Jump to content

Martor baterie / alternator


calint
 Share

Postare recomandată

Martor alternator ramas aprins in bord , masina nu mai are alimentare am masurat bateria si avea 11,8 si cu motorul pornit 11,5 am verificat mufa si alimentarea la alternator si era ok ,deci!! sa dus ceva la alternator (diode ,releu), alternatorul este marca Valeo de 140 A ,masina este cea din semnatura si are 101000 km . Posibile rezolvari solutii ,daca a mai patit careva ,as elimina varianta schimbarii pentru ca este cam costisitoare intre 1000 si 2000 lei.

(ps . sper sa nu fi deschis aiurea topicul ,pentru ca nu am gasit la search nimica legat de problema mea in topicul golf v &jetta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    17

  • _Alex

    11

  • Al Bundy

    8

  • adidas72

    7

Eu am schimbat la masina din semnatura la 70mii sistemul roata libera de la alternator, pt ca nu mai lucra si facea un zgomot de rulment spart, asa mi-am dat seama ce se aude... e posibil ca si la tine sa se fi blocat ambreiajul acela, a incarcat incontinuu si s-au fi ars diodele, stai linistit ca daca este releul sau diodele se repara, nu cred sa coste prea mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiam ca si alternatorul are un ambreiaj, foarte tare! Adica el se invarte doar cand are nevoie sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si alternatorul are ambreiaj dar din cate stiu acesta cand se 'duce' face galagie huruie,si am exclus sa fie ambreaju dar asteptam ziulica de astazi (diagnosticu de la doctor)sa ma luminez sa nu vorbesc prosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vesti bune nu am primit mi-a zis ca nu il poate face ,si altul am gasit deocamdata reconditionat la 1200 lei cu garantie 6 luni ,cam scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge la service daca alternetorul tau este original il poti da inapoi la schimb cu unul nou plus diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul pas in rezolvarea problemei a fost facut ! Sa speram ca sambata noapte Golf-ul tau va fi functional 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am primit alternatorul cu ajutorul colegului 'cily' si pe aceasta cale tin sai multumesc ptr ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My pleasure man. Banuiesc ca acum totul este in regula si te plimbi cu masina ca doar e sambata, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da man totul este in regula .

dar daca tot am deschis acest topic poate isi mai dau si altii cu parerea care ar fi cauzele din care se strica alternatorul !!daca sant .

Iarna aceasta am vrut si eu sa fac bine si am ajutat vreo 2 persoane sa isi porneasca masina cu curent dat de la masina mea ,poate fii aceasta o cauza care ar ajuta la defectarea alternatorului !.Si daca cineva imi poate spune cam care ar fi valorile la masurarea bateriei cu un 'aparat masura si control 'cu motorul pornit ,care ar trebui sa le indice pentru a vedea daca functioneaza corect incarcarea la masina ,sau daca aceasta sar vedea mai bine cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu problema cu martorul de baterie in sensul ca nu se mai aprinde deloc. inainte se aprindea la punere de contact si se stingea la pornire, acum nu-l mai vad deloc, desi masina merge asa de o saptamana si nu am vreo problema de pornire sau altceva. ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele cele 2 subtiri care duc la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am verificat firele, sunt ok, am pus si testerul si am urmatoarele erori

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl

Part No: 038 906 019 HT

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1503

Coding: 00005

Shop #: WSC 06441

VSSZZZ6LZ3R086754 SEZ7Z0B1794872

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 00140

Shop #: WSC 06441

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<H1 class=firstHeading> </H1> if (window.showTocToggle) { var tocShowText = "show"; var tocHideText = "hide"; showTocToggle(); }

01598 - Drive Battery Voltage

01598 - Drive Battery Voltage: Signal to Low

Possible Symptoms

  • Engine not starting

Possible Causes

  • Battery low
  • Battery faulty

http://' target="_blank">

Possible Solutions

  • Charge Battery
  • Check/Replace Battery

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am mai zis, pe alternator sunt 2 fire subtiri, unul duce la centrala electrica si unul duce la ECU, din diagnoza rezulta ca sunt intrerupte, trebuie verificate cu un aparat de masura. AC-ul functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos mufa de la alternator si le-am masurat acolo si par ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica din vag com si tensiunea bateriei, ar trebui sa fie minim 12v cu motorul oprit si 14v cu el pornit, apoi incearca sa inlocuiesti bateria cu alta mai noua de la un prieten si vezi daca mai sunt probleme cu martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in blocuri de masura pe centr. elec. insa nu imi mai amintesc exact numarul canalului. Eu am ajuns acolo din intamplare cand ma jucam cu programul, cu muzica pornita si motorul oprit statea tot peste 12 v, ca vroiam sa vedem ce se intampla daca merge muzica cu motorul off si am vazut ca e bine oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum, mai poti vedea bateria si pe Instruments, Measuring Blocks, Group 03. La mine era acum 12.20 v.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos mufa de la alternator si le-am masurat acolo si par ok.

Ce ai masurat acolo?

trebuie masurate continuitatea lor de la :

pinul 1 din mufa de pe alternator la mufa F pin 4 de la centrala electrica

pinul2 din mufa de la alterbator la mufa de la ecu pin 64.

sau poti verifica daca pe respectivii pini de la centrala si la ecu ai 14V cu motorul pornit.

Cred ca in mufacu 4 pini de pe electromotor sunt firele intrerupte.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa masor asa cum zici tu, dar niste intrebari stupide, de necunoscator

de unde stiu care este pin 64 de la ecu? iar centrala electrica este cea de langa baterie? si asta are undeva mentionat mufa f?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAac scoti mufa de la ecu o sa vezi pe parte care ramane in ECU niste cifre, ala sunt numerotatia piniulor.

Centrala electrica e o unitate in stanga sub bord, si da, scrie pe langa mufe niste litere printre care si F.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar oare se poate sa fie fire intrerupte pe electromotor si singura problema sa fie neaprinderea martorului de baterie fara vreo alta consecinta? gen pornire sau incarcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!