Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

salutare..

am un prieten cu o bora 2.0 benzina cod motor AQY care s-a dus sa ii schimbe kit-ul de ambreiaj...

acu mecanicul i-a zis ca trebuie schimbat si volantul?il trage in teapa?masina are 165k km...si e din '99

eu stiu ca la benzinare nu are ce sa se strice la volant...fiind masa simpla...gresesc eu sau incearca mecanicul sa il pacaleasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar la benzinare volant tine destul de mult.

Cand demonteaza totul sa mearga sa se uite cum se prezinta volant si daca nu are santuri pe ea eu zic ca nu are de ce sa o schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai nu a asistat la operatiune...a lasat masina acolo si l-a sunat mecanicul ca trebuie schimbata si aia dar i-a zis sa nu i-o schimbe...

eu personal am niste dubii in privinta mecanicului...si de asta am intrebat si aici despre schibarea volantului la benzinare

santurile de la ce le-ar face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

santurile le-ar face daca mergi cu discul pana la nituri si acele nituri fac santuri.

Am vazut la un golf performanta asta dar a mers cu discul pana la nituri inclusiv cu nituri cu tot.Efectiv a mers cu el pana nu a mai putut deloc sa plece de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este simplu, depinde cum este volant cind se da jos de pe masina. Daca este albastra inseamna ca este ovalizata, intradevar de regula nu prea se inlocuieste. A dat cutia jos sa vada cum se prezinta volant? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am G4 1.9SDi si am urmatoare problema la transmisie: ma aflam in treapta a2-a, am apasat ambreiajul si am bagat a3-a, dupa eliberarea ambreiajului masina s-a accelerat in gol ca si cum nu ar fi intrat in viteza.Am oprit. Pe urma am incercat toate treptele dar degeaba, masina nu mai pleaca de pe loc cu nici o treapta dar totusi se simte ca intra in viteza. Mentionez ca am cursa de ambreiaj normala si ca nu se aude nici un zgomot ciudat in zona ambreiajului.Poate ma ajutati! Va multumesc!

Modificat de dorunica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica timoneria si vezi exact daca intra in viteza si daca totul e ok atunci posibil ceva probleme prin cutie grave

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomul acesta seamana si cu o planetara rupta... intra frumos in viteze, dar o roata sta pe loc iar la cealalta iesire din cutie se invirte in gol... de vazut pe sub masina daca planetarele sint intregi, si la locul lor...verificarea planetarelor, inclusiv a diferentialului se poate face si ridicind ambele roti din fata in aer, bagat in viteza, cu motorul oprit - cind invirti o roata intr-un sens, cu mina, cealalta roata se invirte in sensul celalalt .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor....am si eu o intrebare:merge montat rulment de presiune si placa de presiune de pe un golf 5 1.9 tdi 6+1 trepte 77kw pe un golf 4 1.9 tdi 6+1 trepte 96kw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va cer si eu parerea in legatura cu ceva ce am sesizat astazi. Stand in masina, mi-a trecut prin cap sa vad daca se schimba sunetul motorului cand apas ambreiajul pe loc cu motorul pornit.

In acest sens am oprit muzica, am inchis geamurile si ascultam motorul. In respectiva "orchestra" se auzea un "zdraganit" sa zic asa, care la apasarea ambreiajului a disparut, sunetul motorului cu ambreiajul apasat pana la podea fiind unul foarte frumos.

Acum ceea ce vreau sa stiu de la voi: daca cu ambreiajul ridicat se aude acel zgomot, iar cand il apas dispare, inseamna ca problema vine de la rulmentul de presiune, se misca bilele in el, nu-i asa? Cutia mea presupun ca e cod ERT. Stiu ca la astea rulmentul e ascuns in spatele capacului dinspre roata stanga-fata, nu? E simplu de schimbat saracia asta de rulment? Adica, scot capacul ala care apropo e de culoare verde, extrag rulmentul vechi si apoi il introduc pe cel nou si asta ar fi tot, nu? Presupun ca trebuie o presa ca sa scot rulmentul de-acolo, nu?

