Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva

Recommended Posts

Nu cred ca mai are vre u n folos comentariul meu pentru colegul de mai sus....uleiul poate curge si pe la capacul selectorului,apar o gramada de microfisuri in capac si incepe sa picure uleiul,nu ai ce s ai faci,trebuie alt capac.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Underworld

    77

  • tttrix

    55

  • jondo1ro

    29

  • wolfvw

    29

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salutare tuturor!   Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu l

Un search pe forum și găseai exact rezolvarea. Am avut și eu exact aceeași problema și după ce am găsit topicul am comandat piesa după cod și a funcționat perfect.

Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunost

Posted Images

stingasorin76

Salut. Are folos comentariul, si e bine de știut, este posibil sa fie si vreo fisura. Am achizitionat setul de garnituri, si astept sa se încălzească bine sa vad încotro apuc. Am vorbit cu cineva de pe la Mures, cred, dar... rămăsese sa ma sune pt programare, inainte de sărbători ?

Link to post
Share on other sites

buna ziua!am un vw lupo 1.4 fsi 105 cp cod motor ARR, am incercat sa fac adaptarea cutiei de viteze ,am facut primu pas 1 , apoi  la urmatoru RTFM 12, si surpriza numai porneste,am nevoie de un mecanic care se pricepe  sau de un coleg care sa ma ajute cu un nr de tel de o persoana care stie sa le repare? HELPPPPP:banghead:

Link to post
Share on other sites

Cum era inainte.? Ce valoare ai acuma pe cilindru de ambreiaj? Lasă frâna de mână jos si vezi e in viteza?pe N nu porneste?ce coduri ai?

Link to post
Share on other sites

salut , valoarea cand am incercat sa fac adaptare era de 1,9..... si codurile erau acestea:

          Address 02: Auto Trans       Labels: None
Control Module Part Number: 6N0 927 735 E
  Component and/or Version: DS085 Getriebe      2380
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 3A7BD46326AA42CE9A7-0960
4 Faults Found:

01612 - Valve for Clutch Actuator (N255) 
            36-10 - Open Circuit - Intermittent
01316 - ABS Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
00841 - Transmission Hydraulic Pressure Sensor (G270) 
            35-10 - - - Intermittent

 dar maine mai fac o scanare sa vad din nou ce valoare are cilindru de ambreiaj

Link to post
Share on other sites

salutare . revin cu ultima scanare

  Address 02: Auto Trans       Labels: None
Control Module Part Number: 6N0 927 735 E
  Component and/or Version: DS085 Getriebe      2380
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 3A7BD46326AA42CE9A7-0960
2 Faults Found:

01066 - Driving Despite Selector Lever Position N 
            35-10 - - - Intermittent
00263 - Transmission 
            20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent
are cineva idee ce tr sa ii fac .

Link to post
Share on other sites

Salutare ,are cineva idee la ce se refera codu asta.

01073 - Clutch Pressure System 
            35-10 - - - Intermittent

Link to post
Share on other sites

Vezi ca vreo două pagini în urma am postat un maldăr de documente, printre care și explicarea erorilor de pe cutie. Mai multă documentație decât atât nu cred că o să găsești, îți recomand să o studiezi.

Link to post
Share on other sites

Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunostinta din Brasov care stie cu adevarat cum sa repare\regleze aceste erori?  Motorul moare in treapta 1 si R. Daca acelerez mai tare o " pacalesc"  si se comporta normal in celelalte trepte, dar cand ajung la semafor tot moare.

Multumesc mult! 

Link to post
Share on other sites

Salut! În primul rând nu mai da quote postării anterioare pt. că nu este regulamentar şi se sancţionează.

În al doilea, din păcate nu ştiu pe nimeni pentru că nu vrea nimeni să se bage la maşinile astea. Acum ce erori mai are?

Link to post
Share on other sites

Cam asta ar fi singura problema, moare la plecarea de pe loc si ii da un soc cand intra in treapta 1 si R de parca nu reuseste sa o bage in viteza.Alte erori, am avut ceva scurgeri de ulei care s-au rezolvat prin inlocuirea garniturilor. Problema asa cum zici si tu este ca toti dau din umeri sau ma pun sa schimb tot sistemul robotizat. Aia inseamna bani aruncati pe fereastra aiurea.

Mersi

Link to post
Share on other sites
On 01.02.2020 at 0:30, Mihai Adrian a scris:

Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunostinta din Brasov care stie cu adevarat cum sa repare\regleze aceste erori?  Motorul moare in treapta 1 si R. Daca acelerez mai tare o " pacalesc"  si se comporta normal in celelalte trepte, dar cand ajung la semafor tot moare.

Multumesc mult! 

Salut, și eu am problema asta, moare la semafor și în R, in rest schimba bine și pornește și în Stop, de la ce credeți că este problema?

