Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

ok deci vineri ma intalnesc cu cineva ptr. un scan cu VAG-com-ul. :icon_thumright:

Acum mai ramane dupacum am fost sfatuit aici pe forum sa verific cablajul de la sonda lambda 2,numai ca este o mica problema: unde este sonda asta? nu ma pricep eu la masini dar daca pot repara oameni ma gandesc ca pot sa-i acord si un pic de atentie masini mele :Driver: . deci imi poate explica cineva cum ajung la sonda asta? :blink: poate si niste poze daca aveti :P sau un link ceva (orice ar fi de folos ptr un newbie in domeniu auto)

si nu in ultimul rand cand am fost la mecanicul/computer freak wannabe/agent vanzari piese auto/foarte ajutator in a ma indruma sa cumpar ceva inainte de a verifica ce am daca se poate repara mi-a curatat si clapeta de admisie(mentionez ca aveam in relanti variatii ale turatiei +trepidatii tot in relanti<poate ceva subiectiv>) dupa ce mi-a curatat-o l-am intrebat daca nu trebuie sa fie calibrata sau ceva din comp si mi-a zis ca nu trebuie nimik. sa fie asa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta trebuie adaptata, adica invatata pozitia de zero. Se face cu vag com sau fara. Nu explic aici cum deoarece este descris clar pe forum.

Sonda 2 e pe toba intermediara sub masina, cam pe unde e schimbatorul de viteze, se vede doar pe dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac o scanare in aceasta seara. Multumesc Turbocip!!! :)

Masina este un G4 AXP 1.4 euro 4.

Am gasit urmatoarele erori:

00812-Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10- Intermintent

16518-Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 : No Activity

P0134-35-00

Pentru a doua eroare am sa incerc sa curat mufa de la sonda sa vedem daca da rezultate, daca nu, se schimba sonda 1.

Pentru prima eroare, astept pareri va rog. Martorul in bord (cerc cu acel triunghi si ! in interior) nu are o regula in a se aprinde, ultima oara s-a aprins la drum lung, mers cu 90-100. Cred ca o data pe luna se aprinde, probabil depinde de cum/pe unde se merge cu masina...nu stiu.

Se stinge abia dupa ce opresc motorul.

Multumesc si astept pareri ref prima eroare.

Modificat de CipB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Ti-am spus CipB ca asa trebuie sa iti arate eroare la prima sonda lambda ? :)

Nu ai ce sa curati la ea, mai ales mufa. Daca era mufa devina, iti dadea o eroare de genul "Open Circuit" ;)

Eventual pe exterior sa o cureti, dar nu rezolvi problema cu nici asa, deoarece pe interior sunt firele care intra in capsula aia si poate sa fie rupte de rugina sau de vechime. Sonda are 5 fire.

Din ce luna si an e masina sa-ti spun ce cod de piesa iti trebuie pentru sonda ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus CipB ca asa trebuie sa iti arate eroare la prima sonda lambda ? :)

Nu ai ce sa curati la ea, mai ales mufa. Daca era mufa devina, iti dadea o eroare de genul "Open Circuit" ;)

Eventual pe exterior sa o cureti, dar nu rezolvi problema cu nici asa, deoarece pe interior sunt firele care intra in capsula aia si poate sa fie rupte de rugina sau de vechime. Sonda are 5 fire.

Din ce luna si an e masina sa-ti spun ce cod de piesa iti trebuie pentru sonda ?

Mersi Ionut,

Masina este fab 2000 in iunie parca, trecuta 2001 in talon model Edition, 2 usi, cod motor AXP, 1.4 l euro 4

Pentru eroarea de ESP ai un sfat?

Rulmentii fata cam fac urat pe la 50-70 km/h, pe care am sa-i schimb asap, crezi ca are asta ceva legatura cu acel martor?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Nu cred. ESP-ul este legat mai mult de sistemul de franare. Citeste mai multe aici.

