Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

din cate se pare doar un capac trebuie demontat , mersi mult :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX am o intrebare la tine.La masina din semnatura zi-mi si mie te rog frumos in schema de mai jos pozitia 10 si 11 la cati kilometri se schimba.Dar mai ales ma intereseaza la pozitia 10 aceea tija la cati kilometri se schimba ca eu cand am schimbat ambreiajul rulmentul cu aceea tija nu am schimbat-o si la rece imi intra c-am ciudat.

post-46557-0-32802700-1325951853_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici tija nici rulmentul nu au o limita de km la care se inlocuiesc.Se inlocuiesc cand se uzeaza.Oricum trebuia sa schimbi si rulmentul cand ai facut ambreajul.E maxim 40 lei rulmentul si se schimba atat de usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt posesorul unui Golf IV (1.6 16V, 2002). Ambreiajul prinde foarte sus si mă intreb dacă nu este vreo problema. Nu am in schimb dificultati la schimbatul treptelor. Ce-ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disc uzat. Ti-am raspuns si dincolo. Nu mai posta aceeasi problema in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Am si eu o problema si astept ceva pareri cu cei care sau mai intalnit cu asa ceva. De vreo 20000 de km am schimbat chitul de ambreiaj fara volant si acuma ar da semne ca vrea sa patineze, tin sa metionez ca, chitul este SACHS. Am intrebat mecanicul si a zis ca este de la pompa ceva care ar putea sa il tin prea apasat.Ar putea fi problema asta sau ar putea fi ceva mia grav. Va multumesc si astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca daca tine sus ambreiajul nu este nici o problema si acum vad la florin ca zice ca este uzat discul?

am intrebat 2,3 mecanici si au zic ca daca nu patineaza ambreiajul este ok.....sa-mi fac probleme ca si al meu tine sus?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se pote regla sa prinda mai jos nu ai cei face, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se pote regla sa prinda mai jos nu ai cei face, bafta.

se face usor reglarea, stiu ca ambreiajul este hidraulic

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e hidraulic nu ai ce regla eventual sal aerisesti, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e hidraulic nu ai ce regla eventual sal aerisesti, bafta.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul cu frana de mana trasa si plecat de pe loc cu a-3-a doar din ambreiaj si urca turometru fara ca masina sa dea senzatia k incearca sa plece... Pot sa merg cu el pana ma lasa de tot sau risc sa am si alte probleme in afara de schimbare kit ? Momentan nu ma deranjeaza chiar daca cupleaza foarte sus si nu trage chiar bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai merge, daca nu patineaza sesizabil, la mers normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema de ceva timp pe care am lasat-o in asteptare din cauze de bani.

Uneori (destul de des prin oras) intra greu in vit. 1 si R. Uneori ramane blocata in 1 sau R si trebuie sa trag destul de tare pana o scot in punctul mort sau sa opresc motorul si atunci iese usor. Cand e blocata masina trepideaza destul de tare.

Acu cateva luni am schimbat uleiul din cutie si nu s-a schimbat nimic.

Zilele trecute am ramas in drum, masina in viteza nu mai pleaca de pe loc. Am tras-o pana la un service undeva la tara dar era destul de dotat. Ma rog... discul spart. Am schimbat kitul tot cu LUK (fara volant, mesterul zice ca e buna).

Toate bune, am scapat de 11 milioane, dar cand am ajuns in oras la fel cu vitezele adica ramane in 5 km si 10 semafoare de 10 ori blocata. Acasa am parcat cu spatele si am patinat si putin pe gheata si parca am simtit si un miros suspect pe la roata din stanga.

HELP ME! Cutie, timonerie, ghinion iar cu ambreiajul, mester prost???

Later edit: Scuze, poate nu e clar ce rabla am: Golf 4 2004 ASZ 96 KW 220.000 km.

As avea nevoie de niste pareri inainte de a merge la mester sa para ca stiu si eu ceva sa nu platesc iar ca prostul degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am avut si eu de curand o problema cu pedala de ambreiaj ramasa intepenita la podea iar cand icercam sa bag in viteza caraia. masina a fost nepornita de ceva vreme din cauza zapezilor iar chiar inainte au fost cateva zile de frig -20 grade. am tras de pedala, a revenit in pozitia initiala si de atunci functioneaza iarasi perfect normal fara a se auzi absolut nici un fel de zgomot. am verficat paharul cu lichid de frana si intr-adevar nu este plin( se vede lichid in el) dar oricum din cate stiu are senzor si ar trebui sa ma atentioneze daca este prea putin. iarasi sa aiba legatura cu ceva arc din ansamblul mecanic mi s-a parut exclus pentru ca daca ar fi ramas "agatata" jos trebuia sa fie debreiat si sa pot baga in viteza, dar mie imi caraia. masina mea este un golf 4/ 1,4cmc / 16 valve 75.000km benzina si as vrea sa-mi spuneti daca trebuie sa merg cu ea la mecanic sau a fost ceva accidental din cauza frigului/ lichid inghetat etc. va multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichid sa nu pui peste semnul de maxim..niciodata.Daca nu mai ai probleme cu ea e ok..nu ai dc sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am vorbit si cu un mecanic si mi-a spus ca din cauza frigului este foarte probabil ca niste garnituri ale pistonului??? sa se fi deformat si sa-i fi blocat cursa, ceea ce n-ar reprezenta nici un pericol pe viitor daca dupa cum spuneam, de atunci nu mai am absolut nici un simptom. vreo parere ? e de bine ? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat linhidul de frana pana acum ?De cata vreme ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am schimbat niciodata de cand am masina adica 3 ani , si nu cred ca schimbase nici cel de la care am luat-o la 50000 de km pentru ca mi-e ruda apropiata si mi-a spus ca nu schimbase nimic la ea in afara de doua tampoane cauciuc, ulei, filtre si becuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi lichidul de frana.Conteaza mult.Apelezi la cineva care are instalatie de vidare.E posibil ca lichidul de pe masina ta sa isi fi pierdut de mult proprietatile.De la condens mai apar si margelute de apa prin el...si de aici probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista prin timisoara cineva care-mi face treaba asta la pret rezonabil daca-mi cumpar lichidul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema de ceva timp pe care am lasat-o in asteptare din cauze de bani.

Uneori (destul de des prin oras) intra greu in vit. 1 si R. Uneori ramane blocata in 1 sau R si trebuie sa trag destul de tare pana o scot in punctul mort sau sa opresc motorul si atunci iese usor. Cand e blocata masina trepideaza destul de tare.

Acu cateva luni am schimbat uleiul din cutie si nu s-a schimbat nimic.

Zilele trecute am ramas in drum, masina in viteza nu mai pleaca de pe loc. Am tras-o pana la un service undeva la tara dar era destul de dotat. Ma rog... discul spart. Am schimbat kitul tot cu LUK (fara volant, mesterul zice ca e buna).

Toate bune, am scapat de 11 milioane, dar cand am ajuns in oras la fel cu vitezele adica ramane in 5 km si 10 semafoare de 10 ori blocata. Acasa am parcat cu spatele si am patinat si putin pe gheata si parca am simtit si un miros suspect pe la roata din stanga.

HELP ME! Cutie, timonerie, ghinion iar cu ambreiajul, mester prost???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ambreiaj nu stiu ce sa zic, dar de obicei cand are probleme cu intratul si iesitul greu din primele viteze cred ca prima data ar trebui verificate timoneria si suportii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa verific si volantu, s-ar putea sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!