Jump to content

Motorul parca e de tractor


abitul
 Share

Postare recomandată

Poate ma lamuresc si pe mine cei mai experimentati in urmatoarea problema: in bord am afisat un nr de km, cu vagcomul imi arata alta valoare dubla aproape= 300k km. EU ma gandesc ca cu siguranat a fost modificat kilometrajul desi am fost personal si am luat masina din Germania.POt fi si alte cauze de genul- s-a schimbat calculatorul masinii, etc?

Problema care ma macina insa este de ce se aude motorul unui Passat 1.9. tdi AVB 2002 101cp aproape ca a unui tractor romanesc? Adica acel sunet metalic tipic tractorului. Mentionez ca masian merge fara problemen nu trepideaza din cauza ambreiajului, fara erori la scanarea cu vagcom-ul, consum bun-deci in perfecta stare.

Ma poate lamuri cineva?

Modificat de abitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    61

  • clpos

    23

  • abitul

    14

  • msanyix

    9

Km pot fi modificati , chiar daca ai cumparat masina personal din germania, depinde de la cine ai cumparat-o.In legatura cu zgomotul pot fi mai mule cauze:

-ulei prost

-tacheti uzati

-presiune scazuta la ulei

-kit distributie

si mule alte chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia este schimbata recent, ulei castrol 505.01 recent, eu ma gandesc la tacheti ca sunt dereglati de atata vreme sau volant ceva.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii nu au cum sa fie dereglati pt ca sunt hidraulici, deci se autoregleaza. Se pot doar inlocui, se uzeaza destul de frecvent si apar zgomote metalice.

Ai grija la distributie, sa nu fie pusa gresit.

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai acest zgomot, numai la rece, pana sa ajunga motorul la o temperatura in jur de 90 de grade, sau tot timpul?

PS: si in germania se "manaresc" kilometrajele. Eu personal era sa o patesc.

Daca zici ca pe vagcom ai 300 de mii de km, inseamna ca zgomotul mai metalic al motorului se datoreaza acelor kilometrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am luat masina din Germania nu imi amintesc sa fi avut acest zgomot. poate e o impresie. In cartea masinii am gasit un fluturas de la uleiul Castrol 0-30 long life( 30.000km) iar eu pt Romania am bagat Castrol 5-40w 505.01. LA primul schimb mi-a papat 6-700ml dar acum dupa al2lea schimb dupa 4000km nu a papat aproape deloc. Sa fie si de la ulei? CA la tacheti ma gandesc in primul rand.

Zgomotul se aude continuu la relanti, si chiar in mers parca bate ceva si la turatii mari, insa face ca tractorul la relanti- masina merge f bine, nu am de ce sa ma plang, insa zgomotul mi se pare cam mare fata de altele( probabil din cauza kilometrilor parcursi) si nu prea am chef sa imi gab mana la tacheti doar de dragul sunetului si sa risc sa stric altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu. Mai tare de cand am trecut pe ulei Castrol. Dar o mare parte din vina o poarta si tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ponegriti atat numarul de kilometri ai unei masini!Cu o intretinere eficienta,cu putina responsabilitate in exploatare,masina(motorul)poate face multi kilometri(ore de functionare),nu numai 300k km!

Masina din semnatura am luat-o la 360k si are in prezent 425k,si functioneaza(inca) ca un ceas elvetian.

Cine nu crede,vezi logul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ponegreste nimeni nr. de km. Cautam sursa problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu de cand am cumparat masina:|...exact exact exact ca passatul lui "abitul"

Motor 1.9 TDI 66 kw...merge perfect...fara trepidatii sau alte probleme...nu consuma...

ma gandeam k e de la distributie...pt k la rece imi cam "bate" o rola...dar f putin...1 minut, dupa aceea se opreste bataia care cred ca este de la o rola...insa ramane acelasi zgomot de "tractorah" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu merita sa reglez tachetii? este o operatie migaloasa? MA gandesc ca masina functioneaza perfect, fara probleme si nu as vrea sa imi fac singur- de genul un surub rupt, sau alte probleme ce ar putea aparea dupa operatia de reglaj a tachetilor. LA dacie stiu ca era simpla operatia insa la Passat ? merita sa ma duc la un "mester" sa fac acest reglaj si poate sa trec pe ulei ARAL?

Zgomotul la care ma refeream este legat de faptul ca sunt si mai multe trepidatii ca la alte passaturi(ambreiajul functioneaza bine desi pedala este cam tare si is da drumul cam sus), iar sunetul motorului , cand accelerez nu este ca la altii, acel rontait frumos impreuna cu acel suierat specific..la mine zgomotul duce la ideea de tractor- bun, dar totusi tractor

Modificat de abitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca-s gemene motoarele noastre, din ceea ce povestesti tu. :icon_thumright:

Nu ai ce reglaj sa faci la tacheti. Dupa cum s-a mai spus, acestia sant hidraulici si se AUTOregleaza.

