Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

tija am gasit-o noua.inca n-am gasit placa..:(si aia as vrea sa o iau noua. sper sa o gasesc separat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema legata de schimbatul vitezelor. Initial dupa mers cu masina 15-20min intra greu in treapta 1 si 2. Dupa schimb ulei si aprox 150km aceasta problema se manifesta mai rar. O alta problema sesizata este ca atunci cand intra greu in treapta 1 si caraie in R, debraierea nu este completa, cu pedala de ambreiaj apasata, in treapta 1 respectiv R, pleaca usor. Initial am crezut ca este placa de presiune dar cred ca s-ar manifesta mereu, nu doar ocazional. Se poate verifica pompa de ambreiaj daca lucreaza corect, lichidul de frana fiind schimbat in septembrie dupa ce pedala de ambreiaj a ramas la podea.

 

 

 

Salut, imi cer scuze ca revin asa tarziu. Problema cu intratul in viteze a fost rezolvata prin schimbarea ambreiajului, iar cea cu ramasul pedalei de ambreiaj la podea prin schimbarea cilindrului receptor (mansonul de cauciuc care protejeaza tija acestuia era plin cu lichid de frana). Am atasat cateva poze pentru a se vedea exact defectul vechiului ambreiaj.

tija am gasit-o noua.inca n-am gasit placa..:(si aia as vrea sa o iau noua. sper sa o gasesc separat..

 

Placa se gaseste si separat, 50RON. Cand mi-a fost adus kitul de ambreiaj, acesta nu continea acea placa, exact ce imi trebuia, iar dupa o mica discutie mai aprinsa cu vanzatorul mi-a fost adus alt kit complet.

post-107791-0-13654000-1365338488_thumb.

post-107791-0-89820500-1365338509_thumb.

post-107791-0-38861200-1365338542_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ! Am o mica problema (sper sa nu fie ambreiajul; abia l-am schimbat acum o saptamana, kit Sachs cu masa dubla). Cand sunt in viteza 1 sau a 2-a atunci cand apas mai brusc pe aceleratie si cand il iau tot brusc se aude un fel de clinchet metalic. M-am gandit la tamponul antibalans dar si pe acesta l-am schimbat tot anul acesta. Cand pornesc sau opresc nu se aude nici un zgomot. Pana sa schimb ambreiajul se auzea placa jucand cand opream. Referitor la discutiile "masa simpla-masa dubla", eu initial am optat pt cel cu masa simpla (kit Valeo) dar in 200 km l-am inlocuit cu Sacksul cu masa dubla. Avem joc in volant, se arsese, era albastrui + aceeasi culoare si la placa. Revenind la actuala problema, mentionez ca nu exista diferente de zgomot atunci cand apas pedala de ambreiaj, intra perfect in viteza.

Modificat de DanSDP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La golful meu motor ALH cand e cald afara calc abreiajul sa schimb viteza si nu debraiaza. Ori apas de mai multe ori ambreiajul ori calc acceleratia cu amreiajul calcat si debraiaza. Problema a inceput vara trecuta si se manifesta doar la schimbarea treaptei a 2-a in a 3-a. Am schimbat uleiul la cutie dar degeaba, cand a venit frigul nu a mai facut. Acum ca sa incalzit  iar a aparut problema, doar ca acum in afara ca nu debraiaza cand calc abreiajul sa chimb treapta a 2-a si a 3-a parca agata (smuceste, parca as fi incepator ) si la schimbarea celorlalte trepte. mentionez cu nu face tot timpul doar cand e cald afara si merg mult cu masina si din 10 schimbari de trepte face o data figuri. Masina are acum 303.000 km, o am de la 150.000 pedala este la fel ca inainte - tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am reusit sa le gasesc separat si am rezolvat:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am si io o nelamurire vreau sa schimb kitul de ambreiaj ce diferente se simpt la motor trage mai bine? sau nu si din ce cauza se tureaza motorul cand merg cu 130 de km la ora la 4000 de ture tot din cauza ambreajului sau alta problema ar fi  . orice parere e binevenita va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

4000? in ce treapta de viteza?

daca iti patineaza normal ca vei simti ca trage mai bine dupa schimb, toata forta motorului va fi directionata spre roti, nu in transformata in caldura.

