Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

In primul rand schimba benzina. Si eu primeam eroarea respectiva si nu am gasit alta cauza. Cum am schimbat statia a disparut si eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am si eu o eroare oxigen senzor b1s1 response to slow p0133

ce inseamna ?

ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu alte cuvinte trebuie sa schimb sonda lambda nr 1 cea de la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat celelalte posibile cauze si posibile solutii?cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 290000 km reali si eu nu stiu daca a fost schimbata vreodata

Si apropo habar nu am ce alte cauze ar putea fi, in afara de faptul ca am alimentat din alta parte si am sters eroarea dupa care a reaparut dupa o mica perioada de timp nu am facut nimic altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ti-am pus un link mai sus unde ti se explica f clar ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu alimentatul din alta parte mi s-a inatmplat si mie dar era vorba de sonda lambda nr. 2, care se afla dupa catalizator **** de la omv trecusem la petrom si dupa ce a fst stearsa eroarea nu a mai aparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a reaparut dupa ce a fost stearsa

Cu un tutorial cum se schimba sonda nr 1 ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare de unde pot procura si eu sonda lambda nr 1 si care ar fi cea ideala de cumparat tinand cont si de buget care este cat se poate de redus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. mie mi s-a aprins martorul dupa ce am bagat benzina de la petrom de 99+ dupa aproximativ 250 km si am mers cu el aprins inca vreo 200, iar dupa ce a stat in parcare circa 2 ore s-a stins singur si nu s-a mai aprins tot cu aceeasi benzina. sa fi fost de la benzina????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare de unde pot procura si eu sonda lambda nr 1 si care ar fi cea ideala de cumparat tinand cont si de buget care este cat se poate de redus

Sunt destule service'uri care aduc pe comanda, daca la tine in oras din stiu eu ce motive nu gasesti, poti incerca aici pe forum, sunt cativa comercianti care au preturi bune. Pretul, variaza extrem de mult intre 400lei si 1200 lei, sunt mai multi factori care influenteaza pretul, in primul rand trebuie vazut ce tip de sonda ai tu, cu 4fire (caz fericit, pret mai mic) sau cu 5fire (pret mai mare). De ex Bosch face sonde universale, doar ca numai cu 4fire si pretul este mai mic, apoi mai sunt NGK care fac sonde originale insa si pretul mai mare, spre exemplu pe mine m-a costat 700ron sonda NGK cu 5fire (al-5lea fir cu preincalzire).

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie pina in 450-500RON...cauta si pe forum ca sint destui care vind...

Asta daca nu ai un magazin la tine in oras...service-urile aduc si ele dar la preturi mai mari de obicei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am gasit un baiat la mine aici care zice ca poate sa imi aduca sonda dar nu stie ce cod are cea care imi trebuie mie adica sonda s1 ma puteti ajuta, tot el zicea ca una are firul mai lung si cealalta are firul mai scurt dar nici eu si nici el nu stim ce comanda sa dam

stimaaa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere aici un cod pentru sonda lambda 1 dupa VIN'ul masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum masina este din nou in service. becul s-a reaprins...amestec bogat bank 1 cod P0172....cei din service au programat-o 2 ore...au verificat furtune si curatat clapeta de acceleratie...acum au trecut cele 2 ore si masina sta ca nu mai are timp cine sa seocupe de ea...mi-au spus verde in fata ca nu prea stiu ce sa ii faca si ca lucrarile simple unde se ia banul usor au prioritate. masina e in service si trebuie cica reprogramare...unde ma sfatuiti sa ma duc mai aproape de focsani ...exista vreo reprezentanta serioasa in zona...aici nu au piese sa faca proba si nici echipamente de verificat injectoare....ajutooor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a aprins si s-a stins check engine-ul din bord de multe ori dar acum o luna a ramas aprins si masina era moarta numai tragea de nici un fel ma duc eu la service iar dupa ce mai fusesem o data si mi-a zis ca sonda nu are nimic a verificat-o mi-a zis intr-un final sa o schimb ca alta solutie nu am,masina nu tragea absolut de loc si se auzea si ciudat si mai auzisem ca e de la benzina consum eu toata benzina care era de la Rompetrol si dupa bag de la omv din aceea 100 cea mai scumpa nu s-a stins eroarea,a doua zi cand sa plec surpriza eroarea numai era si masina tragea la fel deci in majoritatea cazurilor este de la benzina proasta bagati de la omv sau mol si aveti grija de la ce statie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL azi am testat sa vad care e siguranta pompa benzina si am incercat sa pornesc.evident ca nu a pornit dar dupa ce am puso la loc a pornit dar ramane martorul de la motor aprins .:(( asta e a2 oara dupa ce am mai scos niste sigurante si le-am pus la loc tot asa dupa ce am mers asa vreo 5km si-a revenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am avut eu martoru era aprins masina functiona perfect am pus benzina 98 si sa stins martoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu eroarea cu fuel too lean dupa ce am scanat cu VAG-COM dar masina merge perfect. De la ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all !!

Martorul check engine se poate aprinde si din cauza electrica.... de exemplu la mine ... eu am o bora 2.0 benzinica ,vreo 3 ani de zile mi a papat o gramada de bani cu acest check engine....am schimbat sonda lambda, catalizator, debitmetru de aer .... fara nici un rost ..la tester imi dadea miss-fire pe cilindrul 1 si nimeni nu stia de unde provine. vreau sa spun ca atunci cand se aprindea senzorul in bord motorul facea ca toti dracii parca mergea in 2 pistoane, pana cand intr o dimineata knd m am urcat sa plec cu masina si la fel tremura din toate incheieturile .atunci am deschis capota si am avut o surpriza ... un surub care imi tinea bobina de inductie imi fura curent ...am cumparat o bobina de inductie si am rezolvat problema.. incercati cu o bobina de la dezmembrari...verificati izolatia de pe spate daca luati de la dezmembrari...Succes

si mai e ceva daca se aprinde si se stinge imediat e posibil sa fie de la o accelerare mai brusca... asa mi a spus un consilier de la reprezentanta

Modificat de ionut-gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!