Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

eu inca nu am scapat de check engine .... am verificat tot ce mi-ati zis aici pe forum , am vorbit cu mai multe persoane...si nu am gasit nimic... ieri am verificat urmatoarele:

BLOC 002 LOAD REGISTRATION imi arata -> 3,30 g/s

BLOC 030 OXYGEN SENSOR REGULATION si fluctueaza corect

BLOC 032 OXYGEN SENSOR CONTROL LEARNED VALUES lambda -2,8% si 0,8%

BLOC 033 PRE-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL lambda fluctueaza de la 0% la 2% si Voltage 1500v

BLOC 036 POST-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL B1S2 OK

BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR la asta nu a mers sa fac testul am tinut degeaba apasat pe frana

BLOC 046 CATALYTIC CONVERTER la fel nu a mers sa fac testul

ciudat mi se pare ca dupa ce sterg eroarea apare fix la 48 ore de cand am sters-o. daca o sterg la ora 20:00 imi apare din nou la ora 20:00 dupa fix 48 ore..

in afara de cateva simptome, adica cand pornesc masina sa se opreasca imediat nu exista... si asta se intampla foarte rar...

nu stiu ce sa fac.... sa ma apuc sa schimb pe rand bujii, bobine, sonde lambda,catalizator.... am citit tot felu si am facut verificari...

ma dispera senzoru aprins nu altceva ca motorul merge bine... masina nu consuma mai mult.. etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai asa. Cu 2 pagini in urma ai pus niste erori ale switch-ului de frana. Ti s-a zis sa schimbi switch-ul. Ai facut asta, sau nu despre eroarea asta e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erai mai atent ce am postat atunci era vorba de un seat ibiza 2008 si da am rezolvat problema insa nu am rezolvat la masina mea :( vezi ca am postat acum ceva timp 3 erori ce mi-au aparut la bora din semnatura

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR la asta nu a mers sa fac testul am tinut degeaba apasat pe frana

Da'...ai ridicat temperatura pt a putea porni testul?

G2/62 are aceleasi valori si pe engine si pe instruments?

Pe canalele 15 si 16(daca sunt aceleasi si la 2.0) nu ai missfire'uri?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am ridicat temperatura insa nu a pornit testul. nu am verificat pe instruments. verific maine si iti spun .

3 Faults Found

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

le-am mai postat odata acum ceva timp si am inceput sa verific fiecare piesa in parte..

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles, pt ca nu ai spus. Postul cu Bora ta e de aproape 2 luni.

Test de compresie ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Stiu ce cineva care a avut erorile astea la un G4 si a scapat de ele prin inlocuirea bujiilor. Daca nu le-ai schimbat de mult timp, ai putea sa le inlocuiesti si tu, oricum nu ai mult de pierdut in cazul asta, si poate scapi si de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am facut teste de compresie. probabil ca o sa incep sa schimb pe rand fiecare piesa in parte .... bujii, bobine, sonde, cat.. etc... ii fac un bine masinii :) ma dispera eroarea asta... macar de as sti exact piesa care trebuie schimbata... dar asa... le iau la rand si fac o gramada de teste degeaba. am rezolvat la seatul ibiza.. era eroarea la switchu de frana... am schimbat piesa am sters erorile si gata... dar la bora... simptome aproape deloc.. nici o schimbare in functionarea motorului, trage bine. o sa va tin la curent cu toate schimbarile ce vor intervenii poate ii dau de cap pana la urma si poate ajut si alte persoane care au asemenea erori. am citit toate topicurile de pe forum legate de check engine. multumesc tuturor care m-au sfatuit si care mi-au raspuns la mesaje.

