Jump to content

Astept Golf6


szaki
 Share

Postare recomandată

  • Replies 581
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    26

  • szaki

    22

  • TDR

    19

  • alecsutzu

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

vin si eu si va impartasesc rationamentele care au stat la baza configurarii golfului meu 6

1.am ales o motorizare de 1.4, 80 de cai din doua motive: 1. nu am avut un buget mai mare de 16k cu tot cu tva; 2. sunt adeptul unui mers mai batranesc si nu ma deranjeaza prea tare ca are doar 80 cai (am in familie un g4 de 1.4 si fosta mea masina a fost un g4 de 1.6 16 v - se simt diferente intre ele, normal, insa nu m-i se pare asa o catastrofa)

2. am pus in primul rand confortul meu ca sofer inainte, in consecinta am mers pe o echipare TL (cred ca singurul impediment ar fi ca oglinzile nu sunt in culoarea caroseriei - se poate rezolva si dupa, asta in cazul in care m-i se pune pata, insa nu prea cred) la care am adaugat cateva extraoptiuni:

- aer conditionat climatic - este un must si nu are rost sa mai zic altceva despre el

- pachetul cu alarma antifurt plus - aici am oscilat intre fitza si nu prea, cred ca am ales-o pentru un plus minim de siguranta

- anvelope pe 16 all season - mi-a placut mai mult tinuta de drum cu roti pe 16 fata de 15 (parere personala)

- computer de bord plus - destul de util cred eu si arata mai bine decat ala simplu

- pachet secure - cu proiectoare si cotiera, lucruri zic eu utile pentru drumuri lungi si mai ales pentru

conditii rele de vreme (foarte tare lumina statica de virare, clar ofera o vizibilitate mai buna)

- rcd 510 - la pretul de 355 eur cu tva cred ca nu mai are rost sa povestetsc despre avantaje, s-a mai vb aici

despre asta - touch sreen-ul m-i se pare de foarte efect

- esp - no coment

- sistem de monitorizare in pneuri - nu stiu cat de util e, mi-a placut ideea si la 48 de euro parca nu era asa paguba

3. configuratia aleasa de mine m-a dus la 16.453 eur cu tva, tinand cont ca daca plecam din start cu CL ma costa mai mult cu optionalele de fata (17.250 EUR) - deci am scutit 700 de euro renuntand la oglinzi in culoarea caroseriei si la priza de 12 v in portbagaj (parerea mea)

cam atat pot sa zic despre viitoarea mea masina

p.s. o parere pur personala ar fi ca g6 reprezinta un upgrade reusit fata de g4, gandindu-ma la faptul ca g5 nu m-i s-a parut asa reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mAku5000Felicitari pentru alegere.

Si eu am mers pe TL configurat dupa gustul meu. Nu inteleg volkswagenul de ce a decis ca oglinzile si manerele de la portiere sa fie negre, fiind ca dau imresia de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am primit o veste excelenta.masina mea a ajuns in curtici si va fi livrata pe luni sau marti saptamana viitoare.

am ales un HL de 1.6 culoare candy-weiss

ca optionale:

-climatronic

- pachet lumini II

- RCD 510

aaaaa si referitor la oglinzi si manere TL mi se pare ciudat pentru ca TL in germania vine cu toate in culoare caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oooo, felicitari...se pare ca albul are succes pe Golf 6

In DE trendline-ul costa mai mult decat in RO dar e si mai dotat.

Asteptam impresii dupa ce o ridici.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari kleine!

La cat timp de la fabricare a ajuns masina la curtici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult iupumare

@szaki.... pe 2 feb am fost sunat de la PBN ca masina a fost fabricata si asteapta sa fie transportata. si ieri a ajuns la curtici.o saptamana dureaza si apoi nu inteleg de mai dureaza inca o saptamana sa o livreze dealer-ului.cand ia vine in 1 saptamana din DE si inca o saptamana de la arad la bucuresti... comanda a fost data pe 14 noiembrie 2008...ma asteptam sa dureze mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari si fara incidente/probleme:) ! Si eu am tot TL si ma mandresc cu el.

PS: Dureaza ca-i fac si o verificare + intocmire acte rca(Omniasig). Eu am si full casco tot de la ei.

Modificat de Alexzander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva dupa cat timp dupa ce ridic masina trebuie sa merg la RAR pentru ca as vrea sa ii pun folie inclusiv geamuri laterale fata, dar mai inchise decat limita de 70% transparenta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu ai voie sa ai folie mai inchisa de 30% - 70%transparenta pe fata

Nu ai ce sa omologhezi la RAR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu am un prieten care are un service care monteaza folie 3m autorizata RAR si o sa imi dea autorizatie si pentru cele de pe fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

asemenea autorizatii date pe ochi frumosi (a se citi nelegal) pot duce la ridicarea autorizatiei RAR pentru prietenul in cauza...

Nu va mai ganditi ca politistii-s fraieri si nu pot vedea niste folii prea inchise...