Codul de produs pentru sonda lambda din fata (5 fire), este: 0258007061

Este aceeasi ca cea postata de GeoB, aici.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

In primul rand multumesc sfaturilor pentru repararea furtunasului de la luneta (am rezolvat treaba in 2 pasi hayon+tapiterie spate-prob. fiind in 2 locuri :D ~40 min. merge ca unsa :) ).

In al doilea rand am observat o chestie ciudata : :D cand pornesc motorul -el fiind rece si cu turatie in relanti de 1100 - se simte un miros fin de benzina. Asta este a 2-a oara cand simt miros de benzina(prima data am crezut ca mi se pare). mentionez ca masina este din 2001 (parca nr.=WVWZZZ1J1W189294 tip =1j SCAXPX01)) motor AXP si am semnul de check engine aprins in bord (sonda lambda de dupa catalizator trebuie verificata posibil prob. de contact electric or something sau schimbata). in rest nu am avut probleme cu ea.

ce trebuie sa fac? (sorry luci trebuia sa te sun ptr. scanarea vag dar am fost retinut la spital-work)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

makia_velly

Salut martorul ala care ti se aprinde in bord e cam 90 % de la switch pedala frana si 10- % poate sa fie altceva la fel am patit si eu sapt trecuta mi sa aprins si am schimbat switchul si sa rezolvat numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut martorul ala care ti se aprinde in bord e cam 90 % de la switch pedala frana si 10- % poate sa fie altceva la fel am patit si eu sapt trecuta mi sa aprins si am schimbat switchul si sa rezolvat numai bine.

Pai nu stiu ce sa zic DAR dupa 2 scanari la 2 pers diferite comp masinii zice ca e sonda lambda nr. 2 :D . nu cred ca am vreo indoiala in leg cu asta. Eu nu inteleg si vreau sa stiu de unde mirosul de benzina la pornire pe rece( repet: un miros fin de benzina care dispare repede)

Modificat de medgrigore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_4_you

Am avut martorul "Check engine" aprins in ultima vreme si dupa scanare a iesit o eroare referitoare la F265 map controlled cooling thermostat. L-am inlocuit ieri la dealerul VW din Focsani, totul a costat in jur de 830 lei. Evident acum martorul este stins, n-am simtit nicio imbunatatire clara dar acest termostat joaca un rol mai important in reducerea emisiilor, pe care nu am cum sa le masor. Piesa este din plastic turnat si in ea sunt mai multe componente, printre care si termostatul. Clar nu se poate schimba doar termostatul, nu ai cum sa-l scoti de acolo. Pe langa manopera si piesa, mai intra obligatoriu si o aerisire a sistemului de racire si antigel, caci se pierde la schimbarea piesei. Schimbarea piesei a durat vreo 3 ore, fiind o operatie complexa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ralucabulandra

Dumezeule ce te-au pacalit!

Cum adica 830 lei? adica 8.300.000 lei vechi? nu imi vine sa cred ca nerusinare,mama frate,astia de la reprezentanta trebuie impaiati,! Aceeasi pb am avut si eu, im prima faza au scanat si mi-a zis ai senz temp apa dus si trebiue schimbat,..ulterior am fost sa il schimb si mi-au zis camasina nu are nimic DAR mi-a luat 209 lei asa de control ca la doctor!!!Asta-i reprezentanta !

(IN C-ta cea mai proasta dupa parerea mea) si nu mi-au facut practic nimic, apoi am fost in alta parte la un ex mecanic de la reprezentanta care mi-a schimbat senzorul temperatura apa ptr ca in general la Golf se duc usor(cand se strica indica in centrala o temperatura eronata si nu porneste bine,nu face amestecul bine,ori prea bogat,ori prea sarac,.. si ramane martorul aprins chiar si cand mergi, ori se mai stinge dupa ceva km,in fine) si acum PARTEA FRUMOASA- piesa originala = 75 lei manopera 25 lei in total 100 lei noi:D nice nu?...acum merge masina brici si nu mi-a mai ramas aprins!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine a fost senzorul de temperatura , la el termostatul controlat electronic. Stii care e diferenta dintre ele? Cred ca nu,dupa afirmatiile de mai sus.