 
Style, nu cumva e pistonul responsabil cu debreierea sau poate chiar pedala de ambreiaj, sau nu esti la nivel cu lichidul de frana.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in viteza a cincea ... si cu ambreajul este ca la rece trage mai ,,bine parca " si motorul dat dupa ce se incalzeste si sunt in viteza a 3 a sa zicem asa la 50 km la h si vreau sa depasesc sau altceva cand apas brusc acceleratia se aude un sunet tare ciudat cum sar rupe ceva sau patineaza cred discul nu stiu deloc mecanica dar vadem cand fac schimbul aaa si cu pedala si lichidul de frana dupa cum vad nimic

Modificat de george1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti am schimbat uleiul la cutie acum 8 luni problema este in felul urmator nu mereu face asa dar cind se incalzeste masina la 90 grede mai ales cind e mai cald afara intra greu in viteze toate vitezele si marsarier daca stau 10 min oprit isi revine uleiul lam cumparat original de la vw orice raspuns este bine venit. stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am o problema cred eu cu ambreajul. In timpul rularii la diferite viteze se aude un zornait metalic de sub masina.Acest zgomot nu se aude tot timpul,uneori cand accelerez,alteori cand deccelerez iar cand calc ambreajul zgomotul dispare. Mentionez ca intra bine in viteze.

As dori si niste coduri de piese daca se poate pentru masina din semnatura.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna dimineata!

 

Am o oarece problema la masina si sper sa ma ajutati sa ii gasesc o rezolvare.

Pe scurt uneori cand plec mai in forta de pe loc in treapta 1 se aude un fel de scartait metalic timp de o secunda. Din cate am oservat urmarind niste filmulete sunetul este asemanator cu cel al rulmentului de presiune.

 

Exemple:

 

 

 

La mine sunetul este la fel dar se aude doar o secunda, si doar uneori insa tin sa mentionez ca ambreiajul functioneaza foarte bine, nu patineaza, intra bine in viteza pedala se apasa usor, nu smuceste, nu face alte sunete cu pedala apasata sau nu. Acum intrearea mea ar fi daca ambreiajul meu are un inceput de sfarsit si care ar fi problema, rulmentul, placa sau credeti ca altceva este responsabil de acest sunet?

 

Va multumesc pentru rabdarea de a citi si va astept cu pareri.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune nu prea ar avea cum sa faca pentru ca la 1.4 1.6 16V rulmentul de presiune se afla in uleiul de la cutia de viteze.

La tine cred ca este ceva la talerul de la placa de presiune dar sincer nu prea as crede ca la masina mea chiar am schimbat ambreiajul si nu prea ar avea ce sa faca zgomot de la ambreiaj.

 

La tine face doar cand apesi pedala de ambreiaj?si face pe toata perioada in care stai cu piciorul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai eliminat situatia cu virarile pe capat de cursa al volanului deja?...nu te'ai mai uitat la accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSRAZVAN: La masina se aude timp de o secunda un scartait precum cel din filmuletele postate mai sus doar uneori cand plec cu masina din rampa sau la un demaraj mai in forta. In rest nu se aude nimic, nici cu ambreiajul apasat nici cu el liber, nici la majoritatea plecarilor de pe loc. Adica la 100 de plecari de pe loc sa spun ca poate se aude o data sau de doua ori. In rest ambreiajul tine bine, nu patineaza (cu treapta 1 si frana de mana trasa masina pleaca de pe loc iar de de asemenea cu frana de mana trasa si selectata treapta 4 cand dau drumul la ambreiaj turatia motorului scade si se opreste intr-o secunda). Cred ca este okey, nu?

 

Paul: M-am uitat la accesorii, role, fulii le-am si ascultat, par okey. Cureaua este flexiila, deci am ramas in pana de idei. Dogone-ul cred ca este okey, miscare specifica a schimbatorului de viteze la mine este undeva la 2 mm la plecarea de pe loc, asa aveam si la o masina noua deci nu cred ca este o problema. Tamponul de la baterie, racordul flexibil si ele schimbate, bucse brate, bbs-urile nu fac zgomot. Am tras de evacuare in toate directiile si nu scoate sunete. Chiar nu mai stiu ce sa cred. Suruburile de la jug flansele amortizoarelor? Vrei sa te uiti si tu la accesorii? 