Continuam discutiile aici

Offtopic la offtopic: din ce in ce mai multe controale ale politiei impreuna cu RAR-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform mailului primit azi, mi-au dat termen de livrare saptamana 19, asta inseamna ca masina ar trebui sa o primesc in jurul datei de 08.05.2009

plata am facut-o pe 9 februarie cu confirmarea din partea lor de primire a banilor pe 10 februarie... asta inseamna ca in cazul meu ar trebui sa dureze cam trei luni pana la livrarea masinii... sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mAku5000 - "welcome in club" - asteptare usoara.

Asteptam sa prezinti configuratia masinii.

Ai platit integral pretul sau numai avansul?

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Vad ca v-ati cam pripit cu configurarile Golfului VI.Eu unul am ales din masinile cu livrare imediata,luni am pregatit toate actele necesare leasing-ului,ieri am fost la reprezentanta Sandra din Iasi si maine voi intra in posesia masinii(bine trebuie si un dram de noroc ca sa se finalizeze asa de repede).Configuratia este urmatoarea:Golf VI,motorizare-1.4 TSI 122 CP,varianta de echipare Comfortline,dotari optionale:climatronic pe 2 zone,volan multifunctional,4 jante de aliaj Atlanta pe 16,roata de rezerva tot din aliaj,lumini coming home-leaving home,radio CD 510 cu magazie de CD-uri,sistem de alarma Plus,parca mai era ceva,dar nu mai tin minte.Oricum cred ca e mai mult decat trebuie la o masina.Asteptare usoara celorlalti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu si va impartasesc rationamentele care au stat la baza configurarii golfului meu 6

1.am ales o motorizare de 1.4, 80 de cai din doua motive: 1. nu am avut un buget mai mare de 16k cu tot cu tva; 2. sunt adeptul unui mers mai batranesc si nu ma deranjeaza prea tare ca are doar 80 cai (am in familie un g4 de 1.4 si fosta mea masina a fost un g4 de 1.6 16 v - se simt diferente intre ele, normal, insa nu m-i se pare asa o catastrofa)

2. am pus in primul rand confortul meu ca sofer inainte, in consecinta am mers pe o echipare TL (cred ca singurul impediment ar fi ca oglinzile nu sunt in culoarea caroseriei - se poate rezolva si dupa, asta in cazul in care m-i se pune pata, insa nu prea cred) la care am adaugat cateva extraoptiuni:

- aer conditionat climatic - este un must si nu are rost sa mai zic altceva despre el

- pachetul cu alarma antifurt plus - aici am oscilat intre fitza si nu prea, cred ca am ales-o pentru un plus minim de siguranta

- anvelope pe 16 all season - mi-a placut mai mult tinuta de drum cu roti pe 16 fata de 15 (parere personala)

- computer de bord plus - destul de util cred eu si arata mai bine decat ala simplu

- pachet secure - cu proiectoare si cotiera, lucruri zic eu utile pentru drumuri lungi si mai ales pentru

conditii rele de vreme (foarte tare lumina statica de virare, clar ofera o vizibilitate mai buna)

- rcd 510 - la pretul de 355 eur cu tva cred ca nu mai are rost sa povestetsc despre avantaje, s-a mai vb aici

despre asta - touch sreen-ul m-i se pare de foarte efect

- esp - no coment

- sistem de monitorizare in pneuri - nu stiu cat de util e, mi-a placut ideea si la 48 de euro parca nu era asa paguba

3. configuratia aleasa de mine m-a dus la 16.453 eur cu tva, tinand cont ca daca plecam din start cu CL ma costa mai mult cu optionalele de fata (17.250 EUR) - deci am scutit 700 de euro renuntand la oglinzi in culoarea caroseriei si la priza de 12 v in portbagaj (parerea mea)

cam atat pot sa zic despre viitoarea mea masina

p.s. o parere pur personala ar fi ca g6 reprezinta un upgrade reusit fata de g4, gandindu-ma la faptul ca g5 nu m-i s-a parut asa reusit

@ szaki - am prezentat-o mai sus

@ Luci G. - la cati bani te-a dus masina? ... una din conditiile mele de netrecut peste ea era ca masina sa aiba ESP... toate masinile gata configurate (asta cand m-am interesat eu de masini) ce se gaseau in curtici sau pe la dealeri nu aveau esp... mai e o problema, am observat tendinta dealerilor sa propuna masini ce sunt configurate in asa fel incat sa-ti impuna si unele optiuni ce t-i se pot parea inutile (asta din subiectivitatea fiecaruia)... in consecinta, am vrut sa pun pe masina tot ce mi-am dorit (mai vroiam incalzire in scaune, dar era prea scump pachetul) si tot-odata sa ma incadrez cumva si intr-un buget (in jurul lui 16.000 EUR)