Am vazut si posturile tale, nu faci decat sa-i critici pe unii, nu te mai du daca nu-ti convine.

Si nu mai da ADD REPLAY, adica mai citeste regulamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golful sotiei, dupa ce am schimbat benzina, de la alta statie nu Petrom, si dupa cateva forje pe la 3.500-4.000 de ture, s-a stins martorul din bord si a ramas stins. Asta sa fi fost benzina proasta? Si atunci de ce da sonda lambda o2 cu probleme la scanare?

A doua chestiune citind posturile de mai sus, mi-au starnit o intrebare: ce legatura are (au) sonda (sondele) lambda cu consumul? Mersi anticipat pentru raspuns.

Am schimbat ambele sonde. Si prima si a doua. Cost total 820 lei: 620 lei cea de la motor doar originala si 200 lei cea de-a doua se gaseste universala. Consumul a scazut deja de la 12% la 8-9% in oras. Am mers cateva sute de km si a aparut iar eroare martor check engine. Ce am sesizat cand m-am uitat prima data: motorul sta mai turat, cam la 1100rot/min, in loc de 900/rot/min la relanti. Consumul a ajuns pe la 10%. Trebuie sa ajung iar in service sa curat si clapeta de acceleratie. Eu tot spun ca astia isi bat joc de noi cu benzina euro 5. Pe benzina euro4 nu am avut nici o problema, iar de cand s-a schimbat benzina in euro 5 s-au marit numarul de pagini dedicat problemei asteia considerabil si pe forum...

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu problema asta. Daca poate cineva din Timisoara sa-mi faca in seara asta o scanare de VAG (ca maine dimineata pornesc la un drum mai lung) sa vedem de ce mi s-a aprins il rog sa ma anunte. Poate sa-mi lase mesaj pe privat cu nr de contact ca-l sun eu sau sa ma contacteze la numarul de telefon: 0744701688.

Multumesc,

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor in primul rand , v'am citit toate posturile din acest topic .

Din nefericire am si eu o problema asemanatoare , mai anume acum 2 saptamani mi'a adus un prieten d'al meu masina din germania , in bord era aprins becul de la check engine , a 2'a zi am fost cu ea pe tester intr'un service autorizat , eroarea ce aparea : Efect catalizator insuficient (bank1) , mi'a sters omu eroarea , mi'a spus ca e probabil si din cauza combustibilului prost din romania , sa bag ceva de top . Ok zis si facut , la 300 km pac iar mi s'a aprins ledu ..... dammit , am fost la alt gagiu cu un alt tester care cik functioneaza f bine cu golfurile , era un bosch whatever ....aceeasi eroare si la gagiu tot cu Efect catalizator insuficient (bank1) , si asta mi'a sters eroarea , precizez ca dupa , am bagat benzina de la OMV Carerra 100 la vreo 200 km iar mi s'a aprins ledul in bord . Masina are 156.000 km , alte probleme nu apar pe tester , nu mi'am regasit problema in ale celorlalti utilizatori asadeci va cer sfatul /parerile , oricare ar fi acestea . Tin sa precizez ca nu se simte nici o modificare la motor cum ar fi subturatii , tremurici , sa nu traga sau chestii d'astea .

P.S.: filtul + ulei schimbat de cum a venit cu ea in tara

Va multumesc anticipat .

Modificat de nikitue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am si eu o intrebare si chiar nu prea stiu unde sa intreb ...asa ca incerc aici

Asi eu un golf 4 ...2002...1.9 diesel ....

Mi s-a aprins becul de la placutele de frane si stiu ...tre sa le schimb ....dar

in vitezele inferioare imi accelereaza cum tre ...dar din a 4 si mai ales a 5-a viteza ...nu

imi accelereaza mai mult de 120 km/h .....

