Jump to content

Lumina Avertizare Gaze De Evacuare


cosmaflorian
 Share

Postare recomandată

mi s a aprins din senin un martor in bord acela de avertizare gaze de evacuare. la relanti masina tremura foarte tare si motorul la fel. la service mi au spus ca s a infundat sonda lambda si ca merge in 3 pistoane. ati avut si voi problema asta? nu am mai mers cu masina pt ca am programat o la service abia peste o sapt. e grava problema? daca nu i grava dupa ce se rezolva mai apare iar? e cazul sa vand masina din cazul asta? aveti idee cat ma costa reparatiile? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • xxnelu

    11

  • abuwz

    8

  • dragosibiza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut , am si yo o bora 1.6 si km aceeasi problema.La mne daca merg p undeva p la 3500-4000 mi se aprinde acest bec si la fel cateodata merge in 3 pistoane(solutie : oprit si repornit motor sau dat capac motor jos , lasat sa s raceasca , dat cu spray degripant).Am fost la reprezentanta vw au pus-o p tester .... in fine.Au zis k sonda lambda e ok si ca ar fi un senzor cva p care lau comandat si astept sa vina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cosmaflorian

nu te ingrijora prea tare... nu cred ca e de la sonda lambda... 99% e de la sistemul de aprindere si anume de la o bobina de inductie.... e problema clasica la toate 16v din pacate.... cine ti-a zis de sonda lambda ti-a facut o scanare?

vorbeste cu cineva de pe forum sa-ti faca o scanare si sa-ti spuna ce eroare ai... banuiesc ca martorul de "gaze de evacuare" se aprinde de cand pornesti masina... la inceput probabil sa clipeste apoi ramane aprins...

NU e recomandat sa mai mergi cu masina pt. ca daca e de la aprindere benzina nearsa in cilindrul cu probleme ajunge in locuri nepermise :))

sper sa te ajute informatiile de aici... NU iti recomand sa dai cu nici un spray sau asa ceva... fa o scanare si rezolva problema.. nu reparatii de carpaci de genul spray sau opresti motorul daca apare eroarea... fara nici o suparare Dan4Bora...

daca e o bobina atunci costa cam ~150RON bobina + scanatul si inlocuitul probabil 100-150RON depinde de service... si e recomandat sa pui bobina originala VW parts...

in nici un caz de la genul asta de probleme nu trebuie sa vinzi masina :)) si sa stii ca e posibil sa schimbi o bobina acum si peste 1 zi sa iti pice alta... eu am patit asa.. mi-au picat 2 in decurs de 2-3 saptamani.... recomandat e sa le schimbi pe toate si sa pastrezi in portbagaj una de rezerva daca ramai in pana pe drumuri...

toate cele bune.. si succes la reparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si o bujie arsa, eu asa am patit. Dai jos capacul, scoti bujiile fiecare in parte si te uiti daca e vreuna murdara de ulei. Daca sunt toate uscate poate sa fie de la o bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am uitat sa zik mai sus, asa am facut si yo adik schimbat bobine si bujii.Un timp a mers dar problema a revenit....

P.s : Ink cva daca spalati motorul , incercati sa acoperiti parte superioara a acestuia , pt ca apa sa nu ajunga la buji/bobine , chiar daca acestea au protectie pt asa cva , se pot strik

Modificat de aryes13
Citeste regulamentul ! Folosirea limbajului tip mIRC este interzisa de regulament ! Fiind prima oara am sa te rog sa iei aminte . Multumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s a aprins din senin un martor in bord acela de avertizare gaze de evacuare. :rolleyes:

Si daca ne spui de unde esti, se va gasi cineva care sa te ajute cu o scanare.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Astazi am patit si yo aceeasi problema ca si cosmaflorian . Mi s-a aprins lumina de avertizare gaze de evacuare, masina si motorul tremura foarte tare la relanti :)) iar indicatorul clipeste continuu; simt si o pierdere in putere. Am un Golf4 1.6l 16V 2002 (Iasi). Zi-mi si mie te rog cum ai rezolvat probl. As vrea sa o scanez daca se poate...am inteles ca existe pers pe acest forum care se ocupa cu asa ceva. Cine ma poate ajuta rog f mult sa dea un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scrie : ABGAZ WERKSTATT si am motor 1,6 16v . Am schimbat EGR nou nout pt ca imi semnala in codurile de eroare acest lucru. Dupa inlocuiere au disparut toate erorile. Din pacate dupa doua zile eroarea a reaparut ..dupa care un timp iar a disparut. Apare din cate mi-am dat seama la mers indelungat la relanti. Poate da cineva o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

