Jump to content

Probleme cutie lupo 3L


Razva
 Share

Postare recomandată

e normal sa fie asa intins cablu?

Am erorile din imagine...oare unde sa ma uit?

daca primesc ceva banuti dar nu in batjocura asi vinde maine sistemul complet. La test isi face cursa si pistonul de ambreiaj, blucul d evalve cu tijele alea, etc tot....se parcurg cei 28 de pasi. Deci....refuza a se accelera ...moare acceleratia la vreo 20 km/ h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am oproblema ,se aude pompa laanumite intervale si merge aprox 6sec si se opreste.Nu stiu daca este normal sau e o problema,am cumparat masina de o zi ,merge f bine, schimba vit ok dar nu stiu daca biziitul ala e in regula.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect in ordine...asta daca nu bazaie mai mult de 20 secunde. Cand deschizi usa soferului se porneste din nou....e normal. Cat ai dat pe masinutza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 1.2 TDI, nu-ti fa griji, e normal sa bazaie asa, pompa porneste cand deschizi usa soferului, pentru a face presiune in instalatia hidraulica a cutiei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns, mie imi bazaie in timpul mersului 6 sec dupa care la schimbarea catorva trepte bazaie din nou,dar nu bazaie la deschiderea usii ci dupa ce opresc motorul.Nu stiu daca are vreo legatura dar plafoniera nu functioneaza la deschiderea usii din stanga.

Am dat 3000 EUR si e in stare bunicica, unic propr din 2007 in tara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e defect switchul de la usa,de asta nu se aprinde plafoniera si de aici cred ca nu porneste nici pompa cand deschizi usa soferului :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e rezonabil....eu nu o sa fac a doua oara gresala asta.

daca vine careva cu 2000 euro o dau.

Oare chiar nu se gaseste careva care sa stie ce inseamna erorile :

063 Transmision 27-10 implaussible signal - intermittent

1155 cluch 17-10 control diference - intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cred ca este din selectorul hidraulic trebuie refacute reglajele standard ale cutiei si cred ca trebuie completat lichidul hidraulik ,

ps. RIon avea dreptate ca este posibil sa fie din cauza viscozitatii lichidului hidraulik el raminind putin se ingroasa mai repede , deci iarna masina ar trebui lasata pornita pina se stinge ledul albastru de temperatura su apoi ea tot poate schimba greu pina ce se incalzeste lichidul hidraulik .chiar daca colegul nu a stiut dar a nimerit-o nu vad de ce sau iscat aceste discutii de la postul lui RIon , pentru ca am vazut posturi cu adevarat ce fabulau la adresa tehnicului .

cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, am si eu un vw bora din 99 1.9tdi 110 cai auomata.Problema e ca in momentul in care o pornesc prima data dimineata,dupa ce am schimbat pe D si vreau sa plec de pe loc bruscheaza foarte puternic, asta se intampla in primele 10 minute de fiecare data cand plec de pe loc.Masina are 280.000 de km ,oare asta sa fie problema?:(( Va rog sa ma ajute si pe mn cineva....:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry dar ai postat pe aria de Lupo. Poate ca ar trebui sa cauti si alte topic-uri de pe alte arii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cerchia.angel.ionut

Salutare tuturor!

Sunt nou pe forum dar destul de veteran in ale Lupilor atat 3L cat si 1.4 FSI.

In introducere:

Masina mea: Lupo 3L, Cod Motor ANY

Masina lui taicamiu: Lupo 1.4 FSI, Cod Motor ARR

Aceleasi belele la cutiile de viteza (impropriu spus, ca mecanic cutia de Lupo 3L si 1.4 FSI e super ok, sistemul electro-hidraulic este un sistem complex din care pot pica multe piese) si la una si la alta.

Le detinem pe amandoua de 3-4 ani si cum absolut nici un mecanic nu se pricepe si cand o duc in service se uita crucis la ea (cel putin in service-urile din Buc si Braila); eu fiind pasionat de mecanica si fiind si la facultatea de electronica m-am apucat de reparat singur aceste pacoste de masini ori de cate ori picau :D.

Pe scurt la Lupo 3L am avut:

- potentiometru 2 ars - l-am schimbat si refacut setarea de baza - 300 RON pe original piesa.