Si nu stiu dc ?.....inafara de becul aprins de la placutele de frana nu imi

apare o alta eroare ....

Daca stitzi la ce sa ma uit ...astept si eu un semn ...o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor,

as avea si eu cateva intrebari...mi s-a aprins martorul prima data cam de o luna jumate,am fost cu masina la service si mi-a spus mecanicul ca e sonda lambda 1...a incercat sa o curete,dar cred ca fara rezultat...dar de atunci mi se aprinde cateva zile si cateva zile nu...cand cum...doua-trei zile sta aprins apoi nu se mai aprinde cateva zile si tot asa...din pacate din motive "materiele" nu am reusit sa schimb sonda lambda...dar azi am fost iarasi la service si au pus testerul pe ea iarasi si pe langa sonda lambda a mai dat eroare la clapeta de acceleratie...m-a intrebat mecanicul daca am avut probleme cu bateria...si intradevar am schimbat bateria... Acum v-as intreba daca,are vreo legatura clapeta de acceleratie cu bateria? Si de ce nu sta martorul aprins tot timpul daca este vreo problema sau isi mai revine din cand in cand??

Va multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi mai ok daca ai posta exact erorile pentru a putea cineva sa exprime o parere. Insa cu datele pe care le-ai dat eu unul recomand ca inainte de a schimba sonda lambda sa faci o curatare+adaptare la clapeta de acceleratie. Poate scapi doar cu asta. Arunca un ochi in aria "service-uri in cluj" ca sigur vei gasi un service bun.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca varianta clasica de adaptare a clapetei de acceleratie [da-i cu search pe forum] .

Cu martorul aprins din bord - dupa cum spune si colegul adilabv : vino cu ceva concret - ma refer la erori !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am aceaasi problema.Pe tester imi apare:"amestec prea sarac la unul dintre cilindrii"?!!Ce ziceti?Mecanicii imi zic ca este din cauza benzinei,dar nu imi vine sa cred.Eu pun benzina de la petrom,+99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un GOLF IV 1.6 16V. De o luna i-am schimbat uleiul si toate filtrele (asta a fost intr-o Joi). Duminica in aceeasi saptamana mi s-a aprins martorul de Check. Luni urma sa fac un drum lung prin strainatate si nu am mai avut cum sa-mi fac o scanare Duminica asa ca am pornit cu acel martor aprins. Am facut in 2 saptamani cam 5800 de km (pe autostrada) timp in care mi s-a stins de cateva ori dar iar mi s-a aprins. Azi am fost sa-mi fac o scanare si mi-a iesit 2 probleme: 1. Sonda Lambda (prima S1B1); 2. Senzor de oxigen care citeste presiunea din carcasa filtru aer.

Am fost de 2 ori la scanare. Prima data mi-a resetat din Vag si cand am pornit de la service nu am mai avut martorul pornit. Dar dupa vreo 15 minute de mers s-a aprins din nou. Asa ca am facut cale intoarsa la service. Iar a doua oara a fost acelasi diagnostic. Mecanicul mi-a spus ca poate sa fie numai una dintre ele doar cu problema. Se poate sa-l schimb mai intai pe cel mai ieftin si poate scap cu atat? Sau sa le schimb din prima pe amandoua?

Benzina pun tot timpul EVO de la MOL, doar acum la drum lung am pus benzina de la Petrom, dar martorul mi s-a aprins inainte de a alimenta benzina de la Petrom.

Inca un detaliu destul de important cu care de fapt trebuia sa incep: masina e pe GPL, deci fiind pe gaz mi-a ajuns tot rezervorul de benzina alimentat de la Petrom.

Multumesc pentru sfaturi,

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca masina merge tot asa (de bine), ca inainte de a mi se aprinde martorul.

Nu poate sa fie ceva chiar la filtrul de aer? ca mi-am schimbat filtrul chiar inainte de a aparea check-ul. Zic si eu: poate nu au fixat bine sau cine stie din ce cauza ar mai putea sa fie.

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!