Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Prima pozitie.plus rulment presiune.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am avut o problema cu ambreiajul, pedala ambreiajului a ramas la final de cursa in timp ce mergeam si nu a mai revenit, am oprit motorul si am scos din viteza. Am tractat-o pana la un service in apropiere, unde un mecanic a facut verificari (a verificat eventuale pierderi de lichid frana, a verificat cilindrul de ambreiaj de langa cutie etc) si a ajuns la concluzia (fara sa deschida cutia) ca problema este la placa de presiune, care dupa parerea lui e varza si mi-a transmis ca va face comanda pentru un kit de ambreiaj. Avand in vedere ca masina avea 180000 km am acceptat. costul era undeva la 1100 lei. Cand au venit piesele a dat jos cutia si surpriza, discul de ambreiaj nu era foarte uzat iar placa de presiune arata destul de bine, mecanicul o tot tinea pe a lui ca placa e de vina, ca chiar daca nu se vede vreo spartura la exterior sigur are un defect interior etc. Cand a schimbat rulmentul a observat ca furca de debraiere e sparta si axul zimtat care o actioaneaza se invarte in gol iar furca nu mai actioneaza asupra rulmetului. A facut comanda si pentru piesa respectiva, care va ajunge maine.

El tot o tine ca furca s-a rupt tot din cauza placii de presiune,(zice ceva de genul ca atunci cand am apsat pedla ambreiajului placa de presiune initial s-a deplasat, a cedat si a revenit in forta in pozitia initiala si a rupt furca) eu unul nu ma pricep dar nu vad cum, nu am simtit la picior nici o trepidatie pe pedala, parca nu are nici o logica, tare mi-e teama ca nu placa de presiune e problema, iar furca s-a rupt din alte motive iar schimul acesteaia sa nu remedieze problema de fond.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă au venit piesele şi el îţi schimbă doar furca.....kitul cine îl plăteşte???

Se pare că şi furcile astea se mai rup. Uite aici un exemplu

http://vwforum.ro/topic/8486-la-revedere-ramai-cu-bine/

Nu ai avut nici un zgomot suspect înainte? Gen scârţâit la apăsarea pedalei sau ceva zgomot la ralanti care dispărea la apăsarea pedalei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare:

e normal daca incerc sa plec de pe loc cu a 5-a sa plece? fara vibratii, nimic, doar tinuta din ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

De cand am cumparat masina (acum 5 ani) am simtit o usoara trepidatie in pedala de ambreiaj, dar am pus-o pe seama vibratiilor de la motorul diesel. De 2 zile simt o trepidatie mult mai pronuntata in pedala si simt ca nu mai debreiaza rotund si are momente cand patineaza. Astazi cand am pornit motorul am auzit o un tzacanit la motor ca si cand ar lovi undeva metal pe metal. Daca turam putin motorul zgomotul disparea. Zgomotul l-am auzit mai tare in interiorul masinii. Cand am iesit afara din masina nu l-am mai aproape deloc (doar torsul motorului), nici chiar cand am ridicat capota. Am oprit motorul si l-am repornit si zgomotul a reaparut. Am fost cu masina la service, a ascultat ambreiajul cu stetoscopul si mi-a spus ca suspecteaza placa de presiune. Un kit complet de ambreiaj sachs cu volant mi-a spus ca ma costa 1800 lei, iar doar placa de presiune, ambreiajul si rulmentul in jur de 1000 lei. Mi-a spus ca doar dupa ce desface ambreiajul poate sa-mi spuna daca trebuie schimbata si volant sau nu. Dupa un test cu masina mi-a spus ca ambreiajul patineaza putin si ca prinde foarte sus. Din programul in care s-a uitat pentru piese a gasit si ceva variante mai ieftine, pe la 4-500 lei fara volant.

 

Cat ar fi manopera pentru schimbat ambreiajul?

 

Pot sa mai circul cu masina dupa simptomele descrise mai sus? Cam cat o mai duce asa fara sa se strice si altceva? Masina are 150.000 Km

 

P.S. Ma amuzam citind mai sus doar "volant" dar vad ca si eu am patit la fel: am scris corect si Invision Power Board mi-a sters "a"-ul de sa sfarsit.

Modificat de Kitaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am constatat ca de cele mai multe ori piesele in arad sint mai scumpe ca in capitala, dar nu poti sa ceri 500 lei pe transport:

http://www.volksparts.ro/index.php?limba=ron&cale=public&pagina=articles&operatie=&continut=html&sectiune=14

 

sint curios la ce pravalie ai fost :)

 

exista un kit cu volant normala, pe numele lui Valeo 4p:

http://www.autonet.ro/index.php?p=news&act=show&cid=675

pe forum e versus volant simpla volant bimasica

 

eu as paria ca te costa 1800 cu tot cu manopera :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect e volant nu stiu de ce insistati pe varianta cu a la sfarsit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: si totusi corect este volant.a.Peste tot indiferent de sursa de cautare(profi,semiprofi,catalog de piese),asa apare.

Gasesti tot setul de ambreiaj pe LUK la maxim 1500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in DEX e gresit si la analfabetii astia e corect hai sa  fim seriosi Gabi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problemă la schimbatul vitezelor, când  vreau să schimb după 2500 de rotații cutiia cîrîie iar dacă trag usor de schimbător și turația scade nu se aude nimic. Problema a apărut prima dată cind schimbam în treapta 3, acum face și la 2 și 4. Simt vibrații la pedală când o apăs ușor și dispare și bătaia care se aude la relanti.

