Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

sal de ce na-m citit topicu inainte :evil::salut: era sa moara saraca LUKoil 95

Modificat de bpa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez si eu aici niste erori ce au aparut la un seat ibiza 2008 motor 1.4 benzina

S-a aprins intai EPC ulterior Check engine

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03C 906 024 AF HW: 03C 906 024 F

Component and/or Version: MARELLI 4HV 0892

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 06402 785 00200

VCID: 62C0A8D68215A70C

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 0

Reset counter: 0

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Date: 2000.01.01

Time: 00:00:00

Freeze Frame

Bin. Bits: 00000000

Load: 20.0 %

Lambda: 4.0 %

Speed: 51.0 km/h

Temperature: 89.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca nu ma insel se repara prin inlocuirea switchului pedalei de frana.

Se aprind stopurile?Eu cred ca nu.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si mufa daca e pozitionata bine.

mufa switch frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va mutlumesc. dar era normal sa se aprinda amandoua fiind vorba doar de switch frana? stopurile nu se aprind cand apas frana doar cel de sub eleronul de pe portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema si sterge erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe vizite la diversi mecanici,zile,bani,nervi pierduti...se pare ca am gasit si eu cauza reala a aprinderii martorului check la minunea de motor de la masina din semnatura.Curatat clapeta/adaptat,teava clapeta-EGR,curatat supapa EGR verficat sondele lambda si multe altele.Eroarea:16785 EGR inssuficent flow mi-a dat multe bataii de cap si se pare ca problema mea este ceva senzor de detectare a EGR-ului..(pozitia inchis/deschis)cred ca asta sa observat la adaptare EGR(care nu merge din cauza asta)cu alte cuvinte supapa de EGR functioneaza corect(vazut atunci cand sa curatat),dar nu mai merge senzorul de pozitie al EGR sau ceva de genul.Eu unul zic ca nu are niciun rost sa il schimb daca functioneaza corect numai ca senzorul lui de pozitie nu merge...Voi ce ma sfatuiti sa cumpar altul nou sau sa merg cu asta?Se poate intampla ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca poti merge asa, ca nu se intampla nimic, dar becul check engine ramane in continuare aprins, nu? Ce te faci daca dupa un timp se strica alceva si tu nu vei sti, ca becul care trebuia sa te atentioneze de defectul nou aparut este deja aprins? Daca te lasa sonda lambda 1 si-ti consuma 18 l/100Km? Cel mai bine este sa faci ceva si sa stingi becul ala. Eu cat timp l-am avut aprins nu mi-au tihnit drumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Syndrom3

Asa ar fi indicat.

Rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat ma costa un EGR nou pentru masina mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Volksman.

Il gasesti aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, detin masina din semnatura din anul 2008, nu mi s-a aprins acest martor Check engine niciodata, si va intreb fiind an fabricatie 1999, s-ar putea sa nu am in dotare asa ceva? Nici cand pun contactul inainte de a porni nu-mi apare pe bord. Masina am adus-o eu din Germania, nu i-am schimbat nimic in afara de ulei si filtre. Va multumesc !

p.s. motor AKQ

Modificat de g41999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contact trebuie sa se aprinda in bord martorul.

Vezi sa nu fie "lucrat";sau este posibil sa fie ars (mai putin probabil)

Pentru aceasta - este nevoie sa defaci ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, m-am uitat si eu pe manuale si am vazut ca ar trebui sa-mi apara pe bord cand pun contactul. La o scanare cu VAG -com nu ar trebui sa dea o eroare? In luna decembrie 2008 am scanat-o la un service si au spus ca e totul OK ! Daca ar fi <lucrata> cum as putea sa verific? Mii de multumiri,

( In afara de un consum mediu de 8l/100km, drumuri mai mult prin oras, nu am niciun fel de simptome, trage si merge foarte bine pentru o capacitate asa mica)

Modificat de g41999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare martorul nu are probleme.

Rezolva problema - altfel te poti trezi cu nu stiu ce problema pe motor si poate intervii prea tarziu.

Ramane la latitudinea ta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea, nu vreau sa fiu prea insistent, dar cei care sunt posesori de golf 4 an fabricatie 1999 1.4 16v benzina, atunci cand se pune contact ar trebui sa apara martorul check in partea stanga a cadranului vitezometrului? Probabil conteaza si nivelul de dotare, dar daca ar fi probleme nu ar trebui sa fie un alt sistem de avertizare? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde alaturi de epc,airbag,etc atunci cand pui contactul iar dupa ce porneste motorul nu ar mai trebui sa mai nici un martor aprins.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu te astepti sa scrie efectiv "check engine" pe un ecran. Este un martor portocaliu cu un motor desenat pe el, altii il aseamana cu un robinet sau elicopter. La mine in carte se numeste martor de poluare excesiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-164-0-74191200-1306351046_thumb.jpg - acum cred ca iti este clar.

Si da - trebuie sa apara in bord la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, multumesc pentru explicatii, stiam cum arata martorul, dar din pacate nu imi apare pe bord la punerea contactului.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era parca pe aici cineva care avea o problema similara.La desfacerea ceasurilor a gasit martorul/locasul acoperit cu banda izolatoare.Vezi sa cineva un tester sa faca un test la "instruments".Daca tot nu se aprinde,desfa ceasurile(este diy pe forum).Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi i-am facut un test la golfulet, nu am nicio eroare inregistrata la motor si verificandu-se la <instruments>, s-a aprins!!! martorul de poluare excesiva impreuna cu cel de ASR (acesti doi martori nu mi se aprind la punerea contactului).Deci, probabil numai daca vor fi probleme, ceea ce nu ne dorim cu totii, se va aprinde.

Multumesc tuturor pentru sfaturi si indicatii, dar in special colegului de forum < zebrocksky >.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g41999...stai linistit,nu ai nici o problema cu accel martor,nu toate masinile au acest martor in bord,Nici eu nu am..si singurul martor care te antentioneaza ca ai probleme la motor in cazut tau este EPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu observi ca omul spune ca il are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma uitam la alt film,scuze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!