Jump to content

Martor baterie / alternator


calint
 Share

Postare recomandată

  • 2 months later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    17

  • _Alex

    11

  • Al Bundy

    8

  • adidas72

    7

Buna seara,m-am pierdut in categoriile si topicurile forumului,daca am gresit locul,anuntati-ma! 

Problema mea este urmatoarea: am plecat spre munca,dupa ce m am oprit la un magazin mi s-a aprins martorul de la baterie,pe navigatie nu aparea incarcarea doar tensiunea din baterie (12,3/4),am mers pe baterie si seara si dimineata cand am plecat spre casa,am dat alternatorul jos pentru a-l verifica,este vorba de un PASSAT B6 BKP ALTERNATOR VALEO 180A,am dat regulatorul jos si carbunii erau foarte putini iesiti,putin peste un varf de unghie,am decis sa-l schimb,am pun un regulator Valeo,am curatat cu un smirghel fin colectorul,unul din carbuni atingea,era negru pe colector,celalalt nu prea!

Ei bine am pus noul regulator,am verificat sa pice bine cureaua pe caneluri,intinzatorul tine cureaua bine in tensiune,nu exista sunete ciudate,scartait sau alte probleme!

Problema e urmatoarea: cand pornesc masina,masina se tureaza la 1000 rpm si nu se incarca,dupa o acceleratie,urca la 14,2..dupa o saptamana de la schimbarea regulatorului dupa ce pornesc masina si o accelerez,urca fie la 14V fie la 13,8-9 si apoi in cativa km scade treptat pana la 13,5-13,7..ceea ce imi pare a fi foarte slab..

Bornele sunt curate,etanseaza bine pe baterie,firele par si ele vizibil in regula in cutia cu sigurante din dreapta,am strans piulitele,la fel se prezinta...

Scurt rezumat: Alternatorul are regulator nou,puntea de diode vizibil parea in regula,totul a fost ok inainte de schimbarea regulatorului vechi care s a oprit brusc din a mai functiona..(sau mai bine spus mai incarca 14,4 cand dadeam in gropi :)) )

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui par a fi normale acele tensiuni. Asa pt linistea ta lasa motorul in relanti, aprinde farurile pe faza lunga si masoara tensiunea de incarcare direct pe bornele de la baterie. Daca este minim 13.5V este bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!