Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Poate nu ai apasat ambreiajul destul sau nu ai tinut piciorul pe ambreiaj pe tot timpul intrarii manetei in marsarier (adica nu ai facut toata cursa manetei, crezand ca a intrat dupa jumatate de drum)

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut sa bag in marsarier dar s-a auzit un zgomot super puternic

la ce te referi ca sa auzit un zgomot puternic? daca sa auzit un carait (ca si cum ar freca doua roti dintate intre ele) inseamna ca nu ai debreia deajuns ambreajul. si ca un mic sfat cand vrei sa cuplezi masalierul sau treapta intai, dupa ce debreiezi nu te grabi sa bagi in viteza, misca maneta lent, nu o forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai apasat corect maneta? Ai debreiat corect? Masina se oprise sau inca se misca atunci cand ai bagat in marsarier?

cred ca maneta nu am apasat-o corect...de tinut piciorul pe ambreiaj l-am tinut...

Masina era intr-o mica panta,deci eram cu piciorul pe frana la pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai incercat de atunci? Poate s-a intamplat doar din cauza neatentiei tale, cine stie cum ai tinut piciorul si cum ai apasat maneta. Acum iti mai face asa? Du-te la masina si bag-o de 5 ori in marsarier .. daca nu mai face e bine :(

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Masina era intr-o mica panta,deci eram cu piciorul pe frana la pornire...

Daca masina se deplasa inainte, e normal sa faca asa. Pt a cupla treapta de mers inapoi, masina trebuie sa fie obligatoriu oprita pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai incercat de atunci? Poate s-a intamplat doar din cauza neatentiei tale, cine stie cum ai tinut piciorul si cum ai apasat maneta. Acum iti mai face asa? Du-te la masina si bag-o de 5 ori in marsarier .. daca nu mai face e bine :(

sincer asa am sa si fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Referitor la scartaitul de care ne amintea cel care initiat topicul. Si la mine face la fel. Fratilor,daca nu da semn de oboseala, nu-l schimbati.E o cheltuiala care nu e intr-adevar necesara, asa ca mai ganditi-va.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor de pe forum am si eu o problema si anume ma lasat ambreiaju la un golf 4 si am fost sfatuit sa schimb volant duall mass cu una monobloc simpla pentru ca volant era dusa nu mai mergea voi ce parere aveti am facut ceva rau sau va fi ok si va merge bine astept raspuns cat mai urgent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aprilie am schimbat si eu tot kit-ul, iar inainte am avut aceeasi intrebare si cei de la service m-au sfatuit sa merg tot pe varianta data de producator, adica bimasica. Iar daca exista posibilitatea financiara si mai indiat ar fi ca volant sa fie piesa originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pan la urma ce ai pus, si cat te-a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Sachs, iar tot kit-ul a ajuns 1800 lei. In pretul acesta a intrat volant, disc, placa de presiune si rulmentul de presiune.

post-9546-1220097949_thumb.jpg post-9546-1220098076_thumb.jpg

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am o problema, se aude un zgomot ca un tacanit metalic, cand stau pe loc si masina este scoasa din viteza.In momentul in care calc ambreiajul tacanitul acela nu se mai aude, dispare.Care ar fi problema , banuiesc k este de la ambreiaj...Multumesc.

Tacanitul metalic seamana mai degraba cu un greiere.Poate fi switch-ul de vina?.Am pus un wag-coom pe ea si un mecanic a zis k swicth-ul este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus volant bimasica sau normala ?

Eu am pus bimasica.

post-9546-1220264029_thumb.jpg

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca tot nu pot deschide alt topic intreb aici, parca s-ar potrivi cel mai bine cu problema mea.

De ce intra greu in prima viteza ? Apas ambreiaju pana la fund dar degeaba, si in general intra greu in viteza, adica in mai toate vitezele indiferent daca motorul este rece sau cald. Sa fie de la ambreiaj? Sa nu mai fie ulei in cutie ? Cam asa am auzit de la niste soferi mai experimentati.