 

LE: am uitat sa precizez, rola care intinde cureaua de accesorii, la relanti sta fixa, fara nici o oscilatie. Oare sa-i fi ruginit arcul de la spalatul motorului?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! VIn si eu cu o problema spre dezbatere; ZIlele astea am ramas pieton din cauza ca nu mai intra in nici o viteza (cu motorul pornit).

Simptome:

-pedala de ambreiaj mai are doar jumatate de cursa dupa care nu vrea mai jos, pana acolo si inapoi coboara si revine normal;

- lichidul a scazut un pic in vas dar nu intr-atat incat sa se aprinda ceva in bord;

- doar pompa secundara are usoare urme de umezire pe carcasa acesteia, banuiesc ca e lichid de racire si in ziua in care m-a lasat era un pic umed si scutul (in ziua aia a si plouat) acum e uscat tot prin zona;

- furtunul aflat pe conducta catre pompa secundara se incordeaza atunci cand calc ambreiajul, de aici am dedus eu (sper ca e corect) ca pompa principala de ambreiaj isi face treaba;

- cursa pistonului pompei secundare exista dar e foarte mica, am comparat cursa prin aspectare la mine si la un prieten, nici macar jumatate din cat e normal (la el);

Deruland filmul inapoi imi dau seama acum ca m-a "anuntat" ca o sa ma lase prin intrarea mai greu in viteze din cand in cand pe drumul spre casa (ma intorceam de la munte) cu o zi inainte dar am pus-o pe seama oboselii mele la momentul respectiv.

Cam ce credeti, scap mai ieftin sau am "sanse" mari sa ajung sa schimb ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca scapi fara kit ambreiaj (rulment, placa presiune si disc).

Eu as mai face o proba, desi sint sanse mici sa fie de acolo: as scoate cilindrul receptor de pe carcasa si apasind foarte usor si cu mare atentie pe pedala as vedea daca tija lui isi face toata cursa sau este pistonul blocat in el (am intilnit si astfel de cazuri la masini cu rulaj foarte mare). Zic ca trebuie facuta treaba asta cu mare grija, ca sa nu scoti pistonul din cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul nu e pe disc e pe capatul treptei a 5a...nu prea se schimba decat daca face galagie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la "doctori" si dupa ce au scos capacul de vizitare la rulmentul de presiune din capatul cutiei de viteze mai sa sara la gatul nostru niste bile de rulment.

Am facut comanda de rulment de presiune, va fi schimbat luni inca nu au desfacut toate cele ca sa verifice ambreiajul era spre sfarsit de program, dar cand vor schimba rulmentul se uita si la tija de comanda (rulment de presiune central ii zice undeva, axul de trece prin toata cutia de viteze si comanda talerul placii de presiune din ambreiaj) si daca e se comanda repede si aia. Noroc ca nu e scumpa manopera la toate astea si sper sa nu fie mai departe problema (la ambreiaj)

Wish me luck! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile am si eu o problema similara cu a lui djunul, mai exact:

- stând pe loc, intra foarte greu in viteze cu motorul pornit - in vitezele 1, 2 parca apesi intr-un perete, iar in marsarier caraie, face un clonc si intra in viteza. Nu am incercat treptele 3, 4, 5 (stând pe loc)

- pedala are cursa completa

- problema este intermitenta (apare si dispare aleator, si cu motor cald si cu motor rece)

- problema se manifesta numai la plecarea de pe loc, in mers intra frumos in viteze

 

Simptomele sunt similare unei apasari incomplete a pedalei de ambreiaj (evident, apasarea este corecta si completa).

 

Daca inainte de a pleca de pe loc, apas frana de mai multe ori, pare ca isi da drumul si ambreiajul si intra corect in viteze.

Se mai simte o diferenta in comportament si cand incep sa debreiez, in treapta 1, la plecarea de pe loc (ambreiajul cupleaza foarte repede, cu pedala apasata 95%). Inainte ridicam piciorul destul de mult pana sa cupleze.

 

Inca mai pot merge cu masina, insa tare mi-e sa nu agravez problema.

 

La ce ma pot astepta?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update: am mai mers 15-20 km prin oras iar acum simptomele s-au agravat:

- se aude un scartait metalic cand schimbatorul e in punctul mort; daca apas cat de putin pedala de ambreiaj, sunetul dispare

- intra foarte greu in toate vitezele, acum si in mers; totusi in mers pot sa schimb cursiv vitezele

- cupleaza foarte repede, cu pedala 95% apasata

- cu motorul oprit intra perfect in viteze

Deocamdata masina ramane trasa pe dreapta pana peste vreo 2 saptamani cand voi avea timp s-o repar.