- am patit si eu sapt asta asa...dar a doua zi dupa ce s-a aprins s-a stins singur. Am cu ea la service sa-i faca o scanare , dar au zis ca nu are rost atata timp cat becul este stins.

- mi-au zis ca poate sa fie si de la benzina.....acum am facut plinul cu benzina cu cifra octanica mai mare...si astept.

Modificat de black_forest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit acest lucru mai demult, adica mi s-a aprins becul mergea neregulat, tremura la relanti, scotea fum negru, mirosea a benzina pe langa ea, cam astea sunt. am facut scanare si mi-au zis ca sonda lambda 1 e defecta. am cumparat-o, e aprox 450 lei nou de la deale-ul vw si cand sa ma duc sa o inlocuiesc, cu o zi inainte mi s-a stins becul dar daca tot o aveam am schimbat-o. am mers apoi cam 5000km pana mi s-a aprins dn nou becul, de data asta a fost EGR-ul, pe care data trecuta mi-l gasise infundat si l-au curatat la service dar mi-au zis ca va veni si "vremea lui":blink:. am cumparat si EGR-ul aprox 500 lei. si de atunci am mai merg vreo 1000 km si nimic. singurul lucru care l-a patit masina a fost ca s-a infundata putin catalizatorul de la mers cu valva EGR blocata, dar m-au sfatuit sa o turez un pic mai mult de acum incoolo, ca sa se curete si catalizatorul si e mai sanatos pe evacuarea gazelor, turat adica la cald schimbat la 3000-3500 cam asa, nu 5000:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin...iar s-a aprins martorul in bord si de data asta a fost sonda lambda 2, ea s-a stricat. inca 400 lei si pe aia. astea cand se duc se duc toate pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei sondele lambda nu se duc de "bolunde" ci datorita intoxicarii cu ulei (vezi nivelul) si/sau aditivi "minune" pusi in combustibil sau ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aditivi nu am pus de nici un fel, nici in ulei, nici in rezervor, se poate sa fie de la benzina. dar nu s-au dus chiar asa, la o dif de circa 6000 km diferenta. si uleiul l-am schimbat recent si arata bine nivelul. :lol: ata ete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s a aprins din senin un martor in bord acela de avertizare gaze de evacuare. la relanti masina tremura foarte tare si motorul la fel. la service mi au spus ca s a infundat sonda lambda si ca merge in 3 pistoane. ati avut si voi problema asta? nu am mai mers cu masina pt ca am programat o la service abia peste o sapt. e grava problema? daca nu i grava dupa ce se rezolva mai apare iar? e cazul sa vand masina din cazul asta? aveti idee cat ma costa reparatiile? :blink:

AM avut si eu trepidatii la renanti, cateodata murea motoru, daca dadeam drumu la clima crestea putin relnatiul si nu mai tremura.

Am schimbat senzori de oxigen (sondele lambda) degeaba, aprox 9 milioane.

Era de la valva de EGR (aprox 3.5 Mil pentru masina 1.6 16V).

S-a rezolvat problema dupa ce am aschimbat valva. Am impresia ca la test poate sa iti vada daca volumul de gaze recirculat este in parametrii sau nu. Si cred ca tre sa faci testul doar atunci cand tremura masina (daca nu iti tremura tot timpu).

// Era incarcata valva cu calamina si cred ca ramnea deschisa ca baga mai multe gaze decat trebuia.

