Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

salutare. va rog sa-mi dati un sfat. de ceva timp(la inceput mai rar se intimpla acest lucru, iar acum mai des) cind ma pornesc de pe loc e tot in regula, iar cind ma opresc de exemplu la semafor si apas pedala la ambreiaj, uneori nu mai pot scoate din viteza, si chiar daca am pedala apasata pina la capat masina se misca foarte incet. acest lucru se intimpla cel mai desc in viteza 1 si marsarier, si uneori a 2-a. la fel cind pornesc de la semafor, si cind sa schimb viteza a 2-a, nu pot scoate din viteza si sunt nevoit sa o turez din nou, si astfel merge. am observat ca pedala la ambreiaj se apasa mai usor. scuze de greseli. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme cu pompa de ambreiaj de la pedala. Asa imi facea si mie, imi intra greu in viteza 1 mai ales dimineata si pedala era moale pana la jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu urmatoarea problema la un golf 4 dimineata imi intra greu in viteza,cand se incalzeste intra frumos se poate sa fie din cauza pompei de ambreiaj,sau sa fie de vina lichidu de frana mentionez ca ambreiaju este schimbat si anume placa de presiune si discu.Astept ceva pareri? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face si la mine.la frig intra sensibil mai greu decat la cald.incearca totusi sa schimbi uleiul de la cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. va rog sa-mi dati un sfat. de ceva timp(la inceput mai rar se intimpla acest lucru, iar acum mai des) cind ma pornesc de pe loc e tot in regula, iar cind ma opresc de exemplu la semafor si apas pedala la ambreiaj, uneori nu mai pot scoate din viteza, si chiar daca am pedala apasata pina la capat masina se misca foarte incet. acest lucru se intimpla cel mai desc in viteza 1 si marsarier, si uneori a 2-a. la fel cind pornesc de la semafor, si cind sa schimb viteza a 2-a, nu pot scoate din viteza si sunt nevoit sa o turez din nou, si astfel merge. am observat ca pedala la ambreiaj se apasa mai usor. scuze de greseli. va multumesc.

Fiindca nu ai nici-un uruit cit tii apasata pedala e vorba de uzura garniturilor pompei de ambreiaj ( caz fericit , dar nu cred ca e cazul - verifica daca dind doua-trei pedale rapide debraiaza ) sau uzura discului de ambreiaj ( de demontat si de schimbat . Atentie , ca in service , de regula , vor sa schimbe tot chitul )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce inainte de Craciun mi s-a dus pompa de ambreiaj de la pedala azi mi-a cazut si cilindrul receptor din cutie. Am citit pe forum ca e posibil sa se strice in scurt timp, dar nu stiam ca trebuie demontata cutia pentru a-l schimba. A mai patit cineva? Costuri? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce inainte de Craciun mi s-a dus pompa de ambreiaj de la pedala azi mi-a cazut si cilindrul receptor din cutie. Am citit pe forum ca e posibil sa se strice in scurt timp, dar nu stiam ca trebuie demontata cutia pentru a-l schimba. A mai patit cineva? Costuri? Mersi!

Daca pica cilindrul receptor de la ambreiaj inseamna ca pierzi lichid de frina , cite un pic la fiecare debraiere ... ti se intimpla asta ?, ca daca nu-ti scade nivelul la lichidul de frina nu cred ca e cilindrul de vina

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am un golf 4 si am mai multe probleme pe care incerc sa le izolez.Am fost cu masina pana acum la 2 mecanici si acestia au adaugat la problemele care le avea masina inca unele mai mici(sper).

Masina are demaraj slab debia se misca:bag in viteza las ambreajul si masina tremura un pic la viteze mici in oricare din vitezele 1,2,3 desi are turatie motorul.

Dupa ce merg prin oras mai mult timp si opresc la stopuri nu mai pot baga in viteze.Se produce aceasta schimbare treptat si devine din ce in ce mai greu sa bag in viteze.

Cand masina e pe liber se aude un zgomot ca si cum freaca ceva iar dupa ce bag masina in viteze acest zgomot dispare.

Acum intrebarea:uneori cand plec de la stop si dupa schimbarea de viteza apare o miscare in pedala de acceleratie ca o apasare scurta(o zvacnitura a pedalei in jos cam 1-2 cm dupa care revine).Aceasta apasare scurta apare si cand merge masina aleator dar parca in momentele cand franez si ma apropii de turatii joase, moment in care ma tem sa nu moara motorul.