L.E. @ szaki: am platit cam jumatate din masina

Modificat de mAku5000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul masinii e de 20500 euro cu TVA.In legatura cu ESP-ul,am la masina actuala si nu a intrat niciodata in actiune,eu zic ca am ajuns la un stadiu de sofer cat de cat bun.Pe Golf VI,standard,ESP-ul se pune la orice varianta de echipare dar care e 4motion sau DSG,in rest e ASR-ul standard care zic ca e un lucru bun pe zapada sau in conditii grele de drum.Asa ca parerea mea e ca ar fi bun ESP pe Golf VI,dar pe viitorul R20 nu neaparat pe un motor de 1.4l.La mine dealer-ul nu a avut nici un cuvant de spus in alegerea masinii,in momentul de fata stocul cu livrare imediata e de vreo 70 de masini si am ales-o pe aceea care am dorit-o.Apropo,s-a confirmat,maine intru in posesia masinii,voi reveni cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o asteptare de 3 luni si 4 zile, ieri am fost la PBN si mi-am ridicat masina. este un golf VI HIGHLINE de 1.6, ca optinale am pus climatronic,pachet lumini II si RCD 510

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si o gramada de km fara probleme !

Moderator: completeaza rog si localitatea de unde esti:

Se va completa in ecranul urmator ORASUL si MASINA

Necompletarea acestor campuri se va sanctiona prin neactivarea contului sau suspendarea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci G. si kleine - Felicitari si va urez cat mai multi kilometrii fara probleme. Astept cat mai multe impresii despre exploatare si consum cat si fotografii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, felicitari lui Luci G. si kleine pentru masini, sa le stapaniti sanatosi si fara probleme...si eu sunt in asteptarea unui golf VI Highline, 1.4 tsi 122 negru metalizat, la fel ca si majoritatea dintre noi trebuia sa ma incadrez in buget ~ 20.000 ddp, ca optionale: climatronic, esp, privacy glass, roata de rezerva din otel de dimensiuni normale. Masina va fii fabricata in sapt 12 a acestui an, intre 16-21 martie urmand ca livrarea sa se faca in prima jumatate a lunii aprilie, regret ENORM faptul ca nu m-am documentat destul pentru a nu omite RCD510 din configuratie, nespus de mult regret ca l-am trecut cu vederea, pur si simplu nu trebuia ratat, asta este raman cu RCD310 acuma, se pare ca nu se mai poate face nimic, am intrebat agentul de vanzari care apropo, nu m-a ajutat deloc cu niste informatii utile referitoare la optionale (presupun ca merita sa mentioneze ca RCD510-le isi merita diferenta fata de RCD310) si mi-a transmis ca nu se poate sa mai modific nimic din configuratie fiindca productia a fost stabilita! Ma gandeam sa trimit un mail in Germania fiindca stiu ceva germana sa vad daca chiar asa este, ce sa fac daca nu am cascat bine ochii !!! Asteptare usoara celor care isi asteapta masinutzele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zengy - Felicitari si asteptare usoara! Intr-adevar merita banii RCD 510 (din pacate la mine nu s-a incaput in buget). Referitor la modificarea configuratiei te sfatuiesc sa mai insisti pentru ca sunt convins ca se poate rezolva. Am constatat si eu ca atat atitudinea cat si nivelul de pragatire a agentilor de vanzare cu care am avut norocul sa ma intalnesc lasa de dorit.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi la fel si tie si tuturor care se afla in asteptare, am primit raspuns categoric de la agentul de vanzari, in sensul ca nu se mai poate, am trimis totusi un email in Germania referitor la posibilitatea modificarii configuratiei initiale, as fii dispus sa fac compromisuri privitoare la perioada de asteptare in cazul in care va trebui reprogramata productia pentru comanda mea, sa speram ca cei din Germania sunt mai receptivi, mai predispusi si mai maleabili in ceea ce priveste satisfacerea clientilor :banghead:, deasemena in cazul unui raspuns afirmativ am cerut si detalii referitoare la pasii ce ar trebui urmati, probabil ca va trebui cumva tot cu dealerul sa aranjez, cred ca ma va blestema agentul respectiv! Sa vedem acuma, sunt f curios daca voi primi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zengy - Da cu dealerul trebuie rezolvat. Inceraca la dealer la un nivel mai inalt, eventual la director, totodata trimite mesajul si pentru Porsche Romania. Schimbarea in configuratie ceruta de tine nu este una majora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci G. si kleine felicitari ptr masini, sa le si sa va stapaniti sanatosi si fara probleme. La cat mai multi KM ;)

Domnilor @Zengy si @szaki desi sunt de acord cu voi in privinta RCD510 (care intradevar merita) fiti pe pace ca atat 210 cat si 310 satisfac nevoile de baza fara nici un fel de probleme, fiind usor de utilizat. Cu atat mai mult pe masinile cu comenzi pe volan.

@Zengy - Totusi e bine sa incerci si mai sus de dealer cum zice si szaki, ca nu se stie niciodata. Ciudat e totusi ca masina ta intra in fabr abia in sapt 12 si teoretic pana atunci ar trebui sa poti adauga ce vrei si ce nu vrei la configuratia ta (ma rog, parerea mea).

Cat despre motorasul asta care are sa va vina, ce sa mai zic, e o bijuterie (am si eu masina cam de 2 sapt si sper ca intelegeti entuziasmul). Va doresc in continuare asteptare usoara pentru ca sincer va spun si cu mana pe inima: MERITA FRATILOR :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!