Jump to content

VW Golf 6 R


Marius
 Share

Postare recomandată

pt ca aici

http://www.worldcarfans.com/109091521783/v...n-the-frankfurt

Performance figures are 5.7 seconds for the 0 - 100km/h sprint and 250km/h for the top speed. With the DSG transmission the 0 - 100km/h time goes down to 5.5 seconds.

si mi se par mai apropiate pentru gabaritul,puterea, motricitatea masinii. atat are si S3 8P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B.o.g.d.a.n

    22

  • rex

    17

  • Bogdan_wrc

    15

  • GtSport

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, s-ar putea sa ai dreptate, oricum pe internet daca citesti 5 prezentari gasesti 5 versiuni diferite ale datelor tehnice (in privinta CP si a acceleratiei).

Si mie mi se par mai reale 5.5 si 5.7 secunde. Cred ca cel mai bine asteptam sa para brosura de prezentare pt vanzare a lui Golf VI R si atunci ne lamurim.

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da qoute la mesajul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste regulamentul. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una-alta, eu zic sa modificati titlul topicului.

R ajunge.

pict6520.jpg

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa nu cumperi S3 la banii astia?, sunt curios ce optionale a pus de 10000 euro inafara de alea 3 scrise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pf.... cam scump. Oricum in ro cred ca va pleca de la 30.000 DDP.

Optionale ar fi (pe langa cele scrise acolo) scaunele sport si incalzite, dsg, jante (presupun ca vine cu 18 si optional 19, dar se poate sa vina si cu 19 standard ca si Seat Cupra R).

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interiorul nu o sa fie ca la golf 6 ? nu tin minte, dar r32 a venit cu jante pe 17 optional 18 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele de la IAA Frankfurt:

p1000484c.jpg

p1000486m.jpg

p1000485w.jpg

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gbrgeorge> si R32 mk4 si mk5 au avut doar 18" jante. Nu a existat optiune de 19" la nici una. MK4 a avut doar un model de jante. Mk5 a avut pana in luna 6.2007 un model si din 7.2007 au trecut la alt model de jante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca am vazut eu aiurea jante de 17 pe r32. R-ul care a aparut acum, va avea aceleasi scaune scoica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfffffooai masina e mega scumpa, nu scumpa. 36.000 cu doar o parte din optionale este enorm... Nu vad exact (scrie prea mic) daca pretul include totusi TVA-ul...daca l-ar include hai sa zic ca ar fi mai uman...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cu siguranta include. Si actualul R tot pe acolo iese cu TVA inclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36.400 e pretul stock cu TVA din germania. La ei sunt mai scumpe ca la noi. De ex GTI-ul incepe de la 26.650 (2 usi manuala). La noi masinile sunt sensibil mai ieftine, deci pretul de pornire va fii aproximativ egal cu cel al Golf V R32 (+/-), deci undeva pe la 31.000 cu TVA.

De ex, Seat Cupra R incepe in De de la 30.000 cu TVA, iar la noi incepe de la 20.300 CIP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut acest Golf R la IAA in Frankfurt (este chiar cel din poza) :P . Estetic vorbind arata bine, in interior de asemenea este frumos, avea scaune tip scoica, care in perioada scurta de timp in care am stat in ea m-au convins ca nu sunt confortabile aproape deloc, si performante destul de bune pt un Golf. Dar ajungand la capitolul pret de achizitie, mi se pare exagerat de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Andrei2000 & all

exagerat de scump in comparatie cu ce???

Cu Golful meu 5? Cu B6le tau?!

Totusi vorbim de varful de gama al celui mai vandut model de HB din lume iar suindu-te in el poti califica materialele ca fiind superioare unui model "normal"

Lasand la o parte dotarile standard pe care le platesti pt orice alta versiune

Doriti o comparatie?! luati integralele de pe piata over 250bhp si vedeti concluzia...

PS: Comparatia se poate face in aria Versus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu tine dudu . Este doar punctul meu de vedere, pt ca o astfel de masina consider ca nu o poti cumpara ca sa o ai de toata ziua, pur si simplu asa vad eu lucrurile :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Comparatia se poate face in aria Versus :blah:

Revin cu precizarea de mai sus: nu transformati acest topic intr-un Versus

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date tehnice Volkswagen Golf R cu cutie manuala si cu DSG, ambele cu sase trepte.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au gresit putin nemtii: "Twincharger" sau are si compresor :)?

La GTI e doar "Turbocharger".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu precizarea de mai sus: nu transformati acest topic intr-un Versus

Mersi!

Pai tocmai tu ai lansat "provocarea" :). Eu comparam pretul cu cel al unui S3, este periculos de apropiat...

Are cineva o poza cu motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au gresit putin nemtii: "Twincharger" sau are si compresor :)?

La GTI e doar "Turbocharger".

Si la Scirocco R este trecut Turbocharged. Ciudat sa le fi scapat asta... fie din partea VW fie din partea presei care peste tot a afisat masina turbocharged. Din poza mie imi pare turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohooo stai linistit ca nici eu nu sunt perfecti. Tin minte cand mi-am luat masina ca ceea ce spunea volkswagen.de nu corespunea cu cartea tehnica. Datele de pe volkswagen.de au fost schimbate de 2 ori si tot nu corespuneau cu cartea :).

E cam clar ca e doar turbo. Din cate am inteles Golf R si Scirocco R au acelasi motor, dar pe volkswagen.de la golf e dat 270cp, iar la scirocco 265.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur motorul este turbocharged. Cred ca au gresit cei de pe volksvagen.de.

VW nu a dezvoltat niciun motor de 2.0 cu turbo si compresor, din ce apare prin presa.

Referitor la pret, intr-adevar e mare pretul daca raportam strict la modelul Golf. Daca ne uitam la performante, dotari, potential de tuning + ceea ce se vrea a fi masina...pretul este bun.

In orice caz...cine va cumpara masina este pasionat de Golf sau cauta o masina cu potential mare de tuning dar mult mai placuta la aspect si mult mai bine finisata decat celebrele Lancer si Impreza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut preturile pentru Germania:

Golf R manuala: 36.400 EURO

Golf R DSG: 38.275 EURO

Mie mi se pare destul de mult avand in vedere ca S3-ul manual costa 37.625 EURO, iar cel dsg e 39.600 EURO. Consider ca o diferenta de 1000-1500 EURO e prea mica.

Pe configuratorul din Romania nu au aparut preturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!