Mentionez de asemenea ca la plecarea de pe loc cu A/c-ul pornit, uneori se aude un scartait metalic, asemanator cu cel scos de pompa de servo-directie cand e pe duca, numai ca asta se aude mai gros si ceva mai tare decat sunetul pompei de servo.

Apropo, tin minte ca m-am uitat recent pe un site si am vazut ca pentru masina mea un kit de ambreiaj de la Valeo e in jurul sumei de 750-800 de lei. E corect ce-am gasit acolo? Pe autokarma cred ca m-am uitat de asa ceva, si stiti ca acolo iti gaseste piesele cam cele mai potrivite ca bagi destule specificatii ale masinii...

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer si eu parerea in legatura cu ceva ce am sesizat astazi. Stand in masina, mi-a trecut prin cap sa vad daca se schimba sunetul motorului cand apas ambreiajul pe loc cu motorul pornit.

In acest sens am oprit muzica, am inchis geamurile si ascultam motorul. In respectiva "orchestra" se auzea un "zdraganit" sa zic asa, care la apasarea ambreiajului a disparut, sunetul motorului cu ambreiajul apasat pana la podea fiind unul foarte frumos.

Acum ceea ce vreau sa stiu de la voi: daca cu ambreiajul ridicat se aude acel zgomot, iar cand il apas dispare, inseamna ca problema vine de la rulmentul de presiune, se misca bilele in el, nu-i asa? Cutia mea presupun ca e cod ERT. Stiu ca la astea rulmentul e ascuns in spatele capacului dinspre roata stanga-fata, nu? E simplu de schimbat saracia asta de rulment? Adica, scot capacul ala care apropo e de culoare verde, extrag rulmentul vechi si apoi il introduc pe cel nou si asta ar fi tot, nu? Presupun ca trebuie o presa ca sa scot rulmentul de-acolo, nu?

Mentionez de asemenea ca la plecarea de pe loc cu A/c-ul pornit, uneori se aude un scartait metalic, asemanator cu cel scos de pompa de servo-directie cand e pe duca, numai ca asta se aude mai gros si ceva mai tare decat sunetul pompei de servo.

Apropo, tin minte ca m-am uitat recent pe un site si am vazut ca pentru masina mea un kit de ambreiaj de la Valeo e in jurul sumei de 750-800 de lei. E corect ce-am gasit acolo? Pe autokarma cred ca m-am uitat de asa ceva, si stiti ca acolo iti gaseste piesele cam cele mai potrivite ca bagi destule specificatii ale masinii...

e posib sa fie rulmentul de presiune

de schimbat se schimba foarte usor si trebuie sa urmezi urmatorii pasii:

-in primul rand dai roata stanga jos

-dai scutul lateral la o parte si acolo ai sa vezi un capacel verde

-ideal ar fi sa dai jos uleiul ca iti va curge pe la capacel

-dai acel capacel jos si se vede rulmentul de presiune dar nu il vei putea da jos

-ca sa scotii rulmentul trebuie data jos pompa de ambreiaj de pe cutie,are 2 suruburii de 13

Daca nu dai jos pompa de ambreiaj de pe cutie nu vei putea departa acea parghie de rulment si nu poti scoate rulmentul

Mi se pare mult cat costa ambreiajul

Eu am dat 550 lei pe Valeo

post-46557-0-68478800-1341861347_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema interesanta la cateva luni dupa ce am luat masina, se manifesta tot ca un zdranganit metalic care disparea la apasarea ambreiajului. Acel zgomot in cazul meu venea de la pedala pur si simplu, avea joc. A fost stransa si s-a cumintit. Desi poate sunt 1% sanse, merita sa verifici si acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit si la pedala sa vad daca are joc desi n-am bagat de seama sa se miste pedala...

