.


Nu stiu ce sa ii mai fac, ce sa ii mai schimb pentru a rezolva problema.


Nu s-a mai lovit nimeni de aceasta problema ? Exista posibilitatea sa fie probleme si la pompa de ambreiaj ? Sau se poate sa existe ceva "murdarie" in lichidul de frana/ambreiaj si sa-mi creeze problemele astea? Totusi, nu mi se pare normal ca un cilindru receptor nou (ATE) sa reactioneze la fel dupa 2 saptamani.


 


Mersi


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua....am si eu o problema, am cautat pe aici prin topic dar nu dau de rezolvare.!...am un golf 4 1.6 16 V din 2001...cand apas pedala de ambreiaj se aude o bataie care se accentueaza in functie de turatie...doar cand e cald motorul.

 

am fost la un mecanic si am schimbat rlmentul de presiune si uleiul(2 litri a zis ca ajunge)...problema e ca nu s-a schimbat nimik.

nu as vrea sa schimb tot kitul acum! daca stie cineva care parte e problema.....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut. Ambreiajul meu tine foarte sus iar cand plec de pe loc se aude un trancanit si masina pleaca foarte greu (numai dupa ce merg vreo 70-100km si se incalzeste ca lumea). Oare discul este pe duca, sau rulmentul si placa de presiune? In viteze intra bine. Ceva pareri? N-as vrea sa raman in strada. Cam ce preturi sunt pentru kit ambreiaj la masina din semnatura?. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat km are masina? daca are peste 175.000km si se manifesta asa e clar trebuie sa te pregatesti pentru un kit ambreiaj nou (rulment placa presiune+disc) la modelul tau se schimba cu tot cu placa de presiune nu renteaza sa schimbi numai discul pentru ca e multa manopera acolo...tacanitul ala poate sa fie de la arcuriile de pe discul de abreaj care sunt probabil rupte.

 

Eu l-am schimbat la 185.000km la masina din semnatura (avem aceleasi kit-uri de ambreiaj) si erau praf si placa de presiune si discul acum prinde jos fara trepidatii pedala e foarte moale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez si aici poate ma ajuta cineva care a mai patit la fel : Am schimbat ambreiajul, sachs , inainte sa schimb ambreiajul aveam un zgomot un rontait cand intram in giratoriu si viram pe partea stanga , care dupa un timp se auzea si cand mergeam drept in special in treapta 1,2 acum ca am schimbat ambreiajul e mai ok dar nu prea mai vrea sa intre in treapta 1 trenuie sa dau pe loc a 2 si apoi a 1 a , am luat si rulmentul de presiune dar mecanicul nu a stit ca e in partea opusa si nu l a schimbat , oare are vreo legatura cu zgomotul care se auzea inainte si acum se aude mai putin si cu faptul ca nu mai vrea sa intre in treapta 1 ????? Daca il schimb rezolv ceva???? Multumesc

Ambreiajul pe mine m a costat 508 lei disc placa o oala mica o siguranta de sarna si 6 suruburi toate Sachs. Rulmentul afost separat 23 de lei tot Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ronţăitul ăla în curbe nu prea cred să aibă legătură cu ambreiajul, mai curând cu rulmentul de la roată. Iar intratul în viteza 1 cred că este de la timonerie. Ca să schimbi ambreiajul trebuie dată cutia jos şi în manual zice că după remontarea cutiei trebuie reglată timoneria. Întreabă-l pe mecanic dacă a făcut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am opservat eu ca la suportul de motor de pe partea soferului unde s a umblat suruburile se vad ca sunt prinse mai spre motor cam 4-5 mm , ma gandesc ca asta poate fi cauza iar cu rontaitul nu cred sa fie de la roata stiu cum se aude, asta se aude de undeva de la cutie , ambreiaj rulmentul de presiune din partea opusa la cutie la ce ajuta? Daca e dus ce simptome are ??? La ce ajuta efectiv acel rulment??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica timoneria si eventual Un reglaj.

rulmentul de presiune lucreaza in ulei deci o uzura mare nu cred sa fie.

dar schimba rulmentul si vezi si tija cum se prezinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , ieri am dat comanda de tija azi a venit , acum sa vad cand am timp sa le schimb ......as putea sa le schimb eu e greu sau trebuie sa ma duc iar la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa le schimbi tu,trebuie sa dai jos pompa de ambreiaj de pe cutie,desfaci capacul verde dar pana sa il desfaci dai drumul la ulei din cutie,si dupa desfaci capacul de la cutie adica cel de a5 a si cu mare grija il dai jos fara sa scoti tijele de la furcile din cutie ca altfel va trebui sa desfaci toata cutia.

sincer nu e greu dar trebuie atentie si iti trebuie silicon ca la montare sa etansezi cele doua capace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu cand apas pedala de ambreiaj 1-2 cm se simt niste batai ciudate, si uneori trepideaza usor asa dar nu mereu.Golf 5 1.9 TDI.Aveti idee de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul uzat. Daca doar simti in pedala cand o apesi putin nu-i bai, daca se si aud sunete atunci e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunete nu se aud doar se simt niste batai cand apas usor ambreiajul la inceput,si uneori cand se incalzeste motorul niste trepidati usoare.Este asa grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! 
Am alezat/honuit blocul motor la un golf 4 1.6 16v, am pus pistoane noi, segmenti, garnituri... tot tacamul. Am schimbat si discul de ambreiaj. Am facut vreo 600 km cu ea, in mers foarte normal (max. 3000 rotatii/min); dar imi agata schimbatorul de viteze in treapta I si a II-a. Aveti idee de la ce ar putea fi? Mentionez ca inainte nu agata deloc.  Va multumesc

Modificat de 26mtb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria. Trebuie reglată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!