Jump to content

VW Golf 6 R


Marius
 Share

Postare recomandată

de exemplu, un C350 cdi 4matic care 0-100km/h in 6.7 secunde. si ala cantareste 1,76 tone.

mie mi se pare o "incetinire" asumata.

sau hai sa luam din ograda proprie, un A4 3.0tdi. Cu doar 240 de cai (e drept, ceva mai mult Nm), cel cu cutie manuala are declarat un 6.1 sec.

Sau acea tractiune integrala e mai mult de decor.

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B.o.g.d.a.n

    22

  • rex

    17

  • Bogdan_wrc

    15

  • GtSport

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce importanta are in cat prinde suta asa mult? mersul pe sosea nu se face decat arareori in linii drepte. poate sta pe viraje mult mai bine cine stie. ce vreau sa spun e ca nu as trage concluzia ca e o masina mai buna sau mai slaba doar uitandu-ma ca prinde suta ceva mai lent sau mai repede.

mai bine v-ati uita la faptul ca daca e cumva ca fordul rs, e groasa treaba, pe ala am inteles ca pt a-l conduce la tot ce poate el, iti trebuie cunostinte serioase de pilotaj. eu unul sunt convins ca nu as putea conduce r20-ul la ce poate el pt ca nu am astfel de cunostinte de pilotaj, si intre condus si pilotaj e o ditamai diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am zis undeva ca timpul 0-100 km/h este cel mai important. vroiam doar sa subliniez faptul ca desi cu 50 de cp in plus fata de GTI si cu TRACTIUNE INTEGRALA, upgrade-ul (daca mi-e permis sa-i spun asa) este destul de mic. si atunci ma intreb : oare nu s-a vrut din start un model care sa nu puna probleme S3-ului actual ??

Cum se face ca masini MULT mai grele decat acest R20 sa scoata timpi similari, ca sa nu mai vorbim de A4, care-l cam bate ??

Sa fim onesti si sa recunoastem ca achizitionarea unui GTI, ca sa nu mai vorbesc de un R20, este realizata in primul rand cu gandul la performantele masinii, mult mai putin la design, finisari sau valoare de revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oaspetele Ai dreptate. Clar, cine isi cumpara un GTI isi cumpara pt performante nu pt ca are o cusatura speciala nu stiu pe unde. Cat despre R32 si in speta R20-ul care apare acum, el se adreseaza cumparatorilor de GTI nefinisati daca mi-e permis sa spun asa :D. Cei care vor "raw power, raw sound" s.a.m.d. Faptul ca un A4 "aproape il bate" n-are nici o importanta pt ca n-ai sa poti niciodata sa iei un viraj sau sa ai acelasi feeling la condus daca le compari pe cele 2. Cine isi ia un R20 nu se duce la serviciu cu el, isi ia un Red Bull sambata dimineata si pleaca spre Valea Neagra-Cheia, Sibiu-Sighisoara (DJ 106) sau alte drumuri de genul si dezlantuie fiara din el si de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandesc ca acea tractiune integrala pe care gti-ul tin minte ca nu o are, are un cuvant greu de spus. tu spui ca upgradeul e mic, dar privesti asta doar prin prisma datelor tehnice cunoscute pana acuma, normal de altfel. trebuie sa apara masina si sa o testeze cineva cum trebuie si atunci s-ar putea ca upgradeul sa fie mai maricel. corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudat, 6.4 de la 0-100 km/h este acceleratia pe care o are si Cupra cu 240 cp si fara 4x4. Cred ca va fi mai rapid de atat. Sau este un artificiu de marketing pentru a nu concura cu fratele mai scump S3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce spuneam ??

@mandelu, tocmai de la tractiunea integrala ma asteptam sa scoata un 0.5 sec fata de cupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, cert e ca va fi foooarte usor de modificat. probabil, ca si alte modele este putin sub-tunat din motive de marketing..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum cred ca ne contrazicem degeaba, pana apare nu ramane decat sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si o chestie super tare:

putting the outputs to all corners via VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea problema a haldex-ului a fost rezolvata. Asta e cu adevarat tare Bogdane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, aseara am trecut prin germania si deja am vazut ceva reclama vaga... Intr-un "Peco" am vazut ceva reviste tuning etc si scria si de noul R , si acum vad si acest topic care nu ii clar de loc... La inceput spuneati de 270 de cai pe la mijloc de 260 cp si acum 265cp deci asa ii si faza cu 0-100km/h nimic inca nu ii clar ... in revista in care am vazut ceva informati despre R20 nu zicea de 0-100km/h doar de estetica, dotarii etc si ziceau ceva de DSG si de 4Motion.