- setarea de baza: aceea setare de baza de care vb Jondro (super tip, m-a ajutat cu multe) este foarte tricky! RTFM 12 da aproape din orice. Cei care au si stiu sa foloseasca un VAG-COM, pot sa isi faca si ce am observat la 3L cel putin - daca continui dupa ce iti da RTFM 12 setarea ca in manual (dai pe "-" tii 5 sec pe urma stop etc) chiar daca nu iti arata pe ecran masina invata si isi face ok setarea de baza. De precizat - lucru posibil doar daca nu este nici o eroare pe cutie si este 3L! La 1.4 FSI NU SUNT aceasi pasi! La 1.4 FSI am facut o setare si are un pas aditional cat si kick-down inainte de stop (metoda completa o sa o postez mai incolo). Ce ar mai fi de spus aici ar fi faptul ca RTFM 12 tine in 90% din cazuri de setarea ambreiajului. Spun asta pt ca voi continua la punctul urmator cu explicatia.

- Am schimbat discul de ambreiaj: Defapt am reconditionat discul de ambreiaj :D! Nu sunt nebun sa dau 600 RON doar pe un disc. Am desfacut cutia si am gasit placa de presiune OK, rulment dus - 70 RON nou, disc dus - am luat cotele si am facut echivalenta si se potriveste dupa Opel, poate si altele. Dar de Opel am avut in service fara a mai da bani pe altul. L-am nituit si discul e ca nou ;) (cei care vor se gaseste un mester bun cu ferodou de lupo 3L original pt reconditionare in brasov - 100 RON toata treaba - PM pt detali)!

Acum incepe distractia: le-am pus pe masina, totul OK din pct de vedere mecanic, sa fac setarea care o mai facusem de atatea ori. Cand de unde ca mi-a facut setarea si dupa cand sa plec de pe loc numai in hopuri iar pe R nici vb sa intre. Repet procedura de 5x in plaja de ambreiaj 1.8-2V tot nimic, doar pornea motorul si atat. Am coborat de la 1.8 la 1.6 (strangerea cablului) si acum nici nu mai facea dupa RTFM 12. Am incercat ridicarea la 2.2-2.3V pe ambreiaj tot la fel. Pana la urma am refacut intr-un final inca o setare pe 1.8-2 V si tot asa a mers.

Acum cu setarea facuta (masina mergea in hopuri) am strans cablu de ambriaj si un pic cate un pic pana am ajuns la 1.63 V si masina porneste, merge ok in toate treptele si in R. Daca as fi refacut setarea la 1.63 V iar nu mergea - nu continua setarea de baza. Deci pt zozopzrk, fa setarea de baza si dupa strange cate un pic cablu de ambriaj. Iti dai seama cand l-ai strans destul cand intra pe R normal (fara zgomote aditionale). Acest lucru este din cauza faptului ca debraierea in cazul meu nu se mai face la 1.8 V ci la 1.63 V, dar daca il pui asa iti da RTFM 12 fara posibilitate de continuare. Masina merge asa de mai bine de 4 luni fara probleme sau erori aditionale (ii fac check saptamanal ;)).

Cu 3L cam atat probleme in 3-4 ani. Numai astea pe toata masina.

Lupo 1.4 FSI

- Bobine arse - schimbate - nu stiu pret, taicamiu le-a procurat

- cilindru hidraulic - 1500 RON schimbat.

- tija pt viteza a 3a rupta - facuta la strung si inlocuita.

- setare de baza

- sufa ambriaj rupta la cilindru hidraulic - INCA nu e rezolvat - maine ma uit - dar nu am mai avut pb cu el pe 3L si nu stiu exact cum e - pot lua dupa cel vechi sufa si pusa pe cel care il am bun dar cu sufa rupta? Sau mai bine spus - cum se reconditioneaza unul? In acest aspect acum ma voi baga mai mult si orice sfat este bine venit!

Tot pt zozopzrk :

063 Transmision 27-10 implaussible signal - intermittent - apare atunci cand cutia este confuza, in special am vazut cand se face setarea de baza si incerci sa dai in R si nu intra. Deci nerecunoastera unei viteze. Nu este grava, se sterge si se strange ambreiajul. Nu mai apare la mine dupa - Nici pe 3L nici pe 1.4 FSI

1155 cluch 17-10 control diference - intermittent - asta iti zice ca ambreiajul ori

1.A e prea strans (aluneca discul si ca simptom se tureaza in gol iar dupa un timp taie acceleratia). FIX: Se slabeste progresiv ambreiajul pana cand dispare simptomul.