Am mers putin si cu un Golf 4 TDI , masina unui verisor, parca eram in alta masina, nu mi-a venit sa cred cat de usor putea sa intre in viteza la el. Bine ca el are 160.000 km la masina iar la mine cam 180.000, diferenta mare parca n-ar fi .

Masina din semnatura. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cand intra greu in viteza pot fi multe cauze:

-Ambreiaj;

-Placa de presiune;

-Sistemul hidraulic de debreiere; etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 saptamani am si eu o problema cu masina mea (Golf IV 1.9TDI 90CP).Mai exact,cand plec de pe loc(viteza 1)...se aude un troncanit.Cand las masina pe liber si apas pedala de ambreiaj "sus" se aude ca un huruit si vibreaza usor.In schimb daca o apas pana la fund nu se mai aude nimic iar in viteza intra normal.Sa fie de vine discurile de ambreiaj sau altceva?Masina are 190000km si nu am umblat pana acum la ambreiaj deloc.

Modificat de A_lex02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai pus aceasta intrebare de citiva useri, dar nu a raspuns nimeni,asa ca; a montat cineva volant monomasa pe ALH? Eu vreau sa pun din asta dar inainte as vrea sa citesc parerile celor care au montat, merita sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca pun o intrebare de incepator: volant de mai sus este elastica sau nu? Si ce pret are separat?

Multumesc!

Modificat de wiqed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat anul trecut ambreiajul original cu unul LUK comandat pe seria de sasiu.L-am montat,a mers perfect...am sub 20 de mii de km facuti.Totusi de cateva zile cand pornesc de pe loc se tureaza un pic motorul ca si cand l-as tine patinat.Asta se intampla doar in treptele 1-2.S-ar putea sa fie vreo problema cu el?Asa devreme?Ma gandesc sa ma duc la mecanic sa schimb lichidul de frana si cu ocazia asta sa aerisesc si cilindrul receptor de la cutie.Credeti ca ar ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...mai am si eu ceva de intrebat...

Am remarcat urmatorea chestie: dupa drumuri mai lungi, sa zic peste 20 km, cand ridic piciorul de pe ambreiaj sau cand apas se aude ceva aiurea de la pedala sau dinspre motor. Asta stand pe loc ca altfel nu se aude. Se aude un plici de mai multe ori pe masura la apasare/ridicare. E un sunet subctire si scurt, ca si cum as rupe o bucatica de plastic. Daca apas incet se succed rar, daca apas repede se succed des. Se aude si cu motor oprit si cu motor pornit. Are si un mic scartiait pe la pedala, dar nu cred sa fie o problema.

Mai am eu la rece de obicei, un huruit din de sub capota, poate de la rulment, huruit care se aude si la mersul un pic subturat.

La ce sa ma astept? rulment, placa presiune, disc ambreiaj, sau cilindu hidraulic al pedalei (pe cel din urma l-as elimina din suspectare).

Mai merge asa fara sa provoace si alte probleme?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Acum 2 ani cand am cumparat (sh) masina din semnatura(140 k) scartaiau rotile la schimbari de viteze rapide pana in treapa a 3-a(debraiare rapida). Acum la 167 k nu mai reusesc nici intr-a 2-a sa o fac sa scartaie, abia reusesc in treapta 1. Sa zicem ca ar fi ambreiaju/placa presiune.

Intrebarea mea este: cum aflu daca este si volant defecta sau nu ? ce "teste" care nu includ mecanici si service-uri pot sa fac ?

Uneori parca bate ceva cand plec de pe loc cand sunt semi-debraiat, iar cand e ud pe jos si debraiez rapid duduie toata masina de parca s-ar ridica de bot si s-ar lovi de pamant.

orice informatie e bine-venita :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am postat acum ceva timp, un zgomot ciudat ,la relantai, un tacanit metalic ca un greiere, care disparea in momentul cand calcam pedala. Se pare ca de vina este rulmentul. Poate afecta ceva la ambreiaj , daca nu il schimb acum?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!