Eu cred că trebuie să schimb tot kitul de ambreiaj, nu stiu acum dacă să încerc cu schimbatul uleiului prin cutie sau dacă e ceva de la pompa de ambreiaj! Aștept ceva păreri....o zi frumoasă!!!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dizy,

termenul inradacinat si folosit de toti cei care lucreaza in domeniul auto este volant-a cu a la urma, cei de la dex nu au legatura cu service-urile si de aia scriu fara a . Daca vrei e ca schimbarile din limba romana facute imediat dupa revolutie cind au fost schimbate o serie de vocale din cuvinte sau nume de strazi, doar ca sa nu mai fie ca pe vremea comunistilor . Sau ca softul forumului care corecteaza automat cuvintul in volant

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica dexul e facut de analfabeti si vanzatorii de piese auto sunt doctoranzi in limba romana am inteles.........Spunetii cum ii vreti.

Volant.a are cu totul alt sens in limba romana.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: la un golf 4 1.6 16 v cod motor azd..ce contine kitul de ambreiaj?

citisem undeva ca nu ar avea rulmet de presiune..nu stiu daca e corect sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: la un golf 4 1.6 16 v cod motor azd..ce contine kitul de ambreiaj?

citisem undeva ca nu ar avea rulmet de presiune..nu stiu daca e corect sau nu

Kitul de ambreiaj contine placa de presiune si discul.

Rulment de presiune are dar se afla in capatul cutiei si lucreaza in ulei.Rulmentul se afla in partea stanga si daca dai jos scutul lateral vezi un capacel verde iar in spatele lui se afla rulmentul

Si vezi ca am mai intalnit mecanicii care nu schimba acel rulment ca nu are cum sa se uzeze.Total neadevarat rulmentul de presiune la acest tip de cutie se schimba odata cu kitul de ambreiaj si rulmentul costa vreo 40 lei si este cat o moneda de 50 bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cre'ca esti in eroare cu rulmentul ala in ulei cit si cu componentele kitului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred........daca vrei iti arat poze sa vezi unde se afla rulmentul de presiune la golf 4 1.4 si 1.6 16V

Si kitul de ambreiaj contine placa de presiune si disc.Eu am schimbat la masina din semnatura si asta continea kitul deci...........te rog sa te mai documentezi :study:

 

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acum vad ca e cod separat la producator, desi la kituri pt alte motoare e pachet complet.

hai cu poza, ca sint chiar curios :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema legata de schimbatul vitezelor. Initial dupa mers cu masina 15-20min intra greu in treapta 1 si 2. Dupa schimb ulei si aprox 150km aceasta problema se manifesta mai rar. O alta problema sesizata este ca atunci cand intra greu in treapta 1 si caraie in R, debraierea nu este completa, cu pedala de ambreiaj apasata, in treapta 1 respectiv R, pleaca usor. Initial am crezut ca este placa de presiune dar cred ca s-ar manifesta mereu, nu doar ocazional. Se poate verifica pompa de ambreiaj daca lucreaza corect, lichidul de frana fiind schimbat in septembrie dupa ce pedala de ambreiaj a ramas la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acum vad ca e cod separat la producator, desi la kituri pt alte motoare e pachet complet.

hai cu poza, ca sint chiar curios :)

Salut, am si eu o problema legata de schimbatul vitezelor. Initial dupa mers cu masina 15-20min intra greu in treapta 1 si 2. Dupa schimb ulei si aprox 150km aceasta problema se manifesta mai rar. O alta problema sesizata este ca atunci cand intra greu in treapta 1 si caraie in R, debraierea nu este completa, cu pedala de ambreiaj apasata, in treapta 1 respectiv R, pleaca usor. Initial am crezut ca este placa de presiune dar cred ca s-ar manifesta mereu, nu doar ocazional. Se poate verifica pompa de ambreiaj daca lucreaza corect, lichidul de frana fiind schimbat in septembrie dupa ce pedala de ambreiaj a ramas la podea.

verifica nivelul de lichid de frana si aeriseste din nou si vezi dupa cum se manifesta.

post-46557-0-90150500-1362470026_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, tocmai am sosit de la un alt mecanic ( al 4-lea) si verdictul ar fi ca placa de presiune este defecta, lichid de frana ok, aerisire efectuata. posibil ceva fisurat la placa. ramane sa dau cutia jos ca nu se mai poate. e tare enervant asa.

Modificat de marius2311
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

In momentul in care schimb vitezele cand dau drumul la pedala de ambreiaj se aude un sunet de frecare ceva gen fier pe fier (hrascait, nu stiu cum sa-i spun).

De intrat intra in viteza normal, nu patineaza, nu vibreaza la relanti .

Nu face tot timpul , doar cand are chef si nu conteaza daca e motorul rece sau cald.

Daca a mai avut cineva aceeasi problema rog sa imi dea o idee..

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi rulmentul sau volant...daca dispar vibratiile cu ambreiajul calcat,e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cum se numeste aceasta placa sau un cod?se gaseste separat fara sa cumpar kitul intreg?s-a intamplat asta la un ambreiaj LUK pus de doar 20000 km:).am nevoie atat de placa asta cat si de tija aceea din cutie. s-a indoit cand am dat jos cutia pentru ca ramasese blocata in placa..:(

post-50504-0-31055700-1364654220_thumb.j

post-50504-0-00928800-1364654222_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand iti recomand ca acea tija sa o iei OEM si costa vreo 120 lei.Nu recomand dezmembrarii.

Daca tot schimbi acea tija schimba si rulmentul de presiune.

Aceea placa care sa gaurit parca vine cu tot kitul.Asa stiu dar nu sunt 100% sigur.

Cel mai bine intreaba pe colegul GABIVVX in topicul acesta:http://vwforum.ro/topic/9104-coduri-piese-part-numbers/page-117

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!