1.B discul de ambreiaj este uzat (aluneca - se tureaza in gol la sarcina si taie acceleratia la un moment dat). Inlocuire/Reconditionare Disc ambreiaj. Refacere setare de baza!

2. e prea slab (masina nu debraiaza si ca simptom merge in hopuri si in cele mai multe cazuri nu intra pe R sau intra cu zgomot puternic). FIX: Se strange progresiv ambreiajul pana cand dispare simptomul si masina intra normal pe R.

Momentan cam atat! Cine mai are nevoie de ajutor ma poate suna 0762.429.239.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cerchia.angel.ionut

Poze de la recoditionarea ambreiajului! Service Braila - Cine vrea se poate face aici service de 3L sau 1.4 FSI. In Bucuresti pot sa ajut dar doar pe partea de calculator.

090220111277.th.jpg090220111312.th.jpg 090220111278.th.jpg 090220111279.th.jpg 090220111280.th.jpg

090220111281.th.jpg 090220111282.th.jpg 090220111283.th.jpg 090220111284.th.jpg 090220111285.th.jpg

090220111286.th.jpg 090220111287.th.jpg 090220111288.th.jpg 090220111289.th.jpg 090220111290.th.jpg

090220111291.th.jpg 090220111292.th.jpg 090220111302.th.jpg 090220111303.th.jpg 090220111304.th.jpg

0902201113042.th.jpg 090220111305.th.jpg 090220111306.th.jpg 090220111307.th.jpg 090220111308.th.jpg

090220111309.th.jpg 090220111310.th.jpg 090220111311.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte utila postarea ta :)

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maestre, multumim de poze....utile.

din pacate pt mine problema meea nu e tot aia cu ata, desi mi-ar placea sa fie . la mine intra in R, nu da eroare decat dupa ce o fortez in frana de motor, nu patineaza deloc, dinpotriva trage f bine (185 km'/h).....intradevar merge in hopuri insa cand ajung la 10-15 km/h imi taie acceleratia deci nu se tureaza....dupa de o fortez si intra in eroarea senzorului de viteza (inplausible signal) trage de o ia dracu doar ca la schimbul de viteze inferior superior smuceste/face frana de motor, ma pune in cap....in rest ok. Foarte ciudat ca in prima etapa cand imi taie acceleratia , cu diagnoza conectata nu im da nici o eroare.

Noi detalii: am testat in mers precum in stationare si la motor am 0 km/h iar la cutie permanent 3 km/h...dar dupa ce o fotez si o bag in eroare din cutie imi da valori corecte, citeste corect viteza din cutie ( in motor tot 0km/h).

Am vb cu Ovi de la Mures....luni ced ca ii fac o vizita....ori ii dau foc!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cerchia.angel.ionut

Ai ajuns la Ovidiu in Tg Mures? Daca da pls give feedback :D. Ce a avut pana la urma masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

COMEDIE MARE

Am fost la reprezentanta, diversi ''priceputi'' etc....desi masinuta functiona dar ma deranja problema. Fiecare cu teoria lui ca e aia ba ca e alta....habarnisti TOTI de la reprezentante!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pana la urma un fir a fost oxidat :)) Evident ca in 10 min. sa rezolvat problema. Merge ca unsa ....macar cu ocazia asta am verificat tot ce se putea verifica....yuhu

Daca oricine are probleme (aviz Braila) cel mai serios si de cuvant precum PRICEPUT e Ovi de la Mures !!! Vorba lui Soric ''case closed'' hahahahahaha

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne bucuram :) ca a fost asa de simplu sa se revolve (stiind locul cu problema) dar ne poti spune si unde se afla acel fir oxidat? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,vreau si eu sa intreb ceva...la mine porneste doarin pozitia"N",pe stop nu..dar trebuie tinuta frana apasata cand o pornesc?nu am mai condus modelul asta si habar nu am...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ yvonitza : si la mine tot pe N porneste, la inceput cand am cumparat-o, o perioada a pornit si pe STOP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate sa ma lamureasca cineva si pe mine care e chestia cu butonul ECO? oare din cauza lui mi sa oprit motorul la un semafor?cand si cum trebuie folosit?mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Yvonitza : Butonul eco are functia de a opri motorul in momentul in care apesi frana mai mult timp si de al reporni in momentul in care lasi frana. Eu de exemplu nu l-am folosit nicio data. Am auzit ca si la mersul in exterior, reduce puterea motorului si schimba treptele mai lin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!