Link to post
Share on other sites
On 1/31/2020 at 9:00 PM, mario_2o said:

Salutare ,are cineva idee la ce se refera codu asta.

01073 - Clutch Pressure System 
            35-10 - - - Intermittent

Trebuie să îi faci setarile iar. Din pacate la masinile astea nu poti sa vezi cat de uzat e discul de ambreiaj.fara sa sti asta te poti lovi de multe probleme si sa nu ii dai de cap.

On 2/4/2020 at 11:05 PM, Narciscostin said:

Salut, și eu am problema asta, moare la semafor și în R, in rest schimba bine și pornește și în Stop, de la ce credeți că este problema?

De obicei e dus ambreiajul  la asa simptome  dar nu neapaeat.  Este unul la brasov si le repara.dai pe net sa caute lupo 3l  Brasov si sigur găsești.Sau cauta lupo 3l Romania pe Fb

 

Link to post
Share on other sites
On 1/23/2020 at 3:57 AM, stingasorin76 said:

Salut. Are folos comentariul, si e bine de știut, este posibil sa fie si vreo fisura. Am achizitionat setul de garnituri, si astept sa se încălzească bine sa vad încotro apuc. Am vorbit cu cineva de pe la Mures, cred, dar... rămăsese sa ma sune pt programare, inainte de sărbători ?

Salut! Tot la Tg. Mures mi a reparat si mie cineva masina,pretul a fost decent,omul lucreaza bine.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Revin cu raspuns la problema cu opritul motorului la semafor.

Se pare ca pompa nu mai functioneaza corect si arunca uleiul afara, iar in final are un scurt in ea de a reusit sa arda 2 sigurante.

Ramane sa o repar si revin dupa cu update

O zi faina.

Link to post
Share on other sites

Nu da pe afara.Ci ai completat tu prea mult.Nivelul se face prin desfacerea acumulatorului jumate de tura si apoi lichidul se ridică  .In caz ca trebuie se completează.

Dar se pare ca e greu sa citesti tipicul asta.

Dacă avea scurt  cand puneai siguranta o ardea imediat..Te ai gandit ca poate pompa functioneaza prea mult? Sau ce cauzează  sa arda  siguranta.?Cate schimbări face cu acumulatorul asta?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare,

Am atasat cateva poze cu pompa desfacuta. Asa cum a spus si tttrix siguranta o arde "imediat" adica dupa aprox 10 sec sau dupa 10 minute in functie de cat de frig era afara, asa ca am preferat sa stea in parcare si sa nu mai plec cu ea.

Recent am citit pe un forum din Olanda de o problema similara, ca ar fi robotul care forta defapt pompa iar ea automat ardea siguranta. ( solutia a fost schimbarea robotului)

 

Acumulatorul este schimbat in august 2019  si schimba de 3 ori.

 Tocmai ce am schimbat ambreajul + actuator ambreiaj (nou de la Audi), cel vechi am vazut ca a fost "petecit" si nu se putea regla.

Schimbat o-ringurile de pe conducte + siguranta metalica.

Dupa toate acestea motorul porneste si se opreste in stop, pompa merge si ea dar problema este ca nu se opreste decat dupa cateva minute si nu face presiune. Am verificat sa vad daca sunt scurgeri dar nimic.  Pompa pare ca merge in gol si nu face presiune suficienta ca si cum ar fi in avarie sau ceva ar bloca.

Avand in vedere cele schimbate, trebuie facuta aresirea pompei sau actuatorului?? vreun senzor de pe robot legat gresit? senzorul de presiune de pe ea?  vreun surub strans aiurea ? 

 

Mersi, 

 

 

WhatsApp Image 2020-02-17 at 21.12.24.jpeg

WhatsApp Image 2020-02-18 at 00.29.13.jpeg

Link to post
Share on other sites

Uleiul se completeaza cum a spus tttrix sau dupa  vre o 12 ore de stationare avand in vedere ca valvele nu mai pot mentine presiunea dupa atatia ani de folosinta si uleiul ajunge din acumulator inapoi in vas.

Cu acumulator nou ar trebui sa schimbe 7-8 trepte dupa ce face presiune pompa,probabil ai si alte probleme la sistem.