De la ce sa fie aceasta apasare de pedala de acceleratie?Exista o corelare cu ambreajul si cu apasarea asta ciudata?

De la simptomele de sus am dedus ca am placa de presiune eventual rulmentul duse dar pedala de acceleratie?Cum e d-le cu pedala de acceleratie?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu tremuratul la pornire este simptom de uzura neuniforma la disc si la placa de presiune ( o parte din razele soarelu si-au pierdut elasticitatea ) , nu mai au fetele paralele si atunci discul este presat intre placa si volant pornind de la o margine , nu uniform pe toata suprafata . In timp se va accentua si trebuie intervenit prin demontare si inlocuire.

Cit despre pedala de acceleratie , ea nu are nici-o legatura cu ambreiajul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am pierdut si lichid de frana! E in service deja, toata treaba costa 410 lei! Cilindrul receptor e 260 si manopera e 150, trebuie demontata cutia de viteze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa imi cumpar un kit de ambreiaj pentru masina din semnatura. Am inteles ca cel mai bun ar fi Sachs, apoi Luk si Valeo. Este diferenta mare de calitate intre cei 3 producatori ? As opta pentru Luk sau Valeo deoarece sunt mai ieftine. Sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot te uiti dupa lucruri ieftine, ma gandesc ca oricare din ele e mai bun decat ceea ce ai acum pe masina. Si banuiesc ca-s garantate si ele un numar satisfacator de kilometrii, incat sa-si merite banii dati. Apropo, stie cineva cam cat costa manopera pentru schimbarea unui ambreiaj? Mie mi s-a cerut ultima data 650RON (deci mai scump decat ambreiajul in sine), ceea ce mi s-a parut un pic exagerat (deci nu l-am schimbat).

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma uit dupa lucruri ieftine, dar nu sunt convins ca merita sa dau aproape dublu si sa imi iau Sachs. De aceea asteptam un raspuns al unui coleg care a montat o varianta mai ieftina (Valeo sau Luk).

E prea mult 650 RON manopera. Vezi la Volksparts ca e cu 200 RON mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai sa luam lucrurile intr-o alta logica. Nu mai stiu exact in care post, un coleg forumist mentiona ca a gasit pe Kit Luk cumparat de la Volksman, inscriptie Sachs (sau viceversa, nu mai stiu exact, dar daca stau sa caut, gasesc). Adica unii produc pentru altii, sub un alt brand. Deci daca chiar nu vrei sa alegi varianta cea mai ieftina (Valeo), poti alege Luk/Sachs (care o fi mai ieftin) intrucat ar putea fii acelasi lucru. (e strict o parere a unuia care are de gand sa schimbe ambreiajul in urmatorii 10k km :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E avantajos sa schimbi la reprezentanta, cu piesele vechi originale la schimb, cum a zis .:bamse, doar in cazul in care nu schimbi volant. Doar discul si placa de presiune se schimba prin acest sistem si costa vreo 250 ron + manopera. Rulmentul si volant nu sunt acceptate ca, piese la schimb, iar volant costa 2200 ron la reprezentanta (Golf IV TDI, ATD, 2001, 101CP ).

Daca nu vibreaza masina, s-ar putea sa scapi fara schimbul de volant. Apasa pedala doar 5 cm si vezi daca simpt batai in pedala. KIT Sachs complet cu volant, gasesti la volksman pe forum...1600 ron

Ce cod de motor ai...ATD, AXR ?

Salut,

Ce inseamna bataile in pedala la apasarea ei doar 5 cm?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut baieti,

Am si eu o problema cu Seatul din semnatura.Cand incerc sa bag in marsarier(am cutie manuala),uneori mi se opreste motorul lin,fara smucituri(nu va ganditi ca nu calc ambreajul,motorul se opreste ca si cum l-as oprii din contact).In alte trepte de viteze,motorul NU se opreste,nici pe loc si nici in mers.Discul de ambreiaj, are cca 60.000km,iar placa de presiune+rulmentul au 147.000km.Asta sigur o zic.Ce ma ingrijoreaza pe mine,e sa nu fie cutia varza,(inebunesc naibii,doar ce am terminat de facut motoru).Mentionez ca am cam 10.000km decand am schimbat uleiu de la cutie si inainte mergea OK,motorul NU se oprea cand bagam in marsarier.