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu ce ai facut pana acum, dar, dupa parerea mea, incepe prin a schimba bobina de pe cilindrul 1 pe altul (in cazul in care ai bobine independente, nu una singura cu fise). Daca eroarea ramane pe cilindrul 1, fa acelasi lucru cu bujia de pe acel cilindru. Daca nu se muta eroarea nici asa, treci la testul de compresie. Daca eroarea se muta inseamna ca ultima piesa mutata e cea de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul asta al meu am una singura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat in prima instanta fisele(eventual masurate),curatate daca sunt oxidate.Daca tot ai scos fisa,scoate si bujia si vezi cum arata electrodul/electrozii(sa nu fie incarcati/subtiati/distantati).Poate e doar o problema de contacte imperfecte.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fisele si bujiile de mai mult de 15-20k incearca sa le schimbi...

Chiar daca numai una din bujii(fisa) e proasta schimba-le pe toate (numai daca sint schimbate recent poti schimba numai pe cea defecta)...alea "bune" vor fi "proaste" si ele in curind...

Iar testul de compresie este necesar daca fisele si bujiile sint bune...compresia proasta poate fi cauza la misfire...

O ardere de kko genereaza prima eroare...indiferent ca are cauza electrica (bujii, fise) alimentare(injectoare) sau compresie (segmenti, supape etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa schimbi bujiile. Ulterior sa verifici bobinele sa vezi daca lucreaza.

Multi mecanici mi-au spus ca problema specifica la motorul de 1.6 16V sunt bobinele

Dupa ce am schimbat bujiile si 2 bobine masina merge ceas . Ma saturasem de martorul acela din bord !!!

Am facut 30000km de atunci si n-am avut probleme

"Succesuri"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crossy4u,el are motor cu o singura bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare LUCI86,

Ai reusit sa-i dai de cap acelui martor ? Aceeasi problema o am si eu, la un prim test la service mi-a spus ca sonda lambda1 da ceva eroare...

La mine cand apare cand dispare martorul "check engine", cand turez mai tare motorul la drum lung, dispare (dar asta dupa ce opresc motorul), pe cand in oras, reapare.

Am observat ca de repetate ori lumea vorbeste de bobine si buji, poate e cazul sa acord si eu mai multa atentie acelui martor, care intradevar este enervant pentru oricine care tine la masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca nu am scapat de check engine .... am verificat tot ce mi-ati zis aici pe forum , am vorbit cu mai multe persoane...si nu am gasit nimic... ieri am verificat urmatoarele:

BLOC 002 LOAD REGISTRATION imi arata -> 3,30 g/s

BLOC 030 OXYGEN SENSOR REGULATION si fluctueaza corect

BLOC 032 OXYGEN SENSOR CONTROL LEARNED VALUES lambda -2,8% si 0,8%

BLOC 033 PRE-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL lambda fluctueaza de la 0% la 2% si Voltage 1500v

BLOC 036 POST-CAT OXYGEN SENSOR CONTROL B1S2 OK

BLOC 034 AGING OF PRE-CAT OXYGEN SENSOR la asta nu a mers sa fac testul am tinut degeaba apasat pe frana

BLOC 046 CATALYTIC CONVERTER la fel nu a mers sa fac testul

ciudat mi se pare ca dupa ce sterg eroarea apare fix la 48 ore de cand am sters-o. daca o sterg la ora 20:00 imi apare din nou la ora 20:00 dupa fix 48 ore..

in afara de cateva simptome, adica cand pornesc masina sa se opreasca imediat nu exista... si asta se intampla foarte rar...

nu stiu ce sa fac.... sa ma apuc sa schimb pe rand bujii, bobine, sonde lambda,catalizator.... am citit tot felu si am facut verificari...

ma dispera senzoru aprins nu altceva ca motorul merge bine... masina nu consuma mai mult.. etc...

Incearca sa mergi cu motorul putin mai turat, in sensul ca sa schimbi vitezele in jur de 3000 turatii.

Eu am avut aceeasi problema si dupa schimbarea bujiilor, verificarea bobinbei, etc.

Numai dupa ce un mecanic mai in varsta, mi-a spus sa alimentez (o singura data) benzina cu cifra octanica mai mare (98 sau 100) si sa merg mai turat ca de obicei, becul s-a stins.