E si normal sa nu functioneze masina, trebuie calibrat sistemul cu vcds si reglata cursa cablului de ambreiaj.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Alexvwlupo3L

Va salut domnilor posesori de 3L și nu numai. Va rog sa ma agutati si pe mine cu ceva dacă puteți. Am un lupo 3L care pleacă mai brusc de pe loc și în E și în R și smuncește la schimbarea treptelor de viteza.pornește atât pe N cât și pe Stop. Reglarea cablului de ambreiaj a fost făcută corect la valoarea de 1.8-1.9 V. Următorul pas calibrarea cutiei finalizata cu succes când ajung la ultimul pas la calibrarea ambreiajului apare '' error'' la câmpul 025 și nu pot face calibrarea ambreiajului. Ma gândesc ca de aici și problema cu plecatul brusc și smuncitul la schimbarea treptelor. Din ce am mai auzit pe la băieți zic ca sunt printre primele modele de lupo 3L care nu au posibilitatea de calibrare a ambreiajului, acesta se autocalibreaza cumva. V-ați mai confruntat cu asa ceva? Mulțumesc anticipat 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nu stiu sa fie alt principiu de funcționare la Lupo 3l.. Faci procedura corect?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Alexvwlupo3L

Ds, totul făcut corect. Am înțeles ca sunt pana în anul 2000 care are reglare creep point și pana în nu știu ce pună a anului 2000 care nu are. 

Problema este ca atunci cand motorul este rece schimba perfect. După vreo 4-5 km când se încălzește începe sa s muncească la schimbarea treptelor de viteza.. 

Link to post
Share on other sites

Cand ai schimbat ultima data ambreiajul?.ce se încălzește  intre timp....disc de ambreiaj.....ulei..apa..........Vezi ce valoare are in mers % la ambreiaj.... Si verifica uleiul la schimbător. Dacă smuceste e ca si cum ai da drumul la pedala de ambreiaj mai repede.....Deci clar trebuie să realiza si creez point....Ceva nu faci bine....eu catcreglaje am facut mio dat mereu Creez point...

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
Catalin Ba2
On 07.04.2014 at 20:52, totyoo a scris:

salut,

 

am si eu probleme cu un lupo 3l in sensul ca actuatorul hidraulic se misca in continuu. ca in link-ul de mai jos dar parca putin mai tare

 

 

dupa ce merg ceva timp cu masina cursa pe care o face e mult mai mare si nu mai pleaca de pe loc masina, smuceste si moare motorul.

 

am schimbat actuatorul astazi si face tot asa... ce poate sa fie? recomandati-mi un mecanic bun in lupo3l

 

thx.

Salutare!

Si la masina mea, receptorul de abreiaj face la fel, dar nu sunt probleme cu schimbatul vitezelor. Dupa o vreme, pierde ulei si incepe sa uite in ce viteza mai e, ramane aprins D, toate cifrele corespunzatoare vitezelor sunt stinse si nu se mai accelereaza. Opresc motorul si il repornesc, apoi merge corect. ... O vreme.

O sa rezolv problema pierderilor de ulei, shimband oringuri si garnituri, dar intrebarea este de ce face asa ambreiajul?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
gixcryss
On 03.01.2017 at 11:49 PM, tttrix said:

Azi am reuzit sa fac "lupul" sa mearga.

Am facut resetarea cutiei asa cum trebuie.( nivelul la ambreiaj era facut 1.8-2.0 Volti,apoi adaparea pt selector,apoi creep point).merge f bine.

Am 2 lupo.unul al meu si unul a lui fratemeu.a lui a necesitat de 2 3 ori adaptarea dar cred ca din cauza mea.ca nu am fost atent.la" Ign off " eu opream motorul din cheie.:banghead: si dupa mi-am dat seama ca e vb de dus in pozitia Stop la schimbator.

La desfacerea surubului pt "Adjust" e vb de cel de la tija selectorului cea cu 2 capete.Se desface  se lasa la liber( sa nu aiba tensiune mecanica ,asa cred ca e traducerea) in el,apoi se strange inapoi.

Am avut si mesaj RTFM  12  si coduri .le stergeam inainte de reluarea setarii.Dar dupa am reusit. Ce problema am avut ,e ca imi aparea un mesaj ca "Modulul nu mai raspunde" chiar cu 2 3 miscari inainte sa termin.Masina nu pornea in S  sau pornea primadata  apoi nu mai pornea deloc.(nici nu mai invartea,era ca mort).Acum porneste si pe STOP.

Multumesc colegilor pt sfaturi si bineinteles ca la randu meu daca pot sa dau mai departe  sunt dispus.

Tot am facut cu interfata originala( ce a sosit in sf ).http://i1250.photobucket.com/albums/hh531/tttrix70/Mobile%20Uploads/20170103_203523_zpscm439zui.jpghttp://i1250.photobucket.com/albums/hh531/tttrix70/Mobile%20Uploads/20170103_193828_zpsxozb3so8.jpg

Salut colegu tttrix. Ma poți ajuta cu un număr de telefon sa putem vorbi despre aceasta problema la cutie. Am aceiași problema și vreau sa vad dacă  o pot rezolva eu. Mulțumesc 

On 03.01.2017 at 11:49 PM, tttrix said:

 

 

 

 

Edited by gixcryss
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...