In speranta ca nu am fost offtopic,va rog,astept raspunsurile voastre!Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea

AM si eu o intrebare, detin un G4, ATD, 101 HP, Edition, si am aproape 300000 km la el, si de o vreme am urmatoarele simptome la ambreiaj, respectiv la pedala:

- trepideaza tare pedala

- nu pot sa depasesc 140 la ora, deoarece ajung in 350 rpm, lucru ce inainte nu se intampla, am facut si 220 cu masina si abia atunci eram in 4000 de rpm

- imi face figuri la treptele 1 si a 2 a, cel putin cat e rece

- se aude un trancanit la pornire, ce dispare la apasarea pedalei de ambreiaj

- si intr-o dimineatza scotand masina din garaj la apasarea pedalei de ambreiaj masina a inceput sa trepideze puternic si sa faca un zgomot ciudat, fenomenul persistand si la reapasarea pedalei

Cine imi poate da un sfat cu ce se intampla, eu am zis k e amreiajul dus. IDEI?

Multumesc

Modificat de Bau Bau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Baieti am niste vesti.Am luat o tura masina,pentru ca ardeam de nerabdare sa vad care e faza.Am observat niste chestii,si anume:uneori martorii ABS si AIRBAG,cand pun contactu si dau sa pornesc motoru NU se sting,decat dupa ce il pornesc.Alteori e totul in regula cu acesti martori.Iarasi mi-a facut aceeiasi faza,cu marsarierul.Insa dupa ce am facut o tura si am incalzit-o putin,am iesit cu ea de mi-a urcat acu la 90 de grade la apa,am bagat-o de vreo 20x,in marsarier si nu mi s-a mai oprit motoru.Am sa ii dau un scan,cu VAG-comu sa vedem ce spune.CONCLUZIA MEA:vre-un scurt...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi cer scuze ca postez aici dar nu am posibilitatea sa deschid un topic nou.

Am si eu o intrebare:

Am un golf 4 din 2001,de cateva sapt din cand in cand imi ramane schimbatorul "agatat" in viteza 2 si cand o scot pe liber si incerc din nou sa o bag in viteza a 2 se simte parca tine ceva pana intra in lacasul ei,

Masina ra 145 000 km si nu i-am schimbat uleiul din cutie si una peste alta i-am cam incalzit ambreiajul cu iarna asta.Ambreiajul mirosea a incins(mirosul ala de priza incinsa)

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Am un golf 4 1.6 16V 105CP AUS si de cateva zile la ridicarea pedalei de ambreiaj se aude un clant la jumatatea cursei (preciz ca se aude cu motorul pornit, oprit in viteza sau scoasa din viteza).

Masina trage f bine dar in mers schimbatorul se misca de parca ar vrea sa iasa din viteza (pe liber nu se simte nici un fel de vibratie).

Acum 1 an am schimbat placa de presiune + rulment + disc.

Stie cineva cam ce ar putea fi?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se misca si mie mai ales la denivelari si acceleratii mai bruste... cauza a fost tampon cutie care a fost inlocuit. Precizez ca si la mine se aude acel clanc indiferent daca motorul este pornit sau oprit dar nu vad deocamnadat nicio problema din asta. Din cate am auzit posibil sa fie uzura la rulmentul de presiune, sau se trece ca asa fac toate:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma, am achizitionat kit ambreiaj Valeo. Azi am mers si l-am schimbat, iar cel original de pe masina era tot Valeo !!! A aparut insa o problema dupa montarea kitului care cred ca e din nepriceperea mecanicului si anume ca volanul acum nu imi mai sta centrat perfect cand am rotile drepte, ci e rotit putin in stanga. Nu stiu de ce s-a intamplat asta dar am vazut in timpul montajului cum a desfacut o bieleta (nu stiu exact cum ii zice dar e pozitionata cumva perpendicular ... am cautat acum pe net si cred ca e vorba de bielata anti-ruliu) pentru a-si usura munca. Acum banuiesc ca mi-a dereglat directia, cu toate ca nu am observat sa traga stanga sau dreapta. Are cineva vreo idee ?

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danyelgeorgescu

Intru direct in problemă: de la un timp aud un zgomot ușor ca un f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gavrochem trebuie sa faci o verificare/reglare a directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!