Inca nu putem sti clar dar dupa cate am auzit am intales ca va bate S3-urile si ca probabil va fi cel mai reusit golf din instorie.... Cum ziceam inca nu ii nimic concret.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva exact 100%: are acelasi motor de pe gtiV, S3, octiavia RS, etc?

Daca e asa cum cred eu e belea mare ptr ca deja toate upgrade-urile ptr acel motor au ceva vreme de cand sunt lansate si acum au preturi foarte OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este un 2.0TSI care stiu ca e putin diferit de 2.0TFSI de pe GTI/S3...

nu stiu noul CUPRA R ..dar cred ca tot aceeasi inima are. oricum kituri vor fi gramada :)

ninu...are 270 de cai, 4x4.

GTsport, se pare totusi ca e valabila DOAR cand puntea fata are aderenta zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tare am impresia (si sper) sa fie TFSI-ul...

Urmatoarea masina pe lista de achizitii asta ar fi si motorul ala va fi cel mai usor si ieftin de tunat peste 2 ani (cand estimez eu ca as putea-o comanda)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la salon la Frankfurt si am vazut si Golf-ul R. Intr-adevar arata foarte bine si in interior si in exterior.

Cat despre performante, cum s-a mai zis... 2.0 TSI (se pare ca este varianta de pe noul GTI, nu de pe S3), 270 CP, 4X4 Haldex (sistem optimizat).

Mi-a placut foarte mult spatele, cu evacuarile spre interior ca la R32.

Nu am descarcat inca pozele din aparat dar o sa caut maine R-ul si o sa pun o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
2.0 TSI (se pare ca este varianta de pe noul GTI, nu de pe S3), 270 CP, 4X4 Haldex (sistem optimizat).

Ma foarte indoiesc... la 270 de cai, sigur are K04 pe el...

Iar GTI6 a pastrat turbina de la generatia anterioara... iar faptul ca-i spune TSI e doar marketing, tot un motor simplu-supraalimentat fiind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate dudu. M-am exprimat eu gresit. Ma refeream la faptul ca este TSI varianta noua sa zicem, de pe G6 GTI, care din cate stiu are cateva modificari fata de TFSI de pe G5 GTI.

Referitor la turbina, este clar ca are K04.

Stiu diferentele intre TFSI, TSI (marketing) si TSI (turbina si compresor).

Daca nici acum nu ma fac inteles, ma las pagubas si scriu maine, ca sunt rupt dupa o zi de umblat la Frankfurt.

:icon_thumleft:

LE: Modific aici ca sa nu deschid 1000 de posturi. Pun maine niste poze ca acum nu am cablu sa le descarc din aparat. Am verificat acum si am 3 poze cu Golf R si una cu Scirocco R.

A fost o mare nebunie in hala VAG, cred ca cea mai mare aglomeratie din tot salonul.

Scuze de off-topic.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vrem pozee! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatii oficiale de la Frankfurt Motor Show despre Golf VI R

Motor 1984 cm3 TSI EA 113

265 CP / 350 Nm disponibili de la 2500 rpm si pana la 5000 rpm

Tractiune Integrala 4MOTION cu unele imbunatatiri

acceleratie 0-100: 6,5 secunde cutie manuala/ 6.4 cutie DSG

vit max: limitata la 250 Km/h

Aveti si 2 clipuri cu Golf VI R de la Frankfurt Motor Show

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifrele le-am luat dintr-un comunicat oficial VW si cred ca sunt cele reale.

Videoclipul de prezentare oficial cu Scirocco R si Golf R http://www.autoblog.com/2009/09/20/video-n...-hit-the-track/

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da qoute la mesajul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste regulamentul. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!