Multumesc pentru indrumari. Cand voi schimba rulmentul o sa va spun daca am scapat de zgomotul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, nu am mai postat dar am nevoie de pareri avizate. am schimbat kitul ambreiaj la golful meu 4 AJM inclusiv volant (era dubla sii am pus rigida) acu dupa ce am facut asta si am scos 2400 ron total, piesele vechi sunt in stare perfecta, pe disc mai este loc pana nituri iar la celelalte piese nu e nimic defect.

am incredere in mecanic dar imi face impresia ca degeaba mi a schimbat tot.problema era ca nu tragea, se tura dar nu tragea, dar asta se pare ca e de la o capsula de langa igr si nu de la ambreiaj, ca nici acum nu trage. masina are 200 000 de mii de km si n am avut niciodata probleme cu ambreiajul doar ca pedala a fost totdeauna tare.

spuneti mi ca n am schimbat degeaba ambreiajul si am cheltuit o gramada de bani....va rog.

gabriel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tureaza dar nu trage nu are treaba cu egr. Cand are ala probleme se tureaza greu si scoate o galagie de fum, se schimba sound-ul motorului etc.

La tine cred ca are ceva de nu ambreiaza complet adica merge discul in patinare. Adica problema s-ar putea sa fie la sistemul de actionare al ambreiajului nu la ambreiajul propriuzis. Daca este asta si mergi asa cu masina risti sa strici ambreiajul. Fiind sistem hidraulic nu stiu cum se face verificarea acestuia dar cauta pe cineva care stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta aerisirea. Mergi si schimba lichidul de frana si se va aerisi si ambreiajul odata cu franele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si fratele meu are probleme la al sau golf 4 1.6 AUS. Tinea ambreiajul ff sus. A fost schimbat ambreiajul, aerisit, acum tine putin mai jos dar tot nu suficient de ok. Ce poate fi? cilindru? Sau ce altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am si eu o problema cu ambreiau.Dimineata intra perfect toate vitezele inclusiv marsarier, in vitezele 1,2,3,4,5 intra mai greu dupa 30 min de mers in oras si marsarier caraie rau.mentionez ca am schimbat din aceasta cauza uleiu din cutie,facut aerisire la ambreiaj,reglat timoneria,verificat daca pierde lichid de frana si nu pierde.kitul de ambreia a fost schimbat anul trecut in septembrie doar disc,placa.rulment.nu am zgomot la ambreia nimic.eu zic ca este placa de presiune dar vreau si o parere de la cei care cunosc si alte simtome.vreau sa stiu daca pot sa ma duc sa cer garantie pe kit-ul de ambreiaj.ambreiajul tine cam jos.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca e tot placa de presiune de vina. Poate n-a fost montat corespunzator de s-a dus asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare...am si eu o problema...si nu stiu de la ce ar fi...ambreiaj sau cutie...:(

masina are un zornait/rontait la relanti...se simt niste vibratii in pedala de ambreiaj...dar daca apas pedala pana la capat zornaitul nu dispare...

dispare in momentul in care cuplez o treapta de viteza...

kit ambreiaj + volant schimbat in martie anul curent:(

ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86

cred ca la tine este volant defecta din fabricatie.

eu am rezolvat.placa de presiune avea un nit sarit si din acea cauza sa mai spart si alre chesti de pe la soare.astept sa vad ce o sa zica astia la garantie despre placa de presiune

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol in cazul asta...o sa ma duc sa fac o verificare la alt service..ca sigur cei care mi l-au schimbat..vor zice ce este de la altceva...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai dute la un service autorizat rar sa constate ei problema.le ceri sa-ti dea scris pe hartie constatarea si o copie de la service dupa autorizatia rar ca este autorizat sa repare modelul de masina care il ai tu.si cu astea si factura de montaj+autorizatia rar de unde ai montat kitul de ambreiaj te duci la garantie si vezi ce zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreau sa intreb si eu ceva - care e ordinea:

- motor - volant - disc - placa presiune - cutie, sau

- motor - placa presiune - disc - volant - cutie

E posibil a doua varianta, eu stiam ca volantul vine dupa motor. Vorbesc de un Golf 4 - 1.4 16v, motor BCA(2002)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!