Intre timp imi puteti recomanda un service bun la probleme de ambreiaj? N-as vrea sa schimb degeaba piese de zeci de milioane, plus ca nici manopera nu e de neglijat...

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin si eu cu o nelamurire.Uneori la prima pornire a zilei,la ralanti, se aude un zgomot metalic greu de descris,din zona cutiei/motorului,in acelasi timp se simte o intrerupere,sau un mers neregulat,incomplet a motorului.sunetul si intreruperea nu sunt puternice,dar sunt prezente.Totodata daca apas ambreiajul zgomotul,intreruperea nu dispar,in plus se aude sunetul specific de rulment cum ca ar fi dus.Aceste simptome le are numai la prima pornire a zilei,si parca sunt mai accentuate daca masina sta 3-4 zile nepornita.Ce am mai observat e ca daca sunt in panta cu masina,de exemplu stat la semafor in panta cu fata masinii situata in jos masina scoasa din viteze cu piciorul pe frana apar trepidatii sesizabile pe turometru,care dispar uneori daca apas ambreiajul,dar alteori nu dispar.daca masina sta pe orizontala aceste trepidatii nu apar decat rareori si acestea la prima pornire a zilei.teste am facut,erori nu am,masina merge foarte bine,dar ma ingrijoreaza sunetul metalic descris mai sus.Ar putea fi volant,injector(valori foarte bune) sau ceva prin motor?Astept sfaturi,pareri,indrumari,etc.

Modificat de neag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu detalii: urmand sfatul mecanicului am luat un kit complet LuK (disc, placa presiune, volant dmf, rulment si inca o piesa ca un tub gol care include un simering) si am lasat masina la "doctor". Simptomele s-au tot agravat, astfel incat acum, de pe loc, nu mai intra in tr. 1 ci doar in 2 (din fericire in mers pot schimba 2-3-4 si 4-3-2, destul de greu dar se poate). Plus ca acum cupleaza (putin) chiar si cu ambreiajul apasat complet :)) de zici ca am cutie automata...

Duminica seara va fi gata - revin cu detalii.

Am uitat sa precizez: manopera este 200 lei (la un mecanic care lucreaza in particular in garajul propriu).

Kit-ul complet a costat 1150 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar, am ridicat masina. Senzatia este ca... mi-am luat masina noua! Pedala de ambreiaj este foaaarte moale iar schimbatorul intra perfect in viteze.

Pe langa kit-ul complet a fost inlocuita si furca de decuplare ambreiaj, care avea o craca rupta.

Din toate piesele vechi doar volantul este bun, mi-a zis mecanicul sa-l pastrez (tot LuK).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Seara buna,

Sa va povestesc problema mea, auto vw bora 1,9 ajm, undeva la +300k km , pedala de ambreiaj mergea foarte greu de foarte mult timp, masina o am din 2005 si astazi cand am iesit din parcare am scos-o din viteza acordand prioritate si cand sa bag in viteza baga daca ai de unde pedala era jos de tot, m-am panicat am sunat pe cineva care mi-a zis sa ridic cu mana pedala si sa vad apoi, zis si facut si a mers dupa care am mers putin cu masina si dupa vreo 5km a inceput sa mi se blocheze iar pedala jos si sa ramana in viteza sau sa nu mai pot baga in viteza, am dus-o intr-o parcare si culmea exact cand am dat cu spatele acolo nu a mai mers deloc :), am ramas fara pedala pur si simplu nu sta sus, am lasat-o acolo si cand am revenit la ea seara am gasit o pata mare de lichid sub ea fara sa imi dau seama de unde provine. Am verificat lichidul de frana deschizand capacul de la buson si se vede ca este lichid in el dar este foarte negru, acum care sa fie problema? Careva? In tot cazul o sa ajung cu ea in service zilele urmatoare, multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit"unu zet" si mi-am amintit de passat-ul intermediar care l-am avut...buna masina...si acum functioneaza cred ca are peste 400 mii km,reusite masini...acu am un golf din 2006.axr...mi-a scos par alb..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!