Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Fa mai mult de 15-20km cu ea ca sa iti poata genera un log corect la diagnosticare.Din cate ai scris mai sus,m-as mira sa fie doar o simpla resetare,daca e,norocul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

check nu e acolo.... la benzina, trebuie sa ai - da jos ceasurile, da jos folia si o sa vezi daca nu cumva este acoperit martorul/ledul... sau daca nu e scos de tot, de pe placa.

Deci,la benzina becul e in acel patrat unde ar trebui sa fie mini/maxi-dot,am pus lanterna si chiar nu vad "check engine",am la "turometru" : cheie,centrura,in "patrat" am : benzina,ulei,apa stergator,placute frana,etc iar la "vitezometru" am : parking,epc,abs,bateria...

as da jos folia sa ii fac o poza dar nu stiu sigur daca trebuie calibrate inapoi acele!?

Ceasurile seamana cu cele atasate (de pe net luate,cred ca sunt de pe un diesel) atat ca ale mele au 7000 turatii.

Revin sa rectific:

golf 4 1.4 16v cod AKQ 1998 euro 2: am refacut lipiturile la 2 leduri de la turometru si cand am dat folia jos am gasit "check engine" deci se pare ca exista.nu era astupat sau dezlipit.deci spre norocul meu nu s-a umblat la el.ce e ciudat ca montat pe masina nici nu se observa nici macar cu lanterna si cand pun contactul.si mai am un cateva simboluri care nu se aprind cand pun contactul "epc,doua sageti asemanator avarie intr-un cerc,cel de portbagaj deschis.cel de centura" led am in spate la fiecare.posibil sa fie acolo dar masina sa nu le aibe in dotare?la un output test pe tot cu vagcom tot nu se aprind decat cele cand pun contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centura - trebuie codat (vazut daca suporta la tine) - oricum, nu e coraborata functionarea, cu centura - nu ai senzor de prezenta pe scaun si nici switch in teaca centurii

 

cele doua sageti de semnalizare - valabil cand ai carlig si ai remorca legata.

 

EPC - nu e cazul la tine... ca nu ai clapeta electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sa sti ca m-am gandit si eu dar ce ma bate gandul e dc martorul de portbagaj deschis nu merge?am facut teste la broasca/lampa,etc dar nimic

 

PS: la scaun senzorul nu e acel "cantar"?

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa strap in mufa de la switch-ul hayonului si vezi daca aprinde martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sa sti ca m-am gandit si eu dar ce ma bate gandul e dc martorul de portbagaj deschis nu merge?am facut teste la broasca/lampa,etc dar nimic

 

PS: la scaun senzorul nu e acel "cantar"?

Acel senzor de prezenta s-a introdus doar de la G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,si senzorul de la airbag scaun pe ce principiu functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel din scaun - ai senzor de impact, pe podea.... si atat. Nu ai senzor de presiune/prezenta pe scaun... de aceea ti-am si zis mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AHW,AKQ nu se aprinde check engine pentru ca nici nu are a doua sonda lambda ,epc nu se aprinde pentru ca ai acceleratie pe cablu.Check engine se aprinde doar la cele incepand din 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zsolt80:

Dap,e sonda cu 4 fire,model mai vechi(si e doar una,intradevar).dar e interesant ca am LED si martor dar nu se aprind.am sa verific la haion daca e de forma martorul sau problema de senzor.

 

@Florin/AlBundy : ms,m-am lamurit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda din fata catalizatorului este pentru emestec ,cel dupa catalizator (pe care noi nu-l avem)este pentru verificarea gazelor de esapament si check engine.Si eu am AKQ am led si la check engine si la EPC.Am luat mai bine un tester de buzunar ieftin si bun si nu am nevoie de Check Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Resetat si dupa cateva 10 de km apare iar ,autoscan si apare asta

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 BH

Component: MARELLI 4MV 5165

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

17591 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Short to Plus

P1183 - 35-10 - - - Intermittent

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction

P1196 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0103

Coding: 0011266

Shop #: WSC 31414

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J5 920 825 A

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09

Coding: 01113

Shop #: WSC 11111

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y3006213

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 31414

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End -------------------------------------------------------

maine caut o rampa

Multumesc

Ai nevoie de calculator motor !

Cand o sa il ai ...poti sa ma suni siniti spun ce e de facut .

3 masini identice cu problemele tale am avut in ultimele luni , la toate s-a dovedit a fi problema de ECU

Mai cauta totusi , pentru linistea ta problema in alta parte .... dar sunt sceptic ...

 

Cat costa calculatorul si clonarea lui?

Dupa ce se incalzeste motorul in turatii mai merge foarte bine dar prin oras cand tre sa mergi cu viteza mica se ingatuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculator la mana a doua....in jurul la 100euro...acum, depinde de vanzator. Vezi la colegii carr dezmembreaza g4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iei acelasi Component si Controller

Daca nu te grabesti , pot sa intreb pe cineva si ideea e ca vii si il si testam , adica nu dai banii pe el inainte de a fi 100% sigur ca totul e ok

Ma suni si vorbim , daca te decizi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi cand am pornit a inceput sa trepideze si sa scoata foarte multa apa pe esapament.Este normal?Am oprit motorul,repornit si totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna multa apa ?

Ca ma faci sa zambesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca și când a făcut condens, a rămas o urma de apa pe jos(cu 2 ore înainte a fost la spalatorie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o in pace stresule :) "asa face ele"  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot, mie îmi place ca totul sa fie perfect, nu cred ca atunci când terepideaza de zici ca se rupe "asa face ele"

Modificat de gogobelo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam de apa de pe evacuare nu de posturile precedente...

In rest vorbeste cu Turbo si/sau Florin sant baieti de treaba :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preferam un sfat pentru probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am citit si restul posturilor tale...

Ai si GPL pe masina ? De cand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am GPL e pus în Germania din 2008 eu am mașină de o luna

Modificat de gogobelo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dupa ce mergi la spalatorie este normal sa scoata apa pe esapament, poate a fost bagata din greseala acolo.  Motorul a trepidat pentru ca probabil erau umede fisele de bujii, bobina, si pierdea inalta tensiune la masa pana s-a uscat.

   Daca ai gaz, desi am facut demult chimie la scoala, totusi stiu ca gazul + oxigen = apa (H2O) + bioxid de carbon (CO2) . Adica gazul cand arde, rezulta apa si bioxid de carbon. Deci pe esapament scoti multi vapori in general, si pana se incalzeste toba, iasa chiar apa/condens. GPL in general este butan cu formula C4H10. Reactia este urmatoarea: 2 C4H10 + 13 O2 = 8 CO2 + 10 H2O.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si mergi numai pe benzina vreo cateva zile si vezi daca mai apare...

Ce instalatie ai pe masina? Ai facut vreo revizie la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!