Parerea mea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Acum 30 de minute am terminat de schimbat o bobina. Este a doua pe care o schimb in decurs de 2 luni. Este din cele neschimbate, in ritmul acesta o sa le schim in curind pe toate. M-a costat 120 RON e BERU. Problema este ca desi motorul acum merge rotund (era in trei buji) nu se stinge martorul de gaze. Am incercat resetare manuala dar nu se stinge. Data trecua la service l-au resetat cu PC dar mi-a uat 40 RON. Mai pot sa fac ceva ca sa nu merg la service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal....De curand mi-am luat uin Golf IV 1.4 16V.La o zi dupa ce l-am luat mi-a aparut aceiasi eroare cu gazele.Sunt din Tgv.Ma poate ajuta si pe mine cineca cu-n tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru diagnoza vezi lista atasata in postul lui aryes13 din topicul asta. Sau incearca la o intalnire a membrilor din zona ta sau din apropiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nelamurirea mea e mare. Am aceeasi problema ca cea descrisa de cryss "Mi s-a aprins lumina de avertizare gaze de evacuare, masina si motorul tremura foarte tare la relanti iar indicatorul clipeste continuu; simt si o pierdere in putere." Pierderea de putere e mare, cred ca imi ia un minut pana ajung la 30km/h, motorul tremura nu doar la relanti etc.

Imi este clar ca trebuie sa ma duc la un service. Dar problema mea este urmatoarea: va trebui sa ma duc la mecanicul pe care il cunosc din salajan in rahova. Mi-e teama de distanta asta. Ar trebui sa nu o mai misc de pe loc? Sa chem o masina mare sa imi care masina pe sus? Daca vine mecanicul pana aici (lucru pe care probabil nu il va face) are de ce? Mi-e frica sa o mai si pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu, scoate si tu bujiile si bobinele de inductie si verificale pe loc. Bujiile o sa le vezi daca sunt uscate si dupa, daca sunt toate bune scoti cate o bobina si vezi daca- si schimba motorul trepidatia, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu, scoate si tu bujiile si bobinele de inductie si verificale pe loc. Bujiile o sa le vezi daca sunt uscate si dupa, daca sunt toate bune scoti cate o bobina si vezi daca- si schimba motorul trepidatia, bafta.

;) Pai abia daca stiu sa schimb lichidul de spalat parbrizul daramite ce spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil la tine merge in 3 pistoane. S-ar putea sa fie chiar cablurile de la bujii, si nimic altceva. Cred ca ar fi bine ori sa vina mecanicul, ori sa o tractezi. Masina nu pateste nimic, dar iti dai seama la cate semafoare trebuie sa te opresti si sa pornesti... Eu am avut situatia asta la o masina si am mers cu ea in 3 pistoane cam 2-3 km. Mergea bine, apoi din senin, in oras, ma lasa. Am patit de vreo 3-4 ori treaba asta. Nu mai situ ce a fost de vina atunci.... fisele sau altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s a intamplat acelasi lucru acum vreo 2-3 saptamani.cand am pornit masina s a aprins martorul in bord si a inceput sa clipeasca.masina avea aceleasi simptome,se balbaia si tremura toata.am fost la un prieten si a facut o scanare cu vag-com ul si mi a spus ca e arsa o bobina de inductie la pistonul 3.pana la urma tot el mi a schimbat bobina de inductie si a fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu. A fost ca la Iulica123, bobina de inductie. De ce mi-a fost teama am scapat, dusul masinii la mecanic. In afara de claxonari de la taximetristii ofticati ca nu prind suta in 5 secunde nu am avut probleme. Am mers cu 30-40, balbait la plecarile de la stop dar in rest ok.

M-a costat 160ron bobina si 40ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca am inlocuit bujiile si una dintre ele era cu ulei pe ea, ce poate fi? masina nu imi facea probleme deloc, nu trepideaza, n-are nimic, merg cu viteza maxima....am uitat sa precizez...aveam martorul "check engine" aprins dar disparea dupa un timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu, cand am pornit masina ieri dimineata mi s-a aprins martorul luminos evacuare gaze si sta aprins in continuu in rest masina merge foarte bine la fel ca inainte fara nicio deosebire. Am verificat nivelul la ulei sa nu depaseasca semnul de pe joja dar este OK. Ma puteti ajuta cu o sugestie?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!