Iar ambreiajul, totusi nu e chiar bun din ce spui tu. Placa e invechita daca pedala e tare, iar discul e pe sfarsite daca prinde sus. Cine stie cum e si volant-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai subscriu si io la faza cu tractorasul, asa ca avem tripleti deja!!! :( La mine asa e modelu de cand l-am cumparat, deci nu mi-am batut capu, fiindca totul merge brici la motor....ulei Castrol pt. PD adus din Germania.....insa am remarcat o mica modificare a tremuriciului la relanti dupa ce-am pus boxul.....nu ca s-ar fi marit sau ar fi scazut relantiul, doar tremura altfel.....ca si cum inainte tremura stanga-dreapta, iar acum tremura sus-jos (plastic vorbind, pt. exemplificare)! In rest, zgomotul nu cred ca se poate diminua....asta e glasul lui "naturel".... :D Cosmine, noi oricum avem motoare gemene.....doar ca tu esti ceva mai optimist la caii putere! :offtopic:

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci la motor nu merita sa umblu- nu consuma ulei, trage bine adica sunt multumit. La kitul de ambreiaj ma gandesc si eu ca va fi urmatoare investitie, desi in prezent nu da semne sa patineze, vibratii la plecarea de pe loc nu are sau chestii asemenetoare, asa ca, sper sa ma mai duca. Asa a fost de cand a luat-o, cu pedala mai teapana si in 15.oookm a ramas la fel.

A observat cineva daca uleiul folosit modifica si sunetul motorului?

Eu ma gandesc sa pun alt tip decat Castrol 5-40w 505.01 pentru pd. Am facut 2 schimburi cu asta si sunetul e la fel. merita sa incerc altceva?

Ca bani de investii nu am . E criza mare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa cum motorina de la noi este alta mancare de peste fata de cea din Germania ("reteta" modificata), de ce n-ar fi valabil asta si in cazul uleiului de motor? Cine mai stie pe unde-o fi facut uleiul Castrol de pe piata romaneasca? Atata timp cat "va mai trai" sursa mea ce-mi aduce din Germania uleiul Castrol, io unu nu-l voi schimba cu alt ulei, nici chiar daca va spune cineva ca, de exemplu, cu ulei Aral {cumparat din Romania} a disparut zgomotul de tractoras! Eventual sa-i spun sursei sa-mi aduca odata Aral din Germania si sa vad atunci daca e vreo diferenta.....dar pana atunci va mai dura, fiindca deja am cumparat uleiul Castrol pt. urmatorul schimb si inca mai am de facut 6.000 de km cu uleiul ce-l am acum in masina.....deci abia peste ~ 21.000 km as putea incerca metoda cu alt ulei, adica peste un an de zile.....sa fim noi sanatosi pana atunci...... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, motorina proasta cred ca are o mare parte din vina pentru zgomotul mare.

Apoi ar fi uleiul. Eu am momentan Castrol Long Life adus de la reprezentanta din Germania, si de cand cu el, e si mai zgomotos motorul.

Urmatorul va fi Valvoline, care stiu eu ca avea cel mai bun randament la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme de genul asta, sa zic ca e zgomotos in functionare motorul, insa un singur lucru am constatat azi vara, cand am fost pana prin Austria, si de data asta, facand mai multi km decat in alti ani, am fost nevoit sa alimentez prin tari straine. Cum a zis Cosmin mai sus, motorina e "buba". Dupa mine in 40-50 % din cazuri, daca motorina e de calitate, masina merge k unsa. Nu imi venea a crede ca e TDI, s-a auzit diferenta si s-a si simtit cand a "papat" ceva mai de calitate :)

Pacat ca doar prin vacante ajunge si machinutza mea sa se dea la "dulciuri" mai de calitate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.youtube.com/watch?v=ScJuoOAbvYQ

aici puteti auzi mai exact despre ce vorbesc.

Pana acum am pus numai de la petrom TOP NORDIC sau TOP EURO 4 cum era denumita , cu ulei castrol 505.01 cutie argintie special pentru PD.

Cu siguranta daca auzeam sunetul asta in GErmania nu o mai luam! hehe. o fi fost motorina de acolo plus uleiul nemtesc Castrol long life...... insa asta e viata- traim in ROmania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca zgomotul asta mai mare il face in zona galerie, sa nu rasufle pe undeva pe la ia sau pe la raccorduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abitule, exact asa face si tractorasul meu. Zici ca-i motor de 20 de ani si se imprastie toate piesele prin el. Dar de fapt el merge superb.

Cred totusi ca motorina slaba il degradeaza in timp iremediabil si degeaba mai bagi motorina buna dupa ce a mancat doar motorina romaneasca. Cel putin asta e teoria mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din film am auzit si ceva "fluieraturi" pe acolo. Vezi si la cureaua de alternator, fulie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie de la motorina. Eu, dupa mai mult de un an de alimentare exclusiv Rompetrol, de doua plinuri am trecut la OMV, si am sesizat un zgomot mai accentuat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord dsf si cu claudiu 83.Dar as mai adauga naiscava role(parca e un zgomot de bile nu tocmai sferice sau role de rulment care nu mai sunt cilindrice 100%)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, nu e nicio rola. Ala e zgomotul motorului, nu al rolelor. Si daca scoti toate rolele tot asa o sa faca. Vorbim de zgomotul motorului pur si simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea exagerat se aude, la rece inteleg sa se auda asa dar la cqald trebuie sa mearga ca o albinuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!