E adevarat ca motoarele noastre sunt aspirate si nu necesita a fi urcate in ture, dar si daca se merge subturat (deh, economie de combustibil) se pot depune reziduri pe tot sistemul de admisie, evacuare. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da am incercat. mi-a disparut senzorul dar s-a aprins iar in cateva zile si nu s-a mai stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4; 1,6 ; 16v si mi s-a aprins EPC .

Masina mergea greu nu mai tragea ,nu mai accelera mai mult de 3000-4000 turatii.

Am fost la service l-a verificat cu VCDS si a dat eroare la senzorii de la clapeta de accelaratie, la oxigen, si la sonda lambda 1 cei de acolo au zis ca trebuie curatata clapeta.

Au curatat clapeta si dupa curatare a inceput sa oscileze acceleratia la masina intre 1000-1500 rot. Dupa aceea a incercat sa-mi pasuiasca clapeta dar nu mai mergea dadea eroare cand vroia sa revina la setarile din fabrica - au zis ca trebuie o clapeta nou .

Am cumparat clapeta noua si a mers pasuita si iar oscilatiile de acceleratie de la relantiu nu au mai aparut pentru moment.Dupa ce am facut vreo 10 km iar s-a aprins EPC ,am fost iar la service si dupa inca o verificare cu programul au dat tot aceleasi erori la clapeta si iar nu mai merge sa o pasuiasca .

Masina era la relantiu si a inceput sa oscileze de vreo 2 ori si s-a aprins EPC masina tot asa nu trage si pe deasupra acum si moare motorul cand sunt la relantiu.

Oare ce are?

Ma poate ajuta careva cu o opinie?

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare apare cand ai pus-o pe test ?

Eu as verifica urmatoarele daca zici ca ai schimbat clapeta :

bujii , bobine , sondele lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea la clapeta a aparut la senzori ca nu este semnal puternic

daca nu i-mi da nici o eroare pentru bujii, bobine , trebuie sa le verific si pe alea?

chestia e ca am fost deja la 2 mecanici care s-au uitat si amandoi au zis ca e de la clapeta cica si asta noua s-ar putea sa fie defecta . Clapeta nu mai vrea sa fie pasuita da eroare.

Azi o sa incerc sa merg la un electrician sa verifice cablajul dar nu prea cred sa fie de acolo.

Cu sonda iar nu cred ca e problema pt. ca nu imi consuma mai mult si nu iese fum negru pe teava de esapament.

Modificat de cxrazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Acum o saptamana am facut plinul pentru un drum mai lung (400 km), de la Rompetrol cu benzina eFix 95 si......surpriza, am facut acei 400 km (Cluj - Dr. Tr. Severin), plus drumuri prin judetul Mehedinti, Orsova, Herculane, drumuri de tara, semafoare, opriri, porniri, urcari, coborari, etc si acel martor "check engine" nu si-a mai facut aparitia deloc, ceea ce ma indeamna sa cred ca era vorba de calitatea benzinei, desi alimentam cu benzina de la OMV Carrera 100, care se pare ca este doar un nume pompos cu o calitate cel mult mediocra. Asadar, eu unul voi alimenta doar cu benzina de la rompetrol eFix sau cu cea de 99+ de la petrom.

Pe aceasta cale ii multumesc userului _Zenith_ pentru recomandare si pentru acel test al benzinelor din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am plecat cu martorul check engine aprins catre Curtea de Arges, tin sa mentionez ca in sapt de dinainte am mers la consum in Bucuresti, schimbat sub 3000 ture, apoi pe autostrada tot la consum. Ajuns pe centura Pitestiului am tinut-o turata in a 5-a si ghici ce, s-a stins si nu s-a mai aprins. Folosesc aceeasi benzina 95 de la Petrom de cand am masina, nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

A aparut si la mine la masina martorul check engine, am facut test si am urmatoarea eroare:

1 Fault Found

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Ce-i de facut in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica canistra de carbon - mai multe ai aici (sau aici, respectiv aici)

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am verificat bobina (ca am doar una singura) , bujiile, sondele, etc... am sters eroarea dar a reaparut....

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!